Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

babylonboy

10 x blue cheese 400w + 600w

Recommended Posts

@ Schitzo : goed zo mien jong :wOOt

 

En yep, de 600 ziet er beduidend harder en vetter uit, maar de 400pitter is al een oude lamp schoot me gisteren ineens binnen. Met die 400 draai ik al dik meer dan een jaar volgens mij :verrygood :oops

 

@MRT : Thanx man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmz misschien wordt et tijd om je 400 watt peertje eens te vernieuwen :wave:

Kijken wat er dan vanaf komt.

Ik vind je kweekjes tot nu toe iedere keer prima gaan op wat kleine probleempjes na.

Maar dat heeft iedereen wel eens toch?

Je doet het in ieder geval beter dan mij ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een lamp hoeft toch niet al na ene jaar verangen te worden zou ik zeggen? Ik draai nu al bijna 2.5 jaar met dezelfde lampen:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig nieuwjaar !!

 

nieuwe lampjes liggen klaar :wave:

2.5 jaar lijkt me erg lang, ik dacht een jaar is max.

-edit-

 

Volgens een topic van DOC is het ook afhankelijk van het type lamp by the way en mijn 400 is trouwens ook al dik 2.5 jaar oud, volgens mij is het nog altijd dezelfde lamp als waar ik toendertijd mee begon; al weet ik dat niet meer zeker.

 

UPDATE

 

Alles is om en geschoren.

 

gallery_18400_10943_1446806.jpg

gallery_18400_10943_780556.jpg

gallery_18400_10943_941380.jpg

gallery_18400_10943_678823.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wave: ;)

 

wat een lekkere toppies, je zal een heerlijk rokertje hebben na het drogen.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit man!

Hoe rook ze tijdens de knip?

Ben benieuwd... Water loopt nu al uit me mond ;)

 

Jij ook gelukkig nieuwhaar he :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

schitterend resultaat..!!!

Veel plezier met al dit lekkers :wave: , laat je nog even weten hoe ze smaakt...?

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ cannabizznis : zeker weten :wacko:

 

@ schitzo : tijdens het knippen zagen we twee duidelijke pheno's. Een harde compacte golfballen pheno. Deze rook erg zwaar en donkerzoet

De andere was een iets lossere "torentjes" pheno, deze rook fris zoet met een zure toon.

 

@ stikkie : bedankt, een rookverslag komt er nog aan!!

 

Update !

 

Alles is droog en ziet er prachtig mooi uit, de opbrengst echter valt me vies tegen. Net een halve gram per watt dus dat is jammer.

Wel is het zo dat dit een wietje is waar je in de shop net iets meer voor zal betalen dus ach... ik ben tevreden.

 

Ik heb niet zoveel foto's gemaakt aangezien me het snot zelfs uit de oren loopt.

gallery_18400_10943_166333.jpg

gallery_18400_10943_60714.jpg

 

En zo ziet eigenlijk het grootste deel van alle toppen eruit, een mooi resultaat dus.

 

Rookverslag wordt aan gewerkt dus tot die tijd nog een begin tot eind collage.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie collage en lekker resultaat dat is wel te zien :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van het tegenvallende gewicht al heb je wel wat tegenslagen gehad.

Je toppen zien er echt super uit dus smaken zal het zeker wel!

Ik wil em roken Ik wil em roken Ik wil em roken!!!!!!! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afgelopen dinsdag toen ik thuis kwam van een week hard werken aan boord bracht de postbode me een goed gevulde bubbel enveloppe!

Dit is waar ik al een tijdje naar uit zat te kijken dus met veel geweld werd deze enveloppe open gemaakt om zo snel mogelijk de inhoud te vinden.

De inhoud bestond uit een rolletje tape met daarin een gripzakje met 10 zaadjes Chronic van serious seeds waarvoor mijn grote dank aan Babylonboy!

 

Rookverslag: Een prachtige top blue cheese. :lol:

 

Na het zakje te hebben geopend kwam me een zware zoete geur tegemoet met een ietwat zure ondertoon.

 

gallery_16753_11454_2469860.jpg

 

Het topje is mooi vol en compact met een behoorlijke hoeveelheid bruine pistels.

Heb het topje net nog even onder de microscoop gelegd en er zitten heerlijk ogende trichomen op een deel mooi milky en een deel mooi amber kleurig.

 

gallery_16753_11454_2870397.jpg

 

Toen een van mijn maatjes binnen stapte had ik net een voor mijn doen goed gevulde joint gedraaid.

Wat me opviel is dat de wiet nog wel ietwat plakkerig was wat in mijn ogen betekend dat hij nog mooi kan curen.

Hiervan eerst een paar hijsen zonder te laten branden genomen en beiden kwamen we tot de conclusie dat de zoete geur die je van de top rook ook in de smaak te proeven is.

De zure ondertoon was hier minder goed merkbaar.

 

gallery_16753_11454_1948575.jpg

 

We konden niet wachten dus hoppa de vlam er in!

De eerste hijs was zoals ik verwachte, een behoorlijk zware zoetige rook die toch tegen mijn verwachting in een zure kriebeling achter liet in mijn keel.

Ook vond ik hem persoonlijk nog wel wat scherp.

Mijn maat die alleen de geur van de brandende joint rook vond hem wel heerlijk zoet ruiken.

Nadat ik hem heb over gegeven was het de beurt aan mijn maat om te proeven en oordelen.

Deze kwam tot ongeveer dezelfde conclusie alleen vond hij de zure kriebeling minder in zijn keel.

Ondertussen begon bij mij een warme waas te vormen welke rustig op kwam zetten en een prettige stonedheid met zich mee bracht.

Nadat ik de joint weer terug kreeg vond ik de smaak toch wat zuurder worden maar het effect werd wel zeer goed merkbaar.

We lagen beiden als in trans naar de tv te kijken en gingen er helemaal in op ;)

 

Heerlijk stoned waren we en dit hield toch ook wel een ruim uur aan waarna het rustig afzakte.

 

Ik heb het restant nu te curen gelegd en ben er zeker van dat het dan nog beter zal gaan smaken

Dus uiteraard volgt dan een update met een eindcijfer.

 

Hoop dat je je hier een beetje in kan vinden Babylonboy.

Ik vind het tot nu toe een boven gemiddeld wietje wat zeker voor de stoners een aanrader is door de uitwerking.

Ben alleen benieuwd hoe de smaak zich gaat ontwikkelen na het curen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schitzomans, heel erg bedankt voor het mooie verslag, ik kan me er zeker wel in vinden. Verstandig dat je de rest te curen legt, naar mijn mening is verse wiet nooit op zn best een goede cure is essentieel voor de juiste smaak en uitwerking.

 

Geniet er nog van en nogmaals bedankt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooit uit, alleen jammer dat je het gewicht vond tegen vallen..!!

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is ook jammer, maar t is niet altijd feest natuurlijk. En ik pruts soms ook maar wat aan, beetje experimenteren en leren zeg maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...