Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Chriet Tittulaer

SuperSilverHaze in een SilverBox

Recommended Posts

nee ik heb ze gewoon op het net gelegd

 

al zijn er wel enkele die gewoon weer terug rechtop groeien op het knakpunt

das best krachtig nu ik er zo over denk.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt de sapstroom dan niet onderbroken? Lijkt mij echt wel dodelijk voor de plant??? Maar jij denkt daar zeker te weten anders over.. WHY are you doing it??

 

Ziet er overigens zeer vitaal uit allemaal.. Mooie planten, en duidelijke foto's (ik zag ook nog ergens dat je de complete hoofdtop hebt weggeknipt... Vind je dat niet zionde??) :popcorn:

 

Grtz,

TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehehe.............is geen hoofdtop weggeknipt

is gecropped anders groeien ze te dicht op mn lamp

ik heb bijna geen hoogte meer...........

 

en nee de sapstroom wordt niet onderbroken!

ik maak de steel zacht zodat deze niet breekt...........maar omvalt als t ware!

 

groeit binnen een dag weer richting t licht!

hiermee win ik een cm of 10

 

het zwakke punt is na een dag of 3 weer hersteld en keihard...............

 

 

ieder bedankt voor alle complimenten :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie vorderingen,Wou even zeggen dat ik ze overigens ook deels heb platgemaakt en andere geknakt moet zeggen dat ze goed reageren op deze techniek,heb wel opgemerkt dat ze blijkbaar sneller in bloei gaan hierdoor kan echter ook de illusie zijn.

Ze herstellen zich echter idd snel bij mij stonden ze na een week terug allemaal recht zoals voorheen lijkt of de plant een sterke wil heeft.dus heb ik ze met een beetje natuurkoord terug vastgebonden op de stam

 

Overigens zie ik dat je gaat beginnen met Pk is dit nu al mogelijk daar ze toch nog even moeten staan en dit bij mijn weten toch veel energie vraagt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit, voor zover ik weet is dit soortje niet gevoelig voor TMV. toppen knakken levert toch meestal wel de dikste planten op, je top schuift een cm of 10 op en schiet daar weer omhoog, terwijl onderste toppen zo meer licht krijgen en juist daar weer omhoog schieten. komt een dikke bult op te zitten en 't maakt de top alleen maar sterker. zelfs als je de top volledig eraf zou trekken (per ongeluk) en deze snel weer erop zet en een spalk maakt groeit/bloeit ie gewoon verder. onkruid :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooie vorderingen,Wou even zeggen dat ik ze overigens ook deels heb platgemaakt en andere geknakt moet zeggen dat ze goed reageren op deze techniek,heb wel opgemerkt dat ze blijkbaar sneller in bloei gaan hierdoor kan echter ook de illusie zijn.

Ze herstellen zich echter idd snel bij mij stonden ze na een week terug allemaal recht zoals voorheen lijkt of de plant een sterke wil heeft.dus heb ik ze met een beetje natuurkoord terug vastgebonden op de stam

 

Overigens zie ik dat je gaat beginnen met Pk is dit nu al mogelijk daar ze toch nog even moeten staan en dit bij mijn weten toch veel energie vraagt

 

als ik begin met pk is dat 1/3 dosis

de week erna 2/3 en de week daarna de volle mep

maar ik moet het eerst nog even bepalen tegen die tijd maar ik denk t wel

 

 

ziet er mooi uit, voor zover ik weet is dit soortje niet gevoelig voor TMV. toppen knakken levert toch meestal wel de dikste planten op, je top schuift een cm of 10 op en schiet daar weer omhoog, terwijl onderste toppen zo meer licht krijgen en juist daar weer omhoog schieten. komt een dikke bult op te zitten en 't maakt de top alleen maar sterker. zelfs als je de top volledig eraf zou trekken (per ongeluk) en deze snel weer erop zet en een spalk maakt groeit/bloeit ie gewoon verder. onkruid :popcorn:

 

dacht al dat tmv meer iets is voor de doorsnee soortjes zoal pp of nlx jack herrer etc.

heb ooit eens 4 lampen laten flikkeren op de planten

afgebroken!

heb ze toen met ducktape weer aan mekaar geplakt

een week later de tape verwijderd en ze waren gewoon weer dichtgegroeid

inderdaad komt door knakken het lagere gedeelte beter in het licht

ik denk dat de top eerst hersteld en dan weer verder gaat terwijl alles onder de knak ondertussen naar bovenkomt

vandaag begint week 5 en ik denk dat door het knakken de vegetatieve fase wel gestopt is nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er heerlijk uit..!!

en knakken rules.. :popcorn:

Ik heb er nu een kf instaan die ik denk ik wel 5 keer geknakt heb om haar op maat te houden......(word echt een monster)...

Ze is te zien op de eerste foto van mijn laatste update in mijn kf topic (echt al het paars wat je daar ziet is 1 dame)

 

Veel plezier in de leukste periode..!!

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tijd voor een knaktopic, wie heeft de mooiste geknakte plant, als je veel knakt krijg je een soort van scrog zonder scrognet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb ze toen met ducktape weer aan mekaar geplakt

een week later de tape verwijderd

 

Lol...ducktape zou ik toch niet aanraden.

Als ik per ongeluk twee stukken tegen elkaar hou, krijg ik ze nooit meer normaal uit elkaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moest toen roeien met de riemen...........

let wel

de steel was gewoon echt gebroken en hing met schors nog aan mekaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm ducktape had ik in 1ste instantie ook gedaan maar weer snel verwijderdt je weet maar nooit met die giftige dampen onder die lampen.....hey dat rijmt :popcorn:

Groet,M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaan echt volgens het boekje, supersoortje, ik waag me er nog niet aan. Wie weet in de toekomst, kan ik hier de info mooi terugvinden :)

goodluck :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe lang tussen twee knakbeurten wachten?

 

tja als ik een tak zo knak dat deze horizontaal blijft hangen, dan zie je na 2 uur alweer het topje richting het licht groeien, vaak gaat de hele tak ook gewoon weer rechtop staan na een dag. denk dat je gerust om de 2 dagen kunt knakken. je kunt hier ook mee doorgaan tot ze al een stuk in de bloei zitten, ideaal als je uitschieters hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik probeer in de bloei zo min mogelijk meer te knakken, wel als het moet natuurlijk. :wave:

verder ook zo laag mogelijk zodat het knakken, niet te vaak nodig is. hoe hoger je knakt.

des te vaker je zal moeten gaan knakken, en elke keer staat de plant weer eventjes stil :)

heb ook geen jaren knak ervaring maar dit is me opgevallen :popcorn:

veel succes met de langbloeier..

gr cannabiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

het verbaasde me inderdaad hoe snel ze weer richting licht groeide

en hoe sterk sommige waren dat ze gewoon weer rechtop stonden een dag later

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik 2 weken geleden even per ongeluk over me dames leunde ( lees :gevallen :) )

schrok ik me kapot en dacht dat ze er geweest waren :popcorn: .

 

echter waren ze na 2 dagen weer als nieuw, en groeide lekker door.

Ik heb nog nooit geknakt maar ik weet wel, dat het zeker goed te doen is, en dat ze er weinig onder lijden :)

 

Maar Chriet wat zien je haasjes er toch g.v.d goed uit :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je hartelijk Tim

 

denk ook niet dat deze haasjes nog rare sprongen zullen maken alsik ze zo bekijk

 

@cannabizznis

deze langbloeier zou met 10 weekjes klaar moeten zijn

nog 6 weken te gaan maar als t moet geef ik ze gewoon 7 of zelfs 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey halo chriet,

 

hier gaat het nog steeds allemaal lekker maar dit is ook wel te verwachten met zon ervaren kweker!

 

gaat lekker hoor respect..

 

nooit gedacht dat plantje zo gevoelig waren voor bepaalde dingen en dan de oorzaak vinden is nog moeilijker maar ben goed op weg:)

 

jij bent lekker bezig hiero ga vooral zo door en als ik zo kijk denk ik ook niet dat je nog gekke dingen gaat krijgen ofzo

 

 

 

trouwens jawel...

 

DIKKE OPBRENGST!!!!!!!!!

 

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten we t hopen stuc!

 

vanaf week 6 kan er gegokt worden!

degeen die er t dichtst bij zit wint een tester van deze soort

ik verwacht dan wel dat hij/zij een rookverslagje maakt..................

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga zeker mee gokken;)

 

ik zal dit zeker blijven volgen niet alleen daarom maar ook omdat je me goed helpt..

 

tijd voor update!!! <_< dan kan ik weer is kijken :wacko:

 

Succes en im waiting;)

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

"ze hebben 6 dagen op 18/6 gestaan en toen 1 dag 24/0 voordat ze op 12/12 gingen"

 

 

 

die moet je me eens uitleggen.. ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha komtie nu mee

heb je zonet alles nog een keer gelezen?

 

kijk, ben begonnen met 18/6

de 7e dag kwam ik niet goed uit met mn tijd aangezien ik dag/nacht draai en deze tent overdag moet draaien

dus moest er 6 uur extra bij om op de juiste tijdstip uit te komen.............

 

sniesnasnappie

 

ze begonnen allebei om 18.00u savonds maar deze moest dus 18.00u slaapie doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...