Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mr.Stuc

1e ECHTE binnenkweekje van mij

Recommended Posts

als je nu wat van mn haze zou roken begrijp je t wel :wub:

 

ik bedoel als ze eenmaal zijn gedroogd voelen ze eigenlijk net zo hard aan als toen ze nog op de steel zaten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé hallo mr.stuc.

 

Mooie grote toppen heb je geoogst. Ik zie dat jij ze helemaal kaal hebt geknipt? Ik (bewust) niet. Mijn theorie hierachter is dat het blad wat droogt, gelijk ook nog een beetje de toppen beschermt.

Mijn ervaring is dat de weed wat zachter van smaak is, als je het blad laat zitten. Maar of het ook werkelijk zo is, dat weet ik niet. Ik denk dat ik met mijn 9 geoogste planten misschien ietsje meer opbtrengst heb, dan jij met jouw 2 planten. Dus... goed gedaan jochie....

 

Veel plezier nog me de verdere afwerking, en natuurlijk met roken van je zelf geteelde weedje, vast beter dan die afgeklopte zooui uit de gemiddelde koffie-shop. Ik kom er niet weer, in elk gevasl de eerst komende maanden niet.

 

Groeten, en ben benieuwd naar je volgende verslag

 

TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol jochie hahahahah

 

dat is lang geleden jochie... hahahah tot je me ziet jochie hahaha nee hoor ik kan er wel tegen...

 

ja ik denk niet dat ik het slecht heb gedaan nee met 2 planten heb net bij jou gekeken en idd die van jou zijn toch wat klein die van mij zijn ook niet allemaal groot maar wel compact.. en ganja ff over het blad, ik heb dit idd helemaal weg gehaald waarom? omdat ik het onzin vind om de bladeren te laten zitten.. en dat ze beschermen?? dat vind ik nog grotere onzin

ze vergroten eerder de kans op toprot als zonder blad denk ik ... maar wie ben ik typ gewoon wat ik denk..

voor de rest van het verhaal ieder zijn manier toch? , en ik heb zoiets van die paar bladeren of die de smaak zo veel beter doen smaken geloof ik niks van , ik heb ze om deze reden beuwst aan de stengels laten zitten zodat alles nog naar de toppen kan , maar die bladeren nee daar ben ik niet zon voorstander van , vind het btw ook zomaar een vaag gezigt hahah achja nogmaals ieder zijn manier ;) Succes

 

@ chriet,

 

graag rook ik wat van jehaze:) lekker hoor ;).. en idd ze beginnen al wat compacter weer te worden :P

 

ze drogen wel lekker ze voelen nu al aan de buitekant bij sommige wat droog aan alleen weet dat dit van binnen niet het geval is ;)

 

vandaag mijn weegschaal binnen gehad:)...

 

ik was van plan het te wegen nu maar doe het toch maar niet heb zoeits van wat heb ik nou aan dit gewicht , valt het straks alleen maar tegen...;)

 

en als ik het weeg doe ik het ff in bakjes;)

 

en daarna gaan ze in van die glazen potten denk ik lekker vers houden lol dit is zker niet genoeg tot mijn volgende ronde ben ik bang...

 

nu ik het over de volgende ronde heb dit zal wel is wat langer kunnen gaan duren als ik had gehoopt, was bezig met een huis maar zie hier toch vanaf vanwege bepaalde redenen.. die ik niet op dit forum ga rondhangen./.

 

achja , mijn vrouwke vind het allemaal eng he ( huur ) ,. het is ook wel riscie maar kom op jongens 1 400 watt lamp met vsa , dit verschil merken ze volgens mij niet echt,...

 

Jullie mening;)

 

hahah jonges ik ga ff een silverhaze draaien ) op jou chriet hahah (

 

Gr mr stuc :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog geen reactie lol ,

 

ff kleine update,.

 

de toppen zijn knoelhard!!!!!

 

ze hangen morgen 1 week te drogen ( 7 dagen ) ...

 

de takjes buigen nog mooi mee alleen de toppen voelen al echt lekker hard en droog van buiten aan , van binnen nog niet waarschijnlijk laat ze lekekr hangen tot ze knak zeggen de geur die erafkomt is heeeeeeeeeerlijk!!!!!!

 

ben echt benieuwd hoe die me zal gaan smaken:)

 

Gr :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi stuc , nog een weekje te gaan en ze zijn rookbaar :wub: , ga je ze nog curen? Of gewoon alles in het kopje duwen ;) .

 

Ik heb me gisteren nog een Microscoop aangeschaft en moet zeggen het is zeker de moeite waard.

 

Ik heb DEZE gekocht en voor zijn prijs moet je het zeker niet laten.

 

Hiermee kan je nog het effect van uw groenten bepalen zoals onderstaand schema.

gallery_27551_10724_483.jpg

 

Bij mij waren mijn extrema's 60 /40 (wit/amber).Hier hangen ze net 2 dagen te drogen , dus nog klein tijdje te gaan.

 

Groetjes en tot volgende ronde ;).

Fly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...