Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pukkeltje

Rosalie (Limited Fems)

Recommended Posts

gallery_22940_10427_2750308.jpg

 

gallery_22940_10427_2439483.jpg

 

GEGROWD DOOR: Pukkeltje

SOORT: Rosalie

VAN: Beekaa

INDICA/SATIVA: Grotendeels indica

KLOK OP 18/6: +- 7 weken

KLOK OP 12/12: 10.5 weken

GROEI: Ze heeft een korte brede bossige opbouw met erg grote bladeren en trekt kwa uiterlijk heel erg naar de kant van pappa madonna.

 

TOP OPBOUW: Ze maakt mooie lange toppen aan (net geen cola's <_<) en heeft gelukkig een mooie middenweg gevonden omtrent de compactheid en formaat van de toppen.

 

OPBRENGST: Ze brengt zeker meer op als haar moeder maar weer minder als de madonna vader wat haar een gemiddelde/goede opbrenger

 

UITERLIJK/paarse pheno: ze heeft een schitterende bordeuax paarsige kleur met bruine pistels wat haar een mooi donker uiterlijk geeft.

door de donkere ondergrond springen de kristallen er ook echt super mooi uit.

zodra je haar sprokkelt komt er een erg mooie ass grijze kleur naarr voren die echt een genot voor het oog is als je net als ik gek bent op apparte/speciaale kleuren....

deze dame daagt je uit voor een avondje samen met haar zwoele blik..!!! (ik kon haar iedergeval niet weerstaan:))

 

UITERLIJK/groene pheno: Ook al is deze rosalie groen ze heeft nog steeds een donker uiterlijk door toch ook hier de paarse kleur die er in vlekjes is terug te vinden.

ze is veel witter als haar paarse zusje, en pukkeltje heeft haar niet zo netjes geknipt :P wat nu helemaal niet zo erg is omdat ook het blad totaal onder zit met thc.

ze is prachtig afgerijpt en de thc is duidelijk amber gekleurd wat ook weer mee werkt aan het donkerdere uiterlijk.

zodra je haar sprokkelt komt er steeds meer paars naar voren....

 

GEUR/paarse pheno: een hele zware zoete geur die net als de smaak naar de madonna trekt, wat zeker ook hier positief is.

dit zijn de soortjes die je niet snel vergeet door de appartheid in de geur en ik zal haar dan ook altijd terug herkennen.

ze doet me denken aan de geur van een donker paarse winegum gemixt met een bessen yenever.

 

GEUR/groene pheno: je herkent ook hier beide ouders erg goed terug maar vind haar lekkerder als haar paarse zus ruiken.

er zit een heerlijk zure frisse geur doorheen die een battle aangaat met het zwoele zoete van de madonna.

ik hoop als ze wat meer gecured is dat dan het frisse wat meer naar voren komt, het ruikt ook een beetje naar een oude verpakking van wierook.

 

SMAAK/paarse pheno: De donkere kant word ook hier weer bevestigd in de smaak van deze dame, heerlijk zoet met een kruidige ondertoon die ik zeker wel waardeer het geeft de smaak wat meer diepgang en dat maakt het makkelijker om haar vaak te roken (minder snel eentonig)

ze proeft heel vol en je hebt echt gelijk een mond vol smaken die je wel moeten liggen....

voor mij gelukkig geen probleem, ben een echte zoete kouw..:P

 

SMAAK/groene pheno: HEERLIJK..!! ook hier komt het frisse wat in de geur zit meer naar voren als de donkere kant, en dat geeft haar een totaal andere smaak en zal door de meeste rokers als lekkerder worden ervaren omdat ze wat "normaler" smaakt...

ik weet niet waar het vandaan komt maar het citrus tintje in de smaak doet het hem.

een super mooie mix en valt iets mooier op ze plek als de paarse pheno vind ik.

 

UITWERKING/paarse pheno: ook hier een mooie balans tussen stoned en high en zeker niet te heftig, wat haar een ideaal overdag rokertje maakt.

en met de zomer met de zon zo heet boven je is ze de perfecte aanvulling bij een drankje..

ze werkt namelijk erg stabiel je weet snel wat je aan der hebt, ze komt namelijk erg snel op der piek maar blijft daar dan ook erg lang hangen..

ze past voor mij in het plaatje met jackberry blueberry jackblack en andere lekkere overdag rokertjes..!!]

 

UITWERKING/groene pheno: de uitwerking is bijna gelijk aan der zusje, ze komt mij alleen wat sterker over in der high wat volgens mij te wijten is aan een iets groter deel sativa, en daardoor is er naturlijk in verhouding eerder geoogst wat haar meer witte trichomen geeft dan haar paarse zus.

 

EINDSLOT: dit is een soortje wat volgens mij bijna perfect gelukt is, de ballans tussen de ouders is mij iedergeval super bevallen en vond vooral de groene pheno (onverwacht) lekkerder kwa geur en smaak.

wel erg mooi om zo'n groot verschil in de smaak en geur te hebben per pheno, en dit soortje doet mij heel ergn sativa aan (wat ik een voordeel vind) en dat allemaal verpakt in een 10 weken bloeier...!!!

super gebreed super gegrowd en jij natuurlijk super bedankt pukkeltje voor het mogen testen van deze heerlijke dame..

 

 

 

UITERLIJK: paars 8.5 groen 8

GEUR: paars 8 groen 8.5

SMAAK: paars 8.5 groen 9

UITWERKING: paars 8 groen 8.5

OPBRENGST: paars 8 groen 8

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weljaaaa.... :P

 

Dit is wel het grootste,meest uitgebreide rookverslag die ik heb mogen ontvangen.

hartelijk dank Stik,het is een prachtig verhaal geworden.,en tijdens het lezen kon Pukkel alleen maar ja knikken,zo herkenbaar.

Uiteindelijk mag duidelijk zijn dat dit geen doorsnee rokertje is,heel apart en herkenbaar.

Zoals je al zei,een hele constante afgevlakte high,die zeer prettig is,ook in drukke gelegenheden.,en dat wou ik graag.

 

Madonna was iets te heftig voor mij,maar wel heel lekker.

Wild rose vond ik een heerlijke uitwerking hebben,maar kon wel iets meer aroma gebruiken.

Uiteindelijk zijn ze elkaar mooi tegemoet gekomen.

 

Over de opbrengst;

De opbrengst deze ronde was prima,maar het was de eerste keer.

De voeding is hier en daar wat aangepast.

De Rosalies nu,met minder voorgroei,ongetopt,groeien iig geval een paar dagen langer door. :P

 

 

Over het uiterlijk van de topjes:

Idd niet zo netjes,maar op deze manier blijven je aroma en werkende stoffen beter beschermd.

Ik moet er niet aan denken ze in de knipmachine te gooien. <_< ,en ja ik heb er verschillende in werking gezien.

Het drogen van de planten doe ik met het meeste blad er nog aan.

Ook bij het naknippen laat ik nog wat zitten,om ze zo met een gedroogd jasje aan,te verpakken. :P ,

Bij de shop moeten ze natuurlijk kale ballen hebben,maar daar ben ik al jaren niet meer geweest.

 

 

@Chriet...... :D

Bedankt kerel....de wietgoden waren me weer gunstig gestemd.

 

vanavond de fotoupdate...

groetjes Pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede morgen..!!

ben blij te horen dat je er tevreden over bent want heb er aardig me best op gedaan.. :P

hoop dat beekaa ook blij is met mijn ordeel over zijn nieuwe dochter <_<

 

en voor je volgende ronde er zijn ook stam kaarten te koop bij mij he, dan krijg je 5 verslagen voor de prijs van 4... :P

nogmaals bedankt, mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij de shop moeten ze natuurlijk kale ballen hebben,maar daar ben ik al jaren niet meer geweest.

Nu heb ik net een Rosalie achter m'n kiezen en begon me af te vragen waar je nu precies een jaar niet bent geweest ? <_< :P

 

Sorry,.. moest er ff op reageren,.. zie het maar als een aanvulling op het rookverslag. :P

 

Rookverslag van jou is helemaal af Stikkie !! :P

 

Grtz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

<_< ........ :P :P

 

Zie je wel dat je vrolijk word van Rosalie..... :P

Ik moest hetzelf even teruglezen,maar laten we het maar op de coffeeshop houden.whahaha.

 

Bedankt voor het lachen hee..

grtjes Pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi verslag hoor stik!

Ik heb haar zelf nog niet gerookt, dus ik zit al dagen te watertanden, jullie maken me GEK!

 

De zware kruidige geur komt idd van de wild rose,(dat leer-achtige kushy-geurtje)

Maar wild rose heeft ook een andere fruitige (citrus) kant, dat heb je goed geproefd.

Moeder had dit niet (was geselecteerd op witheid, stoned effect), maar opa en oma dus wel :P

 

Als ik moest kiezen tussen de 2 dan zou ik aan de hand van je rookverslag ook de groene hebben gekozen.

Ik ben ook een zoetekauw namelijk :P

 

Het effect is ook erg belangrijk.

Het hoeft niet verpletterend te zijn, het gaat meer om rook-comfort

Als jij smorgens om 7 uur voordat je naar je werk gaat wilt roken dan kan dat gewoon met de meeste Limited Fem soorten. (watch out with Fairy Tale haha)

En dan zonder dat je helemaal non-actief, met rooie doppen op je werk aankomt.

 

Als je echt stoned wilt worden gooi je er gewoon wat meer in of je rookt er 2 :P

Want in bovenstaande geval heb je meestal ook wel even de tijd (waar of niet?)

 

Het doel is Rookbare wiet voor iedereen, gelegenheidsblowers en doorgewinterde smokers, en de smaak hoort alles behalve gewoontjes te zijn :D

en als ik dat zo lees is die missie bij ook bij Rosalie geslaagd, ik ben erg in mijn nopjes met je verslag.

Super Bedankt man!

 

En als pukkel dat wil dan gaan hij en ik er samen meer van maken dan een limited batch ;)

We zijn tenslotte allebei een beetje geestelijk vader.

 

@pukkel

Bedankt dat je haar gesampled hebt.

Ik heb hier echt heel veel aan <_<:

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...