Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kristof1234

Iemand ervaring met Indoorgarden.eu ?

Recommended Posts

Hoi,

 

Vorige week had ik een bestelling geplaatst op indoorgarden.eu, en na ontvangen van de bevestigingsmail met betaalinfo ook meteen het geld overgemaakt. Nu weet ik wel dat internationale betalingen wel eens een dagje langer duren, maar bestellingen bij andere sites zoals wietzaadjes.nl en de wietforumshop waar ik mijn bestelling ruim 2dagen later geplaatst en betaald heb, hebben hun producten al verzonden en een bevestigingsmail daarvan gestuurd.

Van Indoorgarden hoor of zie ik niets, geen bevestiging dat de betaling binnen is of dat er wat verzonden is/word. Ik heb ze maandag dus ook even een mailtje gestuurd met de vraag of alles in orde was. Maar daar heb ik tot nu toe nog steeds geen antwoord op gekregen.

Heeft iemand hier ervaring met deze online growshop? Want vooral door het feit dat ze geen antwoord sturen ben ik wel beetje bezorgd over m'n geld. En mijn dames die een dezer dagen in de grond gaan verwachten natuurlijk al dat lekkers en verwennerij die ik vfoor ze besteld heb.

 

Kristof :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zeker goede ervaring mee, goeie service en snelle levertijd..

volgens mij waren ze een weekje gesloten, alleen de rede zou ik niet weten, mischien vakantie ??

vrezen hoef je iniedergeval niet hoor :popcorn:

 

je kan ook nog het nummer bellen op de site, voor vragen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat de reden is weet ik niet.

Maar ik zou me geen zorgen maken aangezien ik bijna zeker weet dat indoorgarden.eu het goed met je gaat maken.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn inderdaad pas gesloten geweest voor vakantie...

Als ik hier zo snel 2 positieve reacties over hun krijg en eentje van sannie, dan ben ik al een stuk geruster :popcorn:

Misschien heeft het te maken doordat ze op vakantie geweest zijn, kan me eigenlijk wel voorstellen dat er dan opeens een hoop binnengekomen bestellingen moeten geregeld worden.

Als het echt te lang gaat duren bel ik ze wel even.

Bedankt voor de antwoorden in elk geval!

 

Groeten,

Kristof

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt. Ze hebben het heel erg druk ivm de korte vakantie, daardoor zijn de bestellingen wat vertraagd.

Ik zou je in ieder geval geen zorgen maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan me enkel aansluiten bij wat deze heren zeggen... Geen zorgen maken!!

Heb ook net wat nieuwe dingen besteld, m'n vorige bestelling bij hun was dan ook alles dik in orde!

Veel succes man ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie geruststellende antwoorden allemaal. Slecht nieuws doet sneller de ronde dan goed nieuws en ik kreeg hier in no time enkel een paar positieve reacties, dus kon wel stellen dat ik me wat te snel zorgen heb gemaakt.

Ondertussen heeft indoorgarden zelf contact met me opgenomen met het goede nieuws dat ik zelfs morgen m'n bestelling al in huis zou hebben :popcorn:

Als ik niet al te ziek meer word ofzo zal er dus voor het einde van de week nog een nieuw topic moeten verschijnen met mijn eerste binnenkweekje! :)

 

Groeten, Kristof

Share this post


Link to post
Share on other sites

das mooi om te horen, wist wel dat het goed ging komen :)

veel plezier met je 1ste kweekje :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.Indoorgarden.eu

 

is 1 van de betere shops dus maak je geen zorgen.

 

Ik kan mensen zeker aanraden hier te bestellen.

 

Ik bestel daar altijd zonder problemen en lekker goedkoop.

 

Anders kan je bij www.growdiscounter.nl ook nog wel terecht.

 

Gr Ire

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ik heb eigenlijk juist hetzelfde voor ik wacht al weken op mijn spullen. Ik had een Philip Master Son T Green Power 600 W besteld en heb dit van mijn Belgische rekening overgeschreven naar hun Nederlandse Bankrekening. Ik weet dat dit een paar dagen nodig heeft voor ze het geld op hun account wordt gestort. Heb een 5tal dagen gewacht dan even gebeld. Er nam niemand op maar ik werd een min. daarna terug gebeld en ik had een heer aan die lijn en die wist mij te vertellen dat hij het geld op de rekening zag staan. Hij zei ook dat de lamp die zelfde of de volgende dag mee met Belgische post verstuurd werd. Dus ik maar wachten en wachten.......

Na 3 dagen werd ik het wachten toch wel kotsbeu en probeerde Indoor garden te bellen. Geen enkele keer namen ze op heb zeker 10 boodschappen achtergelaten met daarin mijn GSM nummer maar geen reactie. Zoveel mails gestuurd ook geen reactie. Tot ik in het gastenboek mijn beklag deed, ik kreeg de volgende dag een mail aan met daarin vermeld dat ik een Lumatek reflector had besteld en dit met ideal had proberen te betalen maar dat gaat alleen in Nederland. Alof ik dat niet wist ik wouw gewoon zien of ze daar op reageerden. Mijn bericht in gastenboek werd gewist en de meerdere mails die ik daarna naar hun stuurde blijven tot op de dag van vandaag nog altijd onbeantwoord. Kan iemand mij misschien advies geven. Ik zie hier alleen goede commentaar op indoor garden. Wou dat ik het zelfde kon doen maar tevergeefs.

 

 

A.U.B mijn schatjes snakken naar hun zonnetje

 

 

Vriendelijke groeten

 

Michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niets dan goede ervaringen met Indoorgarden.

Probeer dit eens: log in met je gegevens op indoorgarden en scroll een klein stukje naar het kopje VRAGEN.

Daar kun je tijdens openingstijden via de chat rechtstreeks vragen stellen aan een medewerker.

Is mij goed bevallen!

 

Alles sal reg kom.

Nesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen slechte ervaring met indoorgarden, alleen hele snele levering altijd hier :)

er is bij mij ook ooit iets verdwenen, alleen dit was niet bij indoorgarden.

maar een bestelling van 100 euries zaad ;) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
geen slechte ervaring met indoorgarden, alleen hele snele levering altijd hier :D

er is bij mij ook ooit iets verdwenen, alleen dit was niet bij indoorgarden.

maar een bestelling van 100 euries zaad :P :)

 

 

 

De heer van Indoor garden contact met mij opgenomen alles is dik in orde nu :) . Het is was een foutje maar is bij deze recht gezet. ;)

volgende week dinsdag ongeveer krijgen mijn lady's hun nieuw zonnetje. 100 euro aan zaad is niet weinig. Nooit iets tegen kunnen doen of wat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
www.Indoorgarden.eu

 

is 1 van de betere shops dus maak je geen zorgen.

 

Ik kan mensen zeker aanraden hier te bestellen.

 

 

Gr Ire

 

Ik sluit me hier volledig bij aan...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ipv 5 dage te wachten heb ik wel een maand gewacht, op me pakketje uit denemarken.

ik had al betaald dus dacht, het zit wel goed ;)

na een maand toch eens een mailtje gestuurd, waar mijn bestelde zaadjes bleven.

nou bleken ze alllang te zijn verzonden, en is het ondeweg kwijtgeraakt/gestolen.

ik kon een nnieuwe bestelling doen, of me geld terug krijgen.

koos het laatste omdat ik toch wel schrik had voor herhaling.

volgende keer word het aangetekend verstuurd, zodat ik bewijs heb dat ik niks heb ontvangen :P

maar denk niet dat ze aangetekende post gaan stelen, zou wel heeel erg zijn..

gr cannabiz

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou ipv 5 dage te wachten heb ik wel een maand gewacht, op me pakketje uit denemarken.

ik had al betaald dus dacht, het zit wel goed :lol:

na een maand toch eens een mailtje gestuurd, waar mijn bestelde zaadjes bleven.

nou bleken ze alllang te zijn verzonden, en is het ondeweg kwijtgeraakt/gestolen.

ik kon een nnieuwe bestelling doen, of me geld terug krijgen.

koos het laatste omdat ik toch wel schrik had voor herhaling.

volgende keer word het aangetekend verstuurd, zodat ik bewijs heb dat ik niks heb ontvangen :D

maar denk niet dat ze aangetekende post gaan stelen, zou wel heeel erg zijn..

gr cannabiz

 

 

Mijn schatjes hebben hun zonnetje vandaag ontvangen en kan je zeggen dat ze er van genieten ;)

dank je wel indoor garden. Echte aanrader die indoor garden ze hebben er een vaste klant bij ;)

Ik verschiet van niets meer tegenwoordig. Als ik jouw was zou ik bij indoor garden of bij Sannie's Shop bestellen om op safe te spelen.

 

Greatz michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,ik wou ook mijn 1ste bestelling gaan doen bij indoor.Maar ik wou dat zelf gaan afhalen,hoe moet je dan bestellen?Ook online of kan dat ook telefonisch?

 

Grts Blowke

 

Hey,ik wou ook mijn 1ste bestelling gaan doen bij indoor.Maar ik wou dat zelf gaan afhalen,hoe moet je dan bestellen?Ook online of kan dat ook telefonisch?

 

Grts Blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan alle twee, ik heb online besteld en later wat telefonische geweizigd.

en na 3 dagen opm gehaald, bij hun

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan na het uitkiezen van je producten, kiezen voor verzending of afhalen.

ook kan je bellen en vragen of ze het in vooraad hebben.

gr cannabiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ruim een week geleden een bestelling geplaatst en betaald via ideal. Gelijk een bevestiging gehad dat de betaling binnen was en een order nummer ontvangen. Verder hoor ik niets meer. Ze reageren niet op meerdere mails en ook wordt de telefoon nooit opgenomen.

 

Ik zie op veel andere websites de gesponsorde links naar de site van indoorgarden.eu nu ook verdwijnen en vermoed nu dat ze failliet zijn. Ze nemen echter nog wel orders aan. Kijk uit als je wat gaat bestellen dus hier, ik wacht nog af en hou jullie op de hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat er wat vertraging is, maar niet al te lang hoop ik voor je :wacko:

er was laatst wat vervelendst gebeurt............. ook wat leuks, een verhuizing naar een nieuw pand. wat ook tijd kost. B)

maar kan je verzekeren dat je je bestelling echt wel ontvangt hoor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had zelf tijdje terug ook daar een order gedaan (Wilco filter 25cm hoog, en nog wat ander spul), maar ook na 3-4 dagen niks gehoord. 5e dag gebeld, bleek dat de Wilco filter niet op voorraad was. Vond ik zelf wel een beetje slordig dat ze daar niks over lieten weten, en er dus zelf moest achterkomen.

 

Maar al met al hebben ze een snelle oplossing aangeboden, Wilco filter werd vervangen voor een CAN, waardoor ik de volgende dag de spullen wel in huis had.

 

Via de mail zijn ze inderdaad niet goed bereikbaar, zeker voor een onlineshop. Gewoon blijven bellen, je krijgt vanzelf iemand aan de telefoon :wacko:

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste allemaal.

 

Ik had hier een negatief berichtje over indoorgarden geplaatst.

nu blijkt dat mijn bestelling samenviel met een inbraak en een verhuizing,

waar indoorgarden dus geen invloed of schuld aan heeft,

heb ik mijn mening herzien, en het negatieve bericht verwijderd.

 

met vriendelijke groet

 

Henk

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij doet volgens mij alles alleen, en heeft net alles verhuist...

dus vertraging is zeker mogelijk. maar vreezen voor bestelling zoals mia,henkiedepenkie is echt niet nodig hoor B)

 

 

 

hier is het uiteindelijk ook allemaal goed gekomen :wacko:

 

Hey ik heb eigenlijk juist hetzelfde voor ik wacht al weken op mijn spullen. Ik had een Philip Master Son T Green Power 600 W besteld en heb dit van mijn Belgische rekening overgeschreven naar hun Nederlandse Bankrekening. Ik weet dat dit een paar dagen nodig heeft voor ze het geld op hun account wordt gestort. Heb een 5tal dagen gewacht dan even gebeld. Er nam niemand op maar ik werd een min. daarna terug gebeld en ik had een heer aan die lijn en die wist mij te vertellen dat hij het geld op de rekening zag staan. Hij zei ook dat de lamp die zelfde of de volgende dag mee met Belgische post verstuurd werd. Dus ik maar wachten en wachten.......

Na 3 dagen werd ik het wachten toch wel kotsbeu en probeerde Indoor garden te bellen. Geen enkele keer namen ze op heb zeker 10 boodschappen achtergelaten met daarin mijn GSM nummer maar geen reactie. Zoveel mails gestuurd ook geen reactie. Tot ik in het gastenboek mijn beklag deed, ik kreeg de volgende dag een mail aan met daarin vermeld dat ik een Lumatek reflector had besteld en dit met ideal had proberen te betalen maar dat gaat alleen in Nederland. Alof ik dat niet wist ik wouw gewoon zien of ze daar op reageerden. Mijn bericht in gastenboek werd gewist en de meerdere mails die ik daarna naar hun stuurde blijven tot op de dag van vandaag nog altijd onbeantwoord. Kan iemand mij misschien advies geven. Ik zie hier alleen goede commentaar op indoor garden. Wou dat ik het zelfde kon doen maar tevergeefs.

 

 

A.U.B mijn schatjes snakken naar hun zonnetje

 

 

Vriendelijke groeten

 

Michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

indoorgarden is toch de Growshop die bij mij op nummer 1 staat!

 

goede service

kreeg zelfs gratis een BioBizz Starterspakket bij mn bestelling

 

 

bellen=sneller.. werd er niet opgenomen.. dan werd ik altijd netjes terug gebeld

 

vind het toch vreemd dat er zoveel negativiteit over indoorgarden hier heerst :s

 

indoorgarden op nummer 1

eugrowshop ergens onderop

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...