Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

spikey

Spike's zaden kweek

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik voel me hier meer thuis in de micro gedeelte daarom heb ik besloten om weer terug te komen.

Mede doordat ik voor mijn vriend Thommy wat mooie zaden heb gekregen.

Ik zal verder gaan met deze kruising ik ga mooie planten selecteren en hiermee zal ik een zaden kweek doen.

Ben een hele grote Amnesia haze fan dus ik ben reuze benieuwt naar deze kruising.

 

Ik ga mijn oude kweek kast gebruiken die ik in me eerste ronde heb gebruikt.

Die dient nu weer als kleding kast ;) Maar ga hem gebruiken voor de zaden kweek.

Hierin hang ik een Tneon setje van 2x55watt. Ik heb zaterdag bij de wietforumshop mooi 2x bloeilampen meegenomen dus ken nu ook afbloeien onder Tneon.

Moet alleen even kijken voor een klein filtertje en afzuigertje maar dat komt wel goed tegen de tijd dat ik ga beginnen.

 

Ik begin in liter potjes tot het duidelijk word wat man en vrouw is. Ik zal ze uiteindelijk over potten in 1 grote aarde bak.

Zal de dames 2x proberen te bestuiven zodat ik er zeker van ben dat ik elke vrouw goed bevrucht heb.

Ik laat de dames ook helemaal af bloeien tot ze vanzelf de pijp uit gaan.

 

Nou ik laat jullie hier in dit topic zien hoe ik een zaden kweek doe. Hopelijk verloopt alles naar wens en heb ik een straks een berg mooie zaden.

Mijn dank gaat alvast naar Thommy omdat hij mij de zaden sponserd en dat hij aan mij heeft gedacht om de kruising te verbeteren en de zaden lijn voort te zetten.

Hier ben ik hem nu al dankbaar voor dus bij deze bedankt Thommy :spliff:

 

Mensen ik zal zo snel mogelijk proberen te beginnen :specool

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey man , mooi dat je terug bent ;)

 

ik kan niet wachten tot je begint

 

maak er een mooi kweekje van :spliff:

 

Alvast veel succes

 

Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmo je bent van harte welkom hier :spliff:

 

Ken niet wachten maar heb eventjes heel druk met andere dingen maar zal tussen door even me kast in oorde maken :specool

 

Elmo jij bent hier de knutselaar he ik heb nodig een filtertje en afzuigertje gewoon klein dus mag zelf gemaakt zijn.

Heb jij tips? Aangezien jij ook micro aan de gang bent heb ik geloof ik gezien dat je ook wat had gemaakt voor je tentjes.

Misschien kun jij me een handje op weg helpen ;) en anders haal ik gewoon een klein filter en zuigertje maar zelf maken is altijd leuker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Spikey,

leuk dat je weer terug bent! ;)

Veel succes met deze ronde!

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Torsti ;)

 

Ja ik vind het hier gewoon gezelliger dus we gaan der weer voor :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Spikey ;) terug in de micro-hoek

Oude kast? De kast heeft nog geen eens een hele ronde gedraaid :spliff:

Mij benieuwen naar die zaadjes van Thommy, ze zien er erg mooi uit.

Veel succes deze ronde!

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Smokey :spliff:

 

Ja die kast heeft 1 ronde meegemaakt hoor ;) alleen toen ik de tent kreeg heb ik ze daar nog 1 weekje in gehad terwijl ze al lang omkonden :specool

Maargoed hij is schoon gemaakt en ken er weer tegen aan ;)

 

Even vraagje in het algemeen met een zaden kweek beter maar niet scroggen he? Gewoon maar laten gaan als in een sog denk ik zelf inverband bevruchting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga je ook volgen Spikey, veel succes gewenst en ben benieuwd naar de foto's straks! :spliff:

 

Gewoon lekker zelf hun gaan laten gaan idd in een SOG ipv SCROG. ;)

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom terug, ok ik ben erbij!

 

EmTee

(Zadenkweekjes zijn leuk!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yow Spikey! :spliff:

 

Vet hoor! Als jouw zaden klaar zijn voel ik me geroepen om ze te testen! :specool

Success!

 

Greetings ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto´s foto´s

 

ben benieuwd naar je micro ding ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ;)

 

Donnie ja ik ga ze ook maar in SOG doen scheelt me een hoop werk ook :spliff:

 

Emtee je bent weer van harte welkom maar ben ik dan niet meer ontvriend? ;)

 

Wave6 dat zien we met de tijd wel hehe :specool Maar leuk dat je der bij bent :P

 

Clown fijne vent je had me kassie toch al is gezien? Heb er mee gewerkt in me eerste ronde :huh:

Moet hem nu alleen even aanpassen vanwege kleiner matriaal dat ik ga gebruiken.

Foto's komen zodra ik er aan ga beginnen. Dit zal denk ik nog 2 weken duren misschien wel 3 maar hoop uiteraard eerder.

Opzich hoef ik in de eerste 3 weken geen afzuiger of filter te hebben dus kan opzich wel eerder beginnen maar zit een beetje met tijd te kort :lol:

Heb heel druk momenteel maar tussen door zal ik proberen de boel in orde te maken ;)

 

Laterrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Zal wel even wat foto's plaatsen vanuit me eerste ronde voor het idee ;)

 

Kastje dicht

 

gallery_24043_9540_226499.jpg

 

Raamwerk erin gemaakt en gekit

 

gallery_24043_9540_342262.jpg

 

gallery_24043_9540_612264.jpg

 

In de grondverf

 

gallery_24043_9540_66321.jpg

 

Hier eind resultaat in de hoogglans met roosters

 

gallery_24043_9540_231207.jpg

 

gallery_24043_9540_453739.jpg

 

En hier is hij weer dicht als of het een gewone kast is :spliff:

 

gallery_24043_9540_468135.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik volg ;) misschien leuk om wat te ruilen als het bij ons allebei goed loopt, hier is het lowryder mannetje x silver haze :spliff:

 

ik ga meegenieten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppen welkom ;)

 

Altijd leuk ruilen maar eerst maar is kijken hoe de kweek verloopt en kijken of ik mooie planten ken selecteren.

Mooiste zou zijn dat de planten niet zo extreem hoog worden dus meer naar de amnesia kant toe.

Mooiste zou zijn tussen de 20/100cm met mooie buds en de smaak van amnesia.

En een korte bloei tijd van 9/10 weken. Maar als ze klein blijven zouden ze weer mooi in de tuin kunnen.

Zolang ze maar de smaak van een amnesia hebben met een vleugje lowrider :spliff:

Dus we zullen zien wat de toekomst brengt :specool

 

Laterrrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Nou ben zojuist begonnen aan me kastje.

Wou er een plank inmaken zodat ik niet me Tneon helemaal een meter laag hoef te hangen.

Dit is gebeurt en het zit ook alsof het zo hoort ;) Maar jep er is ook een maar :specool Ik heb het deurtje gesloopt ik duwde hem open.

En toen kwam hij tegen iets aan waardoor de deurtje in 2e spleet ;) Ik zal nu het deurtje moeten fixen ik denk maar met goede hout lijm en 2 beugels onder en boven om ze bij elkaar te houden.

 

Achja hij was daar al is eerder gescheurt bij de vorige eigenaar. No problem fixen we van de week wel even ik zal dan ook meteen me plankje wit schilderen voor reflectie.

Dus tot zover even geen update van de week pas weer :lol:

 

Hier de plank in het kastje ;)

 

gallery_24043_10860_372378.jpg

 

Hier het kapotte deurtje :spliff:

 

gallery_24043_10860_377057.jpg

 

LAterrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

KNIPPEN EN PLAKKEN MET SPIKEY

 

Lekker hoor ouwe slopert ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foutje bedankt!!

 

Hehe ja joh kon der niks aan doen stond een emmer achter en ik werd er gek van dat het deurtje elke keer dicht ging duwde toen iets te hard ;)

Maarja morgen op weg naar huis ff houtlijm halen en 4 beugeltjes om de delen voorgoed aanelkaar te schroeven.

 

 

Even ontopic de zaden zijn binnen van Thommy gewoon binnen een dag hoe mooi kan het zijn ;)

Ook zat er een plastic zakje bij met iets lekkers erin :specool Wat het is hou ik nog even geheim dit zal van het weekend te zien zijn :spliff:

Thommy kerel je word hartelijk bedankt !!!!

 

 

LAterrrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Spickey!

Ben benieuwd wat het gaat worden man! ;)

 

Relaxed dat je de zaden hebt ontvangen.

Snel maar ff knippen en plakken met je deurtje en gaan met die banaan..;)

 

Rook de surprise maar als 1e :specool :lol:

En blijf uit de buurt van een bed of bank ;) :spliff:

 

Hoor het van je man!

 

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heya,

 

Heb vandaag ff wat montagekit gehaald en wat houtlijm :spliff: morgen ga ik de boel weer tot 1 geheel brengen ;)

Daarna ga ik de boel inrichten en zal het gaan starten :lol: maar dit alles duurt nog wel eventjes heb het op moment erg druk.

Enne Thommy van het weekend gaan we het ff doen dus je hoort het zondag of maandag wel ;)

 

Ben reuze benieuwt na het verslag mag je er wat over vertellen oke ben zelf ook wel benieuwt van hoe en wat :specool

 

LAterrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Spickey!

Ok dan.. Ben benieuwd man!

weet niet meer precies hoeveel ik in het zakje heb gedaan maar doe er niet te veel van in je J want dan is het net een kaars..

Greets,

 

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe krijg ik het vloeibaar? :P ik denk maar ff in warm water en dan uitsmeren ofzo.

Het was niet heel veel maar wel genoeg voor 2 jointjes ;) Dus we gaan genieten ;)

 

Iemand al een idee wat het is? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een mooi stealth kastje Spikey. Zou je nooit denken dat daar plantjes instaan als ie helemaal lichtdicht is ook straks. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Elmo ;)

 

Ik vertel het ook lekker nog niet :P

 

Enne Donnie de kast is lucht dicht en licht dicht ;) heb hem al eerder in gebruik gehad voor een kweek B)

Alleen besloot verder te gaan met een kast aangezien ik met 400watt in die kast werkte en in de zomer werd het ruim 34graden in de kast.

Maar voor de zomer ging het prima en nu na de zomer gaat het ook prima met 400watt maar ik wil het toch klein houden dus werk dit keer met Tneon 110watt ;)

Dan heb ik geen mega filter of afzuiger nodig want het word net aan 24graden in het hok ;)

 

Laterrrrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...