Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dennissie

Smakenbanket op Gold label

Recommended Posts

gallery_22940_10427_1546920.jpg

 

 

SOORT: Killing kush

GEGROWD DOOR: Dennissie

VAN: Sannie's shop

INDICA/SATIVA: Duidelijk meer indica dan sativa, veel en groot blad met brede vingers....

GROEI POTENTIE: Is gemiddeld, heeft niet de extreme groei mee gekregen van de kf.

OPBRENGST: Ook die is gemiddeld en zal boven de "kush" oogst zitten, maar weer onder die van de kf....

DUUR KLOK OP 18/6: Ongeveer 4 weken

DUUR KLOK OP 12/12: 68 dagen

TOP OPBOUW: Kleine maar harde toppen, echte kush look maar zodra je haar sprokkelt lijkt ze op de kf. Alleen mensen die een kf gesprokkelt hebben weten wat ik bedoel. Een heel droog, bijna stofachtig gevoel heeft de wiet (luchtig)

UITERLIJK: Mooi licht groen en echt extreem wit, de thc druipt er vanaf. Ze heeft vrij weinig pistels maar wel erg lange, en door dat ze er zo weinig heeft oogt ze heel lekker fris. Dit was een wat luchtig topje maar aan de topic foto's te zien is de rest wat compacter.

GEUR: Ik vond het erg lastig haar te plaatsen want ik rook zoet en kruidig door elkaar... en toen viel het kwartje....Kaneel!!!! Ik ruik een old scool wiet geur gemixt met de snoepkraam op de kermis (kaneelstokken). Vind alleen de geur niet echt uitgesproken.

SMAAK: De smaak valt precies in het midden, heel zacht en bijna romig door de kf, en het pittige tintje van de kush geeft de ondertoon. Maar helaas ook hier vind ik haar niet zo uitgesproken en ik zo haar bijvoorbeeld na een jaar heel moeilijk herkennen.. Maar doordat ze niet zo heftig een smaak uitspreekt rookt ze wel heel makkelijk weg en word ze niet zo snel te eentonig van smaak....

UITWERKING: Super stoned, ze laat erg weinig heel van de high van de kf en niet dat dat erg is want het is maar net wat je in een joint zoekt. Ze is vrij heftig en stijgt gelijk naar je hoofd en al snel heb je hangende rode ogen en verlang je naar de bank en wat te eten. Je rookt al snel te veel door de zachte smaak maar dat word je genadeloos afgestraft..!!! Blijft ook zeker 2 uur hangen.

EINDSLOT: Het is duidelijk een wietje wat je niet zomaar in een shop kan vinden, alleen als ik eerlijk ben dan vind ik afzonderlijk een kush of een kf lekkerder en vind ik bij deze mix de smaak en geur er niet echt op vooruit gegaan. ZE krijgt hoge cijfers, maar lager als haar ouders afzonderlijk. Maar los van dat is het wel een aparte soort en ben ik blij haar gerookt te mogen hebben. Nogmaals super bedankt Dennissie voor het roken van al dit lekkers en je mag zeker trots zijn op het resultaat!!!!!

 

GEUR:8

SMAAK:8

UITERLIJK:8.5

WERKING:9

OPBRENGST:7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx Stikkie voor wederom een super rookverslag.

 

Nu rest alleen nog de Hericules en dan weet jij precies wat ik de komende maanden te roken heb.

 

Strax effe een lekkere vette sannies jack rolluh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_1812618.jpg

 

SOORT: Hericules

GEGROWD DOOR: Dennissie

VAN: Sannie's shop

INDICA/SATIVA: Grotendeels indica maar er zijn wel echte "shack"pheno's te vinden.

GROEI POTENTIE: De indica pheno zou ik minimaal 10 dagen groei geven maar de shack pheno strekt heel erg aan het einde ( dus rekening houden met hoogte verschillen)

OPBRENGST: Erg hoog en makkelijk te behalen.

DUUR KLOK OP 18/6: ongeveer 4 weken

DUUR KLOK OP 12/12: 68 dagen

TOP OPBOUW: Super harde hoofd "cola"omringt door golfballen en erg weinig fluf te vinden.

UITERLIJK: Erg mooie structuur met heel soms een 2de bloei en echte mega kristallen. Alleen was dit topje wel wat donkerder dan ik gewend ben van de hericules...

GEUR: Een sterke geur die erg donker aandoet met een tintje haze erin wat erg penetrant is.

SMAAK: Lekkere donkere "coffee"achtige smaak van de herijuana met een upgrade van de shack door de zoete haze toon erbij te voegen.

UITWERKING: Wat een power heeft dit soortje van de herijuana mee gekregen, een echte bankzitter die nog sterker is dan degene die ik gekweekt had ( korter gebloeid ) De high vind ik wel een beetje vervaagd...

EINDSLOT: Ze was als 2 druppels water als mijn hericules alleen was die van jou meer stoned en wat donkerder in smaak en geur, het blijft een heerlijk stevig jointje en vond het dan ook weer heerlijk om haar voor een avondje hier te hebben..!!!!

 

GEUR:8.5

SMAAK:8.5

UITERLIJK:8.5

WERKING:9

OPBRENGST:9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...