Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
zeiksnor

hulp gezocht voor het maken van een website voor een goed doel.

Recommended Posts

Zeiksnor,

 

Ik doe weleens grafisch design en website's :specool , maar dit gezwets gaat helemaal nergens over.

Als je een goed idee heb moet je die kunnen pitchen, geheimzinnigheid schiet je niks mee op.

Waarom zou iemand überhaupt een idee voor een goed doel willen jatten, en stel dat wel

gebeurd, als het goede doel maar bereikt word toch.

 

Als je voor een goed doel vecht, moet je het niet afzetten met prikkeldraad alsof het jouw gebied is. ;)

Je moet het open zetten en mensen overtuigen dat ze mee kunnen helpen. :spliff:

 

ps. lekker zweverig kees

 

Gr

El Andy

Share this post


Link to post
Share on other sites

El Andy ik hou het in m,n achterhoofd. als ik iets meer weet hoor je het van me. iedergeval bedankt

 

ik moet jullie teleur stellen. het gaat nu niet om wietolie. en ik heb voorlopig ook geen sponsers nodig.

wel iemand die een simpele website in elkaar kan zetten. en degene die dat wel wil doen en die ik vertrouw kijgt als enige voorlopig alles te weten. ik bedoel als tweede. 1 iemand weet er al van

en achteraf gaan jullie ook begrijpen waarom ik het op deze manier doe. en dat heeft niks te maken met dat ik bang ben dat iemand anders er met mijn idee van door zou gaan. al zou dat zo zijn zou me dat niks intreseren. maar dat lijkt mij onmogelijk.

maar binnenkort ga ik het met meer mensen bepraten. en daar ben jij er 1 van kees. dus doc, ik denk zo, dat jij het niet lang daarna te horen krijgt kees kennende ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hola :specool

 

knap staaltje virale-guerilla-marketing van Zeiksnor haha

Wat het ook moge zijn ;)

 

Doc wil het t.z.t. vast wel met het forum delen dus dan komen we er toch achter hehe

 

salu2

Pierre Paf

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doc wil het t.z.t. vast wel met het forum delen dus dan komen we er toch achter hehe

nou dat denk ik niet :spliff: maar ik denk dat jij het ook wel te weten komt. ouwe Zuinig zeurende zeikerd" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je geduld zal waarschijnlijk wel beloond worden :spliff: maar dan moeten er wel wat meer mensen zich gaan melden

die ik vertrouw, en die me kunnen helpen en willen helpen. anders wordt het lang en ongeduldigd afwachten ;)

 

al hebben er al 2 mensen zich gemeld die ik wel vertrouw. maar toch wacht ik nog even af. je weet nooit wie zich mischien nog zal melden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan wel basis scripting in Xhtml, ben daar nog voor in opleiding.

Kan ook wel simpele dingen in Photoshop en Illustator ontwerpen.

Een niet al te gecompliceerde website moet zeker wel lukken ;)

 

Grtz de stoner

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi stoner. bedankt voor je aanbod zodra ik een beslissing genomen heb hoor je het nog van me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het jammer dat hier zoveel negatieve kritiek komt, gewoon omdat ze zo benieuwd zijn, zo lijkt mij.

Ik ben ook heel erg nieuwsgierig hoor, maar ik kan zelf wel 101 redenen bedenken om het zo aan te pakken als zeiksnor, zeker op een forum met duizenden leden. Ik kan me vergissen, maar volgens mij wil hij er iets van maken dat zeer de moeite waard kan zijn.

Als dat idee hier openbaar eruit gegooid zou worden en het wekt genoeg interesse, dan komen er teveel reacties misschien, want in deze tijden zijn er veel mensen die "wel wat" kennen van webontwikkeling/desing/... Om tot het beste eindresultaat te komen is het de kunst uit al die vrijwilligers degene uit te zoeken die datgene waar ze "wel wat" van kunnen ook echt voldoende goed kunnen, daar dat voor de betere websites meer dan 1 persoon nodig heeft die goed kunnen samen werken. De een is goed in desing, de andere in applicaties,hosting,server of cliënt side scripting,... noem maar op. 3à4 mensen, denk ik kunnen tot een mooi proffesioneel ogend eindresultaat komen, 1voor desing, een voor ontwerp, en 2 voor ontwikkeling en onderhoud ofzo. En die moet je allemaal kunnen vertrouwen dat ze zich er echt serieus willen mee bezig houden... moeilijk genoeg zo'n zoektocht, of dit (een van de) reden is voor zeiksnor weet ik niet, maar het is al een mooi voorbeeld om de ongeduldigen hier (no offence hoor ;)) te doen inzien dat het echt de moeite waard kan zijn nog wat geduldig te wachten.

 

@zeiksnor

Zoals je al wist ondertussen bied ik mijn hulp ook aan. Veel succes met je project alvast!

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) mooi bericht. je hebt het heel goed verwoord. ik zou het zelf niet beter kunnen

de raderen draaien op volle toeren in m,n bovenkamer :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je ook al hosting ergens? Mits het een niet al te rare / vage website is dan wil ik die wel gratis voor je hosten (mits je er zelf geen financieel belang bij hebt, laat dat duidelijk zijn).

 

Stuur maar een PM.

 

Gruss,

Mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

klasse mikeh ;) het wordt absoluut geen rare of vage website. en ik zal er absoluut niks aan verdienen. het kost mij alleen maar geld.

 

ik stuur je binnenkort een pm met meer infomatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een geheimzinnigheid hier,...ben wel razend benieuwd naar jouw goede doel :P

 

Van webdesign weet ik dus helemaal niks,..maar als je nog een promotie team zoekt,..wil ik wel lid worden ;)

 

In iedergeval heel veel succes zeiksnor

 

X

 

dreamgirl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je wel lieve schat :P mocht ik ooit een promotie team nodig hebben ben jij zeker de idiale kandidaat ;)

 

x zeiksnor

Share this post


Link to post
Share on other sites

mss kan ze alvast promo voor sit topic maken :P

ben benieuwd wat het gaat worden zeikkie

ZemOP

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
:P je hoord het binnenkort van me. nog heel effies geduld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...