Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sketchy22

bladranden bruin

Recommended Posts

Ze krijgen genoeg water en het was er ook al toen ik geen voeding gebruikte.Kan het zijn dat ze tewijnig ruimte hebben ze zitten in 2 potten van 20 liter. ik ben pas sinds kort begonnen met voeding te geven zou het kunnen dat het komt door het niet geven van voeding?????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze krijgen genoeg water en het was er ook al toen ik geen voeding gebruikte.Kan het zijn dat ze tewijnig ruimte hebben ze zitten in 2 potten van 20 liter. ik ben pas sinds kort begonnen met voeding te geven zou het kunnen dat het komt door het niet geven van voeding?????

 

 

wat was er ook al toen je voeding gebruikte ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

de bladeren gaan van onder naar boven dood.ze worden eerst geel en daarna verschrompelen en vallen ze er af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

staat dit deel ook al niet in een andere topic van je vermeldt over hetzelfde probleem ?

 

Raar overigens ook....

staan in deze topic al 2 berichten van je,

terwijl bij je gegevens staat dat je pas 1 bericht hebt :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
staat dit deel ook al niet in een andere topic van je vermeldt over hetzelfde probleem ?

 

Raar overigens ook....

staan in deze topic al 2 berichten van je,

terwijl  bij je gegevens staat dat je pas 1 bericht hebt  :?

 

Ja,inderdaad ik geloof ook dat deze topic een paar dagen geleden al behandelt is. :lol!:

En ik vind het ook een beetje maf van die aantal berichten,maar ik denk dat er weer ergens een Bug zit,want gisteren heb ik er ook de hele dag last van gehad :):

Mischien dat Bambo ff die link kan opzoeken voor sketchy :wink:

Groetjes

Sander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja da ken ik wel die topic heet:

Help mij a.u.b.

 

Zou alleen graag dit rijtje antwoorden onder de voornoemde topic willen hangen, maar ik ben er nog niet uit hoe dat moet. :?

Zolang doe ik dat moderen nou ook weer niet.....Oni help...... :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb die andere weggedaan omdat daar in het begin geheel geen info stond en er ook geen aanvullingen kwamen.

Ja, hier dus blijkt nu.

Moet Sketch22 maar ff het 1e topic aanpassen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...