Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mustang

Strafmaat voor Duitsland

Recommended Posts

Heb een leuke ruimte op het oog in de Bundes, nu was ik benieuwd hoe de straffen hier zijn?

 

Iemand jurispredentie beschikbaar of tastbare informatie waar ik wat mee kan?

 

Gaat om een hobby ruimte ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks tastbaars, wel een goede raad. Doe dat niet!! In duitsland is een verklaring genoeg om je op te sluiten. Ik ben er al eens onvrijwillig op vakantie geweest. Kamergenoot op vakantieadres had toen 8 jaar gekregen voor een paar K wiet te smokkelen. (was wel eind jaren 80)

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Racker,

 

ken het verhaal idd van een belastende verklaring als je iemand een hak wil zetten, dat is voldoende om je te veroordelen!

 

Ik kan echter alleen weinig vinden over de strafmaat e.d., hier was ik benieuwd naar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als Nederlander ben je zowiezo zwaar de lul. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je gaat doen. 10 plantjes of een paar hondert.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het niet durven.....

de wetten zijn ook verschillend.hoe meer duitsland in vanuit nederland hoe strenger het word.

zelfs zover dat ze bv cocaine verkoop als poging tot doodslag veroordelen,een gevaar voor de mensheid.

 

met wiet zijn ze sowiezo al strenger in heel duitsland en vooral het kweken.

als ze bv 10 plantjes ontdekken zou ik niet durven zeggen hoe hoog de straf is maar reken maar dat je een kleine tijd weg gaat.....

mijn advies,niet doen.of misschien 3 stuks dat je kan zeggen voor eigen gebruik en medicinaal gebruikt.dan valt het misschien nog wel mee.

 

ze zijn een stuk strenger dan hier in nederland weet ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe zuidelijker in Duitsland,hoe minder tolerant.Helemaal in het noorden(bij Hamburg zeg maar)zijn ze het relaxed.Mag je meer wiet op zak hebben dan in nederland ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, in Hamburg heb je bong shops en nog meer. Ook psychische dingetjes winkels.

 

In Berlijn mag je 15 gram op zak hebben, en in het Zuiden helemaal niks.

 

Zou het er niet op wagen, alhoewel ik mijzelf ook betrap op de gedachte als ik door DE

knal en al die verlaten schuren etc zie. Zonde van de ruimte.

 

Maar niet doen is het beste denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, met dat beleid hier gaan we natuurlijk steeds creatiever worden, uitwijken naar het buitenland is daar 1 van. Je kan er voor kiezen om als je gepakt wordt, ff te gaan zitten. Hier pakken ze meteen alles af. Je huis, je auto, breedbeeld. noem t maar op.

 

Al denk ik dat er wel wat vriendelijkere landjes op de kaart staan dan duitsland

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar mijn Pools en Hongaars is niet zo best hahahaha! Ik ken iemand persoonlijk die voor 2 jaar op kostschool gezet is voor 135stuks maar dat was niet alleen daarvoor. Vandaar dat ik erg benieuwd ben naar de exacte straffen gebasseerd op 1 misdrijf!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg gewoon doen. het leven bestaat uit ervaringen. en mochten ze je pakken heb je er weer een ervaring bij ;)

en dan weet je ook gelijk hoe het zit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De straf zal zo rond de 2 jaar liggen maar ga je over de 500 zal het hoger uitvallen.Valt onder de georganiseerde misdaad nl. Je krijgt geen vi(vervroegd invrijheidstelling)wat je in nederland wel heb na 1 derde van je straf. En een heleboel moffen die dag in en uit bij je komen zeiken om een stuk wiet of hash en dat 2 jaar lang!!!! Dus NIET doen.

 

;) Groet,Maluku

Share this post


Link to post
Share on other sites
En een heleboel moffen die dag in en uit bij je komen zeiken om een stuk wiet of hash en dat 2 jaar lang!!!! Dus NIET doen.

walla, ik zei toch gewoon doen. je krijgt er zelfs nog een handeltje bij ook ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha vieze zeiksnor, jij wil Dreamgirl geheel voor jezelf he minne hond haahha!

 

Ja ik weet dat er tot 500 wel een paar jaar hotel tegoed staat, maar ik wil mensen horen hoe en wat want suggereren en speculeren kan ik wel op de beurs!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hola :D

 

zou zeggen zoek een goede advocaat uit de regio die e.e.a. voor je uitzoekt. Kleine investering voor een beetje zekerheid hehe. Via Duitse fora is er vast genoeg te vinden. :P

 

Verschilt heel erg per zone namelijk zoals word gezegd. Heb zelf buren uit Bremen en die kweekten zonder al teveel zorgen...nu kan ik me voorstellen dat je dat in München niet zo zorgeloos doet.

 

salu2

Pierre Paf

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt natuurlijk altijd de investering doen, een katvanger fixen die zelf ook kan kweken, en alles van buitenaf regelen, kost je wel knaken maar het levert altijd meer op dan dat je 't niet doet (als 't niet fout gaat)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hahaha vieze zeiksnor, jij wil Dreamgirl geheel voor jezelf he minne hond haahha!

;) you dirty mustang, hebbie m door :P als ik jou was zou ik minimaal een plantje of 1000 neer zetten :D zonder filter natuurlijk :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) :D :P en de deur open voor frisse lucht...

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil niemand aansporen en alles op eigen verantwoordelijkheid maar de grootste jongens zitten in duitsland.

 

Daar is er nog niet zo een klopjacht zoals we die kennen in Nederland, de kans dat je in duitsland wordt gepakt is kleiner dan in nederland echter wordt je gepakt, tja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zeiksnor, ik dacht eigelijk meer aan 5000+ en alleen op Ozon te draaien als geurfilter.............Stuur me even een kopie van je ID door, krijg je 10% mee haahha

 

@Amnees, that idea was also running through my mind :D

 

Ik maak wel een Termin met een Anwalt om te horen wat de straf kan zijn voor een Darkroom 120, dat zou namelijk de setup worden ;)

 

Bedankt iedereen, kan ffe vooruit nu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij bent gul :D ik wist niet dat je zo verliefd was op dreampie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

darkroom 12000 bedoel je ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha Amnees Amnees, ja als je 7 kids te voeden hebt, 6 honden en 3 vrouwen dan moet je wat he! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...