Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Albanian

wortel afgebroken ?+ onbekende plant

Recommended Posts

naja ik heb dus een vraag , ik heb buiten een plant staan en onder in de pot zitte gaten en de wortel is erdoor heen gegroeid en tussen de tegels in de grond. Ik keek vandaag even op het nieuws en ze zeiden dat er storm kwam dus wou ik me plant veilig in me schuur zette voor de nacht , ik schuif de pot en ik zie opeens een vrij dikke wortel tusse de tegels van de plant die is dus afgebroken. Is dit erg voor de plant of zal ik heir niet veel last van hebbe ?

 

 

en dan heb ik nog een vraagje :$. ik weet het ik ben lastig maarja. Heeft iemand enig idee wat voor plant dit is ??? ik heb werkelijk Geen idee ;)

dsc0299c.jpg

 

Hier de toppen die beginnen te komen :spliff: :specool ;)

dsc0304c.jpg

 

 

dsc0305om.jpg

 

 

 

Mvg Albanian

Edited by Albanian

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zal je snel genoeg merken denk ik. mooie plant trouwens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoveel gaat het niet uitmaken ;).

Je plant is heel erg sativa, ik denk dat het een Haze-achtig soortje is (niet echt geschikt voor buiten trouwens).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop het ook dat het niet veel gaat uitmaken :spliff:.

Mmmmm zal het veel uitmaken dat het een haze soort is die buiten staat?

Niet dat ik dadelyk troep heb ;)

Edited by Albanian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie dat je nu wat betere foto's erbij hebt gezet, ze bloeit goed, maar het gaat om de THC dus moet je hopen dat er een mooi wit laagje in je toppen komt ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

Zover ik weet als je genoeg kristalletjes ziet dan zit het goed met de thc toch ?

Als ik zo kyk naar de toppen dan glinstere ze als een gek ;) haha maar niet echt te zien op de foto .

 

Mvg Arianit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Albanian,

 

1 --> Klik HIER aub om te leren quoten.

 

2 --> Klik HIER aub betreffende het plaatsen van foto's.

 

3--> Wil je je HIER aub nog even voorstellen zoals gevraagd in het welkomsbericht van whazzup welke je hebt weg geklikt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor soort het is durft ik niet te zeggen, wel dat ze erg gestrest is. Wat een paarse stelen:O

Ook vind ik dat er best al veel top in zit voor, zoals sommige zeggen, een haze soort.

Dat er veel Sativa in zit is duidelijk aan de bladeren.

 

Als de stengels paars zijn geworden nadat de wortel is afgebroken dan komt het daardoor.

Anders zal het de kou zijn, sativa's zijn niet geschikt voor ons koude kikkerlandje;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...