Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Test: Gavita 1000 Watt Double ended 400 Volt

Recommended Posts

krijgen die kleintjes net zoveel water als die grote?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zou je wel denken he aangezien het zulk sla blad is (lichtgroen)

Toch krijgen ze aangepaste hoeveelheid water.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ook een zo'n licht groeneachterblijver bij de Shackzilla,toch nog een flinke top geworden en 1 meter hoog :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk sannie pakt het weer eens goed aan!

Misschien dat die 2 plantjes nog wel bijtrekken...

 

Als ik zo die foto's van de tent zie heb ik toch het idee dat die Mammoth tenten betere kwaliteit zijn dan de secret jardin tenten.

 

Ik volg je!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

 

die groeien lekker man! Die achterblijvers moeten er wel aan trekken anders wordt het exit haha :)

Werkt de datalogger naar wens btw?

 

keep ´m green :)

 

 

salu2

Pierre Paf

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die achterblijvers hebben me nu al te veel energie gekost lol, die gaan er nu op zeker uit :verrygood

We hebben de data logger er wel in gelegd maar we waren zo slim om hem niet aan te zetten, handig he

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

23 dagen waarvan 20 op 12/12

 

Ze groeien zoals verwacht erg snel momenteel en ik hoef me geen zorgen te maken dat de tent niet gevuld zal worden met plant. De twee achterblijvers waren nog aardig bij getrokken maar zullen het nooit meer op kunnen nemen tegen haar zusters dus eruit ermee aangezien we plant zat hebben. 18 planten zijn nu over gebleven.

 

gallery_3_1608_35978.jpg

 

De killing fields staan aan de zijkant van de tent aangezien deze al het hoogste zijn en dit ws ook wel zullen blijven, Shackzilla monsters in het midden.

 

gallery_3_1608_21561.jpg

 

Killing Fields :

 

gallery_3_1608_17914.jpg

 

Shackzilla :

 

gallery_3_1608_20811.jpg

 

De temperatuur op de hoogte van de toppen is rond de 28 graden wat me reuze mee valt met de lamp op 80cm afstand.

De bloei zit er inmiddels aardig in en dan vooral bij de KF planten, dit stemt me gunstig aangezien ze dan ook minder lang door groeien (verwacht nog een week of 2 groei).

 

Vandaag even langs het tuin centrum om stokken te halen om de aankomende toppen te kunnen ondersteunen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond dat ik Tchaikovsky op moest zetten bij het kijken naar dit topic;

 

Hier de 1812 overture... (finale)

 

Beetje vreemd misschien, maar het ziet er episch uit San!!! :verrygood

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mooie foto die eerste van boven

 

lekkere dikke stammetjes ook

knappe meiden met een stevig onderstel

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi hoor, welke hoeveelheden voeding geef je? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten hoor Sannie, zeker de shacks, lekker compact en mooie hoge uitlopers.

Ik weet niet of je normaal gesproken de lagere takken wegknipt maar zoals het er nu bij staat zal je aardig wat kunnen laten staan aangezien ze lekker opkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie structuur die Shackzilla :verrygood

Ideale lamp om in de winter te testen :smoke

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd hoe het er nu bij staat. :verrygood

Ik neem aan dat je meer voeding en water geeft als met een 600w.

Wat zijn de verschillen volgens jou??

Share this post


Link to post
Share on other sites
mooi hoor, welke hoeveelheden voeding geef je? :verrygood

 

Vanaf de vorige update zijn we 3 keer in de week 1ml/liter bac organische voeding mee gaan geven, of we deze dosering kunnen verhogen zal ik morgen kunnen beoordelen. Hiervoor is er alleen kraantjes water gegeven.

 

 

Ik weet niet of je normaal gesproken de lagere takken wegknipt maar zoals het er nu bij staat zal je aardig wat kunnen laten staan aangezien ze lekker opkomen.

 

De onderste internodes zijn al verwijderd aangezien er anders geen water meer gegeven kan worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik neem aan dat je meer voeding en water geeft als met een 600w.

Wat zijn de verschillen volgens jou??

 

We zijn zoals hierboven vermeld wel eerder begonnen met voeding geven, maar meer omdat ik verwacht dat de aarde dit nodig heeft. Dit is dus meer een idee van mij als dat ik zie aan de planten dat ze het nodig hebben. Zo te zien hebben ze nog alles wat hun hartje begeert.

 

De planten groeien snel maar sneller is lastig te zeggen, ik heb wel het idee dat ze eerder de bloei in gaan als dat ik gewend ben maar hier kan ik een beter oordeel over geven als ze uit gegroeid zijn.

Voor een leuk vergelijk zie de KF onder 400 watt HIER

We zullen zien morgen

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een weekje verder :verrygood

 

Ze gaan lekker en zijn stevig gegroeid de afgelopen week, vooral de Killing Fields willen graag de hoogte in groeien in dit stadium.

 

gallery_3_1608_171915.jpg

 

De shackzilla's blijven lager maar gaan ook wat later de bloei in als de KF

 

gallery_3_1608_27971.jpg

 

Planten zijn al groot genoeg om ze te gaan ondersteunen

 

gallery_3_1608_12656.jpg

 

18 palen om te ondersteunen en evt de te grote planten te gaan buigen en binden

 

gallery_3_1608_13073.jpg

 

Ze zijn nu 30 dagen oud

De bloei zit er al goed in maar vraag me af of ik de hoogte ga redden zonder in te grijpen, we zullen zien

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

goedemiddag sannie..!!

 

Het veldje word met de dag mooier, ben benieuwd welke pheno's je er tussen hebt zitten...

Heb jij een favoriet er tussen zitten..? (bij mij de plant met groene toppen met paarse vlekken, heerlijk zoet en een super heldere high)

 

Mvg stikkie

 

Ps: is er binnenkort weer wat heerlijk nieuws in sannie's shop te halen..?? (Liefst fem)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze killing fields feminized is net zo gevarieerd als de Killing Fields F1 welke we hebben gehad. Deze variatie vind ik zelf erg prettig aangezien ik toch alles zelf oprook en dus geen verantwoording aan een afnemer hoef af te leggen over de verschillende kleuren. Tevens zijn deze kleuren in de killing fields ook verantwoordelijk voor het doen lijken van meer feno's als er zouden zijn als alle planten groen waren :verrygood

De lekkerste vindt ik de roze feno welke dieselzoet ruikt, maar heb echt gewedige groene en paarse gerookt en slecht smakende planten ben ik nog niet tegen gekomen.

Je zal; zien als het eind product in potten of zakken zit en je deze open trekt je meteen de kenmerkende KF geur herkent.

 

Nieuwe soorten welke eraan komen zijn Extrema feminized, sannie jack feminized,KF#7 X Blue Kronic regulier, killing fields F3 regulier, verrassing fem maar daar later meer over.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal super..!!!

 

Zet mij maar neer voor 20 x sannie's jack fem en 15 x extrema fem... :verrygood

Kan niet wachten tot deze dames mijn hokjes betreden..!!

 

Bedankt voor de info, Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat lekker,ik verwacht nog wel wat groei bij de Shackzilla's wanneer de bloei erin komt,lijkt of de Killingfields iets sneller met topvorming zijn.

Wat een lekkere soortjes komen erweer,wordt weer moeilijk kiezen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een geweldig veldje heb je daar staan. Ik hou je goed in de gaten, je ligt

14 dagen voor op onze Shackzilla's. Leuk om te kijken of we je een beetje bij

kunnen houden.

 

Spannend die nieuwe soorten. Welke kant ben je opgegaan met de Killing Fields F3

qua phenotype, nog meer kleurtjes? :verrygood En die Sannie's Jack fem lijkt me helemaal

top, die gaan we zeker eens uit proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Sannie

Je dames staan er echt zeer goed bij zeg, klasse !!

Dat gaat helemaal goedkomen, blijf je volgen :verrygood

GR Yogi

Share this post


Link to post
Share on other sites
helemaal super..!!!

 

Zet mij maar neer voor 20 x sannie's jack fem en 15 x extrema fem... :P

Kan niet wachten tot deze dames mijn hokjes betreden..!!

 

Bedankt voor de info, Mvg stikkie

 

:verrygood

 

 

 

 

 

oh ja

leuke plantjes sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi groen veldje Sannie! Begin je hem nou toch te knijpen met je hoogte? :verrygood :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...