Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
turttle power

Wie zijn planten staan al in de bloei en welke soort is het?

Recommended Posts

Daarmee bedoel ik dus duidelijke topvorming, witte haartjes

 

Raar genoeg nog bij mij geen enkele, lijkt me nogal laat. Zou nu toch gaan moeten beginnen

 

de leute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij nog niet :arrow: PP, K2, Brabantse Witte

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn paarse buitenstek staat al +- 3 weken in bloei

 

Topvorming is al meer dan duidelijk , knikkertjes omringd met een waas witte haartjes , de paarse kleur begint al duidelijk te komen in de topjes , geur = gras.

Voor september gedaan is wordt die geknipt.

Vorige week heb ik voor de droogkast gezorgd , enkel nog touwen spannen.

 

Dan heb ik nog 2 kleine groene stekken die al duidelijk voorgebloeid hebben , maar nog niet begonnen zijn met topvorming.

Ze moeten hier niet te lang mee wachten , want later dan 15 october heb ik ze liefst binne in een kast hangen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oja ik heb ze wel eerder de bloei ingetrokken.. was maar 1a2 weken werk,, :!: kan het iedereen aanbevelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig ik dacht dat het bij mij al fout ging.

 

Ik heb er 4 in de vollegrond staan en ze zijn ongeveer 1.80 mtr. hoog en besrijken een gebied van 3.5 vierkante meter.

 

Volgens mij gaan ze nu hheel voorzichtig in de bloei.

 

Nu maar hopen dat we nog erge droge weken voor de boeg hebben anders verhoogde kans dat het op het laatst fout gaat.

 

yhnx you all and ca soon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope bij mij nog nix :arrow: :arrow: tais skunk

Share this post


Link to post
Share on other sites

witte aartjes zijn zichtbaar (werd tijd) de Top 44 ligt achter op schema

en de andere zijn 3 PPtjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purple Tops staan ca 1 week in de bloei. witte haartjes zijn steeds beter zichtbaar.

08_029.JPG?dc=4675435636866296267

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die purple tops zouden klaar moeten zijn tegen 1 september lijkt me meer eind september of later gaan worden

 

wat een bende zeikeirds, kunnen nooit es eerlijk de datum erop zetten hé

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn Bigbud en Durban Poisons staan nu sinds een weekje ook in de bloei

 

BLOEI.JPG

 

Mooi op tijd dus :)

 

Grtz

Ozkaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij zijn de witte haartjes zichtbaar een pp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij al men pp zijn de witte haartjes al zichtbaar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij zien mijn PPtjes ernu ook een stuk gezonder uit nu er mooie witte haartjes uit komen.

 

jippie a jeeeeeeeeeeeeeeeeee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij ging vandaag de PP en de (naar nu blijkt) Santa Maria open.

De K2 laat nog ff op zich wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die purple tops zouden klaar moeten zijn tegen 1 september lijkt me meer eind september of later gaan worden

 

wat een bende zeikeirds, kunnen nooit es eerlijk de datum erop zetten hé

 

greetz

 

Heb op dit forum al eens eerder gelezen dat Purple Tops in de praktijk niet begin september klaar is. Hopelijk blijft het nog goed weer.

Vraag me trouwens af hoe het kan dat Purple Tops begin september klaar zou zijn als ik lees dat een wiet plant pas bij 12/12 (licht) in bloei gaat :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites
12/12 (licht) in bloei gaat :?:  

 

Dat zit vlg. mij ook net iets anders. Dat Gebeurt eigenlijk al bij 14/10 naar mijn mening alleen dan zeer geleidelijk.

Bij 12/12 krijg je de beste resultaten, vandaar dat we die binnen hanteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zetten die kloten dan dat die 1 september klaar is luls, maar anyway al mijn planten beginnen nu aan de topvorming, nlx, powerplant, k2 alleen de purple power en purple tops langzamer kun je dat snappen :) de buitenplanten zijn trager dan de binnesoorten

 

zo zie je maar de leute

Share this post


Link to post
Share on other sites
mijn paarse buitenstek staat al +- 3 weken in bloei  

Topvorming is al meer dan duidelijk , knikkertjes omringd met een waas witte haartjes , de paarse kleur begint al duidelijk te komen in de topjes , geur = gras.

Dan heb ik nog 2 kleine groene stekken die al duidelijk voorgebloeid hebben , maar nog niet begonnen zijn met topvorming.

update

 

Ondertussen zijn die knikkertjes al verandert in dikke duimen 8) . De toppen zijn diep paars met veel witte haartjes ( bij enkele haartjes wel een lichtbruin kleurend uiteinde van haartje ).

Als ik er nu m'n neus bovenhang is de geur wel al verandert , ik kan het niet goed omschrijven alleszinds geen grasgeur meer wel een sterk aroma dat begint te komen.

 

Op m'n 2 groene stekken is er nog steeds niets te zien :D dus ik zal blij mogen zijn als ik ze kan oogsten voor oktober gedaan is ( k'heb er niet zo een goed oog in , die herfst bij ons , sterke wind veel regen )

slechte stekkenboer :?: die dit verkoopt als vroegbloeiers :?: nog een geluk dat ik van de 3 stekken in totaal 1 paarse gevraagd had ( toen bleek dat ze er ook paarse hadden )

 

Overigens de eerste keer voor mij om een bloei echt te kunnen meemaken 8O m'n paarse plant doet het echt prachtig vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mn purple top staat al in de bloei, mn 2 pp-tjes nog niet.

mischien komen foto's later nog....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Help!!!! mijn planten zijn echt bomen geworden 2.5 en de grootste 3 meter. 40 cm naast elkaar . Het zijn afghaanen en ze staan in rijke

volle grond die vroeger een composthoop was.

 

Ik woon naast een boerderij en s'avonds schijnt er vanuit de koeiestal een TL lamp

heel zwak op. Kan dat het zijn??

 

Wel makkelijk, kan ik verse mest voor de winter in de grond mengen.

 

Thanx 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...