Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dennissie

Smakenbanket op Gold label

Recommended Posts

nou daar heb je geen spijt van in ieder geval :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zelf denk ik dat ik wel 1 op 1 heb gedraaid. :lol:

Dat zou echt een mooi resultaat zijn. ;)

Ik ben heel benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou.....1op1 ga ik niet redden :lol:

 

De Killing Kush (het mongeultje) had ik achter af weg moeten selecteren...Ze had wel een vijfde deel van de ruimte opgeslokt maar toppen....nee dus..jah grammetje of 20....

 

Maargoed..De SanniesJack is kurkdroog en was rond de 185 gram!!!

 

1 Dabney (zoete pheno) is rond de 100 gram

 

1 Dabney is rond de 90 gram

 

Rest nog de Hericules die ik morgen ga koppensnellen.

 

Zit nu dus rond de 400 gram,dus denk ik dat ik rond de 500 uitkom....

 

:lol:

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

500gr is ook een mooi resultaat, 0,8gr per watt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is de winnaar wie er het dichtste op zit..?? ;)

 

500 is zeker een mooi resultaat, helemaal met verschillende soortje's.... :lol:

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

yess mooi resultaat tot nu toe :D

 

mijn dabney was ook lekker vet (150+) maar ze had ook zeker 30% van de ruimte ingenomen.

En ze was ook 2x zo hoog als de rest.

 

De mooie verkleuring herken ik uit duizenden idd :) rood/blauw/paars, ze heet niet voor niets Blu :lol:

Er zitten ook phenos tussen met echte blauwe gloed over de toppen, die zijn erg mooi om te zien en vaak ook erg zoet.

 

Ik hoop dat ze je smaken?

 

Sannies jack, echt flinke dame dus!

Goede opbrenger als verwacht met dat formaat ;)

 

Jammer van de kush, maarja dat krijg je als planten overwoekerd worden.

Ik had 3 exiles deze ronde maar 2 ervan zijn totaal overwoekerd en hebben dus relatief weinig opgebracht.

Zo ben ik er ook achter gekomen hoe belangrijk het is om goed te snoeien en te dieven, maar vooral om de achterblijvers wat extra te vertroetelen.

Natuurlijk is dit wel moeilijker als ze allemaal in 1 bak staan.

 

Maargoed, toffe ronde :lol:

ben benieuwd naar je uiteindelijke score.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal wel een goed teken zijn dat we nog niks hebben gehoord, ik ga voor de 500+ :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe.

 

Ik ben klaar. Het spul is kurkdroog en kogelhard :) Als je ze laat vallen maken ze hetzelfde geluid als een pingpongbal :D

 

Weegschaal heeft gesproken.

 

Sannies Jack 183 g.

Killing Kush 28 g. :lol:

Dabney Blu 101 g. (zoete pheno)

Dabney Blu 90 g.

Hericules 116 g.

 

Samen dus 518 g.

 

Zeer tevreden ronde gedraaid zonder noemenswaardige problemen.

//EDIT WHAZZUP - Geen uitwisseling van wiet op het forum, niet in het topic, niet via PB

 

Doc ook bedankt voor het proberen van de Gold Label voeding en je begrijpt wel aan het resultaat dat ik zekers verder ga met deze voeding.

Ik zal volgende week ook even langskomen bij KJ om te laten proeven.

 

Ook sannie en Beekaa bedankt voor de super genetica. En Beekaa als je ook een smaaktest wilt maken is dat goed maar ik denk dat je je soortjes wel uit kan tekenen.

 

Voor de rest iedereen bedankt voor het meereageren tijdens deze kweek,tips suggesties,alles was welkom.

 

Zelf zou ik gelijk weer aan mijn volgende ronde beginnen maar het vrouwtje wil dat ik even een kweek sebattical neem. Ach ik kan weer effe vooruit dus wat dat betreft heeft ze wel gelijk maar ik vind kweken nou eenmaal een mooie bezigheid...Majaa...dan maar even een paar maandjes wachten.

 

:D vrouwen. :lol: Nee hoor...geintje.

 

Zo nu een Dabney.

Gister ook al een geproeft en die kwam als een deken over me heen...Ik voelde hem zo naar beneden me voeten instromen...Hmmmmmm

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi resultaat, jammer dat je niet een paar gram meer had :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk daar worden we heel blij van. ;)

Volgende keer meer als een gram per watt. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie resultaat hoor en zoals al eerder werd gezegd vind ik het ook knap met al die verschillenden soorten.

 

Laat het je smaken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

goedemiddag..!!!

 

Dennissie is bij mij langs geweest en heeft wat heerlijke samples achter gelaten waarvan ik een rook verslag zou maken....

hij heeft niet gezegd wat er in elk zakje zit en het is dus alleen maar genummerd,

ik moest dus gaan raden wat wat is...(en hoop dat ik niet door de mand val ;) )

Ik begin met nummer 4 en gok dat dat Sannie's jack is en zal straks het verslag er van posten...

 

Alvast bedankt dennissie en hoop dat je er straks tevreden over bent...

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

SOORT: Sannie's jack

GEGROWD DOOR: Dennissie

VAN: Sannie's shop

INDICA/ SATIVA: Grotendeels sativa

GROEI POTENTIE: De groei is echt extreem te noemen, gelijk vanaf 12/12 worden ze nog makkelijk een meter groot ( in een groot medium)

OPBRENGST: Net zo extreem als de groei, maakt super grote hoofd cola's aan en vind ik dan ook een ideaale plant een voor in een sog. Ze is ook erg compact voor een sativa.

DUUR KLOK OP 18/6: +- 4 weken

DUUR KLOK OP 12/12: 68 dagen

UITERLIJK: Heel mooi licht groen met lange dunne bruinige pistels, de toppen zijn aardig compact voor een sativa en mooi puntig.

GEUR: Wat een geur!!! super sterke zure citrus achtige geur met een ondertoon van de bekende "katten pis" haze geur.

SMAAK: Tja.... ik vind de smaak erg lekker en vol, en waardeer ook zeker de zurige citrus smaak, die je ook in de geur terug vind. Alleen vind ik haar niet heel apart en dat had ik wel verwacht door bepaalde verhalen. Maar los gezien van dat mijn verwachting te hoog was is ze wel heerlijk zacht en compleet kwa smaak en zal elke haze liefhebber hier zeer tevreden worden gesteld.

UITWERKING: Wow!!! De "teleurstelling" van de smaak was ik na 3 trekjes vergeten. Wat een high, ze knalt je hoofd in en blijft daar zeker 2 uur hangen. Ik persoonlijk werd eerst actief high maar na een half jointje werd de high zo zwaar dat ze bedwelmend aanvoelde en werd dus ook erg lui. Maar wat een power heeft dit soortje verstopt zeg. Totaal niet voor de beginnende blower, maar voor mij werkelijk een genot.

EINDSLOT: Ik vond dit 1 van de beste soortjes die ik gerookt heb. Een heerlijke geur met passende smaak en een geweldige high. Dennissie heeft haar perfect gespoeld en afgerijpt en dat was te merken.

 

GEUR: 8.5

SMAAK: 8

UITERLIJK: 8

WERKING: 9.5

OPBRENGST: 9.5

 

Nogmaals bedankt dennissie en de rest volgt snel..!!!

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dennis

Mooie score dude, zekers met verschillende soorten uit zaad :lol:

hopelijk bevallen ze je.

 

over het verslag, dat moe je zelf weten ;)

Lijkt me leuk, maar hoeft niet hoor..

alhoewel ik wel benieuwd ben want het zijn toch weer andere pheno's

 

Maar ach, ik zie het wel in het verslag van stik ;)

 

@stik

 

Mooi verslag, kan ik me in vinden.

Maar waar zijn de fotos? :D

Het is dat jou naam erbij stond anders had ik het rookverslag geskipped...

Zonder fotos is het maar zo "gewoontjes".

niet wat we van je verwachten dude :) maar ik vertrouw erop dat het goedkomt in de toekomst.

(wijze lessen van een Zeurende BK)

 

Mijn gouden regel bij samples is:

Eerst 4-5 goede foto's maken voordat je er ook maar iets mee doet!

Want als je alle verslagen met foto maakt en van één iemand niet dan is dat ook zo lullig he. (1x meegemaakt helaas)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

geef je helemaal gelijk beekaa..!!!

Ik had wat foto's geschoten en de mooiste bewaard, alleen ging er iets fout tijdens het verwijderen van oude foto's en ging die mee de prullenbak in... ;)

Ik baal er ook van en had al een foto gevraagd aan dennissie..!!

 

Bij de volgende uiteraard weer een foto..!!

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo..net terug van 2 dagen buitenland voor het werk.

Lekker verslag Stikkie...Het was inderdaad de Sannies Jack.

 

De High is echt verschrikkelijk,ik dacht al dat het aan mij lag..Hehe.

 

Ik zie uit naar je andere verslagjes...Toppertje

 

Werking 9,5 ;)

 

Ga zo smoken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das idd een erg "perplex" effect..

Van het ene op het andere moment:Blanco!...

zo van: "euh..? wat was ik ook alweer aan het doen?"... zoiets ;)

 

@stik

Het is je vergeven :lol:

kan gebeuren dude

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook als ik de Dabney sta te roken(ik rook mijn joint altijd net buiten de deur...vrouw en kids vinden de geur minder) dan voel ik hem als het ware in mijn voeten zakken.(als een narcose bij een operatie ,die over je heen rolt....tot 10 tellen en bij de 2de tel wegvallen..hehe)

 

Ik ben echt zeeer tevreden over mijn voorraadje.. En de Gold Label voeding ben ik ook heel blij mee.Geen nasmaak aan de wiet of een huigkriebel...

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie resultaten (y) om een voorbeeld aan te nemen.

 

Btw ben vorige week naar fr geweest en ik kan maar 250 ml per x per persoon meebrengen dus kan ik uw verzoek niet in willigen .

 

Greetz Fly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vette ronde dennissie.......... :D ,en heerlijke rokertjes btw.

Gefeliciteerd met dit mooie resultaat,en geniet ervan hee.

 

grtjes Pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_402216.jpg

 

 

SOORT: Dabney blu ( Nummer 2)

GEGROWD DOOR: Dennissie

VAN: Limited fems ( beekaa)

INDICA/SATIVA: Een mooie mix van beide werelden maar gaat toch meer richting de sativa kant.

OPBRENGST: Door de mix van indica groei en sativa bloei is ze een goede opbrenger.

DUUR KLOK OP 18/6: Ongeveer 4 dagen

DUUR KLOK OP 12/12: 68 dagen

TOPOPBOUW: Mooie middel lange cola's met prachtige fox tails en een hele compacte structuur voor het % sativa.

UITERLIJK: Echt super licht groen en ook heel licht gekleurde pistels. Mooi langwerpig topje met een uitnodigend fris uiterljk en een leuke dosis kristallen die je tegemoet schitteren. Enige nadeel is de hoeveelheid bladeren in de toppen.

GEUR: Wow...... 1 woord...... Zwoel..!!! Een hele lekkere zoete en frisse geur, totaal geen wiet geur. lijkt wel gedroogd fruit. De geur lijkt ook heel erg op die van aa sportdrank...!!! Super vol en penetrant, een klasse apart..!!

SMAAK: Precies waar ik op hoopte toen ik deze dame rook, een heerlijke fruitachtige smaak die een beetje tintelt op je tong en lekker vol aan proeft. Ook het "zwoele" zoete tintje is terug te vinden in de smaak en is net als de geur met weinig andere genetica te vergelijken.

UITWERKING: Ze stijgt gelijk bij het inhaleren van de eerste haal naar je hoofd en zakt als een heerlijke warme deken richting je benen, ik voel ook gelijk de pijn in m'n handen minder worden en terwijl ik dit schrijf komt de high goed naar voren maar delft het onder spit tegen het stoned gevoel wat ik voel en wat ook erg lang aanhoud.

EINDSLOT: Ik vond het echt super om deze dame te leren kennen, ze is precies wat ik kwa smaak en geur lekker vind, maar zou haar niet elke dag willen roken daar is ze te uitgesproken voor ( apart) maar zie haar meer als een exclusieve fles drank. ( perfect voor een speciale gelegenheid)

 

GEUR: 9.5

SMAAK: 9.5

UITERLIJK: 8

WERKING: 8

OPBRENGST: 8

 

Nogmaals bedankt voor het testen Dennissie,

 

Mvg Stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Stikkie,

 

Bedankt voor het verslag,ook weer een geslaagd soortje dus.

 

Ik zie uit naar het volgend verslag.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...