Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Test: Gavita 1000 Watt Double ended 400 Volt

Recommended Posts

Toch leuk om over een probleem te hebben die ik zelf niet echt zie :D

 

Ik ben dit soort blaadjes wel gewend van sativa's en verbaas me er ook niet echt over, de planten worden schraal gevoed met beetjes organische voeding (1,5 ml/liter) 3-4 x in de week van de 7 x water geven.

De gele puntjes in de bladeren zijn normaal als de planten voldoende krijgen en heb me er nog nooit zorgen over gemaakt, als dit door zou zetten zou het minder in order zijn.

 

Ik hoop dat de planten zo mooi blijven.

Bedankt voor de feedback

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
De gele puntjes in de bladeren zijn normaal als de planten voldoende krijgen en heb me er nog nooit zorgen over gemaakt, als dit door zou zetten zou het minder in order zijn.

 

ik ben gek op gele puntjes die niet door vergelen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten zijn nu 9 weken oud vanaf ontkieming

Voorin staan shackzilla's

Alle planten hebben vandaag nog een grote dief beurt gehad, alle licht groen welke te zien is onderin is weg gesnoeid, wel goed te zien hoe diep de lamp nu komt.

 

gallery_3_1608_56537.jpg

 

Groene killing fields

 

gallery_3_1608_78857.jpg

 

Gekleurde killing fields bud shots

 

gallery_3_1608_161972.jpg

 

gallery_3_1608_19350.jpg

 

gallery_3_1608_46873.jpg

 

gallery_3_1608_76415.jpg

 

gallery_3_1608_87634.jpg

 

Shackzilla

 

gallery_3_1608_34304.jpg

 

Ze gaan best lekker en het begint er no zo langzamer hand steeds imposanter uit te zien, vooral de killing fields zijn volop aan het zwellen en zullen hier nog een aantal weken mee doorgaan. De shackzilla's hebben later de bloei opgepakt maar zijn een mooie inhaalslag begonnen, ook deze beginnen nu uit te dijen en het beloofd nog heel wat te gaan worden.

Er wordt nog steeds 3 x in de week 1,5 ml/liter aan bloei voeding mee gegeven en uiteraard af en toe wat bacto, verder doet het bodem leven zijn werk wel.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

geweldig om te zien...!!!!

Mis haar nu ook wel een beetje in mijn tentje.. B)

 

Blijf met smart weer wachten op de volgende update... :D

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

heerlijke soortjes ben blij dat ik ze ook heb staan...

nog even geduld want de klok is pas 1 dag om :D

kan niet wachten om de killingfield te proeven, lijkt me een goeie roker B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2ltr Cola's :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak er maar gallon flessen cola van Doc,wat een knotsen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er super uit, wanneer stop je met voeding geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker heur!

 

Wellicht lees ik er overheen, maar zuur je eigenlijk af bij deze relatief kleine potten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd hoe het er nu uitziet. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit sannie, vraagje wat zijn je temperaturen en lv? ik zie wel een beetje een klein verdampingsprobleempje bij de shackzilla, valt nog wel mee, ze kan het hebben. :verrygood

 

update zou wel leuk zijn idd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lekker heur!

 

Wellicht lees ik er overheen, maar zuur je eigenlijk af bij deze relatief kleine potten?

 

Nee er wordt niet afgezuurd, de buffer tabletten zorgen voor de benodigde stabiliteit icm het bodemleven.

 

ziet er mooi uit sannie, vraagje wat zijn je temperaturen en lv? ik zie wel een beetje een klein verdampingsprobleempje bij de shackzilla, valt nog wel mee, ze kan het hebben. :verrygood

 

update zou wel leuk zijn idd.

 

De temp rond de toppen is ongeveer 28-30 graden en de LV meten we niet.

De shackzilla heeft idd een verdampings probleempje maar ik weet dat ze er niets van aan trekt en gewoon door buffeld.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die gaan mooi, mooi, mooi man het leven dat is één groot feest...

mooi hoe ze de polonaise doen.

lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wekelijkse update

 

Het gaat nog steeds voorspoedig alhoewel nu wel de eerste herfst kleurtjes tevoren komen

 

gallery_3_1608_62160.jpg

 

Shackzilla

 

gallery_3_1608_71853.jpg

 

Shackzilla met haar kroon aan toppen

 

gallery_3_1608_90681.jpg

 

Killing fields welke ondanks de ondersteuning toch omvalt :wOOt

 

gallery_3_1608_19220.jpg

 

Groene puisten killing fields

 

gallery_3_1608_88444.jpg

 

Ook maar een fototje met mn hand als referentie om een idee te krijgen hoe groot ze zijn, het komt misschien niet over op foto maar de planten zijn flink en ook de toppen welke eraan zitten.

 

gallery_3_1608_20693.jpg

 

Er staan 2 killing fields welke al erg snel in de bloei gingen en snel afgebloeit zijn, deze planten worden vandaag op hun kop gehangen om de rest wat meer ruimte te geven.

 

gallery_3_1608_3378.jpg

 

Deze twee zijn klaar en zullen best gaan smaken

 

gallery_3_1608_58085.jpg

 

De rest mag nog een week of 2-4 door bloeien om tot vol ornaat te komen.

De killing fields geeft verschillende feno's wat ik heerlijk vindt aangezien ik alles toch zelf oprook :verrygood en het dan heerlijk vindt om allerlei verschillende planten te roken.

De shackzilla gaat wat later bloeien maar is stabieler in uiterlijk en smaak.

 

De 1000 watter doet volgens mij zijn werk wel

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dikke toppu voor een 100 watter

doe mij er ook maar een :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

potverdikkeme :wOOt

ben al weer helemaal blij dat ik toch shackzilla's heb :verrygood

 

Ik kijk al weer uit naar de volgende wekelijkse update!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi san, tof om te zien dat je vrij 'simpel' mooie opbrengsten kunt generen.

Daarmee bedoel ik dan op aarde zonder allerlij boosters en afzuren enz enz..

Verder vind ik de gekleurde phenos echt prachtig om te zien!

En bizar hoe groot ze geworden zijn met 3 dagen voorgroei uit zaad.

Gaat op wat verdampingspuntjes na een perfect rondje worden zou ik zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

11 weken oude zaailingen gaan nog steeds prima

 

Shackzilla op de voorgrond en killing fields daar achter

 

gallery_3_1608_78971.jpg

 

Groene killing fields/ zoete fruitige geur

 

gallery_3_1608_38109.jpg

 

Roze killing fields de meest opbrengende van het gezelschap

 

gallery_3_1608_6875.jpg

 

Berry zoete killing fields met prachtige fox tails

 

gallery_3_1608_103702.jpg

 

Paarse gekleurde kaars

 

gallery_3_1608_96540.jpg

 

Shackzilla

 

gallery_3_1608_90015.jpg

 

Zoet zuur en toch fruitig ? heerlijke shackzilla in ieder geval

 

gallery_3_1608_370.jpg

 

Shackzilla met uitbundige kroon aan buds

 

gallery_3_1608_76913.jpg

 

Mooi rose is niet lelijk

 

gallery_3_1608_9565.jpg

 

Nog 1 shackzilla

 

gallery_3_1608_103964.jpg

 

Wie het kleine niet eert..............

 

gallery_3_1608_46096.jpg

 

De shackzilla is een prettige en vooral stabiele soort welke in deze test duidelijk naar voren komt met haar sterkste kanten.

De killing fields heeft als liefhebber mijn voorkeur...MAAR dat komt omdat ik het zelf allemaal op rook en dus geen afnemer heb die me aanspreekt op verschillende kleuren, hiernaast heeft killing fields feno's welke snel klaar zijn waardoor er in etappes geoogst dient te worden. Niet altijd handig maar voor een roker niet te erg aangezien die al snel kan proeven en de andere planten weer meer licht krijgen.

Dit is een nadeel voor een test als deze maar ik ga uit van het totaal en niet van het gewicht van een afzonderlijke plant, het gemiddelde zal een heel goed idee geven wat de mogelijkheden zijn met deze 1000 watter.

 

Hieronder 2 killing fields welke vandaag op de kop gehangen gaan worden, dit maakt het aantal op 4 ge oogste planten tot nu toe.

 

gallery_3_1608_49469.jpg

 

gallery_3_1608_12301.jpg

 

De rest van de planten zal nog een week of 2 nodig hebben en dan vooral de KF zullen dan klaar zijn, ik verwacht dat de meeste shackzilla's ook wel af gaan komen maar die zouden miss een weekje langer kunnen, we zullen zien.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMFG, das meer wiet dan blad ;) ;) :P

 

Ik wist eigenlijk bij openen van het topic al dat een doekje voor het kwijlen nodig zou zijn, ik ben blij da ik m erbij heb gepakt.

 

Onwijs mooie foto's, maar de planten zelf zijn natuurlijk nog veel mooier.

 

Indicaan :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjezus Sannie,Wat een toppers heb je in je tent......... Maar het zal ook wel aan de kweker liggen ;)

 

Groet,M :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

(7 december 2010) "De planten zijn nu 51 dagen oud waarvan 48 dagen met de klok op 12/12. Dit is een goed voorbeeld om te laten zien dat de planten zelf de tijd nemen om zich volledig te ontwikkelen. Zo te zien zijn ze nu een week of 4 in de bloei en is de verwachting dat we dus nog 6-7 weken bloei tegemoet gaan."

 

7 december + 6-7 weken = 18-25 januari

 

(4 januari 2011) "Hieronder 2 killing fields welke vandaag op de kop gehangen gaan worden, dit maakt het aantal op 4 geoogste planten tot nu toe."

 

De eerste 4 planten heb je dus al geoogst na een week of 8 bloei (max. 76 dagen 12/12), kun je daar al conclusies uit trekken vergeleken met eerdere kweken onder andere lampen?

 

"De killing fields heeft als liefhebber mijn voorkeur...MAAR dat komt omdat ik het zelf allemaal op rook..."

 

Ik kan me voorstellen dat dat inderdaad een hele klus wordt, als het te zwaar wordt dan weet je je het wel hè? :wave:

Roze en paars is altijd prachtig om te zien, maar van die "Groene killing fields/ zoete fruitige geur" ga ik spontaan kwijlen. Gauw een slabbetje zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijgen we ook nog foto's met een colafles ernaast?? ;) :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 1000 watter laat de planten zeker sneller in bloei schieten, of ze ook sneller afbloeien denk ik wel maar is lastig in te schatten. Ik vindt dat het allemaal best snel gaat aangezien de planten net 11 weken oud zijn en met 13 weken het grootste gedeelte al ge oogst kan worden. Dus na 13 weken 12/12 de boel oogsten met sativas welke normaal gesproken 11-12 weken bloei nodig hebben geeft zeker stof tot na denken.

 

De eerste 4 planten heb je dus al geoogst na een week of 8 bloei (max. 76 dagen 12/12), kun je daar al conclusies uit trekken vergeleken met eerdere kweken onder andere lampen?

 

 

Ik zal volgende week eens een flesje van iets ernaast houden ter vergelijking

 

greetz sannie

 

Krijgen we ook nog foto's met een colafles ernaast?? ;) :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...