Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mati

bezoek van de blauwe petten

Recommended Posts

Kom je thuis van een middagje werk.

 

Zegt m'n pa.

Dit keer zijn ze er echt geweest man, ze hebben alles weggehaalt.

Ik voelde de bodem al onder mij vandaan zakken. :)

 

En toen ik ging kijken op het plekje waar alles stond, jahoor..

alles weg. Zelfs de potten hebben ze meegenomen.

Behalve de 120 liter pot. Die vonden ze blijkbaar te zwaar.

 

Moet mij nog melden op het bureau maar ik kom er met een waarschuwing vanaf zij m'n pa.

 

Er stonden 10 planten waarvan 5 deels geoogst( op mini topjes na ) gelukkig.

Maar de grootste 5 stonden er dus nog. Die wou ik aankoment weekend omhakken.

Maar de politie is mij dus al voor geweest. Helaas.

 

Ze zijn hier de hele dag al bezig in de omgeving. Bij een maat van mij zijn ze ook geweest terwijl hij maar 2 planten had staan.

Enkele binnenkweekjes opgerold en ook heel wat buitenkweekjes.

 

 

Het seizoen is voor mij voorbij.

Voor diegene die nog wat buiten hebben staan, succes en hoop dat je snel de schaar erin kan zetten.

 

Was niet echt actief de laatste tijd maar moest dit even met jullie delen. :popcorn:

 

 

Groetjes Mati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi wat vervelend voor je man die lui zijn ook echt stront vervelend.

Dan nog beter door iemand anders gestolen dan de pliesie want die vernietigen het niet zoals wij doen :popcorn: .

Hoop dat je volgend jaar meer geluk heb!

Groetjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt balen voor je mati,

"ze"doen waar ze zin in hebben,

t wordt tijd dat wij dat ook eens gaan doen!!!

hoop da je nog wat toppies in een bakkie hebt.

 

ships 2010 4 you

so sorry.

 

grtz Weetje

 

Dan nog beter door iemand anders gestolen dan de pliesie want die vernietigen het niet zoals wij doen

mwah, een ripper is het laagste wat er is,

dan liever de kliko in wat mij betreft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah wat vervelend man :)

 

gelukkig heb je die 5 geoogste planten nog.!

laat ze zich met echte criminelen bezig houden!

je doet geen mens kwaad met je plantjes!

 

sterkte! het lijkt me een erg vervelend idee dat iemand het ''recht'' heeft op jouw terrein joun planten mee te nemen!

:popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gecondoleerd man :popcorn: D8t dat ze mensen te kort hadden......Hoe zielig is dat een paar buitenplantjes meenemen hebben ze nix beters te doen,echte boeven vangen ofzo....

Gr .M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een aangifte doet en hoopt dat ze je helpen doen ze niks, maar heb je een hobby (die gedoogd is) dan zijn er blijkbaar opeens genoeg politieagenten beschikbaar om een paar plantjes uit een tuin te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Melden op het bureau? Zou ik niet doen, zometeen krijg je nog strafregels: 500x "Ik mag geen wiet kweken en zal het nooit meer doen."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat er ooit een moment komt, dat het andersom is. :popcorn:

 

Het is te gek voor woorden, dat ze een plant kapot maken.

 

Je gaat hun moestuintje toch ook niet vernielen. :wave:

 

Vanochtend wil ik mijn auto openen om te gaan werken, heeft er iemand een kras op gezet van voor naar achter, daar ben ik ook erg blij mee. Daar doen ze niks aan, terwijl ik als hardwerkende moeder alles bij elkaar moet rapen om het leven een beetje dragelijk te maken.

 

Echte loosers zijn het.

 

Jammer, ik wou dat ik je moeder was, ze hadden er niet aangekomen als ik thuis was geweest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag me af wat het de belatingsbetaler kost? 5 planten ruimen met daarvoor toch gauw 1 agent per plant tijdens de actie en die staan vervolgens te kijken en te wijzen wat het opgetrommelde bedrijf om te ruimen moet weghalen. :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies Piet!!

Die vraag kwam bij mij ook op. En zouden ze je dan ook een rekening sturen voor het ruimen van die buitentuin..

Al is het maar om je te fucken.. om de frustratie kwijt te raken van het 'politie agent zijn in NL".. Want frusten zijn het hoor, en das te begrijpen.. :popcorn: :) :wave: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die politiemannen zijn ook maar blauwe poppekes die uitvoeren wat ze van bovenaf opgedragen krijgen.

altijd vriendelijk blijven tegen ze, wel je rechten kennen en bedenk dat ze eigenlijk maar een klotebaan hebben. :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat maar lastig Piet. Het is net zoiets als oorlog, er ligt ook verantwoordelijkheid bij degeen die de trekker overhaalt. Als die allemaal weigeren kunnen psychotische wereldbaasjes het veld ruimen (een veld zonder wiet welteverstaan). Mensen moeten veel meer inzien dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden, het afleggen van je subject-zijn door je te schikken naar hierarchie is een van de smerige verworvenheden van de maatschappij, eentje waar je volgens mij je zo ver mogelijk van moet houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die politiemannen zijn ook maar blauwe poppekes die uitvoeren wat ze van bovenaf opgedragen krijgen.

altijd vriendelijk blijven tegen ze, wel je rechten kennen en bedenk dat ze eigenlijk maar een klotebaan hebben. :)

 

 

 

 

 

waar ze vrijwillig voor hebben gekozen :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je als agent aan de slag gaat dan weet je dat je dit soort dingen gaat doen, als je het daar niet mee eens bent word je geen agent. andersom dus ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom kwamen ze langs ? Stond alles in het zicht, geuroverlast, opvallend gedrag, hangjongeren ?

En overal in de buurt ook langsgeweest ?

Raar hoor..dan zijn er klachten geweest o.i.d, in ieder geval wisten anderen dat er gekweekt werd.

 

Weer een goeie les, wat niet weet, wat niet deert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klote voor je man.

 

Ik ken een jongen waarvan de vader politie chef is

Deze jongen had een keer iets van 150 planten op zolder staan. en zijn vader de politie chef was daarachter gekomen, de jongen moest alleen de planten verwijderen van zijn vader en is verder niks tegen gedaan.

 

echt klootzakken zijn het die agenten hier in Nederland

Share this post


Link to post
Share on other sites
klote voor je man.

 

Ik ken een jongen waarvan de vader politie chef is

Deze jongen had een keer iets van 150 planten op zolder staan. en zijn vader de politie chef was daarachter gekomen, de jongen moest alleen de planten verwijderen van zijn vader en is verder niks tegen gedaan.

 

echt klootzakken zijn het die agenten hier in Nederland

 

 

Wat denk jij dan, als hij zijn eigen zoon aangeeft staat hij ook voor lul :wacko: <_<

 

 

@de TS, jammer man dat het zo afliep.

Hoop dat je evengeoed pittig wat te roken heb en volgend jaar beter!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind dat toch best aardig van die politie vader,

Vine het niet echt klootzakken gedrag voor iemand die op zijn eigen zolder van iemand anders 150 planten vind..... :wacko:

 

Sterkte met het verdere verloop..!!!

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom kwamen ze langs ? Stond alles in het zicht, geuroverlast, opvallend gedrag, hangjongeren ?

En overal in de buurt ook langsgeweest ?

Raar hoor..dan zijn er klachten geweest o.i.d, in ieder geval wisten anderen dat er gekweekt werd.

 

Weer een goeie les, wat niet weet, wat niet deert.

 

jammer genoeg is dat verleden tijd.

bij constantering met of zonder overlast nemen ze gewoon zonder pardon je planten mee,ook tot de gedoogde 5 stuks.

wat mij ook verteld is dat enkel een medicinaal roker ze wel met rust laten.

bij mij zijn ze ook 2 x langs geweest wat dus ook mijn planten heeft gekost.

ik had ze verstopt de 2de keer omdat ik een tip kreeg maar ze stonden dus wel in een donkere ruimte met weinig zonlicht.

al mn 5 planten dood....

 

ik ben niet de enigste,ik weet dat er in mijn buurt 2 mensen met 4 planten zijn gepakt,en een kennis van me uit een andere stad ook met 5 planten.allemaal in beslag.

wat ik ook heel raar vond dat van die ene kennis van me met 4 planten in zijn achtertuin stonden totaal niet in het zicht.misschien zijn ze wel via de achtertuinen over alle schuttings gaan kijken ofzo.

 

dus het is echt geen grap,tot 5 gaan gewoon meteen mee zonder proces verbaal.

mij is verteld dat bij''recivide''(5 planten)het wel strafbaar word vanwege een eerste waarschuwing.

 

echt klote,daar heb je dan een half jaar aan gewerkt,verzorgd door dik en dun en dan precies bij de bloei komt het in gevaar.

ik ben weer gedoemd mijn wiet een jaar lang bij de shops te halen......dus ik ben zelfs verplicht minder te gaan roken want ik rook geen bewerkte zooi die hier in rotterdam en omgeving echt zeer veel voorkomt in de shops.

 

ik zit met mn handen in mn haar hoe ik dit jaar door kom,ik denk dat er voor mij geen andere optie op zit dan paddos te gaan ruilen voor wiet....

thnx to the ftp.....(dat ze me tot zoiets dringen)

 

en dat word in 2011 nog erger,dit is nog maar het begin

 

en voor degene die deze absurde regels heeft laten komen :

ik hoop dat je karma tegen je keert wat ze wel verdienen door dit land kapot te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik mag morgen op het bureau komen voor een verklaring.

Blijkbaar geen waarschuwing want er word proces verbaal opgemaakt.

 

Ben vaker op het bureau geweest maar niet voor dit.

Maar ik weet wel hoe het spelletje in elkaar zit.

Ik verlul mezelf niet.

 

Vant weekend vloog er een heli laag over heel m'n woonplaats heen en omstreken.

Denk dat dat de boosdoener is geweest.

 

Zie wel hoe het loopt morgen.

Ik gedraag mij gewoon als een keurige burger die gewoon plantjes kweekt voor z'n eigen en niemand anders.

 

gr. mati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanuit een heli lijkt het me sterk dat je wietplanten kunt onderscheiden in een achtertuin.

Guerillia plantages in de mais oke, maar zo close kunnen ze echt niet komen.

 

Denk ook dat het een tip/klacht is geweest van buren of andere omwonenden/naaiers.

Veel mensen kiezen liever het telefoon nummer van de politie dan een fatsoenlijk beschaafd gesprek, waarin jij kunt vertellen dat het voor eigen gebruik is en dat ze over een paar weken niets meer ruiken.

 

Jammer dat mensen zo hun kweekjes verliezen:(

 

Processen die hier vaak worden gegeven bedragen 500 euro.. Hoop niet voor je dat dat ook nog aan je broek komt:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij hebben ze 100 lowryders uit de tuin inbeslag genomen. 10 van 20 cm,

en de rest was net boven gekomen. :wacko:

Er was dus zeker geen sprake van overlast en ik mag me verklaren waarom

ik zoveel 'planten' had..... ik geef nederwerie gelijk; zo maken ze de hobbyisten kapot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar ooit ploft die bom en word het rellen, deze onzin moeten we niet langer slikken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik mag morgen op het bureau komen voor een verklaring.

 

Je hoeft helemaal geen verklaring af te leggen en gewoon helemaal niets zeggen is het beste.

Mochten ze er een zaak van maken leg je bij de rechter je verklaring af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...