Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Lion

De snelste buitenplant!

Recommended Posts

@ Deep: dat klopt, als je daar lid wordt verschijnt er bovenaan rechts een link naar hun zadenshop, zeer leuke prijzen. Fijne community ook! Sharing is caring is hun motto :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit jaar een leuk veldje inzaaien met fijne youngsters via Visionseeds --> Amnesia autoflower :dribble: :dribble: :dribble:

 

Volgens mijn informant een prima donna ding!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest scabiosa

Joehoe allemaal!

 

Bestaat er zoiets als dé klassieker onder de vroegrijpe outdoorplant?

Zoiets als: niet te duur, fijne smaak, fijn effect, kan goed tegen wisselvallig weer, vroeg klaar.

 

Er staan hier in dit topic zooooo veeel verschillende soortjes dat ik tussen de bomen het bos niet meer zie... :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Scabiosa,

 

Ik zou voor Purple Pineberry gaan. ;) . Maar ook Purple Rocket is een aanrader voor buiten.

 

Groeten,

Tox

Edited by tox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sweet & sour

van spliff

 

heeft me 1,6 kilo opgeleverd

en het was geen plant meer maar meer een boom

Share this post


Link to post
Share on other sites

De maf van wiet 61 begon 14 juni te bloeien, heb de plant zelf verpest door lichtvervuiling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb ik wat aan.....

 

Volgens mij heeft LBH de letters omgedraaid na de Ierdbei F4. Anders weet ik het ook niet.

 

Dus Erdbeer is Ierdbei is Eirdbei.

oeps ik ben dyslectisch :innocent:

maar ik noem het Eirdbei F5 (nu al op F8 vroeg geselecteerd) maar het heet nu dus Eirdbei hahaha ik heb ook erg mooie nieuwe kruizing geselecteerd elk jaar buiten autoflowering guerilla gold (die ik van greens heb gehad (maker/onwikelaar GG) met een zeer vroege Eirdbei :yummy: zit nu op f3 maar moet nog een naam voor hebben? Eirdbei Gold ? rond Eerste week september klaar .

met de ouwe eirdbei F5 (zo als ik toen die tijd al met Carpe_diem overgehad had) kan het wel so eens zijn dat er perongeluk ooit keer autoflowering gurillia gold door heen zat maar dat weet ik niet zeker er stond toen een mannetje ervan nog misschien vandaar dat de lbh;sf5 eirdbei zo veel vroeger is? maar dit was geloof ik al in 2009 ik vond zo en zo ook al in pure eirdbei al veel autoflowering mannetjes erg lekker buitsoortje basic seeds ierdbei blij dat ik er mee heb kunnen aan werken

 

groetjes LBH

Edited by La Buena Hierba

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeps ik ben dyslectisch :innocent:

maar ik noem het Eirdbei F5 (nu al op F8 vroeg geselecteerd) maar het heet nu dus Eirdbei hahaha ik heb ook erg mooie nieuwe kruizing geselecteerd elk jaar buiten autoflowering guerilla gold (die ik van greens heb gehad (maker/onwikelaar GG) met een zeer vroege Eirdbei :yummy: zit nu op f3 maar moet nog een naam voor hebben? Eirdbei Gold ? rond Eerste week september klaar .

met de ouwe eirdbei F5 (zo als ik toen die tijd al met Carpe_diem overgehad had) kan het wel so eens zijn dat er perongeluk ooit keer autoflowering gurillia gold door heen zat maar dat weet ik niet zeker er stond toen een mannetje ervan nog misschien vandaar dat de lbh;sf5 eirdbei zo veel vroeger is? maar dit was geloof ik al in 2009 ik vond zo en zo ook al in pure eirdbei al veel autoflowering mannetjes erg lekker buitsoortje basic seeds ierdbei blij dat ik er mee heb kunnen aan werken

 

groetjes LBH

 

Golden Eirdbei ....

emo4.gif

 

of

 

logo-golden-wonder.jpg

Edited by Running Water
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rooi Lieb, half augustus afgebloeid. Trichs begonnen al amber te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rooi Lieb, half augustus afgebloeid. Trichs begonnen al amber te worden.

 

Vanwaar kwam jou Lieb?

Ik weet dat die van Esben (Lib27 en Lib30) redelijk vroeg is, maar niet half augustus. Die van The Real Seed Company is al stukken later.

 

Grtz,

Deep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond de S5 met in de 3e week van augustus beginnen met bloei voor een haze niet laat!

 

Stond in een kuip met een zusje en 2 pp's dus dat kan ermee te maken hebben.

Planten in bakken hebben de neiging eerder in bloei te schieten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Henkes Lolland x Royal Dane dit jaar 6 september omgedaan.

 

Plant was erg groot geworden. Ongeveer 2.90 hoog en een diameter van zeker 3m.

Totaal 700 gram afgehaald. Helaas weinig kwaliteit, toppen waren niet compact.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Henkes Lolland x Royal Dane dit jaar 6 september omgedaan.

 

Plant was erg groot geworden. Ongeveer 2.90 hoog en een diameter van zeker 3m.

Totaal 700 gram afgehaald. Helaas weinig kwaliteit, toppen waren niet compact.

 

Dat ken ik, had ook een royal dane die vroeg was en niet compact. Zeer spijtig want dat zijn echt sterke planten.. Zou misschien iemand zich eens moeten bezig houden om te kruisen met een compact soortje... Heribei misschien? :D ........

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

 

ierdbei is inderdaad een mooie..

 

tot de deense en canadese genetica in nerderland ze toch voorbij streefden als het op vroeg bloeien aankomt

 

de combi ierdbei X deense genetica dwaalde ook jaren door mn hoofd maar nooit uitgevoerd.

(gelukkig wel door vele anderen)

 

 

mooie kruisingen zijn er met de ierdbei gemaakt ondertussen als bewezen buitenplanten

 

heribei is misschien wel de bekendste hiervan ;)

 

maar ik ben ook erg blij met mijn kayaGold X Ierdbei (2e week sept)

 

 

LBH's autoflowers schijnen goed spul te zijn, ik heb er op andere fora al veel goeds over gelezen

ben blij dat ik ze ditjaar mag uitproberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van mij is suuuupersnel.. een sensiskunk feminised die vermoedelijk door 2 x toppen en het buigen sinds laatste week juni in de bloei schoot tot mijn groot plezier :-). Ik kan helaas nog geen foto plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nu nog met twee soorten bezig en heb twee grote in de bloei de auto s die ik heb zijn Blackberry Kush en girl scout cookies de normalen en eentje is echt een joekel zijn sunset sherbert Amerikaanse zaden alleen maar specialen soortjes dus zal later even wat foto's plaatsen etc ben na lange tijd weer online :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...