Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Lion

De snelste buitenplant!

Recommended Posts

easy sativa van female seeds is ook erg vroeg en die kunnen zeer veel opbrengen! trust me.

 

ejb

 

goede zadenbank die female seeds!!!!!!!

 

maar dit jaar goede hoop op de heribei!!!! erg leuk soortje denk ik, en goed als mediwietje denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites
easy sativa van female seeds is ook erg vroeg en die kunnen zeer veel opbrengen! trust me.

 

ejb

 

goede zadenbank die female seeds!!!!!!!

 

het lijkt wel spam :nerd ....welke datum in 2010 bloeide je af.. en welke opbrengst?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou je haast denken he hahahahah

ongeveer eerste week september klaar 2009 !!!!! 2010 was niet zo best....

50 liter kuip plus minus 300 gram per plant een keer gehaald, in de volle grond moet dat veel meer kunnen, maar dat heb ik nie.

 

nee het is geen spam, zeker niet, waarom zou zit nou weer spam zijn?!?!? beetje rare opmerking, deense zadenbank wordt overal genoemd, sannie wordt aangeprezen en dan heb ik het over female seeds en dan is het spam?!?!?!?!

 

ik wil mensen gewoon laten weten dat er een hollandsche zadenbank is met vroegbloeier en goede opbrengst....maar als dat spam is kan het wietforum wel dicht...sorry hoor....

 

ejb

 

 

 

verder zijn ze keurig in de afhandeling, zeer snelle levering, vaak extra zaadjes erbij, vriendelijk in de mail, goedkope verzendkosten, de zaden ontkiemen bij mij 100%

 

lijkt reclame, maar mensen zijn op zoek naar een goede zadenbank, ik dacht ik noem het eff

 

en ze zaden zijn vrouwelijk en niet feminized, ook weer een voordeel.

 

elkaar informeren over top producten, nix mis mee, en nee ik heb totaal geen persoonlijk belang bij deze plaatsing. Krijg hier geen gratis zaad door, geen geld, ze weten er zelfs nix van af, is gewoon eff een goede tip voor u allen.

 

maar zoek erachter wat je wil.

 

ejb

 

oja maar heb er dit jaar nix besteld maar van sannie de heribei, zo zie je maar weer.....wil stoned dit keer en geen highe wiet.....dus die uitleg is ook weer gedaan.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ze zaden zijn vrouwelijk en niet feminized, ook weer een voordeel.

 

De zaden zijn wel vrouwelijk maar niet femenized? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Kun je dat uitleggen?

 

Gr. Kierewiet

Share this post


Link to post
Share on other sites
en ze zaden zijn vrouwelijk en niet feminized, ook weer een voordeel.

 

lol :P

Die zin alleen al zegt genoeg over de betrouwbaarheid van je info... :nerd

Kan zijn dat je gelijk hebt maar het lijkt mij sterk, maak er eens een verslagje mee dan gelooft iedereen je :o

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

gejat van het internet:

 

Hoe zit dat met Feminized en/of Female zaad ?

 

Mannelijk zaad is genetisch XY, vrouwelijk zaad is genetisch XX en feminized zaad is XXY.

Een beetje kort door de bocht voor sommigen, omdat er zich ook structuren vormen die wij mensen nu eenmaal nog niet doorzien of niet kunnen meten. Blijft staan dat het verschil tussen vrouwelijk zaad en vervrouwelijkt zaad erg groot is.

 

Bij feminized zaad zit de factor Y toch verstopt in de genetica van dat zaad. Die factor Y geeft nooit zekerheid dat je 100% vrouw scoort en/of zorgt er ook voor dat de hermafrodieten op de loer liggen. Een klein beetje stress en de Herma’s tonen zich al, en je hok wordt besmet met zaad in je planten. Dat het gros van de Europese zaadbanken de aanwezige goede genetica zo ongeveer aan het vermallemoeren zijn, staat voor mij zo’n beetje vast. Telkens als een zaadbank beslist dat ze een bepaald soort behouden en/of veilig willen stellen doormiddel van xxy (feminized) zaad opzij te leggen… gaan we een stapje terug qua kwaliteit van de genetica

 

wat ik weet ( of denk te weten!!!!!) feminized is met een chemisch goedje zaden vrouwelijk maken, vrouwelijk zaad is een man uit een vrouw kweken oid.

maar daar heb ik te weinig verstand van en ga het ook niet uitpluizen........zal wel een leuke discussie worden die vast al eens op het forum gedaan is. Ik heb er te weinig verstand van, maar wat ik onthouden heb ik dat vrouwelijk zaad minder stress herma gevoelig is en feminized meer herma kans heeft, maar misschien is dat ook al achter haalt.

 

je kan het beter zelf eff opzoeken of een breeder vragen hoe het nou precies zit, sorry......

 

ejb

 

en inderdaad discussie is al eens geweest:

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=12604

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hoe kan je aan de buitenkant van het zaad zien of het vrouwelijk of vervrouwelijkt zaad is???? :nerd

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kan nie,

omdat ik vertrouwen heb ik female seeds geloof ik hun wel staat erbij

tevens vertrouwen in zaden sannie staat er ook bij.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
lol :P

Die zin alleen al zegt genoeg over de betrouwbaarheid van je info... :nerd

 

Ik vrees toch dat ejb gelijk heeft! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach jah...........

 

soms denk ik dingen te weten omdat ik het ooit ergens gelezen heb oid, maar weet de feiten dan niet meer qua achtergrond info, alleen die ene zin......hahaha ik snap de reacties wel......die overigens ook niet goed onderbouwt waren hier en daar...

 

maar goed, het gaat niet om het gelijk hebben maar om elkaar goed te informeren over al het leuke van onze hobby.!!!!!

 

vroeger kweekte ik uit columbia zaad ( brickweed shop ) en heb nog NOOIT een mannetje gehad.......( ook geen hoge opbrengst daarmee...maar genoeg voor een jaar smoken ) toen purple stekken, daarna tijd niks, 1 plantje ofzo, en daar was female seeds!!!! en nu sannie........en volgend jaar misschien feminised of vrouwelijke zaden van deense bodem...hahahhaah wie weet wat er komen gaat.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom wordt er niet gereageerd?!?!?! vraag ik me echt af....

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou mensen?!?!??!? beetje sneu dit...........

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsjah...............................................................

 

volgens mij is iedereen nu stiekem op de site van female seeds aan het kijken, aan het bestellen, ontkiemen en genieten van de prachtige soortjes die ze hebben.

 

hhahahahahahahahahaha

 

en neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zet dit jaar GEEN female seeds, maar heribei en double fun, medicinale wiet dus.

 

dus.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto's,

 

Mij bevallen de Royal Dane en Danish Gold iig prima!

Moet alleen een beetje buigen, fimmen en toppen enzo omdat die planten zo lekker door groeien.

Ik ben er iig blij mee!! Hoop dat ze ook lekker te roken zijn!

 

Gr.Poet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook RD van frohbanken, bij mij hebbe alle 3 de planten geslacht getoond!

2 vrouwtjes 1 mannetje, dus ik ben dik content. lekker vroeg in ieder geval, hopelijk zijn er nog als ik :verrygood

 

groeten

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook rd's met geslachtsvertoningen! 1 Lolland herma.

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Royal Dane bewijst weer de snelste te zijn dit jaar, althans met het begin van haar bloei!!!

Of ze als eerste klaar gaan zijn valt nog af te wachten natuurlijk!

 

Deze ging in bloei rond 10 juni...

 

gallery_26079_12417_1217971.jpg

 

Deze een dag of 5 geleden...

 

gallery_26079_12417_1410444.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mn favorietje van dit jaar... :o

 

Oldfarmer Nepal... net begonnen met haar bloei!

 

gallery_26079_12417_274701.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de vroege soorten vind ik guerillia gold en manitoba medicine de allerbeste

 

 

klaar tussen eind aug en eind sept(afhankelijk van pheno)

 

Geeft lekkere sterke INDICA wiet met heerlijke aromas

 

img26395100940.jpg

 

deze pheno was klaar op 10 september , deze heb ik outdoor in het bos geoogst en gegrowd

 

deze pheno vond ik de beste KNOERHARDE toppen met een snoepgeur

 

img33208570413.jpg

 

en deze phenos was in mijn kas pas klaar op 20 oktober , dit kwam door mijn fucking straatlamp

 

 

dit vertraagd de bloei met 4-5 weken

 

hier nog wat fotos het is echt een geweldige soort

 

 

img30602999761.jpg

 

 

img30332996386.jpg

 

img30212747449.jpg

 

img30419831666.jpg

 

 

lekkere vette indica met dikke knotsen

 

 

best rotbesstendig , de geuren gaan van zoetzuur rottig naar bijna fruitig , erg lekkere geuren

 

de beste en sterkste vrogbloeier die ik ken en een van de beste outdoorplanten voor ons klimaat

 

ook perfect om te kruisen om vroegere oogstdata te krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lion, fijn dat je planten al in de bloei zijn, die zullen wel op tijd klaar zijn ;)

 

Het is te hopen dat we nog wel een aantal weken met zon krijgen, zodat de natuur nog even goed kan groeien en bloeien.

 

Fijne dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...