Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
phiwi

hebben meer mensen hier last van

Recommended Posts

Soms snap ik het niet meer. :oops: :oops:

Dat ik als thuis kweker of ik nog het besef van hoeveelheid van wiet ken.

 

De hoeveelheden van wiet laatst met pinkpop ik dank ik wil wat wiet mee logisch toch.

Gaat er een maat van me mee een goede blower dat wel wil eerst nog langs de coffeeshop om wat mee te nemen ik vind dat okay neemt hij voor honderd euro goede wiet mee krijgt hij drie zakkies mee met drie verschillende soorten zakkie formaat 3.5 inch diskette.

Toen ik dacht schrok ik want als ik het daarmee vergelijkte met wat ik gewoon mee had was dat het vierdubbele.

Ik heb mijn mond maar ff gehouden en het weekend lekker mijn eigen wietje genomen.

Is silverhaze en megagoed van kwaliteit na een halve joint ben je al helemaal de weg kwijt onwijs gewoon. (normaal rookte ik er 2 om hetzelfe effect te krijgen wel dikke pure joints dan welke ik normaal ook rook)

 

:) :D :D Als hier iets domzinnigs in staat trek je er aub weinig van aan want zelfs dit is onder invloed geschreven :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja is toch wel enig zins duidelijk te merken dat je onder invloed bent lol :twisted:

en tjah eigen gekweekte wiet is altijd goedkoper dan die van de shop en dan zijn de smaken nog bijna altijd verschillend vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah erg moeilijk om er iets zinnigs uit te halen....

maar bij de titel of meer mensen daar last van hebbe. waarvan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wanneer komt de vertaling/uitleg :) :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay ik ben nu iets nuchterder,

 

Maar eigenlijk bedoel ik dus te zeggen.

 

Heeft iemand er ook last van dat hij de waarde van wiet eigenlijk niet meer weet?

Omdat hij/zij zelf kweekt voor eigengebruik.

En daarom dus niet meer in de shop haalt.

 

Ik ben dus helemaal kwijt wat de geldwaarde is van wiet.

 

Is dat normaal?

 

Ik hoop dat jullie mijn point nu wel een beetje begrijpen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ken dat je kunt 2 dingen doen

grotere vloeitjes kopen?

moeilijke soort pakken met weinig opbrengst kwaliteit ipv kwantiteit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, het besef van waarde is bij mij voor eigen gebruik inderdaad weg. Je staat er versteld van hoeveel je zelf oprookt en de tegenwaarde in Euros. Ik denk dat ik niet zo gauw de tegenwaarde in shops zou halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kun je meteen zien hoe crimineel duur het is om je wiet in de coffieshop te kopen €5,00 de gram

speciale soortrn €9,00?? knettergek en de overheid gedoogt maar

gewoon niet aan mee doen en gewoon KISS keep it simple stupid lekker je eigen zaakje smoren

Share this post


Link to post
Share on other sites
kun je meteen zien hoe crimineel duur het is om je wiet in de coffieshop te kopen €5,00 de gram

speciale soortrn €9,00?? knettergek en de overheid gedoogt maar

gewoon niet aan mee doen en gewoon KISS keep it simple stupid lekker je eigen zaakje smoren

 

9euro per gram wara WOON JIJ MAN :S:S:S

 

voor jack herrer heb ik 2.5 gram voor 12 euro en dat is in een coffieshop in nijmegen

Share this post


Link to post
Share on other sites

In maastricht heb je een shop waar de prijzen van 3,50 tot en met 12 euro per gram lopen voor wiet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...