Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Lion

De snelste buitenplant!

Recommended Posts

De snelste dit jaar.

GUERILLA GOLD 2

1 september 2012 klaar.

gallery_19185_14569_820478.jpg

Zo wat een dikke toppen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ok

 

Nog meer antwoorden ejb :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga dit jaar toch voor:

 

-Gold Rush

-Fast Bud outdoor

-White Widow

 

allemaal van Spliff seeds omdat ze allemaal vroegbloeiers zijn en speciaal gemaakt voor ons klimaat.

Als je de breeder mag geloven tenminste dan, als hier dan iemand ook ervaring me heeft hoor ik het graag!

 

Grts THCtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was erg wantrouwend over/naar spliff seeds toe maar die polm gold waren wel erg mooie planten.......

 

ah joh, gewoon in de grond pleuren en als het nix is? volgend jaar beter.....misschien een soortje doen waarvan je zeker weet dat die goed afbloeit? just in case.

 

mont, wat wil je nog meer weten dan? ik heb vele antwoorden!!!!!! ik ben een soort einstein, maar dan anders.......dus.......

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet er iemand nog een soortje die vroeg afbloeit maar toch klein blijft?

Ik heb het dan over 1m-1m50 max.

Want de soortjes die ik had uitgekozen worden allemaal over de 2m... Dit zou dan over mijn hek komen,

en voor de buren is dit natuurlijk niet zo gewenst.

 

Off topic:

ik zou 15l potten gebruiken, maar er is me verteld geweest dat planten ook over de 2m kunnen worden in 15l potten...

of is dit me gewoon wijsgemaakt? :)

 

Ik ga ook toppen om het wat bossiger te maken.

 

Grts THCtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat als je 15 l potten gebruikt en er een plant uitkomt van 2 meter dat dit een enkele spreit is, zoals hennep groeit, heb ik ook eens gehad ( geen 2 meter ) maar wel plant in te kleine pot die erg lang en dun werd met bijna geen zijtakken, geen aanrader dus.

 

sommige autoflowers worden 1 - 1.5 meter, zijn autoflowers maar toch ook weer niet...bijv de snowryder:

 

http://sensiseeds.com/nl/gefeminiseerde-za...r-gefeminiseerd

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflowers vind ik niet zo interessant ivm de opbrengst :) zou toch graag een rokertje hebben voor een heel jaar..

Is er een manier om je planten relatief klein te houden?

 

Die snow ryder vind ik wel nog interessant, Wat levert die gemiddeld op?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn al redelijk wat autoflowers op de markt met een redelijke opbrengst.

Volgens mij zijn mensen tevreden over de obrengst van de Think Different - Dutch Passion

+ ik raad zelf ook spliff seeds af nadat ik daar zaden heb gekocht die niet uitkwamen.. of de Dutch Automatic kreeg die niks automatic waren en 2meter werden en na maanden werk opeens allemaal mannen bleken te zijn. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd de autoflowers van dutch passion

 

think different en auto mazar kunnen leuke trekken hebben en willen nog best wellis groot worden zeker in volle grond en met de mooie zomer dagen.

 

optimale oogst had je alleen al wel vanaf 1 juni moeten beginnen...

 

snowryder is kutplant je bedoel die van sensi seeds dacht ik tog? beweerde jaren terug al dat het een soortje zou worden dat 100+ GR zou opleveren.

 

nog nooit een mooie topic van gezien.

 

 

edit: let maar nie op deze idiot had geen flauw idee dat de reactie een tijdje terug is... stiekem s het alweer bedje tijd voor hempie gheghe

Edited by hemprenaissance

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_36503_16024_941371.jpgHallo allemaal!

 

Dit is mijn vroegbloeiers-experiment.

Foto's zijn vandaag genomen.

De dames zijn 4 tot 5 weken zichtbaar in de bloei.

 

IK heb geen idee of het lukt met de foto's plaatsen,

anders zijn deze te bekijken op Mijn albums.

 

GR

7HIGH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai mijn eerste ronde ooit, het is de Choco Cheese autoflower van Dizzy Duck Seeds. Geen gekloot met verduisteren en binnen 70 dagen klaar. Dus als ik het volgend jaar slim doe pak ik drie rondes mee en voorzie mezelf dus zeker wel van een hele lange periode eigen gekweekt wiet.

Heb geen ervaring met andere autoflowers, en zie veel negativiteit over tegenvallende opbrengsten. En moet ook zeggen dat ik dik tevreden ben als ik mijn planten vergelijk met die van andere topics. Dus ik heb of veel geluk, of de genetica wordt gewoon beter, want aan mijn kweekcapaciteiten zal het niet liggen Maar als ik nu naar mijn plantjes kijk zie ik voornamelijk dikke toppen die mij zeker niet tegenvallen, en volgens de lezers ook niet.

 

Voor de beginnende kweker en de chaotische kweker die niet tegen een verduisteringsregime kan (lui? ;) ), is de autoflower een uitkomst. Ik wil ook geen uberbossen hier op het terras omdat ik daar de ruimte niet voor heb, 5 plantjes elke ronde zou voldoende moeten zijn :P

gallery_38086_15884_384476.jpg

gallery_38086_15884_1918324.jpg

gallery_38086_15884_404880.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

En we kicken hem opgang voor dit seizoen!

 

ik heb op 22 augustus mijn eerste niet-autoflowers geoogst. De WildSuper07 van Hyrbrids From Hell (Esben)

heb nog nooit iets sneller gezien

De geur is veelbelovend, maar we wachten tot na de cure om hierover een uitspraak te doen.

je kan hem volgen via mijn guerillathread: http://www.wietforum.nl/Arnold-s-gekke-gro...en-t101293.html

 

Was wel bestoven geraakt door WildSuper07 of GuerillaGold2, jammer dat ik het niet zeker weet..

 

gallery_22721_15702_3522196.jpg

gallery_22721_15702_3903960.jpg

gallery_22721_15702_2543744.jpg

 

gallery_22721_15702_4256277.jpg

gallery_22721_15702_3135454.jpg

gallery_22721_15702_1843152.jpg

 

Cheers! :lol:

 

Arnold.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiek hem gaan joh! De eerste van het jaar, gefeliciteerd! Geniet ervan braad

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat is hier om de hoek in het wild gegroeid, tof oogstje

Share this post


Link to post
Share on other sites
En we kicken hem opgang voor dit seizoen!

 

ik heb op 22 augustus mijn eerste niet-autoflowers geoogst. De WildSuper07 van Hyrbrids From Hell (Esben)

heb nog nooit iets sneller gezien

De geur is veelbelovend, maar we wachten tot na de cure om hierover een uitspraak te doen.

je kan hem volgen via mijn guerillathread: http://www.wietforum.nl/Arnold-s-gekke-gro...en-t101293.html

 

Was wel bestoven geraakt door WildSuper07 of GuerillaGold2, jammer dat ik het niet zeker weet..

 

gallery_22721_15702_3522196.jpg

gallery_22721_15702_3903960.jpg

gallery_22721_15702_2543744.jpg

 

gallery_22721_15702_4256277.jpg

gallery_22721_15702_3135454.jpg

gallery_22721_15702_1843152.jpg

 

Cheers! :wub:

 

Arnold.

Netjes Arnold,geniet ervan. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dit jaar gekozen voor Hollandse Hoop van Dutch Passion omdat die vroeg afbloeien in ons klimaat. Echter zijn ze nu nog niet eens in de bloei. Terwijl op de ''verpakking'' stond dat ze zeker wel begin ocktober klaar moeten zijn. Dit gaat natuurlijk nooit meer lukken. Iemand een verklaring voor dat soortjes als Hollandse Hoop nog niet eens in de boei zijn terwijl dat een pure indica is en soortjes waar sativa genen inzitten die zie ik hier op het forum al geoogst worden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo g-o, heb geen ervaring met HH maar weet wel dat ze laat is in nederland. Ze kunnen die datums erop zetten omdat ze als excuus kunnen gebruiken dat hij in andere wereld delen wel op dat tijdstip klaar is. (ook al is het niet zo bewijs het maar eens)

Je schrijft over vroege sativa's, ik denk dat je dan vooral de deense soorten bedoelt. Die zijn boemboem vroeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus die deense zijn hybride's? Dus sativa genen.. Appart dat die al zo vroeg klaar zijn vergelijken met mijn pure indica's...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgend jaar ook maar deense soortjes proberen te krijgen.

Die pure indica planten schieten inderdaad echt niet op ( mijne staan ook nog niet in de bloei ).

Heb geluk dat ik me 3 amnesias verduisterd heb, dus daar haal ik nog wel wat vanaf als ik geluk heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alleen betekend vroeg klaar niet altijd zonder rot. mooiste is een plant die gewoon blijft staan ongeacht het weertype. ik gok dat een thaise het verst komt. mooie hybride uitzoeken idd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thai zijn toch veel sativa? Lijkt mij dan juist lastig toch in ons klimaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sativa, dat klopt. Ze hebben vaak een wat meer open structuur en daardoor minder snel last van rot. Ze groeien van oudsher in de bergen waar het wat kouder kan worden.

 

Als je kijkt naar de Deense soorten zie je ook veel Sativa's en die doen het prima in ons klimaat. Sativa hebben algemeen genomen een langere bloeitijd maar kunnen ook eerder in het jaar tot bloei komen.

 

 

Overigens is een volbloed thai niet echt geschikt voor een buitenkweek.

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier hebben we ook al 2x wildsuper 07 x dg van hybrids from hell (esben) op 28 augustus

 

is nog niet gecuurd natuurlijk maar zelf zonder te curen smaakt ze heerlijk!!!

 

gallery_16219_15921_2197974.jpg

gallery_16219_15921_683604.jpg

 

 

ik weet bijna zeker dat ik ze volgend jaar terug zet!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Thai is aardig wat vochtig weer gewend, maar begint veels te laat met bloeien.Thaipan 2.0 is de enige, die je zou kunnen nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...