Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kristof1234

Goeiemorgend allemaal!

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben Kristof en ik woon ergens in de vlaamse kempem. Ook ben ik regelmatig te vinden in de nederlandse Ronde Venen, waar mijn vader woont, en daar ga ik dus wel eens enkele dagen op bezoek :-)

Ik zie mezelf vooral als een recreatieve blower, maar heb in de loop der tijd (en zeker in de laatste jaren met veel gezondheidsproblemen) ook de medische eigenschappen kunnen ontdekken en enorm weten te appreciëren en benutten.

 

De voorbije jaren heb ik me beziggehouden met de buitenkweek en heb zo al redelijk wat geleerd van die planten, heb zelfs al eens een (naar mijn mening redelijk geslaagde) kruising gerealiseerd. Dit jaar is er helaas geen buitenkweek geweest gezien ik inmiddels verhuisd ben naar een appartement, en mijn moeder me niet meer toestond om er enekele in haar tuin te zetten wegens nieuwe buren. (daarvoor woonde mijn inmiddels overleden grootmoeder naast haar)

Ik heb reeds goeie resultaten behaald met de Canna Terra lijn, en de laatste 2 oogsten nog betere resultaten door samen met Canna Terra Flores enkele biologische producten (schimmels,bacto,...) uit Sannies Shop te gebruiken.

Ook regelmatig hier wat nuttige info en tips terug kunnen vinden. En heb nu besloten om maar eens aan de binnenkweek te gaan, dus heb me hier maar ingeschreven om mijn ervaringen met jullie te kunnen delen en de nodige aan-/opmerkingen te kunnen ontvangen.

Ik hoop snel aan mijn eerste kweekje te kunnen beginnen, en zal daar hier dan zeker ook verslag van maken. De meeste spullen heb ik al aangeschaft, maar wegens wat onverwachte rekeningen vrees ik dat het pas voor volgende maand zal worden. Dus ik heb nog even de tijd om te beslissen welke zaden en voeding en mediums ik ga aanschaffen. Over de voeding ben ik zo goed als zeker dat ik nu voor 100% Bio ga gaan, en daarvoor ga ik waarschijnlijk het startpakket van Sannie aanschaffen.

 

Voor de geïnteresseerden: Ik heb een diploma van elektriciteit en automatisatie op zak, en reeds tal van ICT-cursussen achter de rug (webontwikkeling, webprogrammatie, programmeren,...). Ook een enorme passie voor muziek, gaande van rock tot punkrock en metal, maar andere muziek schrikt me ook helemaal niet af. Zelf heb ik lange tijd bassguitar gespeeld en ben me nu sinds iets langer dan een jaartje aan het toeleggen op drummen.

Ik heb een breed interessegebied, maar mijn voornaamste hobbies zijn : Drummen, Lockpicking en naar optredens gaan.... en dit wil ik dus nu gaan uitbreiden met voor mezelf binnenshuis een lekker wietje te kweken.

 

Zo, ik hoop dat ik me zo goed genoeg voorgesteld heb ;-)

 

Tot in de topics!

Groeten,

Kristof

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kristof.

 

Welkom op dit forum.

Veel kweekplezier gewenst.

 

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha kristof.

 

Dat is een mooi stukje tekst en uitleg.veel plezier hier op uet forum,en succes met je toekomstige plannen.

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom bij de club en veel plezier :spliff: let,s rock and roll ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...