Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
enter

water vitaliser

Recommended Posts

Ik heb sinds kort een water vitaliser aangeschaft.

Heb er jaren geleden eens over gelezen in de essensie of een ander wiet tijdschrift

Het bleef altijd in mijn hoofd zitten,vooral na de foto's voor en na behandeling van het water.

De eerste twee testen heb ik al gedaan.

Het is echt lekkerder om in dit water in bad te gaan en

water Thee of siroop smaakt echt lekkerder.

misschien is het wel de suggestie,maar ook andere mensen die het niet wisten zeiden het aan mij.

hier een link met meer hierover

watervitaliser

Ik geef het nu aan mijn planten ,maar helaas zijn ze al bijna klaar.

 

Als ik van mijn welverdiende vakantie terug kom,dan zal ik een ontkiemtestje maken

met zaadjes die ik nog heb van een zaadkweekje.

 

Graag zou ik ook zelf foto's van dit water maken.

Zou een usb microscoop toereikend zijn om een watermolecuul te fotograferen?

 

Groetjes van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zou een usb microscoop toereikend zijn om een watermolecuul te fotograferen?

:lol:

Eh, nee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een leuke luchtfietserij site,heel vermakelijk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je wel kunt doen is bevriezen en de kristalstructuur bekijken. Vergis je niet, water is een heel bijzonder goedje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Whazzup. Noemen we dit geen topic bumpen? Laatste post was in 2010...

 

Aquar duikt om een ban te ontwijken. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier heb je nog een filmpje van bevroren waterkristallen die door woorden zijn beïnvloed

 

 

Tot nu toe heeft iedereen die ik het water heb laten drinken het veel lekkerder gevonden dan het onbewerkte kraanwater.

Ik deed dit in een blind onderzoek met 2 glazen water van dezelfde temperatuur.

Heb dit zeker wel 50 x gedaan.

 

Ook duurt het langer voordat de waterkoker verkalkt.

Veel mensen vinden mijn koffie erg lekker terwijl het gewoon Kanis en Gunnink koffie is.

 

Greetz van Enter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vrees toch,dat ik me helemaal bij de reactie van Art moet aansluiten... :rofl

Pure onbeschaamde geldklopperij zonder enige overtuigende 'bewijsvoering' IMO. :lol:

 

Grtz. Aad

 

Ps En die van Aquar ook wel eigenlijk... :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, heb mezelf een waarschuwing gegeven :rofl

 

Weet ook niet meer hoe ik hier kwam maar frequenties en water is interessante kost NPK Industries in de VS brengt een frequentiewater product uit. Ik was zeer sceptisch maar heb nu met een aantal onafhankelijke testen, waaronder hier op het forum, gezien dat het wel degelijk werkt! Hoe? Geen idee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel een idee,vrees ik...iets met beinvloeding testresultaten...(bewust dan wel onbewust)... :rofl

Voor de rest is de 'informatie' ,die in de link in post 1 word gegeven,voor mij een pure samenraapsel van een hoop onzin en zou ik niemand aanraden om aan deze oplichtingspraktijken ook maar een enkele rotcent te verspillen. :tu :lol:

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is vooral psychologie,ik ben ook een audiofiel en ook in die hobby heb je wonderbaarlijke zaken,zoals bv een stukje katoen wat je om je stroomstekker moet doen,wordt het geluid beter van,en zo zijn er veel zaken,iedereen lijkt verschil te horen,de grootste claims,sommige geven duizenden euro's uit aan dit soort dingen.Ik was eerst ook een believer!

 

Totdat wij dubbelblind gingen testen,niemand kon meer verschil horen tussen een standaard kabeltje en één van 10000 euro.

Het verschil tussen een goede audioset van €500 en één van €50.000! was blind niet te horen,niemand had een 100% score,fabrikanten claimen grote verschillen maar in de praktijk gaat het om het verschil in hun winst!

 

Maar dit is nu een nieuwe markt,heb nog wel wat ideeën hoor,door aardstraling,electrosmog groeien je plantjes minder,ik heb speciale stickers die je in de ruimte moet opplakken en de planten krijgen positieve straling,ook heb ik speciale netfilters die de opbrengst met 10% verhogen,ook heb ik klankschaaltjes waardoor de negatieve ionen wegblijven,je zet 1 klankschaaltje per meter en je ruimte is geweldig.Ook heb ik booster/knikkers,deze stop je in je voedingvat,door de verschillende frequenties komen de voedingsstoffen in perfecte harmonie,zeker 10% meer opbrengst.Ook heb ik folie tegen aardstralen,en nog veel meer.Heb ook een cd met speciale groei en bloei geluiden,de groei cd speel je tijdens de groei af,dit resulteert in planten die het naar hun zin hebben wat de opbrengst verhoogd.

 

Groepspsychologie...............................................................

................................................

Share this post


Link to post
Share on other sites

die stickers heb ik ook Art , wat heb jij ervoor betaald ?

ik hoef maar 5 gram per plant meer opbrengst te halen dan heb ik ze al weer terug verdient :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat aangehaalde onderzoek over bevroren ijskristallen waar vervolgens de hitsellers "what the bleep do we know" aan gehangen zijn is aangetoond een dubieus onderzoek dat vol zit met onjuiste werkmethoden en aannames.

 

Een ijskristal zal altijd anders vormen, de meest minimale verschillen in omstandigheden (bv 0,001 graad warmer) zorgen al voor compleet andere kristallen. Het onderzoek is een lachertje. Het boek overigens ook. Verkapt wetenschappelijk populisme aangedikt met uitkomstgerichte onderzoeken om zoveel mogelijk boeken, lezingen en merchandise te verkopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is vooral psychologie

Ik wil wel wat verder gaan eigenlijk en verklaren dat het dat IMO toch echt zelfs helemaal is. :tu

Maar als je perse je water wil roeren met een 18-krt vergulde staaf ala €74,95 :rofl ,tsja...be my guest... :lol:

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rofl ik ga helemaal met jullie mee dat er veel onzin staat op internet en dat heel veel van die zogenaamde onderzoeken (vaak Russisch of zo, nooit een westerse onderzoeksbron) volstrekte onzin bevatten. Die ijskristallen is een ongelukkig en onjuist voorbeeld, helemaal gelijk. Ik geloof niet zo in miraculeuze gouden staafjes enzo, maar water blijft me wel intrigeren en door die testen met dat frequentiewater (whatever it may be!) ben ik wel meer open gaan staan voor ontwikkelingen en onderzoek op dit gebied.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Of je smaakpapillen de psyche beïnvloedt is nieuw voor mij, maar zo onzin is het nu ook weer niet wat betreft het vitaliseren van water, als je zelfs zurige wijn kan veranderen in een goeie drinkbare wijn, is zo onzin niet.De betreffende site waar enter het heeft gekocht is wel een beetje prijzig, want zo pen kost op een andere site euro 60,- of je gebruikt gewoon bergkristal.:tu

 

http://www.thuisbron.nl/meer_info.php?info=0001

 

De Russen wisten tijdens de koude oorlog al te vertellen dat je zendmasten minimaal 800 m van huizen moeten hebben staan, vanwege de straling die niet echt goed voor je gezondheid is.Hier de staan de zendmasten bovenop de huizen of pal daarnaast. :lol:

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of je smaakpapillen de psyche beïnvloedt is nieuw voor mij

Voor mij ook,ik snap alleen niet wat je hiermee bedoeld?

Heeft niets met de voorgaande reacties te maken,voorzover ik kan zien?

Ik hoop dat je het met me eens bent,dat mensen niet altijd eerlijk zijn in het beantwoorden van vragen,zeker niet als het gaat om een duur produkt,wat op zijn zachts gezegd controversieel is.

Mensen zullen altijd(nogmaals bewust of onbewust,ik maak me er vast ook schuldig aan)de neiging hebben,om positieve resultaten te overdrijven en negatieve te bagateliseren of zelfs compleet te verzwijgen,helemaal als ze ergens in 'geloven'.

maar zo onzin is het nu ook weer niet wat betreft het vitaliseren van water, als je zelfs zurige wijn kan veranderen in een goeie drinkbare wijn, is zo onzin niet.

Toch wel gek,dat ik in nog geen enkele horecazaak dit heb mogen aanschouwen,weten die wel wat ze weggooien dan,vraag ik mij af? :verrygood

Nogmaals,ik denk dus wel degelijk dat het vitaliseren van water(levend maken van om het maar even te vertalen,we doen nu juist ons best om ervoor te zorgen dat er niet teveel leven in ons drinkwater zit...stom,stom,stom! :engel :engel ) complete en klinkklare onzin is.

De betreffende site waar enter het heeft gekocht is wel een beetje prijzig, want zo pen kost op een andere site euro 60,-

Ja,dat is alweer 14.95 minder,die je word opgelicht,tof bedankt!

of je gebruikt gewoon bergkristal.;)

Of je gebruikt je gezonde verstand en vergeet deze onzin compleet... :lol:

Caveat emptor! :P

 

Wat betreft het frequentiewater geef ik alvast enorme scepsis toe,maar zie graag wat linkjes naar onderzoeksresulten etc, tegemoet.

Kan er op het net nog niet veel van vinden,behalve op de site van NPK en die is nu ook niet echt overtuigend op zich... :engel

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Aad

 

Ik neem aan dat je het niet schrijft om mij het gevoel te geven dat ik een dom iemand bent

Maar heb jij misschien slechte ervaringen met opgelicht worden.?

 

Ik geloof niet in God,maar daarom zal ik gelovigen niet als een idioot behandelen(fundamentalisten uitgezonderd!),

Er zijn ook geen bewijzen voor God gevonden,maar ik ga toch ook niet tegen ze zeggen dat ze worden opgelicht of zo.

 

Laten we elkaar gewoon in ons waarde laten,

Beleefdheid is al zo zeldzaam aan het worden.

 

Ik probeer niemand iets op te dringen en misschien werken placebo's wel beter bij mij dan bij een ander.

Mocht ik iemand geschoffeerd hebben dan spijt het mij,dat was niet de bedoeling.

 

Ik persoonlijk ken niemand die nooit iets heeft gekocht dat in andersmans ogen dom is.(doordenkertje)

Misschien heb ik iets doms gekocht maar ik ben er wel blij mee.

En het was trouwens een water vitaliser en geen pen.

 

Laten we dit topic maar gaan sluiten voordat ik me echt D*M en IDI**t voelt.

 

Met vriendelijke en beleefde groet van Enter wens ik U een jaar zonder ergernissen toe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

@enter@

 

vitaliser of niet t gaat erom waar je in gelooft .

ik geloof in regenwater .

ik vang het op in een regenton en geef het mn planten .

je kan kraan water geven afgezuurd maar wat een gedoe .

elke boom struik of heester leeft van regenwater .

word het buiten donker en bewolkt wat valt er op je knerp?

regenwater .

een jungle rainforest ?

regenwater .

mac gebruik je dan geen kraanwater ?

jazekers als ik voeding wil toevoegen wel .

want als je voeding aan regenwater toevoegt valt de ph ineens naar 4,5 en dat willen we niet .

uit de hemel valt enorm veel gevitaliseerd water .

verleden week heb ik nog 125 liter opgevangen in mn gouden regenton .

ik geloof ook niet in god maar hypocryt als ik ben laat ik wel gods water over macs akkers vloeien .

 

@enter @laat je niet kisten .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik vind het jammer dat er weer op een manier gereageerd wordt qua niveau van sesamstraat. :verrygood Ipv alleen een achter je computer commentaar te geven over iets wat jezelf niet ervaart hebt kan je ook een bezoek brengen aan het bedrijf die de producten op de markt & het is in Schipluiden.Iedere zaterdag kan je terecht voor info bij Hodenpijl.Supermarkt Hoogvliet verkoopt trouwens tegenwoordig cherrytomaatjes waarvan de planten gevitaliseerd water hebben gehad.

Planten reageren er ook heel erg goed op, heb ik al van verschillende mensen vernomen die zo vitaliser in huis hebben.

 

Rotterdams water is hard vergeleken met duinwater uit Den Haag en wanneer je het een aantal uren in een fles hebt zitten met bergkristal smaakt het water veel zachter of dat psychisch is lijkt mij niet.Het scheelt veel geld voor die horecazaken die zure wijn moeten weggooien als je de wijn ook kan opwaarderen met wat gevitaliseerd water tot een goeie drinkbare smaakvolle wijn, maar bij velen ontbreekt de kennis, zelfs bij het bereiden van een goeie maaltijd.

 

Die euro 56.50 voor die pen is excl verzendkosten, dus tsja wanneer het met rembours verstuurd wordt kom je toch dicht bij de prijs van 74.95.:engel

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luister, met alle respect maar, bergkristal (kwarts) lost erg slecht op in water, en dan nog betwijfel ik of het drinken van opgelost kwarts wel zo gezond is, het is iig makkelijk en goedkoop aan te komen want zo'n 12% van de aarbol ligt er vol mee... goed geld mee te verdienen dus als je het verkoopt als een wondermiddel om je water te "healen".

Voor de rest gewoon een heerlijk middel voor de chemische industrie... :verrygood

 

Planten reageren ook goed op een spuitbeurtje PVP ik zou zeggen spray jezelf in... raar dus om zulke vergelijkingen te maken, of het waar is doet er dan niet eens toe.

 

En wat zou het roeren van goud in water moeten doen dan? aangezien goud totaal niet reageert op water en vice versa...

 

ooit eens gegoogled op "het placebo effect"? (macerror bracht dat poetischer aan de man hehe)

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij gaat het niet om dat kristal in water word opgelost maar dat die zijn stabiele trilling(frequentie) op het water overbrengt

 

of??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen

 

Hieronder nog een beetje olie voor op het vuur

 

Waarom kopen mensen bronwater?

Zijn ze allemaal gek of hebben ze betere smaakpapillen?

Of willen ze ook graag opgelicht worden.

 

Dat moet dan toch ook het placebo effect zijn.

Het kost toch ook minstens 10x zoveel als kraanwater.(De goedkoopste dan je hebt,er zijn er ook bij van 50 x zoveel,Evian bijvoorbeeld)

En je moet er je woning voor uit!

Kraanwater kost tussen de 0,8 en 1,5 ct per liter.

 

link waterprijzen

 

Ik zou dan dus ook moeten aannemen dat de mensen die de vitaliser oplichting vinden,

ook nooit bronwater zullen drinken.

 

Als ik iets aanschaf dan doe ik altijd onderzoek.

Eerst was ik bang dat dat onzin was

Het grappige van mijn aanschaf was dat ik het 3 maanden kon uit proberen,

Als het niet beviel kon ik hem gewoon terugsturen en mijn geld terug krijgen.

Dat trok mij over de streep om het uit te proberen.

Anders had ik het nooit gekocht

 

Ik heb na 3 maanden gebruik er voor gekozen om levenslang opgelicht te worden!!

Is dat niet dom dan,want het was een bewuste keuze en geen gevolg van vergeetachtigheid. :verrygood

 

Haxxorz:

 

Je begint tegen elmanito zo:

"Met alle respect" en daarna komt er een volzin waar je hem feitelijk uitmaakt voor een ..............(vul het zelf maar in)

 

Je neemt al meteen aan dat elmanito kwarts oplost in het water (terwijl hij iets heel anders bedoelt)

en je reageert vanuit jou eigen aanname.

Heb je in zijn post gelezen dat je bergkristal moet oplossen in water.

Hij zei alleen maar "of je gebruikt bergkristal"

 

Raar dus om zulke vergelijkingen te maken,of het zo bedoelt is doet er dan niet meer aan toe.

(dat klinkt bekend!!!)

 

Verder ook de groeten aan alle zweef teven en hun slecht lezende criticasters.

 

PS niet te veel happen :lol: (al zou dit best wel eens mijn bedoeling kunnen zijn.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De bergkristallen die ik in mijn eigen gerecycelde waterfles hebt zitten zijn nog steeds van dezelfde grootte als toen ik ze kocht, maar was ook niet vanuit gegaan dat deze zouden oplossen in water, het is tenslotte geen zeezout, maar wat het wel doet is wat maniski al aanduidde mbt de frequentie van het water.Wist trouwens niet dat je bij planten ook een placebo effect had.

 

Wat een vitaliser en ook bergkristal doet met het leidingwater dat hier in Nederland trouwens van uitstekende kwaliteit is, is het energie niveau opwaarderen zoals het bergwater dat naar beneden stroomt wordt door wrijving langs de stenen.Als een vitaliser onzin is dan kan je de werking van een ionisator als nonsens beschouwen.

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...