Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kristof1234

Iemand ervaring met Indoorgarden.eu ?

Recommended Posts

Indoorgarden is aan het verhuizen,heb dinsdag nog gebeld...

Vanaf woensdag hebbe ze geen telefoon meer opgenomen.

Had ook nog iets besteld en zal dus ook eve geduld moete hebbe.

En indoor prutsers??? Ik heb daar voor net geen 500 euro aan materiaal mee gekrege,

en mocht dat de volgende keer betalen,terwijl ik het geld bij had.

Dus de mense van indoor kun je zeker vertrouwen,en je spullen zal je zeker krijgen.

 

 

grtjs blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit stond er bij het gastenboek.

07-1-2011 23:55 Indoorgarden Beste klanten,

 

Vanwege een inbraak in ons magazijn waarbij een deel van onze voorraad is ontvreemd zijn we afgelopen dagen nauwelijks tot niet bereikbaar geweest.

We proberen dit zo goed mogelijk op te lossen en vanaf 10-01-2011 zijn we weer gereed om bestellingen te verwerken.

 

Onze excuses voor deze uitermate vervelende situatie waar we helaas geen snellere oplossing voor hebben kunnen vinden.

 

Mocht u nog vragen hebben dan adviseren we om dit even door te mailen.

 

Mvg Indoorgarden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's klote voor ze..

 

Heb twee keer bij ze besteld en steeds prima service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nu 1 x bij ze besteld en echt helemaal geen problemen mee gehad!

het duurde iets langer maar uit eindelijk wel allemaal mooie betere spulletjes gekregen dan dat ik had besteld.

ook kreeg ik netjes dit bericht:

 

Geachte heer ***********

De status van uw bestelling 906 is aangepast. De status is nu : 'Verzonden'

 

We hebben vandaag uw bestelling verzonden en hierbij ontvangt u de track&tracé code:************* en *************.

Excuses voor de latere verzending maar met de omschakeling van de oude/nieuwe tenten heeft het iets langer geduurt en heeft u nu een nieuw model tent voor de oude prijs. Bedankt voor uw bestelling en het in ons gestelde vertrouwen. Mvg Indoorgarden

 

Met vriendelijke groet,

HN Trading

 

 

ik ben zeer tevreden over de service en zal in de toekomst blijven bestellen bij deze GS.

lullig dat er ingebroken is en dat andere mensen daar ook de dupe van worden maar ik vind niet dat je indoorgarden daarop moet veroordelen, kan iedereen overkomen.

 

Groeten ZB :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had dit topic eerder moeten lezen...

 

Heb rond de 4e voor het eerst bij hun een filter en afzuiger voor mn drooghok besteld, maar kan hier nu dus nog wel ff op wachten??!

Mag hopen dat het niet te lang duurt want uiteindelijk moeten die toppen toch drogen zonder de buurt in de hazelucht te hangen..

 

Heb ook nog geen bericht of niets gehad van een update van mn bestelling na zeker 5 dagen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
dit stond er bij het gastenboek.

07-1-2011 23:55 Indoorgarden Beste klanten,

 

Vanwege een inbraak in ons magazijn waarbij een deel van onze voorraad is ontvreemd zijn we afgelopen dagen nauwelijks tot niet bereikbaar geweest.

We proberen dit zo goed mogelijk op te lossen en vanaf 10-01-2011 zijn we weer gereed om bestellingen te verwerken.

 

Onze excuses voor deze uitermate vervelende situatie waar we helaas geen snellere oplossing voor hebben kunnen vinden.

 

Mocht u nog vragen hebben dan adviseren we om dit even door te mailen.

 

Mvg Indoorgarden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds de 4e heb ik niets meer van ze vernomen, en heb ze inmiddels 2x gebeld en 1x gemaild...

 

Kan best dat ze een inbraak hebben gehad, maar die dieven zullen vast geen afzuiger en filter van de kleinste capaciteit voor de hobbykweek meenemen.

Moet binnekort gaan knippen en die spullen zijn voor mn drooghok..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is echt een fijne gozer.

Ik begrijp ook niet wat hier nu gebeurt.

Mischien zou hij hier even moeten reageren. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan ze ook maar niet meer bereiken,bij mij begint het ook te dringen.

.......

 

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij zit midden in een verhuizing neemt naar ik aanneem waarschijnlijk wel behoorlijk

wat werk mee, misschien moet hij het wel in zijn eentje doen weet jij veel. Effe geduld

is toch niet zo'n probleem toch? Jullie doen net of jullie voor tien duizenden euro's bij

indoor.eu besteld hebben en dat hij met de noorder zon vertrokken is. Misschien zit alles

wil in containers of dozen en moet hij nog uitzoeken wat zich precies op welke plek

bevindt Een beetje geduld nu en je krijgt er alleen maar een betere online growshop voor

terug terwijl het al een goede shop was.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Dr Rodney, ik heb geduld maar snap wel dat het nu om spullen voor mn drooghok gaat die zodra mn bestelling aankomt meteen gevuld moet worden. Had sinds de 4e niets meer gehoord of vernomen dus dan mag je een keer ongeduldig worden.

 

Ik had vandaag weer gebeld, toen kreeg ik hem wel aan de lijn en hij heeft daarna mijn bestelling verwerkt en op de post gedaan. Ik wil niets afdoen aan indoorgarden snap dat een verhuizing en inbraak meewerkt. Denk overigens wel dat als ik niet gebeld had, het nog langer had geduurd en meer tijd had ik simpelweg niet.

 

P.s. Dit is toch een topic over ervaringen met indoorgarden? Dit was mijn ervaring..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je iets met spoed moet hebben, moet je het direct zelf ophalen.

online bestellen vindt ik zowiezo niks. als er iets mis is, moet je het weer opsturen etc

Liever betaal ik meer, en als ik problemen heb, sta.ik bij ze aan de deur.

 

Ik ben een goede klant daar, die nooit iets te.klagen heeft gehad...

 

 

Jankende schapen hiero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch begrijp ik Cleef's frustratie wel..

 

Ook op internet hoort de klant koning te zijn, en dan is dit gewoon zuur. Daarnaast moet het niet veel moeite zijn om even een berichtje op de site te posten, of naar wachtende klanten te mailen. Al zal hij ongetwijfeld z'n redenen hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat alle on-line shops het Zowiezo hardstikke druk hebben door de komende wietpassen....

 

en kzie ook zoveel Belgen gaan kweken met een tentje hier op wf....en de echt hype moet nog komen denk ik... :verrygood

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

is een gevolg van de verzwaarde weed. nergen of bijna nergens in belgie kan je nog normale weed kopen,in CF's is het toch wel wat overpriced voor een dagelijkse blower dus wat blijft er dan nog over? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,mijn bestelling is ook geregeld,wou dat toch even laten weten, :verrygood

had ook van de 3de al gewacht.

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn bestelling van de 4e is nu ook geregeld. Denk dat ik indoorgarden precies op het verkeerde moment gevonden heb zo met die inbraak.

 

En Tim, doe ff normaal met je jankende schapen :verrygood , ga ergens anders indoorgarden zn kont lopen likken. Als iemand niets hoort of verneemt van een online growshop vanaf de 4e, dan mag je hier gewoon vragen over gaan stellen lijkt me.

 

De hamvraag van dit topic of je moet vrezen voor je spullen bij indoorgarden? NEE, je hoeft niet te vrezen voor je spullen bij indoorgarden. KLAAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

net voor nieuwjaar heb ik men pakketje aangekregen van mijn 2e bestelling terwijl ik niet had gedacht dat het ging aankomen tot na nieuwjaar .

wel dus mooi aangekomen de 31ste december .

nu heb ik gisteren nog een bestelling geplaatst en die is al betaald maar geen reactie van indoorgarden .

volgens mij heeft hij het druk met allerlei zaken ik begrijp dat een inbraak niet fijn is

maar normaal als ze zeggen vanaf 10 janu is alles opgelost verwacht je zoals de rest wel je spullen

of een reactie .

 

persoonlijk heb ik mijn bestelde spulletjes ook nodig maar 1 dag langer kan ik wel wachten

maar ik hoop ook wel zo snel mogelijk men bestelling aan te krijgen .

 

 

indoor garden doe je best :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan het ook altijd ophalen daar... wel zo prettig

Share this post


Link to post
Share on other sites

bestelling is gedaan met verzend kosten

dus no way back volgens mij is al betaald dus wordt wachten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe eens een belletje john

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...