Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Breadstick

en Eindhoven dan?

Recommended Posts

Ik raad aan: New Wave, Eurogarden, Pink, Grasshopper

 

De New Wave??????? Die voorgedraaide hangen als je ze bij de tip vasthoudt???

 

Ik Raad de White Widdow van de Casa Blanca aan, als je daar eentje van rookt ben je echt zwaar spacey :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik Raad de White Widdow van de Casa Blanca aan, als je daar eentje van rookt ben je echt zwaar spacey :blink:

ik HAAAAAAAAAT de Casablanca.. Je krijgt wel best veel voor je geld maar die wiet is zooo slecht... zijn gewoon van hermafrodiet planten.. de zaadjes zitten er namelijk nog bij en vaak ook blaadjes.. en al rook ik 100 kilo ervan ik voel er nx van en het smaakt ook ECHT niet!! alleen de afghaan (hasj) is wel te doen.. maar de rest.. :D ;) :wacko: :D

 

maar de euro en New wave zijn wel goed.. pink ook wel maja.. das zo'n toeristen shop.. duur dus.. en de wiet is best goed maar je krijgt echt weinig.. GrassHopper Nx Mis mee.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm kom wellis in eindhoven (ben zelf belg) ik ken er maar 2shopt bij naam dat is het begijntje en de grashopper ofzo

 

 

grashopper is 1 vande beste cofeeshopt vooral omdat die 2pcs daarkomen door een vriend van me :wacko:

kvond het wel jammer dat ze een keer men paspoort vroegen toen ik een cola ging halen :/

begijntje is minder goed.

jammer dat er meestal van dat upgefucked gedoe zit

(laatst hadde we een feestje in café ernaast de tv was er bij (was een soort weddenschap voor tv) en peepz uit de shop zaten heeldetijd aandacht te vragen enz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Eindhoven:

 

Mijd je The Wall, zij hebben echt nix goeds meer. 10 jaar geleden kocht je daar nog de beste widow en stuff. vergane glorie. Als nederlander voel je je er ook niet meer thuis.

 

Wel goed: Pink,euro-garden, new wave.

 

By Cool verkopen ze brabants wit als Widow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik naar een shop ga is dat de indian nadeel is dat je lid moet worden ,maar een voordeel is dat je meteen korting krijgt 12% dacht ik (12 euro wiet kost dan nog 10,50)en die wiet is heel goed te roken :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha,

 

mij hebben ze wel eens m'n stad genoteerd bij de grasshopper omdat ik van zo'n eind weg kwam (3jr terug) dat was iig best bizar.

 

Toen hadden ze daar nog de echte orange bud !

Share this post


Link to post
Share on other sites
als ik naar een shop ga is dat de indian nadeel is dat je lid moet worden ,maar een voordeel is dat je meteen korting krijgt 12% dacht ik (12 euro wiet kost dan nog 10,50)en die wiet is heel goed te roken :whistling

 

Helemaal mee eens! Behalve dan dat je lid moet worden, dat is volgens mij niet verplicht. Zie geen rede om het niet te doen in ieder geval <_<. Ik haal daar altijd K2 waar ik altijd tevreden over ben, meestal een dikke top ipv bij elkaar geraapt klein grut. Hetzelfde geldt voor de Northern Light, die mijn maten meestal kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eindhoven de gekste, ik raad niet aan: de bakkerij.

 

Dat is toch dat geval op stratum ? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha...in mijn schooltijd ging ik altijd naar de casa blanca, paar honderd meter lopen maar!!!

 

Stuff was daar goed te roken ja!!!

 

Maarja ik blow al 3 jaar niet meer!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou voor pink gaan. daar hebbe ze lekkere ice-skuff, die was zo zwaar dat een maat van me er van begon te trippen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben daar ook goed stoned van geweest, maar tis wel een dure toeristenshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i've been to eindhoven three times yet, last time 2 weeks ago while reggae sundance in the geneenpark!

my favorite shops were/are "de bakeerij" and "the upstairs" right aside of it!

 

excuse me writing in english, my dutch is too bad!

Share this post


Link to post
Share on other sites

the bakkerij is an okay coffee shop

 

They only sell garbage 'voorgedraaide' blunts!! (lot of leaf material in it)

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoke a pre-rolled joint there. Off the road! Van het padje af :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
the bakkerij is an okay coffee shop

 

They only sell garbage 'voorgedraaide' blunts!! (lot of leaf material in it)

 

Gr.

 

 

Klopt niet, de bakkerij is ten eerste geen coffeeshop. Het is een kroeg waar je mag blowen. En vroeger zat er een dealer binnen (die ook gewoon hasj en wiet verkocht) maar tegenwoordig met al die regeltjes hebben ze een gedeelte van de toko omgebouwd. Dat heet nu, hoe origineel, de apotheker. Daar kun je alles kopen wat je wilt.

 

En oja, the wall heeft als voordeel dat het de enige shop is die soggens om 7.30 uur open is! leuk na een tekno feestje, hasje halen en nachillen thuis...

 

De casablanca is tijdelijk dicht, trouble in paradise zeg maar, maar daar ken je VERUIT de beste hasj halen uit brabant. Alleen lullig dat het nu niet meer per gram gaat zeg maar... :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah you'`re right, i dind`t checked this at first :offtopic

da bakkerij was the pub on the right and the small dealers room on the left

was "de apotheker"...a little confusing when you're drunk already :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klopt niet, de bakkerij is ten eerste geen coffeeshop. Het is een kroeg waar je mag blowen. En vroeger zat er een dealer binnen (die ook gewoon hasj en wiet verkocht) maar tegenwoordig met al die regeltjes hebben ze een gedeelte van de toko omgebouwd. Dat heet nu, hoe origineel, de apotheker. Daar kun je alles kopen wat je wilt.

 

En oja, the wall heeft als voordeel dat het de enige shop is die soggens om 7.30 uur open is! leuk na een tekno feestje, hasje halen en nachillen thuis...

 

De casablanca is tijdelijk dicht, trouble in paradise zeg maar, maar daar ken je VERUIT de beste hasj halen uit brabant. Alleen lullig dat het nu niet meer per gram gaat zeg maar... :wink:

 

Haha.. *weet waar die vandaan komt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kom zelf uit Eindhoven en ben nog niet zo lang 18 jaar maar ik haal al wiet sinds me 14 bij de coffeeshop bij The Pink zijn ze nog het strengst van alle 15 shops in Eindhoven

maar de Wiet is er wel goed het liefst ga ik naar New Wave best goede wiet en dicht bij de stad bij De Bakkerij kan je het beste wiet halen als je nog geen 18 bent

Share this post


Link to post
Share on other sites

de bakkery is opzich wel makkelyk om te gaan zitte als je nog geen 18 bent en tog erges binne wil zitte maar ik raad je niet aan daar wiet te kope (natta taaie slegtee wiet, dan moeje maar ff iemand anders voor je late hale by een andere shop), ik kwam eerst byna iedere week in eindhove en probeerde altyd overal binne te kome terwyl ik nog 17 was, by de new wave paar keer gelukt maar daarna nie meer, by de euro garden nooit (vonk wel jammer) en by begeijntje meestal wel en bakkery altyd wel, en casablanca ging ook goed en de pink soms

 

maja ik ben nu 18 dus heb ik da gezeur ook nie meer maja sinds ik 18 ben ben ik nog geen een keer gevraagd om legitimatie, zelfs nie in de euro en dat vond ik wel toevallig :lol:

 

maar voor de beste shop om wiet/hasj te hale

ja ik rook zelf byna nooit hasj maar de Brabants Wit diek kreeg toenk voort eerst in de euro kwam met een paar mate das egt de beste wiet diek ooit gehad heb, dan kryg je zoon compacte dikke top en als je em opebreekt is de binneste 50% van de wiet gwoon helemaal wit en dat overdryf ik egt nie

keb de laatste tyd ook wel weel paar keer brabants wit gehaald, en je krygt niet altyd zoon compacte thcbult maar al kryg je die andere die niet zo wit is dan issie nog steeds een van de beste diek ken

shiva daar is ook goed (wiet)

en verder vind ik de white widdow van de grasshopper ook wel goed :lol:

 

by de euro en de grasshopper knippe ze ook goeie toppe weinig blad en weinig tak ook als haal je een 5gram zak ofzo

 

 

 

zo nu eerst ff een joint :specool

Edited by Sanatorium

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huisgenoot van mij krijgt bij de bakkerij altijd prima wiet, maar die komt er ook al wat langer :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga als ik in Eindhoven ga naar de shop is het ook altijd naar Pink, vele soorten en goede kwaliteit.

 

Grote relaxte shop waar je van alles kan ondernemen.

 

Grtz Blowsterke :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...