Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik ben al sinds ik dit plantje heb opzoek naar welke soort dit nou eigenlyk is en ik heb het echt gewoon NIET kunnen vinden .

Als iemand me kan vertellen wat voor soort dit is zou die me heel blij maken :D . hihi.

ik dacht eerst arjan's haze omdat ik had gelezen dat deze in een kerstboom vorm groeit maar toen heb ik een plaatje ervan gezien en het leek er toch niet zo erg op ;).

 

 

img00088201009271642.jpg

img00089201009271642.jpg

img00090201009271642.jpg

 

als ik tijd heb zal ik nog wat nieuwere foto's uploaden.

 

 

Mvg albanian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een Indica met wat Sativa invloeden maar in zo'n kleine pot is het lastig inschatten. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk meer sativa dan indica, maar daar kom je ook niet verder mee.

 

misschien moet je m roken dan kom je er wel achter wat t ongeveer is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

dat duurt nog wel even 40% haartjes zijn pas bruin dus klaat hem nog lekker effe doorbloeien en dan 2 weken drogen ofzo daarna zal ik het wel weten denk ik zo , Maar dat duurt nog ********* lang

 

 

Mvg Albanian

Edited by Richard

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik denk meer sativa dan indica,

Gezien de matige ontwikkeling van de onderste takken denk ik eerder overhand aan Indica, een Sativa wordt meer kerstboommodel. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft wel hele smalle bladeren, lijkt wel een hazesoortje ofzo. Bloeit ook nog niet zo lang neem ik aan? Waar heb je de zaadjes vandaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

ik had eens Hele maar dan ook echt hele goeie wiet gekocht van een dealer en daar zat 1 zaadje in en die was kei compact die top en je werd en knetter gaar van was niet normaal .

En tsja ze bloeit toch al een paar weekjes en de toppen kunnen nog veel dikker

Edited by Richard

Share this post


Link to post
Share on other sites

De toppen zien er zeer goed uit, probleem buiten worden de snel korter wordende dagen en lage temperaturen 's nachts in combinatie met mist en hoge LV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag foto's in wietforumalbums, zodat de topics ook na verloop van tijd van foto's blijven voorzien en er geen lege en nutteloze topics ontstaan. Ook de laadtijd van vele sites zijn verschrikkelijk, zodat een pagina laden op wf hierdoor ook de nodig tijd gaat vergen dan.

 

Hier kan je lezen hoe je foto's in een wietforum album te plaatsen en te posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezien de toppen lijkt het mij ook meer sativa

zijn ook wel sativa's die geen kerstboommodel hebben

 

maar hoe was het effect van die wiet waar het uitkwamen onder welke naam werd het verkocht?

daar kom je waarschijnlijk een stuk verder mee, was het effect indica of sativa? of 50/50?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Graag foto's in wietforumalbums

 

Dit was geen vrijblijvende vraag, ik sluit het topic dan ook en hoor wel in mijn PM hoever je opschiet met wietforum gallerij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...