Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Deep Blues

Enkele vragen over wiet...

Recommended Posts

Ik ben 20 jaar en rook nu al een tijdje (2 jaar) elke dag 1-2 joints.

Maar ik heb enkele vragen over wiet en de effecten ervan op het lichaam.

 

 

 

Deze vraag is voor (oudere) mensen die elke dag blowen en dit al voor enkele jaren:

 

1: Kan je je hele leven lang elke dag blowen zonder daar negatieve gevolgen van te hebben?

En als je kon terug gaan in de tijd, zou je dan opnieuw beginnen met blowen?

 

 

2: Wat doet wiet met je libido/testosteronspiegel?

 

 

3: Kan je van wiet depressief worden? En soms rare gedachten teweeg kan brengen.

 

 

4: Is het normaal dat mijn zweet naar wiet ruikt? ;)

 

 

5: Belemmert wiet de groei van je lichaam? Ik bedoel kan je bv fitnessen en toch elke dag blowen?

Ik ben onlangs begonnen met sporten, maar zelf ben ik redelijk mager en zou graag wat aankomen.

Zorgt wiet ervoor dat je niet of minder makkelijk aankomt in gewicht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blow al meer als dertig jaar.

 

1. Ik kan me geen negatieve effecten herinneren. Ook geen negatieve gevolgen. Ik blow nu 15 jaar dagelijks. Meer als vijf joints per dag.

 

2. Geen problemen ondervonden tot nog toe, alleen positieve ervaringen.

 

3. Cannabis heeft mij juist door moeilijke tijden heen geholpen. Depressief ben ik allebehalve. Wel positief.

 

4. Ja dat kan zo zijn, alsmede je ontlasting of urine.

 

Groetjes Blowsterke

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1: als je over gewoon blowen via wiet met sigagret praat denk ik dat je wel negatieve gevolgen op de lange of korte termijn kan krijgen. maar dit hangt ook af van je lichamelijke gezondheid.

wiet verdampen denk ik zeker niet.

 

en ja ik zou zeker weten weer doen. ik kan het me eigen nog goed herinderen dat gevoel van de eerste keer stoned worden. en goed ook :specool ik heb krom gelegen van het lachen. buikpijn pijn in je kaken van het lachen. en m,nneus ging ook op en neer ;) wat zou ik dat graag nog eens mee maken.

 

2: als je veel blowd zal die waarschijnlijk heel laag zijn als je stoned bent. maar iets geils krijgt m echt wel overeind hoor. en als je de volgende dag nuchter bent is die weer zo als altijd.

 

3: ik kan me eigen voorstellen dat als je al niet lekker in je vel zit en veels te veel gaat blowen je depresief kan worden. maar daar ben je dan deels zelf verantwoordelijk voor.

en het kan zeker rare gedachtens teweeg brengen. des te zwakker en onwetender jou geest is des te makkelijker gebeurd dat. anders om natuurlijk ook. heb jij een sterke geest dan gebeurd datnog niet in de gekste situaties

 

4: normaal wil ik niet zeggen. ik heb weken een kwart gr olie per dag genomen. en nooit rook mijn zweet naar wiet. maar ik zweet ook niet gauw :spliff:

 

5: ik kn jou garenderen dat het gebruik van wietolie en krachtsport jou veel gespierder zal maken dan menig annabool zal lukken. en dit zijn ook nog eens echte spieren ook.

om kort te zijn. dat is het beste wat je kan doen. wel nemen als je niet hoeft te trainen.

 

en je blijftt er ook nog eens blesure vrij van. en mocht je toch iets oplopen. ben je binnen een zucht en een scheet weer de ouwe

of te wel je kan keihard trainen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt allemaal, en met sporten is het misschien lastig om disipline te vinden wanneer je hebt gerookt, maar wanneer je ermee begint merk je dat je een heel lang uithoudingsvermogen hebt gekregen en je spieren doen minder pijn.

Ik blow ook al een heletijd, een jaar of 8 dagelijks, en ik voel me beter dan wanneer ik nuchter ben.

Als ik ook maar ergens een beetje last van heb en ik neem wat trekjes gaat het allemaal weg.

Het best is om wiet te gebruiken zonder tabak, zo kan je bloed tijdens het sporten overal netjes zuurstof afleveren zonder dat de aderen dicht worden getrokken.

 

Succes!

 

Groeten BoboJonko ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4: normaal wil ik niet zeggen. ik heb weken een kwart gr olie per dag genomen. en nooit rook mijn zweet naar wiet. maar ik zweet ook niet gauw ;)

5: ik kn jou garenderen dat het gebruik van wietolie en krachtsport jou veel gespierder zal maken dan menig annabool zal lukken. en dit zijn ook nog eens echte spieren ook.

om kort te zijn. dat is het beste wat je kan doen. wel nemen als je niet hoeft te trainen.

 

en je blijftt er ook nog eens blesure vrij van. en mocht je toch iets oplopen. ben je binnen een zucht en een scheet weer de ouwe

of te wel je kan keihard trainen

 

met alle respect hoor zeiksnor, maar hier zou ik graag bewijzen van willen zien want ik krijg een beetje het idee dat die wietolie van je in jouw ogen de wereld kan redden.

niet negatief bedoeld hoor, maar hier geloof ik vrij weinig van. ( helemaal niks eigenlijk)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1: als je over gewoon blowen via wiet met sigagret praat denk ik dat je wel negatieve gevolgen op de lange of korte termijn kan krijgen. maar dit hangt ook af van je lichamelijke gezondheid.

wiet verdampen denk ik zeker niet.

 

en ja ik zou zeker weten weer doen. ik kan het me eigen nog goed herinderen dat gevoel van de eerste keer stoned worden. en goed ook ;) ik heb krom gelegen van het lachen. buikpijn pijn in je kaken van het lachen. en m,nneus ging ook op en neer :spliff: wat zou ik dat graag nog eens mee maken.

 

2: als je veel blowd zal die waarschijnlijk heel laag zijn als je stoned bent. maar iets geils krijgt m echt wel overeind hoor. en als je de volgende dag nuchter bent is die weer zo als altijd.

 

3: ik kan me eigen voorstellen dat als je al niet lekker in je vel zit en veels te veel gaat blowen je depresief kan worden. maar daar ben je dan deels zelf verantwoordelijk voor.

en het kan zeker rare gedachtens teweeg brengen. des te zwakker en onwetender jou geest is des te makkelijker gebeurd dat. anders om natuurlijk ook. heb jij een sterke geest dan gebeurd datnog niet in de gekste situaties

 

4: normaal wil ik niet zeggen. ik heb weken een kwart gr olie per dag genomen. en nooit rook mijn zweet naar wiet. maar ik zweet ook niet gauw :specool

 

5: ik kn jou garenderen dat het gebruik van wietolie en krachtsport jou veel gespierder zal maken dan menig annabool zal lukken. en dit zijn ook nog eens echte spieren ook.

om kort te zijn. dat is het beste wat je kan doen. wel nemen als je niet hoeft te trainen.

 

en je blijftt er ook nog eens blesure vrij van. en mocht je toch iets oplopen. ben je binnen een zucht en een scheet weer de ouwe

of te wel je kan keihard trainen

 

Over die nr 5 had ik ook zo mijn twijfels ;)

 

Maar bedankt allemaal voor de reacties, zat al een tijdje met deze vragen.

Ik ben blij met deze nieuwe informatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het best is om wiet te gebruiken zonder tabak, zo kan je bloed tijdens het sporten overal netjes zuurstof afleveren zonder dat de aderen dicht worden getrokken.

 

Het is inderdaad zo dat nicotine tijdelijke adervernauwing teweeg brengt, maar je krijgt bij onvolledige verbranding, van welk plantmateriaal dan ook, koolstofmono-oxide binnen, waardoor er minder zuurstof in je bloed wordt opgenomen. Dat is toch niet echt bevorderlijk voor je sportprestatie? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
met alle respect hoor zeiksnor, maar hier zou ik graag bewijzen van willen zien want ik krijg een beetje het idee dat die wietolie van je in jouw ogen de wereld kan redden.

niet negatief bedoeld hoor, maar hier geloof ik vrij weinig van. ( helemaal niks eigenlijk)

 

tsja wat moet ik hier op zeggen ? heb je het wel eens geprobeerd ? dat denk ik niet anders zou je dat bericht niet getypt hebben. maar dan zou je getypt hebben dat klopt als een zwerende vinger wat zeiksnor zegt.

 

ik zelf heb het wel getest. en laten testen en de resultaten zijn echt bizar.

 

dus jij wilt bewijzen zien. de enige manier om bewijzen te krijgen is om het zelf te gaan proberen.

 

dat is wat ik al vanaf begin februarie aan het doen ben. dat is al 8 maanden lang wietolie testen op van alles en nog wat.

dan krijg je bewijzen. en tot nu klopt alles maar dan ook alles wat rick simpson ooit gezegt heeft.

 

en dat vertel ik hier op het forum

 

en wat doe jij ? jij gaat weer dingen lopen roepen zonder het zelf te proberen (iets wat vele op dit forum ook gedaan hebben). wat heb je daar nou aan ? helemaal niks

 

en 1 ding staat voor mij voor 100% vast. wietolie gaat de wereld ook redden. let maar op mijn woorden

Share this post


Link to post
Share on other sites
Over die nr 5 had ik ook zo mijn twijfels ;)

:spliff: dat mag toch ook. dat is toch ook helemaal niet gek. je moet nooit zomaar iets van iemand aanemen.

 

beter kan je zelf eens een flesje topqualiteit wiet olie gaan maken. en dan dageijks een zo,n hoog mogelijke dossis nemen. wel dat je nog goed kan trainen. dus in mijn ogen nuchter zijn als je moet trainen. de rest van de dag wel ketter stond zijn :specool

 

we horen het wel :lol:

 

oja niet vergeten om te trainen he. en ook niet op de 1 kilo blijven hangen he ;)

het is natuurijk niet zo dat je alleen van het nemen van een goeie dosis wietolie gespierd wordt.

 

oja wat ik zeg geld alleen voor olie. met wiet roken geloof ik niet dat het zo werkt. dat weet ik eigelijk wel zeker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is inderdaad zo dat nicotine tijdelijke adervernauwing teweeg brengt, maar je krijgt bij onvolledige verbranding, van welk plantmateriaal dan ook, koolstofmono-oxide binnen, waardoor er minder zuurstof in je bloed wordt opgenomen. Dat is toch niet echt bevorderlijk voor je sportprestatie? :spliff:

daar is dit een mooie aanvuling op ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik nog niet zo lang, bijna drie jaar, waarvan een jaar rokend. Ik wil hier aan toevoegen dat ik de laconieke manier waarmee wordt gezegd dat je zonder problemen dagelijks kunt gebruiken, wel vind stinken. Cannabis is weldegelijk verslavend, niet op die manier dat je alles zult doen om te kunnen gebruiken, maar wel zo dat als het beschikbaar is, je zondermeer zult nemen als je maar lang genoeg op dat spek gebonden wordt.

 

Dat is allemaal niet per se heel problematisch. Toch verandert er iets aan je perceptie, als ik nu een week stop voel ik me angstig, raar, alsof ik sommige dingen niet snap. Aan de andere kant voel ik me fantastisch. Wees je hier van bewust, lange tijd wiet gebruiken op dagelijkse basis verandert je perceptie, je raakt gewend aan die verandering, leert het als normaal ervaren, totdat je weer in een andere "modus" komt, en je soms rotschrikt. Die angstigheden had ik niet voordat ik ging gebruiken, die komen tot stand door bovenstaande perceptieverandering.

 

Korte opmerking hier nog bij, bovenstaande effecten heb ik sterker met blowen (met tabak erbij) en ueberhaupt rokend, met de damper is het een stuk minder, daar kan je alleen de volgende morgen nogal katerig van zijn (heel erg duf, apathisch etc...) zeker als je tot vlak voor je gaat slapen doorgaat. Goed, dit is natuurlijk zoals alles lekker subjectief, ik blijf ook rustig gebruiken hoor, maar er zijn weken dat ik wilde dat ik dat niet deed, soms stop ik een tijdje, en de mate van gebruik fluctueert nogal. Maar ik zou uiteindelijk zeggen: nee, je kunt niet lange tijd dagelijks cannabis nuttigen zonder dat er (nadelige) effecten optreden in lichaam en geest. Of dat heel ernstig is, weet ik niet.

 

Depressie/down-heid door wiet (dan vooral blowen met tabak, maar ook in de andere vormen van gebruik) heb ik ook al meerdere keren meegemaakt. Het heeft soms iets weg van het uitholen van je kijk op dingen, niets heeft meer een waarde, maar dit kan ook komen door mijn cynische blik en studie filosofie icm wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf blow ik al geruime tijd nauwelijks meer (gemiddeld twee keer per maand). Mijn ervaring die ik hier onder beschrijf was ivm mijn 'zware' periode.

 

1: Kan je je hele leven lang elke dag blowen zonder daar negatieve gevolgen van te hebben?

 

Neen, want je leeft niet meer in de realiteit. Bij beperkt gebruik verruim je je bewustzijn, bij dagelijks gebruik word je bekrompen, asociaal en passief. Je denkt enkel nog aan je volgende joint ipv aan je leven.

Al moet ik hier wel toegeven dat niet iedereen even gevoelig is aan cannabis. Sommige mensen hebben hier meer last van dan anderen.

 

En als je kon terug gaan in de tijd, zou je dan opnieuw beginnen met blowen?

 

Ja, maar zeker niet dagelijks, of zelfs niet wekelijks. Het moet occasioneel blijven ipv een regelmaat.

 

 

 

2: Wat doet wiet met je libido/testosteronspiegel?

 

Wiet verminderd naar mijn ervaring je libido sterk. Ik was minder geinteresseerd in het andere geslacht en versierde veel minder.

 

 

3: Kan je van wiet depressief worden? En soms rare gedachten teweeg kan brengen.

 

Ja, het kan psychoses veroorzaken. En je kan er inderdaad depressief van worden, zelf meegemaakt.

 

4: Is het normaal dat mijn zweet naar wiet ruikt? biggrin.gif

 

Zou ik niet weten:p.

 

5: Belemmert wiet de groei van je lichaam? Ik bedoel kan je bv fitnessen en toch elke dag blowen?

Ik ben onlangs begonnen met sporten, maar zelf ben ik redelijk mager en zou graag wat aankomen.

Zorgt wiet ervoor dat je niet of minder makkelijk aankomt in gewicht?

 

Dagelijks gebruik doet alvast je wangen invallen en geeft je een vale teint. Je blijft inderdaad magerder door wiet, want het verhoogt de snelheid van je metabolisme.

Ik blow ook al een heletijd, een jaar of 8 dagelijks, en ik voel me beter dan wanneer ik nuchter ben.

Als ik ook maar ergens een beetje last van heb en ik neem wat trekjes gaat het allemaal weg.

Ik hoop dat je beseft dat je problemen wegsmoren hét symptoom is van een verslaving.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tsja wat moet ik hier op zeggen ? heb je het wel eens geprobeerd ? dat denk ik niet anders zou je dat bericht niet getypt hebben. maar dan zou je getypt hebben dat klopt als een zwerende vinger wat zeiksnor zegt.

 

ik zelf heb het wel getest. en laten testen en de resultaten zijn echt bizar.

 

dus jij wilt bewijzen zien. de enige manier om bewijzen te krijgen is om het zelf te gaan proberen.

 

dat is wat ik al vanaf begin februarie aan het doen ben. dat is al 8 maanden lang wietolie testen op van alles en nog wat.

dan krijg je bewijzen. en tot nu klopt alles maar dan ook alles wat rick simpson ooit gezegt heeft.

 

en dat vertel ik hier op het forum

 

en wat doe jij ? jij gaat weer dingen lopen roepen zonder het zelf te proberen (iets wat vele op dit forum ook gedaan hebben). wat heb je daar nou aan ? helemaal niks

 

en 1 ding staat voor mij voor 100% vast. wietolie gaat de wereld ook redden. let maar op mijn woorden

 

ja inderdaad, ik ga zomaar roepen dat ik er niks van geloof, waarom? jij gelooft heilig in alle voordelen en de eigenschappen van wietolie, dus ben je nogal subjectief.

tenzij je een wetenschappelijke opleiding hebt gedaan en dus alles GOED en WETENSCHAPPELIJK getest hebt, dan zou ik graag de resultaten willen zien.

ik bedoel maar, hoe kom je aan deze conclusie? heb je eerder getraind? en weet je hoe snel je spieren opbouwd?

ben je gezonder of anders gaan eten? heb je professionele hulp gevraagd voor accurate metingen? (BMI) gebruik je supplementen? ( eiwit-shakes, stackers, annabolen ) weet je precies wat de olie dan doet?

 

OF is het een subjectieve waarneming van iemand die heilig is overtuigd van de werking?

 

het is geen aanval naar jouw of al je werk m.b.t. wietolie, maarja, praten kan iedereen, ik wil feiten zien die deze conclusies ondersteunen ;)

zolang dat niet gebeurt is het in mijn optiek een broodje aap verhaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan jij niet lezen ofzo ? wat vertel ik nou ? dat ik het al 8 maanden aan het testen ben. ervaring krijgen.

 

heb ik geen wetenschaper voor nodig hoor. ik zie en merk zelf wel hoe het werkt en wat het doen.

 

en subjectief zijn is iets heel anders hoor.

 

ik ben gaan geloven in wat rick simpson zegt. maar ben het wel zelf al meer dan 8 maanden aan het testen.

heb zelf lange tijd een kwart gr per dag genomen en neem het al 8 maanden elke dag. soms hoge dosis soms lage dosis.

 

en ik heb het al aan meer dan 30 mensen/honden gegeven. dus ik weet echt wel waar ik over praat. echt subjectief he ?

maar als jij alle topics goed door gelezen had. had je dat al geweten. dat ik niet zomaar een eind de ruimte in lul.

en had je je eigen deze vraag kunnen besparen.

of je maakt zelf wat goeie olie en gaat het ook testen. maar ik heb zo,n vermoede dat je dat toch niet doet.

 

dit is gelijk ook het laatste wat ik hierover zeg. voordat we weer dagen lang een welles nietes spelletje gaan spelen

 

ik vergat een stukje. :spliff:

 

ja ik ben er inderdaat mee gaan trainen. en gewoon normaal eten zoals ik altijd al deed. ik eet altijd gezond veel fruit en groenten en grof volkore. ik heb wel regelmatig iets meer gegen. maar dat viel reuze mee. en ik ben in korte tijd bruut gespierd geworden. en wel echte spieren in plaats van anabole spieren. samen met nog iemand. die wist ook niet echt wat m over kwam ;)

wat ik al zei het is gewoon bizar.

en of jij dat wel of niet wil geloven moet je zelf weten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cannabis is weldegelijk verslavend, niet op die manier dat je alles zult doen om te kunnen gebruiken, maar wel zo dat als het beschikbaar is, je zondermeer zult nemen als je maar lang genoeg op dat spek gebonden wordt.

 

Hier ben ik het heel sterk mee eens. Cannabis heeft t.o.v. andere drugs een aantal voordelen (type verslaving, fysieke schade), maar is zeker geen onschadelijk onkruid.

 

Verder vind ik het belachelijk dat mensen (op het forum en andere mensen) 's ochtends al beginnen met een joint en vervolgens de hele dag door blowen. Of bijvoorbeeld elke avond een jointje moeten roken voor de nachtrust. Je kan iets toch wel beperken tot bijvoorbeeld het weekend of een feest. Waarom moet iets je hele leven gaan leiden?

 

Beschouw het eens als tv-kijken: niet dodelijk, maar toch zijn er veel mensen geestelijk aan verslaafd. Ze beginnen 's ochtends bij het ontbijt en als ze thuiskomen kruipen ze op de bank en kijken van 18:00 tot 23:00 tv. Het lijkt leuk en je kan er zelfs nog wat van opsteken (geestelijke verruiming), maar bij zoveel gebruik heeft het middel zijn doel verloren en werkt het je alleen maar tegen.

 

@ zeiksnor: Als ik een wondje heb en vervolgens blaas ik er tegen aan. Na 5 minuten blazen is er een korst gevormd op het wondje. Betekend dat dan meteen dat de door mij uitgeblaasde lucht een kracht bezit die het wondje doet opdrogen en het laat stoppen met bloeden? Nee.

 

Hetzelfde kan voor wietolie gelden en zolang er geen wetenschappelijk bewijs geleverd is, blijft het een hypothese.

 

Overigens is degene die met de stelling komt vaak degene die het welles-nietes praatje aan de gang houdt, omdat degene niet met bewijs voor zijn beweringen komt, waarop de anderen hem wijzen op het bewijs dat hij nog moet leveren, waarna diegene gaat protesteren en met non-bewijs op de proppen komt. Die volgorde is exact in dit topic terug te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kan jij niet lezen ofzo ;) wat vertel ik nou ? dat ik het al 8 maanden aan het testen ben. ervaring krijgen.

heb ik geen wetenschaper voor nodig hoor. ik zie en merk zelf wel hoe het werkt en wat het doen.

en subjectief zijn is iets heel anders hoor.

 

ik ben gaan geloven in wat rick simpson zegt. maar ben het wel zelf al meer dan 8 maanden aan het testen.

heb zelf lange tijd een kwart gr per dag genomen en neem het al 8 maanden elke dag. soms hoge dosis soms lage dosis.

 

en ik heb het al aan meer dan 30 mensen/honden gegeven. dus ik weet echt wel waar ik over praat. echt subjectief he :spliff:

maar als jij alle topics goed door gelezen had. had je dat al geweten. dat ik niet zomaar een eind de ruimte in lul.

en had je je eigen deze vraag kunnen besparen.

of je maakt zelf wat goeie olie en gaat het ook testen. maar ik heb zo,n vermoede dat je dat toch niet doet.

 

dit is gelijk ook het laatste wat ik hierover zeg. voordat we weer dagen lang een welles nietes spelletje gaan spelen

 

ik vergat een stukje. ;)

 

ja ik ben er inderdaat mee gaan trainen. en gewoon normaal eten zoals ik altijd al deed. ik eet altijd gezond veel fruit en groenten en grof volkore. ik heb wel regelmatig iets meer gegen. maar dat viel reuze mee. en ik ben in korte tijd bruut gespierd geworden. en wel echte spieren in plaats van anabole spieren. samen met nog iemand. die wist ook niet echt wat m over kwam :specool

wat ik al zei het is gewoon bizar.

en of jij dat wel of niet wil geloven moet je zelf weten

 

nou ik kan heel goed lezen hoor beste man maar ik vind het hele wietolie verhaal nogal apart, om het zo maar te noemen.

en je bent subjectiever dan je denkt, zoek anders maar een keer op wat het nou echt betekend dan snap je het misschien wel wat ik bedoel met subjectief. ( subjectiviteit vanuit een wetenschappelijk oogpunt )

en nee ik ga zelf geen olie maken/testen, ik ben zelf gestopt met het gebruiken van cannabis, omdat ik door eigen ervaring erachter ben gekomen dat dagelijks gebruik alleen maar nadelen heeft. (bij mij persoolijk dan)

 

ik ben zelf nu sinds een maand of 6 aan het trainen dus ik zou het echt te gek vinden als het ook echt waar is en als het voor jou en die maat van je werkt, nou te gek man maar dat is nog lang niet genoeg bewijs om overtuigend te zijn.

ik wil het wel geloven maar ik ben van nature kritisch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelijk heb je. ik wil het vanuit mijn oogpunt dus niet wetenschapelijk wel onderbouwen.

 

je gaat spieren opbouwen omdat je zwaar aan het trainen bent. je spieren zeggen feitelijk dit kost veel moeite en is zwaar. en beginnen te groeien om de gewichten weer makkelijker te kunnen tillen.

 

nu wiet olie ondersteund het lichaam op alle vlakken. dus ook de spieropbouw. die daardoor veel sneller gaat. tevens helpt het jou ook om veel sneller te herstellen van een zware lichamelijke inspanning. dit zorgt ervoor dat je veel harder kan trainen. en des te harder je kan trainen des te meer spieropbouw. en het geeft je honger. waardoor je meer gaat eten. en je hebt meer en goede voeding nodig voor meer spieropbouw.

die 3 dingen. (het zou mij niets verbazen als olie ook voor spieropbouwende stoffen zorgt) zorgen er samen voor dat jij veel gespierder wordt dan zonder de olie. en dit zijn echte keiharde spieren. dus niet van die opgeblazen anabole spieren die bij het minste geringste weer verdwijnen.

 

wat jij wel zou kunnen doen, is alleen s,avonds een uurtje of 2 uurtjes voor je naar bed gaat een dosis olie nemen. je hebt er dan overdag geen last van. maar zal wel de positieve werking met trainen ervan ervaren.

 

het spreekt natuurlijk voorzich dat je wel de juiste dossis moet nemen.

met 5 druppels per dag zal het beter gaan dan met 1 druppel per dag

 

en nog iets. als ik een ontstoke wond heb, en ik smeer daar olie op. en diezelfde dag is de ontsteking weg ? of ik ooronsteking heb. en daar 1 of 2 dagen een paar druppels in doe, en de onsteking is weg ?

of iemand met een hoge bloeddruk olie neemt. en 2 a 3 weken later z,n bloeddruk weer normaal is ?

of het aan een hond geeft die ergens allergies voor is. en al bij 2 dokters geweest is en meerdere medicijnen geprobeerd heeft maar niks hielp. en als deze hond dan na 5 dagen de olie genomen te hebben helemaal genezen is en het niet meer terug komt ? dan kan ik ook zonder wetenschapelijk bewijs toch wel concluderen dat iets heel goed werkt ?

en zo kan ik nog wel 20 voorbeelden opnoemen.

 

maar het beste bewijs kan je het beste zelf zoeken. door het te proberen. dan weet ik zeker dat je ook bij de club komt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ zeiksnor: Als ik een wondje heb en vervolgens blaas ik er tegen aan. Na 5 minuten blazen is er een korst gevormd op het wondje. Betekend dat dan meteen dat de door mij uitgeblaasde lucht een kracht bezit die het wondje doet opdrogen en het laat stoppen met bloeden? Nee.

enige wat ik hier op te zeggen heb is wat een voorbeeld van niks

 

Hetzelfde kan voor wietolie gelden en zolang er geen wetenschappelijk bewijs geleverd is, blijft het een hypothese.

 

dat is toch ook onzin ? als jij 10 mensen die ziek zijn olie geeft en ze genezen alle 10 in korte tijd. dan is dat zeker toeval ?

ja me reed. en er zijn niet 10 mensen geweest waarbij dat zo was maar duizenden

ik gebruik en geef het al lang zat weg om te weten dat alles klopt wat ik zeg

daar is echt geen wetenschapelijk bewijs voor nodig

 

Overigens is degene die met de stelling komt vaak degene die het welles-nietes praatje aan de gang houdt, omdat degene niet met bewijs voor zijn beweringen komt, waarop de anderen hem wijzen op het bewijs dat hij nog moet leveren, waarna diegene gaat protesteren en met non-bewijs op de proppen komt. Die volgorde is exact in dit topic terug te vinden.

ik hou niks in stand. ik werk op gevoel zonder wetenschap. die heb ik ook niet nodig het werkt . waarom en hoe het werkt zou mij een worst wezen.

 

jullie roepen steeds dat je het niet geloofd maar zelf eens gaan proberen en testen ho maar.

 

maar ik heb goed nieuws voor jullie. jullie krijgen je wetenschapelijk bewijs binnen een jaar. zeker weten

Share this post


Link to post
Share on other sites
gelijk heb je. ik wil het vanuit mijn oogpunt dus niet wetenschapelijk wel onderbouwen.

 

je gaat spieren opbouwen omdat je zwaar aan het trainen bent. je spieren zeggen feitelijk dit kost veel moeite en is zwaar. en beginnen te groeien om de gewichten weer makkelijker te kunnen tillen.

 

nu wiet olie ondersteund het lichaam op alle vlakken. dus ook de spieropbouw. die daardoor veel sneller gaat. tevens helpt het jou ook om veel sneller te herstellen van een zware lichamelijke inspanning. dit zorgt ervoor dat je veel harder kan trainen. en des te harder je kan trainen des te meer spieropbouw. en het geeft je honger. waardoor je meer gaat eten. en je hebt goede voeding nodig voor meer spieropbouw.

die 3 dingen. (het zou mij niets verbazen als olie ook voor spieropbouwende stoffen zorgt) zorgen er samen voor dat jij veel gespierder wordt dan zonder de olie. en dit zijn echte keiharde spieren. dus niet van die opgeblazen anabole spieren die bij het minste geringste weer verdwijnen.

 

wat jij wel zou kunnen doen, is alleen s,avonds een uurtje of 2 uurtjes voor je naar bed gaat een dosis olie nemen. je hebt er dan overdag geen last van. maar zal wel de positieve werking met trainen ervan ervaren.

 

het spreekt natuurlijk voorzich dat je wel de juiste dossis moet nemen.

met 5 druppels per dag zal het beter gaan dan met 1 druppel per dag

 

 

maar het beste bewijs kan je het beste zelf zoeken. door het te proberen. dan weet ik zeker dat je ook bij de club komt ;)

 

kijk :specool dat is nou precies wat ik wilde horen, de onderbouwende argumenten waarom het zou werken ;)

toppie ik zeg niks meer :spliff: ( ik ben nog niet overtuigd maar ik ga er toch maar even wat werk van maken )

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) hopelijk hou je ons ook op de hoogte ?

 

veel succes met trainen

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah eerst even goed inlezen, en dan ALS ik het ga gebruiken eerst rustig beginnen, heb een hoop rust weer teruggevonden in mijn hoofd sinds ik gestopt ben met blowen en dat wil ik graag zo houden :spliff: jij ook succes ermee maar zo te horen ben je al een hulk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jah eerst even goed inlezen, en dan ALS ik het ga gebruiken eerst rustig beginnen, heb een hoop rust weer teruggevonden in mijn hoofd sinds ik gestopt ben met blowen en dat wil ik graag zo houden :spliff: jij ook succes ermee maar zo te horen ben je al een hulk ;)

hahaha nee ik ben geen hulk. ik train ook alleen om meer trap en stootkracht te krijgen. dus heel anders dan jou. maar daar krijg je ook spieren van :specool

en dat lukt aardig onder begleiding van goeie olie ;)

 

je moet inderdaat goed oppassen dat je niet te veel gaat gebruiken. daar wodt je inderdaad suf van. ook in je hoofd

 

maar als je doet wat ik zei. alleen 1, 2 of 3 uur voor je naar bed gaat komt dat helemaal goed.

ik zelf zou voor 3 uur voor je naar bed gaat kiezen. als je het te laat in neemt en je hebt een korte nacht sta je half stoned op. en dat is vaak ook niet alles. en is iets wat jij denk ik niet wil.

maar iedereen zit weer anders in elkaar. dus gewoon proberen en kijken wat voor jou het beste is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is wel degelijk al veel wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de werkling van cannabinoiden, ik vond dit artikel erg intressant(wel redelijk lang, en af en toer moet je even wat termen opzoeken vooral omdat het ook nog englse termen zijn)

http://www.jaoa.org/cgi/content/full/108/10/586

 

zelf zou ik niet elke dag willen blowen, maar elke dag vaporizer werkt perfect

ik kan perfect functioneren alss ik wil, ga zelfs eerder klusjes etc doen

en je hoeft niet gelijk een hele joint op te roken, paar hijsjes tussendoor kan ook even

een paar om lekker wakker te worden 's ochtends, paar voor het eten om het lekkerder te maken etc(doe ik bniet elke dag hoor, maar soms wel)

heb in de vakantie ook een periode van 3,5 weken continu stoned doorgebracht

geen ontwenning(mischien 1 nachtje wat moeite met in slaap komen, maar in slaap komen heb ik altijd al lang over gedaan)

 

ik merk alleen maar voordelen:

-ik ben fitter en actiever

-ik kan met veel meer genmak grotere inspanningen leveren(fietsen is heerlijk stoned)

-m'n scheelheid gaat weg(moet wel sativa of sativa dominant zijn dan)

-voel me gewoon algemeen goed, kan me beter ergens voor inzetten, denk meer na, meer filosofische nadenkbuien, opent m'n denken etc

 

en natuurlijk worden eten, slapen en douchen er beter door

ook ben ik door die stomede periode veel meer water gaan drinken(en dus minder koffie en frisdrank, drink nu vooral water, heb nu constant een 2 literfles naast me staan wat ik begonnen ben om de droge bek te kunnen bestrijden, en begin water nu steeds lekkerder te vinden)

 

moet trouwens wel toegeven dat ik in zo'n stonede periode wat later wakker word en dan eerst nog een beetje slaperig ben maar wel uitgerust(is ook niet echt vervelend ofzo, het uit slaap komen duurt gewoon net ietsje langer), maar dat duurt maar even, ontbijt of paar hijsjes van de vaporizer halen het zowieso weg(beide werken even goed)(nou heb ik zowieso vaak bij weinig slaap dat ik dan vaak 's ochtends erg moe ben maar zodra het ontbijt achter de kiezen is voel ik me een stuk beter)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is inderdaad zo dat nicotine tijdelijke adervernauwing teweeg brengt, maar je krijgt bij onvolledige verbranding, van welk plantmateriaal dan ook, koolstofmono-oxide binnen, waardoor er minder zuurstof in je bloed wordt opgenomen. Dat is toch niet echt bevorderlijk voor je sportprestatie? :P

 

Inderdaad, maar ik doelde daarop indien toch gebruikt voor of tijdens sporten.(alhoewel het je stamina verhoogd)

Ik raad ook aan om zo nuchter mogelijk of nuchter te gaan sporten.

Dan kan je wiet gebruiken om de rustperiode te versnellen omdat je daardoor je spieren beter kan ontspannen.

 

BoboJonko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...