Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

GAVITA Pro 1000 DE

Recommended Posts

Dus 1000watt met co2 op mapito/quantigo/rfx/whatever....stuk of 8 op een meter en hup! 1,5k

 

GrR

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee 5 stuks maat, en 1150 watt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik droog ze met tak en al, gewoon op de kop.

In de ruimte met dik 26 graden en een lage lv.

 

Zodra ze echt droog zijn. In sprayen met water. En 1 dag laten drogen

 

Resultaat. Takken die breken , met een lekker vettig wietje.

Of is dit verzwaren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het eerste doe je lekker goed .je hang de hele plant op ze kop

 

Het tweede.

Dat heet verneuken!

 

Je haalt er iets (te)snel uit en spuit het weer trug ;)

 

Rookze kug kug

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog 1 foto van voor het knippen. even 2 planten eruit gehaald en de 3 achterste verder naar achter geschoven met als resultaat een kinky trio:

 

gallery_25783_10976_3356920.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zijn voor jou de visuele verschillen die jij ziet met wiet die onder een 600w gekweekt wordt??

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie weinig verschil kwa toppen zelf, komt waarschijnlijk door die stomme voedingsfout, ze zijn niet echt lekker afgehard, ik mis harde puisten. voor de rest.. tja wat ik al een paar keer zei, op de 1.50x1.50 oppervlakte doen de toppen ver van de lamp niet onder voor de toppen direct onder de lamp, licht komt ver en diep genoeg, daar ligt het niet aan. zoiezo is de verstelbare knop super natuurlijk. wat BETER is durf ik echt niet te zeggen, of 600's of 1000's.. denk dat je dat vooral van de ruimte/hoogte af moet laten hangen. volgende ronde gaat zeker beter, ik heb de smaak te pakken en ga ervoor zorgen dat ik mezelf niet weer voor me kop ga stoten met voedingsfouten of iets anders. volgende ronde word DE test he;) meteen vanaf het begin onder deze lamp ipv voorgroeien onder een simpel 600 wattertje.

 

edit: als ik ze vergelijk met andere amnesia's dan zie ik wel dat deze toppen groter zijn(al hoeft dat voor het gewicht niet uit te maken, zeker niet als je de laatste 2/3 weken compleet verkeerd zit met bewatering/voeding)

Share this post


Link to post
Share on other sites

had vanmorgen de kachel aangezet omdat het niet echt opschoot met drogen, ging ik toenstraks even kijken, KURKdroog maar steeltjes knakten nog niet. alles over 2 zakken verdeeld en dichtgemaakt. hoop dat het vocht uit de steeltjes morgen in de wiet is getrokken want als je 1 grote top pakt en er in knijpt heb je enkel gruis in je hand.

 

wel alvast op de weegschaal gezet. 1049 gram!

 

zal nog iets bijkomen omdat ik de wiet zeker niet zo droog wegdoe als dat ie nu is. (paar boterhammen erbij)

 

nu ik weet dat ondanks mijn stomme fouten een ruime kg is behaald, weet ik zeker dat met deze opstelling 1300 gram zeker haalbaar is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehhhhhhh...................WOW dat hadden we bijna niet meer verwacht.

Dat is een topresultaat voor een ronde die niet perfect is gegaan.

Gefeliciteerd met je KILO :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat met dit geweldige resultaat.

 

Nu dit op 1 m2 :D

 

Je kunt natuurlijk van alles aanpassen, om nog meer eruit zien te krijgen.

Maar HALLO.... 1 DIKKE KILO IN THE POCKET B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi werk man!

 

denk dat je het te danken hebt aan de lange voorgroei ipv de lamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij zegt het chriet :D

 

Je zou er eigelijk gewoon 12 in moeten zetten B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja met lang voorgroeien maak je wel een goede basis heb ik gemerkt. hoop begin Januari weer te starten met dit hok, 't is OF begin januari stekken van een andere partij pakken, of nu beginnen met zaad. maarja.. na dit resultaat zie ik nog steeds geen voordeel van uit zaad kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maakt niet uit hoe, van harte van deze kant.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

F*ck dude!!!,

 

Your the master, nog even en je steekt de grote der aarde naar de kroon.

 

 

toppertje man, meer dan een killo onder die lamp.

Heb zelf een hele tijd met 1000 watters gekweekt, kwam alleen nooit boven de 700 gram dit was dan wel op 1m2 maar toch.

 

Greetz,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is op 2,25 m2. dus terugrekenen en haal nog geen 500gram/m2

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker hoor :D

 

Lang voorgroeien heeft zo zijn voordelen. Ook zaailingen die je gelijk op 12/12 zet hebben tijd nodig voor ze gaan bloeien. Zaailingen hebben dan wel het voordeel dat ze in die eerste periode van 4 -5 weken groei op 12/12 staan ipv 18/6, maar dat voordeel in stroomverbruik gaat gedeeltelijk verloren als je direct op 1000 watt gaat telen.

 

effe rekenen stekken, voorgroei op 600W, direct van zaad, voorgroei op 1000W

 

post-5211-1292672064_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie berekening, maar het stroomverbruik tel ik eigenlijk nooit mee in m'n beredeneringen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik eigenlijk wilde aantonen is dat het qua verbruik dus eigenlijk niet zoveel uitmaakt, hooguit bloeitijd / voorgroeitijd verschil van een week of 1-2 denk ik.

 

Wat nu wellicht nog belangrijker is, dat is het aantal planten. Met 5 plantjes kun je als je het goed doet wellicht evenveel opbrengst krijgen als met 20 zaailingen 12/12? Dat moeten we nog gaan zien in de tweede ronde in vergelijking tot sannies zaden run. Alleen heb je met stekken wél een uniforme wiet en dat is in sommige gevallen ook een groot vvoordeel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik bedoel zaadplanten en op dezelfde manier toppen en knakken en buigen, maar heb nog niet vaak zaadplanten gezien die op een soortgelijke manier zijn behandeld. want zaad of stek... max 5 in dit hokkie.. snappie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wazzup,

Als je de zaailingen 3 weken voordat je gaat oogsten, al in de voorgroei potjes in je hok plaatst.

Heb je wel degelijk een energie bezuiniging en eveneens een flinke tijdsbesparing, zodat 7x oogsten per jaar mogelijk is.

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tim.. 7x oogsten per jaar met 5 planten op dik 2m2, die vlieger gaat niet op als je een leuk resultaat wilt behalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat denk ik ook niet.Ook als je alleen maar 5 plantjes in huis wilt hebben gaat de vlieger niet op en is 20 zaailingen geen alternatief.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi resultaat hoor :D

Ik hoop toch ook hier in de buurt te komen dus bedankt voor de inspiratie

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...