Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Lion

De snelste buitenplant!

Recommended Posts

Thanxs Elmanito,

 

 

 

Andere vraag, iemand al een afgebloeide Royal Dane kunnen oogsten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen Royal Dane, maar wel (2 september)

 

Royal Nepal (dit is zo'n luchtige sativa)

 

3septRNgeoogst1_zps3e5fd753.jpg

 

3septRN1_zpsfe23db0c.jpg

 

3septRN3_zps48f40c4c.jpg

 

 

 

Potchronic x GG2 (Thanks Limbic!)

 

3septPotxGG2geoogst1_zps98241cd3.jpg

 

3septPotxGG212_zps0582c23c.jpg

 

3septPotxGG23_zps66a9dbec.jpg

 

Succes allemaal! Het weer zit ons in ieder geval mee dit jaar! ik ben content.

 

:verrygood

Arnold.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij zijn ierdbei en danish gold het vroegste. Over een weekje oogsten.

Hier zijn ze ongeveer 1,5 week geleden.

 

Ierdbei, helaas niet zo groot geworden.

 

gallery_25884_13922_1616643.jpg

 

En de Danish Gold. Wel over de 2 meter gegaan.

 

gallery_25884_13922_2494483.jpg

 

Gr!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Royal Dane:

 

gallery_36980_16162_1743595.jpg

 

Henkes Lolland:

 

gallery_36980_16162_749722.jpg

 

Zelfde henkes als hier boven:

 

gallery_36980_16162_368045.jpg

 

De Henkes is eerder in de bloei geschoten dan de Royal Dane, maar de Royal Dane dikt heeel erg snel aan.

Henkes moet denk nog zo'n twee weekjes, had dikker kunnen zijn maar ze staan in universele aarde en weinig extra voeding gehad.

De Royal Dane moet denk nog tot eind september, dit gaan denk wel honkbalknuppels worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie zulle mij (en ik kan jullie maar gelijk geven) een leek vinden op dit forum maar vergeet allemaal niet dat wij tot nu toe een uitzonderlijk zomer hebben meegemaakt en dat zullen wij (normaal gezien) allemaal ondervinden in de kwan-kaliteit ondervinden... Het was mijn eerste poging ooit... Ik ben best tevreden tot nu maar het weer slaat om en ik vrees ook... Ik heb zonder kennis drie granen gekocht als zogezegd auto's amnesia gold... De ene kwam niet uit,... De andere heb ik door een wat uit de hand gelopen hobby (waren echt veel plaats aan het nemen!) gegeven aan een collega. Mooi in de bloei... Maar shit... Had ik wat meer kennis gehad... Was ik al aan het blowen!... Nu wachten tot oktober! En wanneer dan in oktober? Ik heb hier veel opgenomen en ben zeker van plan van mijn fouten te leren... Ik zou ook heel graag snelle buitenplanten vinden!

Groetjes aan iedereen en bedankt dat ik veel kan leren op dit leuke site!

 

 

 

Maar ik heb het virus goed te pakken en zal het de volgende keer veeeeeeeeeel beter aanpakken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb alles gewoon van 10 juli t/m 6 augustus verduisterd.

alleen de caramel candy kush staat nog, de rest is al om , waaronder twee amnezen (regulier)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Iemand bekend met het soortje GC Papaya??

Deze heeft felblauwe bloemen en is naar het schijnt ook zeer vroeg klaar!

Hierbij de uitleg:

 

"Papaya zaden zijn een zeer goede keuze als je niet lang genoeg kan wachten op het oogsten van dit lekkere soortje.

Deze indica dominante plant wordt niet erg hoog en heeft het uiterlijk van een struik met toppen die zich meerendeel concentreren rond de hoofd-tak.

Papaya heeft een zeer korte tijd nodig om te groeien en bloeien wat betekend dat ze een stuk sneller klaar is dan andere soorten.

De geur die Papaya verspreid is erg zoet en kruidig en geeft meteen een goede indicatie over de smaak.

Haar vele goede eigenschappen zorgen er ook voor dat ze redelijk bestand is tegen schimmel en/of ziektes.

Het effect wat je van Papaya kan verwachten is erg zwaar, een goed stoned gevoel en het is een echte bank hanger.

Al met al is de combinatie van een lekkere smaak, volle rook en een goed effect zeer geliefd bij wiet liefhebbers en is de moeite zeker waard ! "

 

 

Zou deze zeer graag in bulk kopen voor een guerillaatje volgend jaar...

Heb dit jaar zitten klooien met blueberry-Hollands hope en deze zijn nog steeds niet klaar.

Zoek eigenlijk ook naar Royal dane soortjes maar vind deze nergens....

 

Tips Anyone?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zou deze zeer graag in bulk kopen voor een guerillaatje volgend jaar...

Heb dit jaar zitten klooien met blueberry-Hollands hope en deze zijn nog steeds niet klaar.

Zoek eigenlijk ook naar Royal dane soortjes maar vind deze nergens....

 

Tips Anyone?

 

Zoek eens op cannaseeds.dk vind je verschillende scandinavische genetica

 

Weet niet of FROEBANKEN nog bestaat

 

Langs de andere kant kan je hier op het forum natuurlijk ook ruilen, verschillende mense hebben hier RD en dergelijke in de ruil ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo g-o, heb geen ervaring met HH maar weet wel dat ze laat is in nederland. Ze kunnen die datums erop zetten omdat ze als excuus kunnen gebruiken dat hij in andere wereld delen wel op dat tijdstip klaar is. (ook al is het niet zo bewijs het maar eens)

Je schrijft over vroege sativa's, ik denk dat je dan vooral de deense soorten bedoelt. Die zijn boemboem vroeg

 

Ik heb dus Hollands Hope zaden van Dutch Passion voor aankomend jaar, dit voorspeld niet veel goeds..........wleh. Ik heb dus ook even gevraagd naar afbloei perioden etc. Zie hieronder:>>>

 

 

vraag> Nog even een vraag over de feminized Hollands Hope zaden die ik momenteel heb liggen....voor de buitenkweek.

Op jullie website wordt aangegeven; Na 8 weken bloei kan er rond eind september of begin oktober geoogst worden

Geldt dit tevens voor Nederland of is dit gebaseerd op een land als Spanje? (hoorde dat hier de zaden worden geproduceerd?)

Wat in zou houden dat ik er voor Nederland gerust een maand bij op kan tellen..?...Emoji_026C5.png

 

 

antwoord > Al onze informatie over buitensoorten zijn gebaseerd op het klimaat zoals bij ons in Nederland.

Daarnaast worden veel Autofem soorten gekweekt in Spanje, maar de meeste van onze buitensoorten worden gewoon in Nederland geproduceerd.

 

Die 8 weken en begin Oktober is dus van toepassing voor Nederland.

In warmere klimaten kunnen deze soorten wellicht iets vroeger geoogst worden maar heel veel verschil zal hier ook niet in zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou maar een marge van 2 weken, verkooppraat helaas.

 

Als je echt eind september klaar wilt zijn zou ik een late Deen pakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hoeft niet.Denen zijn niet altijd vroeg & bij goed zoeken kom je echt wel een vroege buitensoort tegen, die niet in Denemarken geproduceerd is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn nieuwe soortjes uit van rqs

1ntje daarvan is de:

 

candy kush expres, deze weet het op 7 weken te doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is verkooppraat? De datum dat beweerd wordt dat ze klaar zijn bedoel je, of dat Spanje verhaal?

 

Ik zal laten weten wanneer men Hollands Hope klaar zijn aankomend jaar, als het echt zoveel later is als beweerd zal ik een mailtje terug sturen... :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ sensi, de duur van de bloei heeft niks te maken met de bloeiperiode, uitgaande van rqs (synoniem voor oktober strains) denk ik dat je beter een andere keus kan maken.

 

@ elmanito,

Kun je me wat vroege soortjes noemen niet van Deense afkomst met een beetje fatsoenlijke toppen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Had vorig jaar een vroege Durban, was half september klaar.Zaad had ik trouwens gekregen.Originele Freezeland zou ook half september klaar moeten zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan speculaties heb ik niet zoveel ik heb niks aan waarheden die ik zelf moet ondervinden omdat niet het kan bevestigen.

 

Gelukkig heb ik mooie genetica van guerilla gold, gaat zeker een zadenkweekje mee gebeuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp de generatie RQS/ Dinafem niet. Ze hebben niet eens eigen soortjes, maar daarvoor de goedkoopste productie. Toch hebben ze de duurste zaden, omdat je de vele reclame mee betaald. Of heb ik er iets fout gekregen?

 

Er was eens een zaden shop in Hamburg/Duitsland. Omdat het in Duitsland niet mag waren die zaden er naar tien dagen eruit gehaald met erg veel politie. Deze shop had allen maar deze reclame zaden. Ze hadden Serious Seeds (mss omdat deze ook reclame maken) en anders dan dat allen maar de bekende merken waar bonte hoogglans catalogi beschikbaar zijn, warvaan de meeste zogeheten "feminized only breeders" zijn die nooit een bijdrage qua genetica hebben bij gestuurd.

 

Gimme gewoon de oldschool breeders die ook nieuwe soorten maken waar ook echte mannen uit kunnen komen :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is het topic waar ik dit jaar mijn plantjes ga uitzoeken.

Laatste keer kon ik alles weg gooien...

 

Er zitten veel belovende foto's tussen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben opzoek naar een vroeg bloeiende sativa rond aug-sep een die schimmel resterend is en voor het Nederlandse klimaat geschikt is.

Kan iemand wat aanraden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gimme gewoon de oldschool breeders die ook nieuwe soorten maken waar ook echte mannen uit kunnen komen :wave:

 

De meeste breeders hebben gewoon een regular lijn hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de lekkerste rookbare buitenplant die ik ooit in NL op volle grond heb meegemaakt is wel de Erdbeer.

ik geloof dat we eind september al aan de droge toppen zaten te roken...

 

wat erafkwam zag er beter uit dan menig shopwietje, en de high was fenomenaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...