Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doc

Monster planten gespot WOW

Recommended Posts

Na geland te zijn in LA voor een beurs zijn Tippie en ik in California gebleven voor een kleine vakantie.

Hier een filmpje van het ultra hippe en dure LA.

Voor de vette clubs pak je gewoon een limo naar hollywood :smoke .(LA style)

Na LA zijn we in de auto helemaal naar boven gereden en hebben in de Emerald triangle het volgende gezien.

Wel leuk om te vermelden dat deze planten zijn gekweekt op Humboldt Nutrients. :wacko:

Na het meten kwamen we erachter dat ze eigenlijk rond de 4,5 mtr hoog waren (hoogste punt).

Ik had een verslag van 3 pagina's kunnen tikken maar daar ben ik te stoned voor. <_<

Je moet zelf maar een keer naar california gaan.

Ik hoop dat jullie de filmpjes grappig vinden.

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeempie Doc, dat zijn effe hele serieuze planten man! :wacko:

Wat een bomen joh.... Waarom hebben ze trouwens dat gaas er omheen?

Misschien dat je het zegt tijdens het filmpje, kon het effe niet met geluid bekijken...

Leuke vankantie gehad? Beetje te roken die outdoor wiet?

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die buitenwiet is maar net wat minder als de binnenwiet. :wacko:

Hij wordt aan de oostkust gewoon verkocht als binnenwiet.

 

De netten zijn om te zorgen dat hij niet onder zijn eigen gewicht de takken naar beneden gaan hangen.

Zo doen ze het daar allemaal. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaar, ze hebben daar natuurlijk niet te maken met een hoge LV daar zoals wij hier in dit vochtige landje...

Daarom blijven die auto's ook zo mooi :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beautifull California Girls :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn pas struiken!! :wacko: <_< :smoke

is het daar gelegalizeerd??

Share this post


Link to post
Share on other sites
is het daar gelegalizeerd??

Alleen voor medicinaal gebruik, maar de doktor schijnt het vrij makkelijk voor te schrijven zag ik een tijdje terug op discovery channel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk filmpje. weet je ook wat er qua gewicht ongeveer van zo,n plant kwam ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wawww..superrrr

 

Emerald triangle...noord Cali.... =40 graden Noord ongeveer...das zeg maar noord Spanje... :wacko:

Een soort hemel voor guerillas dus <_<

 

Wat kost 5 hektare daar Doc :smoke ?

gr

Carpie

 

<H1 id=firstHeading class=firstHeading>Emerald Triangle</H1>From Wikipedia, the free encyclopediaJump to: navigation, search The Emerald Triangle refers to the three counties of Mendocino, Humboldt, and Trinity in Northern California, United States.[1]

 

This region is also called Behind the Redwood Curtain,[2] [3] because the two major highways that connect these three counties, U.S. Route 101 and State Route 299, are narrow, winding and lined with tall coastal redwood (Sequoia sempervirens) trees. This cuts the Emerald Triangle off from the rest of California.

 

The three are the biggest marijuana producing counties in California and also the USA.[1] A county-commissioned study reports marijuana accounts for up to two-thirds of the economy of Mendocino.[1]

 

The three counties are known for their general liberal politics as well as libertarian politics and historical dependence on the timber industry. They were also associated with various ill-fated plans to secede from California and become, along with several counties in neighboring Oregon, a part of the proposed State of Jefferson.

Share this post


Link to post
Share on other sites
leuk filmpje. weet je ook wat er qua gewicht ongeveer van zo,n plant kwam ?

 

ongeveer 4 tot 7 kg. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw ik geloof dat ik in het verkeerde land woon :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooit

ooit zal de regering hier ook om moeten

 

 

ik wacht met spanning de stemming over het legaliseren van gebruik in californie af

 

ben benieuwd wat daaruit komt

En als er voor gestemd word..

 

of de revolutie dan echt van start gaat

achter plantjes aanlopen is zo jaren 90

meneer de politieagent

 

laat lekker groeien ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op 2 November 2010 wordt in Californië gestemd over regulering van cannabis. Counties mogen dan vergunningen uitgeven (verkopen) aan winkeliers om het te verkopen en aan kwekers om die bedrijven te leveren. Privé personen mogen dan een ounce (28gram) op straat bij zich hebben. Thuis geld geen limiet want je mag thuis op 25 square feet kweken per lokatie en dan heb je dus al snel meer als een ounce.

Er zijn nu 14 staten in Amerika met een medical marihuana wetgeving en na 2 november komen er misschien nog eens 13 staten bij. Dan is medical marihuana legaal, gebruik, verkoop en teelt in 27 staten dat is meer als de helft!

 

Als Amerika omgaat en daar ziet het wel naar uit, dan gaat ook de rest van de wereld mee, zelfs ons achterlijke Nederlandje.

Heeft oom agent eindelijk weer eens tijd om achter echte boeven aan te gaan.

Nog 4-8 jaar Staats terreur in NL en dan zijn we eindelijk van dat gesodemieter af!

 

Mooie film Doc, zien doet geloven!

 

Groene groet,

 

Wernard

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie had dat nog kunnen denken de USA als gidsland en Nederland als achterlijk land er over 8 jaar achter aan gehobbeld.

kun je nagaan hoe diep we zijn gevallen

 

dat het zo gaat lopen ben ik met Wernard eens

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooie film Doc, zien doet geloven!

 

Het filmpje doet het geen eer aan.

Je moet dit idd zelf gaan zien. :wacko:

 

 

Ik heb een vergadering gehad in Humboldt over de toekomst van Humboldt met kwekers, ondernemers en zelfs Ed Rosenthal kwam even langs.

Veel mensen hebben andere gedachten over de legalisering van Cannabis.

Ik hoop er dit jaar nog een paar keer in de US te zijn om dit van dichtbij mee te maken.(History is written)

Tevens heb ik daar een adviserende functie aangaande de Nederlandse kennis over hoge productie en kwaliteit in het kweeksegment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

Holy shizzle...tot 7 kg per plant, dat zijn inderdaad monsters. Binnenkort is hier oogstfeest en dan gaan alle struiken ook om, zal eens kijken of wat filmmateriaal kan regelen :lol:

 

dat zijn de betere berichten!

Bruut film materiaal heb je daar Doc ;) Er vast meer meer, maar for your eyes only hehe

 

Hopelijk komt er snel een einde aan die opgefokte sfeer rondom wiet, letterlijk en figuurlijk een beter wereld :wacko:

Wordt tijd dat iedereen kan chillen onder het genot van een dikke <_<

 

salu2

Pierre Paf

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas is het niet in 1 keer legaal in Californië als Prop 19 (voorstel voor legalisatie) wordt aangenomen, de federale regering heeft aangegeven dat zelfs als Prop 19 door een meerderheid wordt aangenomen ze alsnog mensen zullen arresteren voor wietbezit en wietkweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er vast meer meer, maar for your eyes only hehe

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geniaal!

 

''This is where Americans spend there money on'' whahaha

 

Nee mooi hoor Doc, je komt er eens op mooie plekken op onze aardbol!

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiere dames zo in het het wild....fieuw. geeft "groen(te)-boeren" een heel ander twist <_<

ammelov

Share this post


Link to post
Share on other sites
mooi, heb je meer? B)

 

Ik zal nog wat opzoeken. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bonethugs,

 

Ik wist niet dat ze tegenwoordig guerilla hadden in kamp Westerbork...

Wat je wel niet moet doen om je crops te beschermen he. Pfff..

 

Maar wel meesterlijk!

 

Is dit een georganiseerde bende ? Want als ik alles zo bekijk kon hij het wel beter organiseren.. En lijkt het meer op een ongeorganiseerde bende!

Hehe..

 

Nee maar echt super..

Massala Emigratie van Nederlanders naar California ?

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je weet de plekjes wel te vinden he Doc <_<

 

Hopelijk kan ik ook snel zoiets posten van een reisje naar Canada B) :whip: :lol:

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...