Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bohica

En ik ben....

Recommended Posts

Hey peeps

 

Na een jaar als passieve bezoeker geweest op de FW,dacht ik laat me maar ook ef aanmelden.

 

 

Ben 26

woon in flevoland

 

Ik kweek al ongveer 3 jaartjes bij elkaar (dus steeds met tussen pauzes) altijd leuk om voor onze groene vriendjes tezorgen. Nu na een verhuizing heb ik eindelijk weer een kweekje op gestart.

 

3 tentjes in totaal

 

1x 28 PP op aarde (tent maat 2,80 2.00 1.50) vandaag 4de week bloei

 

1x 10 cheese op aarde (tent maat idem als boven) vandaag 5de week bloei

 

1x 10 pp op aarde ( Igrow box (senior) XXL ) vandaag gaan 4PP 5de week bloei in & 6PP 3de dag bloei

 

Ga gelijk eerlijk zijn, op het volgen van de voedinglijn na. Heb ik eigelijk nooit met PH meter/water afzuren/en andere extra boosters gebruikt kwa voeding...

 

Sinds ik ben verhuist, ben ik wel wat spulletjes gaan verzamelen om toch een keertje een kweek ''op de puntjes te doen''

 

Ik ben niet zo een verslag persoon, maar zal wel ef wat fotos voor jullie maken.

 

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha Bohica uit Almere, nooit dezelfde naam gebruiken als op andere fora, is niet slim!

 

maruh welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha Bohica uit Almere, nooit dezelfde naam gebruiken als op andere fora, is niet slim!

 

maruh welkom

 

 

hey, daar zat ik ook al aan te denken, maar kan niet vinden hoe ik die kan wijzigen. (weet jij dat)

naruh... als je me naam bohica kent dan weet ik al van welke FORUM jij ook bent :lol:

 

en van welke auto merk je houd :P :D

 

wie ben jij dan (niet je naam hoor maar nickname)

 

enne woon niet in Almere maar ben vaak bij me broers die daar wonen.

 

 

 

 

 

mooi kweekje heb je trouwens ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik vertel tegen weinig mensen hoe ik hier heet, ga ook niet vertellen hoe ik ergens anders heet, en dat wil ik graag zo houden :lol:

 

maar dat ik jou ken en jij mij dat is een feit haha

 

idd mooi kweekje(s)

 

succes met de plantjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke duidelijk ;)

je hoef je naam ook niet te zeggen.

 

hoop dat ze mooie toppen krijgen ja..

 

 

 

 

haha ik vertel tegen weinig mensen hoe ik hier heet, ga ook niet vertellen hoe ik ergens anders heet, en dat wil ik graag zo houden :lol:

 

maar dat ik jou ken en jij mij dat is een feit haha

 

idd mooi kweekje(s)

 

succes met de plantjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello Bohica :lol: lees je hebt t goed aangepakt met 3 tentjes ,,, hoop dat t een knaller gaat worden mss dat je wat fotos kan delen met ons? ben vooral benieuwd na jou cheese ;) I LOVE CHEESE haha

 

have fun and keep m growing

 

greetzz st0ny :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...