Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Opening online wietforum-shop

Recommended Posts

ik lees veel negatieve dingen over de wf shop maar de grote voordelen worden niet echt goed belicht vind ik!

 

bij welke shop kun je je kennis op het forum zetten en dat ze er op reageren door mensen die echt weten wat ze doen.

welke shop loopt zo ver voor op ontwikkeling op de belangrijkste dingen als verlichting (plasma lamp, die je gewoon kan bezichtigen in de shop, 400volt lampen gewoon te bezichtigen in de shop etc etc. Deze shop draait niet alleen om de verkoop van producten maar zeker over het delen van de kennis en de nieuwste ontwikkelingen. Waar kun je vrij praten over de ervaringen met de nieuwste producten helemaal nergens.

 

Ik weet dat er veel low-lifers op het forum zit maar dit is echt te belachelijk voor woorden.

 

Als je zelf wilt growen voor eigen gebruik wil je het toch goed doen en geen half werk.

Waar kan je de custom aarde kopen van GL waar je het beste bio op kan kweken?

 

Echt domme mensen hier die elk dubbeltje willen besparen, vind je het gek dat er zoveel mensen gepakt worden. Besparen moet je niet doen op belangrijke spullen en zeker niet op kennis. waarom koop je een brandblusser als een mabo makkelijker en beter is???

 

Ik woon in rotterdam, het kost mij veel geld om in zaandam te komen, maar koop er wel mijn aarde, want het is goede aarde!

 

Als je goed wilt kweken zal je bij moeten blijven met nieuwe technieken en innovaties en zelf proberen!

 

Voor service hoor je te betalen, wat als iedereen zijn kennis van de WF-S haalt en zijn spullen ergens anders???

dan stoppen ze met de shop en miss. wel het forum, of het word verkocht, dat je moet betalen om op het forum te kunnen komen!

 

Als je een beetje een sociale pheno hebt in je donder koop je je spullen bij de WFS en kijk je niet op elk dubbeltje, de kennis die je van de site haalt is gratis, voor niets gaat de zon op! De prijzen zijn vergeleken met andere zeker goed, als je je eigen G.S. hebt kun je zelf inkopen tuurlijk is het dan in een andere G.S. duurder!

 

gelukkig halen de meeste armoedzaaiers nog steeds hun wiet bij de c.s. en worden de sukkels gepakt die bezuinigen!

 

 

 

@polletje

 

het is heel dom hoe jij dit formuleert,

ik ben geen lowliver ik ben iemand die eerlijk zegt wat ie denkt

we zijn vrij van mening' in dit land

en als ik dat denk op dat moment zeg ik dat gewoon.

 

belachelijk is als je reageert terwijl je niet weet wat iemand bedoelt

 

het is merendeels reclame enzo als jij zon social was had je begrepen wat ik bedoel met: zakken vullen doen ze ook overall:,

alleen jij gaat er nog op in ook

jij vult je zakken tog ook liever dan je uitgeeft,

nou ik lik liever geen kont,dat is 1ding dat ik zeker weet

zogenaamd lowlivers,waar gaat t over dan..!

 

je bent nog een rotterdamer ook,

je wilt tog zelf zoveel geld besteden om naar zaandam te rijden,

dat ligt tog aan niemand

growshops zat hier in de buurt jonge

 

grtjes je boy Boff ;) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
als ik de korting wil activeren krijg ik dit te zien : Invalid query

 

heb men e mail gebruikt waarbij ik lid ben op het forum/seed shop en nu ook grow shop ...

 

 

Iemand?

Share this post


Link to post
Share on other sites

5% is ook wel heel veel he :P

 

 

hihi wie betaald er nou 14euro voor een liter voeding.

 

Wel top dat er eindelijk een shop is die duidelijk vermeld voor welke plant het bedoeld is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@polletje

 

het is heel dom hoe jij dit formuleert,

ik ben geen lowliver ik ben iemand die eerlijk zegt wat ie denkt

we zijn vrij van mening' in dit land

en als ik dat denk op dat moment zeg ik dat gewoon.

 

belachelijk is als je reageert terwijl je niet weet wat iemand bedoelt

 

het is merendeels reclame enzo als jij zon social was had je begrepen wat ik bedoel met: zakken vullen doen ze ook overall:,

alleen jij gaat er nog op in ook

jij vult je zakken tog ook liever dan je uitgeeft,

nou ik lik liever geen kont,dat is 1ding dat ik zeker weet

zogenaamd lowlivers,waar gaat t over dan..!

 

je bent nog een rotterdamer ook,

je wilt tog zelf zoveel geld besteden om naar zaandam te rijden,

dat ligt tog aan niemand

growshops zat hier in de buurt jonge

 

grtjes je boy Boff ;) :P

 

klopt dat ik overdreven reageerde, de aarde verkopen ze niet in rotterdam, andere spullen soms wel.

Mijn bedoeling was om aan te geven dat je ook voor advies betaald en speciale spullen die niet iedere gs heeft.

 

de zwaardere woorden hadden niet gehoeven, maar goed heb ook mijn frustraties. Soms reageer je dan feller dan je bedoeld.

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima shop en geweldige service.

Had mn bestelling na 2 dagen al binnen (had wel na 18:00 besteld)!

Ook heeft de eigenaar tijd voor een kort berichtje bij de verzending van de status.

Hopelijk komen er nog meer producten bij. Zeker voor de micro kweker zit er weinig bij (zoals filters etc.)

 

Greetz

 

Antiliaantje :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt er gold label in het assortiment??

 

scheelt me 2 uur kachelen met mn vw'tje. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben alles van GoldLabel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bedoelde het gold label voedings assorti, de substraten had ik al wel zien staan. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op bestelling is het gewoon verkrijgbaar.

Een pb doet wonderen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mn bestelling is verstuurd en hoop em morgen middag binnen te hebben

kreeg 2 mailtjes dattie ingepakt werd en daarna 1 dattie op de post was gegaan. zaterdag middag

 

en een mooi berichtje onderaan de mail . met een bedankje en dattie dus verstuurd was

service vind ik al top :lol:

 

grtz Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke shop, heb direct een account aangemaakt en wilde wat bestellen. Echter krijg ik de 5% korting knop niet geactiveerd. Krijg de melding "Ongeldige Zoekopdracht". Dit terwijl ik wel een bevestiging via de mail heb gekregen dat mijn account is aangemaakt. Er gaat kennelijk nog iets mis of ik doe iets fout. :lol:

 

Daarnaast vind ik het jammer dat er bijv. bij de aanbieding set Lumatek EVSA en Reflector geen lamp bij zit, maar dat is mijn persoonlijke mening.

 

Prijzen zijn alleszins heel redelijk, dus keep up the good work Sannie. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had mijn bestelling allang binnen had nog niet de gelegenheid om de doos uit te pakken, lachen om die extra goodies! :lol:

 

Ben niet echt op de hoogte van andere growshopprijzen maar toen ik m'n bestelling vergeleek met anderen was ik wel goedkoop uit :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het beste en lekkerste komt uit de koekjes stad :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb laatst zo goed als mijn hele set bij de WFshop gekocht.

Ik ben erg tevreden over de service,heb je een probleem wordt er net zolang gezocht totdat je tevreden bent

Misschien iets duurder dan bij een ander.

Maar goed advies is ook wat waard.

Hier een tevreden klant!.

Edited by WickedBio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook pas m'n bestelling binnen, maar dat van die korting ben ik eigenlijk nergens tegen gekomen.

Dat moet je zeker eerst zelf instellen bij je profiel ofzo ?

 

Had me toch 15 euro behang gescheeld. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo hé 200euro aan behang, daar wordt ik nog druk mee <_<

 

Kut ben ik de lijm vergeten :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

chill korting op behang bij de wf shop :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel nederland aan het behang :smoke

 

nog even een veer in de reet van de wf-shop.

 

Vandaag na de halve dag bellen omdat ik eigenlijk dit weekend een tent in huis wilde hebben.

Alle growshops hier in de buurt die zogenaamd alles op voorraad hebben behalve alles wat ik wil hebben <_<

Toch maar even wf shop gebeld over de mogelijkheden.

Toffe gast aan de andere kant, denkt lekker met je mee, enthousiast en duidelijk. en stoned :lol:

 

Samen besloten dat 2.5uur karren best wel ver is :lol:. geconstateerd dat dit weekend niet meer ging lukken. de WF shop wilde wel maar de TNT niet. Dus online bestelling eruit gedaan met een paar extra dingen erbij.

Later nog even teruggebeld aangezien ik ooit eerder genaaid ben met een doorlus betaal constructie.

De medewerker liet mij weten dat alles in de haak was.

 

Alles betaald en een prima prijs.

 

Ben benieuw naar de levertijd alles binnen 5 werkdagen is acceptabel

 

Petje af voor een shop die mij wel begrijpt :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik handel zelf de mail van de shop deze week aangezien de eigenaar aan het vakantie vieren is :whistling

Ik heb volgens mij alle mail beantwoord maar zal morgen wel eens kijken of de contact mail wel doorkomt.

 

greetz sannie

 

Ik vind het alleen jammer dat de WF-Shop niet reageert op mail via het contact form.

https://www.wietforum-shop.nl/contact-us.html

 

of zou het script niet werken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En bij deze kan ik jullie melden dat de spullen van Advanced Nutrients binnenkort ook in de vertrouwde Wietforumshop verkrijgbaar zijn.Scheelt weer zoekwerk voor mensen die graag met AN aan de slag willen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie site:D

 

& Gefeliciteerd uiteraard

 

De feedback,

 

Ik zou even controleren op spelfouten doormiddel van iemand anders het te laten lezen in jou bijzijn zodat je de puntjes kan noteren, Ook de beschrijven bij bijv. het stekgel wat uitgebruider doen ( ik persoonlijk snap daar namelijk niks van).

 

Verder topsite! prijzen vind ik persoonlijk wel te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ik heb 3 x gemaild via het contact form met de vraag of de S.J. Darkroom - l - DR60 ook leverbaar was.

 

alvast bedankt voor het kijken voor me :whistling

 

Grt Stripe

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietforumshop.nl

 

bedankt voor de DV12K, die ik vandaag binnenkreeg!!

 

top service :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...