Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mooiweer

Geoogste hennepplanten aangetroffen in maïsveld, Epse

Recommended Posts

Epse -

 

De politie heeft bij een drugsonderzoek een vijftigtal geoogste hennepplanten aangetroffen in een maïsveld aan Het Wansink in Epse.

Een politiehelikopter hielp bij het vaststelen van de juiste locatie.

 

De politie stelde een onderzoek in naar aanleiding van een melding dat er in het maïsveld mogelijk hennep werd geteeld.

Vanaf de weg was er niets zichtbaar.

 

Een politiehelikopter werd ingezet en hierbij werden de locaties in het maïsveld opgespoord.

De planten bleken al geoogst te zijn.

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahah kijk dit zijn slimme jongens geweest die hebben de buit al binnen voor dat de blauw petten hun oogst binnen kondenhalen jammer voor hun maar goed voor de kwekers goeie zet jongens en niemand tot last geweest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met al die regen van de laatste dagen is kans op schimmel en rot groot dus oogsten die handel heb ik ook al gedaan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Met al die regen van de laatste dagen is kans op schimmel en rot groot dus oogsten die handel heb ik ook al gedaan :P

 

de blauwpetten waren inderdaad te laat maar wij ook.... de planten waren al weg gehaald door iemand anders ( allemaal deense soortjes die al vol zaten met dikke toppen)

Edited by Blowmesuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

grapjas???? i presume :P ?.....hebben rippers ook al helikopters dan ;) ?

 

hoe vind een ripper jou planten in de mais...lijkt me niet makkelijk toch.. welke denen had je daar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe wel heeeeel toevallig de jouwe he BlowmeSuf als de politie al een chopper nodig heeft om ze te vinden dan zal een rippen het niet vinden of het moet een vriend zijn die er vanaf wist of iemand waar je mee samenwerkte :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

De rippers vinden ze heel gemakkelijk. Er zijn vele manieren, maar die ga ik hier niet vertellen!

Geen slapende honden wakker maken :P

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

een foto enkele uren voor de blauwpetten aankwamen, kan afwijken van de echte foto..

gallery_17606_9904_13067.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou , zo een veldje bedoel ik nu... ;)

 

Ik zou mijn tent er nabij neerpoten en elke morgens in mijn nakie erdoor lopen :P

 

En dan een heerlijke hasj naturelle roken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...