Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mati

bezoek van de blauwe petten

Recommended Posts

jammer genoeg is dat verleden tijd.

bij constantering met of zonder overlast nemen ze gewoon zonder pardon je planten mee,ook tot de gedoogde 5 stuks.

Dat snap ik. Ik dacht dat het wel algemeen aangenomen werd hier, dat als ze je plantjes zien, dat je ze kwijt bent, onafhankelijk van de hoeveelheid.

 

Ik vroeg me af waarom ze juist bij hem langs kwamen, en niet bij de buurman, of overburen.

Daar is een reden voor, en daar gaf ik wat mogelijke voorbeelden van.

 

Sucses vandaag mati. Let op wat je zegt, praat niet over het verleden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar ooit ploft die bom en word het rellen, deze onzin moeten we niet langer slikken.

mee eens !

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar ben ik het ook mee eens,

dit is niet echt menselijk meer......

weet je wat er door je heen gaat als je je jaar oogst ziet verdorren(had ze bij het 2de bezoek in een half donkere ruimte gezet waar ze verder moesten....)

5 brute santa maria planten van rond de 2 meter,

van zaad uit 2008 dus de puur originele nog van vroeger.goud waard.....(gelukkig wel 1 goed zaadje tussen de fluffie topjes kunnen vinden,hopen dat dit een vrouw is dan ken ik er nog iets van redden)

om erbij te zeggen wat de exclusiviteit er aan was is dat deze puur was ,die van speescees is opnieuw gekruisd.

puur goud voor de kenners.

 

daar ging mn jaar rokertje zeg.de moeite niet eens meer om te oogsten.(20 gram fluffie wiet half verdord)

zo bruut heb ik het in de 20 jaar dat ik af en toe kweek het nog nooit meegemaakt.

 

 

tijd dat dit niet doorzet of erger word anders zijn we idd flink de klos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb niks over m'n verleden verteld.

Heb gezegt dat het m'n 1ste keer was, voor eigen gebruik en niemand anders.

 

Het is dat ik nog wat heb liggen gelukkig, anders voelde ik me echt compleet genaaid.

 

Volgent jaar ga ik voor de auto soortjes at home.

En begin ik weer met guerilla.

 

Bedankt voor alle reacties!

 

gr mati

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed plan wat je nu zegt.

auto flowers die blijven klein en onopvallend.

daarnaast kan je met bepaalde autoflowers 2 oogsten per jaar doen,dit zou al een mooi rook voorraadje zijn.

en idd guerillia.

 

goede plannen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoel je 2 oogsten met 1 plant? Dat lijkt mij onmogelijk toch.

Cannabis is een 1 seizoens gewas zover ik weet en heb gelezen.

Of hebben ze dat weten te manipuleren?

 

Voor de guerilla ga ik dan voor de vroege soortjes.

Hoop dat ik hier in Nederland gewoon aan deense zaden kan komen.

En anders maar bestellen via een Deense site.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee niet van 1 plant maar direct na de eerste oogst nieuwe zaaien uiteraard :wacko:

het is in de warmere maanden tijd genoeg voor 2 rondes met een snelle auto flower dus ideaal

 

daarnaast ook ergens een klein onopvallend guerillia zaad kweekje voor wat kogels(zaadjes)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf erbij dat je beter helemaal niets kunt vertellen nadat ze 5 planten hebben gevonden in je tuin.

"heb het afval uit de vogelkooi daar gedumpt" , geloven ze toch niet.

 

Het is de rechter die oordeel velt en niet die blauwe smurfen met hun arrogante methodes.

Elke burger heeft zo zijn rechten, ook degene waar toevallig wat hennep in de tuin groeit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een domme vraag of opmerking maar zou de politie (fuckers) ook internet afstruinen?? Met een ip nummer kunnen ze een eind komen toch? Voetbal hooligans sporen ze ook op die manier op tegenwoordig. Afgelopen weekend hebben ze zo Feijenoord supporters (hooligans) opgepakt omdat ze op internet bedreigingen hadden geuit. Ik neem aan dat ze niet hun naam en adres erbij hebben vermeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom bestaan er al een tijdje Proxy servers :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar hebben ze de tijd niet voor en de techniek kost ze teveel voor een onderzoek.

ze weten allemaal hoe''druk''de politie het heeft met de kleine man en de vele verkeers controles.

 

zodoende werkt dat ook in het voordeel van de posters op het internet,ze kunnen er simpelweg niks tegen doen.

ok als er iemand bv 3000 planten heeft en hier post willen ze denk ik wel misschien hun handen laten wapperen.

maar toch blijven ze liever boetes uitschrijven voor meer strepen en geld.

 

anonieme proxys bestaan niet btw,NIETS is anoniem op het internet .(tenminste niet zonder kennis en de macht van justitie)

het helpt wel om ze extra werk te geven,op dat punt stoppen ze vaak al(geld en tijd)..

 

niks om ons zorgen over te maken,gewoon door posten .de eerste moet nog komen die hier gepakt is door hier te posten.

mensen hebben hier meer kans op een verkeers boete dan dat er een onderzoek komt ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat je via dit forum eerder in contact komt met rippers dan met agenten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet je hoe je die mannen eens goed ken naaien

 

zet een speciaal code slot op de deur

 

rammen ze je deur open nou jah dan ontploft gwn het hele boeltje

 

wel enkel voor indoor gebruik :wacko:

 

bewijs dat maar eens .

 

anders NL kampioenschap helicopter schieten voor de outdoor kwekers

onder ons met een bazooka gheheheheheh .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stel mocht het ooit zover komen dat de politie een onderzoek gaat doen naar 1 van de growers hier op WF.

 

Is WF dan verplicht mee te werken? Hun zijn de enige namenlijk die ons IP adres hebben!

Deze staat gelogt in een MySQL database(hoogs waarschijnlijk).

 

Als wietforum een beetje aandacht besteed heeft aan hun webserver is het nog niet zo makkelijk om zomaar een IP adres uit een forum post te halen.

 

Maar ja jongens met 3000 planten zitten niet wachten op bekijks!

 

Greetings

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me eigenlijk ook af of dat WF je IP adres dan verplicht moet vrijgeven? En als ze dat doen, wordt dit dan gemeld op het forum (of mag de politie dat ook verbieden?)

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat dat via de hosting provider gaat.

Het bedrijf waar de servers staan.

De eigenaars van een site (zoals bijv. wietforum) hoeven daar niets van te merken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd, providers zijn verplicht alle internetverkeer dat ze krijgen te rehistreren en een paar jaar te bewaren op een server

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik denk dat ik hier amnees wel moet geloven

 

politie kijkt wel op dit forum maar zelden gaan ze er iemand uit nemen omdat die gene die ze zoeken

niet op dit forum zitten

 

dat zijn de allerdaagse criminelen met miljoenen acties

die moeten ze hebben

 

en zoals nogal iemand zei

die zette hun handel niet online

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat dat via de hosting provider gaat.

Het bedrijf waar de servers staan.

De eigenaars van een site (zoals bijv. wietforum) hoeven daar niets van te merken.

 

Dat zeg je idd goed, een INTERNET PROVIDER moet dit doen maar alleen in beperkte mate, dit houd in dat de isp alleen moet registreren wie welk ip adres heeft meer niet.

Daarentegen is een HOSTING PROVIDER niet verplicht dit te doen, dit doordat de systemen bij de hosting provider vaak geen eigendom zijn van de hosting provider en dit dus niet de verantwoording is van de betreffende hosting provider maar van de eigenaar van de machine/site.

 

nee idd pieterpost doet niets met post, tenzij het electronische post betreft :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jammer, ik wou dat ik je moeder was, ze hadden er niet aangekomen als ik thuis was geweest :verrygood [/color]

:D i love it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoel je 2 oogsten met 1 plant? Dat lijkt mij onmogelijk toch.

Cannabis is een 1 seizoens gewas zover ik weet en heb gelezen.

Of hebben ze dat weten te manipuleren?

 

Voor de guerilla ga ik dan voor de vroege soortjes.

Hoop dat ik hier in Nederland gewoon aan deense zaden kan komen.

En anders maar bestellen via een Deense site.

[/quote

 

 

Ja mooi he....2 oogsten met 1 plant weet niet van welke planeet jij komt maar die wil ik ook wel....hahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat amnees zegt geloof ik ook wel. Politie zit hier echt niet te zoeken naar een paar van die hobbyistjes. Zelfs de binnenkwekers hier hoeven niet veel te vrezen. De opsporing van de geschatte 50.000 kwekerijen in nederland gaat veel gemakkelijker door stroomverbruik op te vragen, MeldMisdaadAnoniem meldingen, kampjes binnenvallen, een stekkenboer laten praten of niet pakken en volgen, growshops in de gaten houden, volgapparatuur plaatsen, cannasniffertjes laten vliegen, warmte registratie, geen sneeuw op daken, branden.

 

Tis niet zo moeilijk denk ik. Met een beetje fantasie kom je een eind. Ik heb laatst bedacht hoe ze in nederland in 1 keer alle buitenkwekers kunnen naaien. Gewoon industriele hennep weer toelaten. Zit iedereen met bevruchte kut wiet te kijken. Dat zou echt naad zijn :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood Laten ons hopen dat ze dat toch niet doen dan

 

Verder, wanneer komt er nu https ondersteuning? Dan kunnen ze tenminste al niet zien wat er over het internet zweeft

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb laatst bedacht hoe ze in nederland in 1 keer alle buitenkwekers kunnen naaien. Gewoon industriele hennep weer toelaten. Zit iedereen met bevruchte kut wiet te kijken. Dat zou echt naad zijn :lol:

 

En alle binnenkwekers erbij ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...