Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
justAguy

en ik ben

Recommended Posts

Hallo members

 

MOI ben al meerdere jaren een bezoeker op deze forum enkel nooit een account aangemaakt of bericht gepost. Het heeft zijn redenen en die ga ik je niet allemaal vertellen. Wel een paar principes. Ik kom om kennis te delen en vergaren. Ik ben geïnteresseerd in jullie meningen en visie,s. Commentaar zie ik als advies en opbouwende kritiek. Of is alles ga geloven wat er geschreven word is een tweede. Ik ga er vanuit dat ik met volwassenen mensen en hobbyisten te maken heb die elkaar respecteren en elkaar in waarden laten.

 

Ik ben een cocos kweeker en altijd geweest. Zakken van 50L cocos en in 11 liter potten in een bak met vijverfolie.

 

Ik wil 2 topic,s laten zien.

 

Topic 1

Voor de eerste keer met HY-PRO HYDRO A&B als basis voeding en supplementen van Aptus erbij volgens kweekschema van Aptus expert. Aptus heb ik altijd gebruikt. Het worden 14 potten van 11 liter en 1 lamp van 400 watt met een adjustawing. Het soortje is AMNESIA GEKRUIST en in 9 a 10 weken klaar.

 

Topic 2

Basis voeding CANNA A&B en supplementen van Aptus volgens kweekschema van Aptus expert. Het worden 15 potten van 11 liter en 1 lamp van 600 watt met een adjustawing. Het soortje is AMNESIA GEKRUIST en in 9 a 10 weken klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wees welkom geheten! :popcorn:

 

Ik ga er vanuit dat ik met volwassenen mensen en hobbyisten te maken heb die elkaar respecteren en elkaar in waarden laten.

Hier kan je redelijk gerust in zijn... natuurlijk zoals op elk forum ontstaat er wel eens een kleine ruzie of onenigheid heb ik al gezien, maar in vergelijking met andere fora is dit toch wel een van de beste die ik ooit gezien heb op dat vlak! En ik kijk hier ook al veel langer rond dan dat ik lid ben.

Ik durf zelfs stellen dat dit te danken is aan onze (de meesten hier toch) relaxerende blowgewoontes :)

 

groeten,

Kristof

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...