Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

StixStonez

Rare Gewoontes/Dingen die je doet

Recommended Posts

vriend van me zit altijd(bijna altijd) wel een keer een kip na te doen als we stoned zijn

zitten we te praten begint hij ineens vanuit het niks te kakelen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik thuis ben schakel ik om de 10 seconden,

ben ik niet thuis controleer ik om de 10 seconden mijn zakken om te kijken of ik alles nog heb,

aansteker, peuken, portomonee, sleutels, telefoon...

controleer ik de hele tijd en daardoor raak ik altijd wel ies kwijt :lol:

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

na het poetsen kijk ik wel 3 x of ik het licht goed uitgedaan heb haha xD

het is een soort tik geworden :lol:

 

wat ook wel een grappige gewoonte is geworden is dat mijn maat en ik elkaars aanstekers vaak onbewust in de zak steken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik raak altijd mijn stirring rod kwijt. Heb nu al verscheidene materialen moeten gebruiken als staafje.

 

Wat ik ook een keer de hele avond deed was mijn hoofd slap laten hangen en het dan langzaam rondjes laten draaien (/wtf ). Dat klinkt nu ik dit type wel heel debiel. Raar gevoel was dat echter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms is het net of iedereen die je tegenkomt "rode oogjes " heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aanstekers jatten :) dan vraag ik een vuurtje aan een vriend en pleur ik die keer op keer mn eigen zakken in :P :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik een jointje op heb en gewoon alleen thuis ben:

 

Het verzinnen van schunnige namen en woorden om daar vervolgens in mijn eentje smakelijk om te lachen :P

Of een vunzige opmerking als er eens een leuke vrouw op het scherm is:

'Zo, nou daar zou ik ook weleens die 25cm ..<te vunzig voor dit forum>..... raggen....gevolgd door whehehehehehehehehehehehehehehe. Gemeen vunzig lachje'

Of ik laat een luide scheet of een harde boer :)

Of ik geef ff voor de lol een paar harde beuken tegen een bokszak die in mijn slaapkamer aan het plafond hangt

 

Lekker belangrijk, ben alleen en stoned, dan mag je lekker gek doen wat wil je nog meer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Vergeten waar de film over gaat die je zit te kijken.

-Na 2 porties saté van de Chinees (inclusief alle saus) nog een zak chips naar binnen werken en dan in de kast kijken of er nog wat meer te eten is te vinden.

-Een kwartier naar de afstandbediening van de tv staren omdat je bent vergeten wat je er mee ging doen.

-Compleet in een deuk liggen als ik kaas moet snijden voor de visite.

-Enz...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik raak altijd mijn stirring rod kwijt. Heb nu al verscheidene materialen moeten gebruiken als staafje.

 

Wat ik ook een keer de hele avond deed was mijn hoofd slap laten hangen en het dan langzaam rondjes laten draaien (/wtf ). Dat klinkt nu ik dit type wel heel debiel. Raar gevoel was dat echter.

 

 

Dat heb ik ook omdat me kop zo zwaar word :huh: Dan ga ik dat ook zitten doen vind ik interesant ofzo hahahaha.

Komt welis voor dat ik ga douchen nadat ik er een paar gerookt heb dan doe ik dat ook onder de douche terwijl ik op me kont onder de douche zit ;)

Te lui om dan nog te blijven staan :wub:

 

 

Of een spel gaan spelen op de Wii en dan achter komen dat ik eigenlijk niet meer in staat ben om dat te gaan doen dan word me meissie altijd pissig heb ik haar eindelijk overgehaald om mee te doen wil ik zelf niet meer :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je luistert naar de meest vreemde muziek om er dan in mee op te gaan of om er een geweldige lachkick bij te krijgen :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een film kijken en tijdens de reclame zappen, en helemaal vergeten naar welke film je aan het kijken was,

en dan na 10 minuten een andere film te kijken met een zelfde acteur erin en de verhaallijn niet meer snappen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ow dan is het soms heeel goed mogelijk dat ik ga zingen

zo hoog en laag als mogelijk

evenals het volume :verrygood

 

papa doet dan maar raar vinden de kids,

maar stiekem happy met het hoge lekker gek doen gehalte :verrygood

 

ben je niet goed in je hoofd matti,

je gaat toch niet als je vader ben blowen, en als je het doet.. dan zowieso niet dat je kinderen er bij zijn.. of als je stoned bij je kinderen ben dat is toch vaag ofniet dan, lekkere opvoeding haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Topic titel zegt het zelf wel , zijn er dingen die je opvallen(of waar anderen je op wijzen), die je doet als je gerookt hebt?

 

ikzelf begin (onder het zelf te weten)te wiegen alsof ik op een boot zit:D

 

 

Het eerste half uur tot uur soms minder ben ik stoned en doe ik nauwelijks iets :lol:

Daarna gaat het gevoel over in high zijn en dan stop ik niet meer met praten :D

En dan gebeurt het veel dat ik plots niet meer weet over wat ik het had zo midden in een zin :) maar het komt dan altijd wel terug in me op waar ik over bezig was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik liep wel eens door de stad en dacht dat iedereen die ik tegenkwam rode ogen had.

 

En dan op een bankje in het park zitten, de eendjes lokken met brood, en dan sta ik naar kwakende eenden te staren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stonden die eenden niet naar jou te kwaken zo van; Wat staar je nou !? :)

 

KLIK HIER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik herken mezelf wel in het vergeten van dingen tijdens het smoken, soms zelf dat ik aan het smoken ben en dan leg ik mn joint in de asbak, vergeet hem, draai een nieuwe en ja hoor!! zie die andere weer liggen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er andere mensen bij zijn dan praat ik erna nogal graag, ik leg het graag uit :)

En staren natuurlijk is ook altijd leuk!

 

En vooral na amnesia te smoren vergeet ik soms echt de simpelste dingen, hoe iets noemt ofzo wat ik anders zoieso wel weet.

 

normaal ben ik ook zeer goed in wiskunde (had 8u per week) maar als ik goed stoned ben is de regel van 3 me zelfs te veel :)

 

Maar stoned zijn is gewoon de max!! Ben vooral verslaafd aan series te zien onder het smoren :)

 

Grts!! R11S

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik begin dan meestal met aanstekers te spelen en dan verschiet ik ervan dat deze altijd zo vlug leeg zijn :)

 

als er bezoek is en ik begin te lachen is knorry ook van de partij tijdens het lachen, heb ik alleen maar als ik stoned ben :wub: en geraak er niet meer uit dan

 

rechtstaan en vergeten waarom ik recht sta :P :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

pizza in de oven doen, jointje opsteken en dan 2-3 uur erna denken oeps ik ben vergeten dat ik die pizza allang klaar is :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik maakte altijd een lekker kopje thee en vervolgens weer een en dan soms nog weer een en stonden er 2 a 3 kopjes thee door het huis en dan ook nog denken heb ik alweer dorst :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rol een nieuwe peuk, zet wat minimal/deep house op en ga rustig wat hange :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...