Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokeyB

2x Amnesia in scrog onder 250w hps

Recommended Posts

Lekkere topjes heb daar geoogst Smokey, dat zal een leuk knippertje geweest zijn :wave:

 

Laat je de uitkomst van de smaken ook bepalen of je met Humboldt of Advanced doorgaat? Of heb je nog zoveel Humboldt over dat je het voorlopig wel uithoud?

 

Rookse!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij heeft Humboldt in de kleinste verpakkingen 0,5ltr dus ik denk dat hij nog genoeg heeft voor een jaar. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vervelend hè de winter ;)

 

Niks wat een paar natte handdoeken of een membraam mistmaker niet kan oplossen toch :wave:

 

Ben benieuwd naar je drooggewicht straks.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Markster: lekker hè? Kan niet wachten om een lekker topje in de brand te steken, maar goed.... Moet nog effe een klein weekje wachten :wave:

 

@Bazzf: nee hoor.... Ben nog steeds aan het experimenteren met Humboldt, wil dat eerst eens 100% onder controle hebben en net zoals Doc zei: dat ik voorlopig nog genoeg voeding heb, aangezien ik micro kweek gaat dat allemaal niet zo hard... ;)

 

@Doc: inderdaad man, kan nog wel effies vooruit :icecool

 

Groetjes SmokeyB

 

Niks wat een paar natte handdoeken of een membraam mistmaker niet kan oplossen toch ;)

En dan ben ik weer bang dat ik het te vochtig maak met als gevolg dat ik misschien rot krijg, thanks voor de tip :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi SmokeyB.,

Mooi gedaan! Dat is een mooi voorbeeld van een scrog.

En nu maar blijven hopen, dat het resultaat ook nog mooi is!

De toppen zijn het in ieder geval al. :wave:

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeeeey Torsten is back in Town :wave:

Lekker aan het duiken geweest? Geen last van de haaien daar?

 

Ik hoop ook dat het een mooie opbrengst word maar denk zelf dat het geen überopbrengst gaat worden....

We zien wel, groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites
En dan ben ik weer bang dat ik het te vochtig maak met als gevolg dat ik misschien rot krijg, thanks voor de tip :wave:

 

Ach Smokey het is hier in mijn DR60 heel simpel, 1 natte handdoek = LV +10% , 2 = +20%. De volgende ronde ga ik met zo'n mistmaker aan de slag, is net wat constanter. Heb de LV hier in ieder geval tussen de 45-55% nu constant, dus wel prima.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de tip Donnie :wave:

Maar de lv is weer wat gestegen door het vochtige weer van de afgelopen dagen dus is het nu even niet nodig...

Denk dat alles halverwege aankomende week droog is, tien dagen drogen is toch wel zat dacht.

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit smokeyB! Mooie oogst! Helaas kan er ik nogsteeds alleen maar van dromen...

 

fijne avond,

 

groetjes, ooggetuigen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ooggetuigen thanks man ;)

 

Zal deze week weer evetjes de keukenweegschaal bij m'n ma ophalen en zal ik alles eventjes wegen ;)

 

O ja heb vanavond van beide een jointje gedraaid en moet zeggen dat allebei errug lekker smaakt,

Eerste indruk was dat ik ze allebei lekker zacht en heerlijk vond smaken en moest er geen kuchje van laten terijl ik me de laaste twee weken m'n longen uit m'n lijf hoest :wave:

Welke het lekkerst is laat ik over aan de rookverslagjes.....

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ben ik helemaal benieuwd!!

Heb je zelf al een kleine conclusie getrokken?

of wat ga je in de toekomst voorlopig gebruiken?

:wacko:

 

Gr, Shilizous

Share this post


Link to post
Share on other sites

M'n conclusie is dat het twee hele fijne voedingslijnen zijn om mee te werken B)

Waar ik voorlopig mee doorga is het gene wat ik nog genoeg heb staan en dat is Humboldt, heb nog heel veel toevoegingen liggen om de grond te verzwaren dus kan nog wel een tijdje toe... vooral in de hoeveelheid waar ik in kweek :wacko:

Moet zeggen dat ik het ook erg leuk vind om met biologische/ organische stoffen te spelen...

 

Maar ik vind het ook de moeite waard om nog eens een paar rondes te draaien op Advanced, het is geen goedkope lijn maar net wat ik zeg in de hoeveelheden dat ik kweek zal ik heeeeeeel lang met zo'n voedingslijn doen.

Wat ik ook super vind is dat het een minerale lijn is waarbij je niet hoeft af te zuren, de voedingslijn houd de ph waarde redlijk onder controle heb ik begrepen (zelf niet gemeten, had een voedingsschema gekregen en me daaraan gehouden)

 

Tot nu toe vind ik allebei de wietjes heerlijk smaken, rookverslagjes volgen nog... Zal het zsm allemaal even wegen, maar heb geen weegschaal liggen.

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi SmokeyB.,

het belangrijkste doel is bereikt:

Het kweken van een kwalitatief hoogwaardig wietje, welke ook nog goed in de smaak valt. :wacko:

De kwantiteit is bij deze ronde niet belangrijk geweest,

omdat er toch verschillende factoren niet gelijk geweest zijn.

 

Maar ik ben toch benieuwd naar het eindresultaat, niet per voeding, maar het totaal.

Ik denk, dat je een hele goede ronde gedraaid hebt.

 

Proficiat! B)

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Torsten mooi gesproken :wacko:

heb er zeker weer een klasse-A wietje vanaf gehaald en das voor mij zeker 't belangrijkst....

Voor de kwantiteit was deze test niet geschikt aangezien de omstandigheden van beide plantjes niet gelijk was en dat is natuurlijk wel een vereiste voor zo'n test B)

Verder ben ik zeker tevreden over 't resultaat ondanks 't gewicht nog niet bekend is.... Ik schat dat 't rond de 150gr is en das niet slecht gezien 't feit dat ik in een koud schuurtje kweek waarbij ik altijd loop te kloten om de omstandigheden optimaal te houden.

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede avond beste medekwekers,

Het eindresultaat is bekend en mag zeker niet klagen.... had iets minder verwacht B)

 

Humboldt

 

gallery_13095_10858_2172403.jpg

 

Advanced

 

gallery_13095_10858_3500849.jpg

 

Voor degene die het slecht van 't display kunnen lezen: de Humboldt plant heeft me 69gr opgeleverd en de Advanced plant 106gr.

Das totaal 175gr!

Heb van beide ook nog ongeveer 2gr opgerookt dus das zo'n 179gr bij elkaar..... mag zeker niet klagen :wacko:

Rook verslagjes komen nog, eerst maar even een maandje curen

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey SmokeyB, Mooie buds en een mooi eindresultaat hoor!

Overigens staat er bij de humboldt toch 69 gram, of heb ik teveel ge :wacko: ?

De toppen zien er heel mooi uit op de foto!

 

Geniet van al dat lekkers dude B)

 

Groetjes, Ash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ash,

Thanks man en ik heb het gecorrigeerd :wacko:

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi resultaat !!! gratz :wacko:

 

ik ben wel overtuigd door die Advanced voeding. (enkel jammer dat he zo veel en zo duur is B) )

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Smokey,

 

toch bij elkaar een mooi resultaat, :wacko: gefeliciteerd.

en ik denk dat de lamp niet helemaal in het midden zal IDD wel een behoorlijk verschil gemaakt hebben in de onderlingende opbrengst.

 

zo kom je makkelijk de verhuizing en verbouwing door lijkt me.

 

nog even curen en dan proeven of er een voorkeur in de smaak zal zijn.

 

en je totaal gewicht zal wel 179 Gram zijn toch? klein detail maar toch B)

 

geniet er van,

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Digi: Thanks man :wacko:

 

@Djzusie: jij ook bedankt man ;)

Ben 't zeker met je eens.... Daarom heb ik al meerdere malen in dit topic gezegd dat de strijd niet helemaal eerlijk is gegaan ivm plaatsing van de lamp maar om te kijken welke voeding mij de lekkerste wiet op gaat leveren was het een prima test ;)

Ik heb voorlopig weer genoeg stash dus kan de verhuizing zeker wel overbruggen en bovendien hoef ik niet eens te verbouwen want alles is al naar onze smaak, hooguit een likje verf.

 

Weer een rekenfoutje, kut amnezen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn weer een paar heerlijke weckpotjes vol Smokey, geniet ervan!

 

Helemaal vergeten, maar succes bij de verhuizing!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi resultaat. B)

Kom binnenkort maar eens koffiedrinken dan kan ik er ook 1 meeroken. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had in eerste instantie niet verwacht dat het zo'n verschil zou zijn

 

smakelijk :wacko: enjoy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bazzf: Thanks man, Smokey kan weer een tijdje toe :wacko:

 

@Doc: Dat gaat goedkomen, ben benieuwd wat jij er van vind B)

Zal effe kijken of ik gauw even tijd kan maken.

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi SmokeyB.,

gefeliciteerd met deze mooie ronde! :wacko:

Zoals boven al opgemerkt, wat een verschil in gewicht. B)

Dat had ik niet verwacht!

Ook al had de AN-kant misschien iets meer licht gehad, maar zoveel (35g) kan het licht niet uit gemakt hebben.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...