Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Test: EZ-clone

Recommended Posts

nou, laat maar staan die popcorn, want ik weet zeker dat dit een leuke test gaat worden.

Dat gaat poldergrower strak doen.

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net als Bioloog moet ik ook dingen plannen, en dan voornamelijk voor mezelf qua planten e.d.

 

En omdat ik geen idee heb hoe lang dit nog gaat duren trek ik me maar terug uit de inschrijving.

 

Ik had het systeem graag getest en daarna wat rondgespeeld op verschillende media :spliff: .

 

De ideale tester komt volgens mij niet hoor ;) .

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het jammer dat je je terugtrekt, Keesthemad.

Want volgens mij ben jij (met je soms doorgeschoten zorgvuldigheid ;) ) de aangewezen persoon om dit ding te testen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja, maar ik zit eerst weer een tijdje... Een maand ofzo, vol. ;)

 

Bedankt voor de complimenten. :spliff:

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doc of @Whazzup

 

Zijn die EZ-Clone's al te koop?

En al enig idee wat de prijs ongeveer zal zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het een triest verhaal worden zo.

Niet aardig is het dat als je en test uitschrijft en mensen schrijven zich in, je maar

blijft wachten met de uitslag. Zeker als al lang zich geen mensen meer opgeven en

de tijdslimit van de uitslag al zeer ruim is verstreken.

Ik kan me best voorstellen dat een mens het druk kan hebben in het leven,

en weinig tijd over heeft en daardoor geen tijd meer heeft voor andere zaken.

Maar geef dan het stokje over aan iemand die meer tijd heeft om een beslissingen

te nemen wat de testen aangaat. Want deze test is niet de enige die last van

oponthoud heeft door uitblijven van beslissingen.

Sommige testen moeten maar net in de planning vallen. Wacht je te lang met beslissen,

dan moeten er mensen afhaken omdat anders andere zaken in het gedrang komen.

We hebben per slot van rekening geen testhokje standby staan die wacht op een test.

Life goes on!

Heel graag had ik de ez clone getest, maar kon de opening in het schema niet langer open houden.

Zou de nieuwe ronde te veel in de war sturen. Zonde zonde zonde.

 

Het zou voor de populariteit van de testen verstandig zijn om sneller tot een eindbeslissing

te komen. Steeds minder mensen melden zich aan omdat het allemaal veel te lang duurt!

Twee weken was toch de limit?

Zo gaat de populariteit van de testen zwaar achteruit. Daar heb je geen dr voor je naam voor nodig om dat

te beredeneren. Het zou eeuwig zonde zijn toch?

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het ook al raar dat nadat KTM zich aanbood en meerdere mensen zeiden dat hij een tester moest worden, hij niet gewoon meteen gekozen werd...

Inderdaad jammer, maar misschien heeft whazzup dringende/belangrijke zaken, en dan is het te begrijpen als een hobbyforum iets minder belangrijk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens sorrie het is dat ik af en toe nog even snel de koppen scan en af en toe ergens op verzoek ingrijp (en pak hem beet een pm of 10 per dag beantwoord en de ledenadministratie doe) maar de afgelopen week ben ik niet almachtig geweest, en mijn excuses daarvoor. Ook bij de duo tent ga ik er straks induiken en even de tijd nemen om alle voorstellen goed door te lezen want afraffelen dat kan niet met dit soort dingen. Schroom ook niet om me op dit soort dingen te wijzen want de tijd vliegt, en met zoveel hooi op mijn vork schiet het er af en toe gewoon bij in. Mea culpa!

 

Maar laten we er niet al te moeilijk over doen, er waren twee kandidaten, dat het niet gelijk kan starten is mijn eigen schuld, dus, wie van de twee willen dit eventueel nog steeds doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja dude we hebben het allemaal druk d'r motte munten verdiend worden!!!!!!

Klein ideetje, mischien is het een idee om de eisen voor de tester wat te versoepelen.

Een hoop mensen willen graag een test van het een of ander product doen maar voldoen niet aan de gestelde criteria.

mischien is het interesant om te kijken of de producten ook te handlen zijn door minder ervaren growers, als die zo'n test tot een goed resultaat brengen zegt dat mi meer dan dat bv een halve goeroe ala keesthemad (no offence kees ben gewoon stinkend jaloers op jouw resultaten) het tot een goed einde brengt.

 

Hierdoor geef je ook de minder ervaren kwekers een kans om hun kennis op dat gebied te verbeteren waardoor zij weer andere mensen kunnen helpen, want daar draait het uiteindelijk toch om.

Door zulke strenge eisen aan de grower te stellen limiteer je het aantal mensen dat kan testen tot een heel klein groepje.

 

just my two cents,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

snap het.. maar we hadden twee aanmeldingen en ik wil die heren toch nog in de gelegenheid stellen om deze test te doen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bioloog misschien?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja er staat dat ik het nog steeds wel wil doen...

 

Maarrem, dan ik kan over een maandje pas snijden.

 

Kees. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vond het ook al raar dat nadat KTM zich aanbood en meerdere mensen zeiden dat hij een tester moest worden, hij niet gewoon meteen gekozen werd...

 

Stel we hadden KTM meteen gekozen dan zit iedereen weer te morrelen dat het allemaal vriendjes politiek is. :spliff:

Het liefst zou ik al onze leden een keer een test te gunnen. (20.000 testen ;) )

Dat we alleen maar mensen nemen die een beetje kunnen kweken en ruime ervaring hebben en een zeer goede reputatie hebben op het forum is niks meer als logisch.

We zijn al een paar keer een product gewoon kwijtgeraakt :specool en ook vergissen sommige testers zich in de hoeveelheid werk die een test met zich meebrengt ;) .

Ik vindt dat we een goede selectie maken van zoveel mogelijk verschillende soorten kwekers op het forum. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou het gaat er meer om denk ik,

Dat iedereen het wel zag zitten als bioloog de test zou gaan doen...

Hij zich uiteindelijk hier aan over geeft en bereid is een test te doen.

En het daarna niet besloten wordt...

 

(Zal vast iets te maken hebben met asbakken vol joints en stapels met in te vullen papieren enzo)

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kees of bioloog, zeg het maar! Al er één afhaakt of de ander sneller kan beginnen is het snel uitgemaakt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal mn moeders even een trap geven ;).

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou KTM gaat eerder beginnen (en Bioloog heeft afgehaakt).

 

Gefeliciteerd Kees

Share this post


Link to post
Share on other sites

proficiat Kees!

 

Maak er een mooie test van.

Ik ga je volgen. Niet op straat hoor.(stalken) ;)

succes met de test.

 

greetz sijp

 

ps.

@ whazzup,

 

Tnx voor je oprechte reply! :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doc, nou ik denk dat het een mooie test gaat worden... Ik ga er niet 1x dertig laten zien, maar ben van plan om meer mooie dingen te laten zien!

 

Ja t zelfde als whazzup...

 

Goed excuus achteraf maakt t ook helemaal goed hierzo...

 

En dan mag ik jullie nog een mooi product met een voor velen nieuwe manier van clonen...

 

Oh oh, ;) !

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd naar de test KTM, zal je vast wel goed afgaan! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes man, maak er wat moois van :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes KTM

Ik ben heel benieuwd naar dit product

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik meld me alvast aan voor een test met een plasmalamp :P

 

Succes Kees met de test...(.Hoe zit het met het aquarium recycle test?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat deze test gaat beginnen ;)

De EZ-Clone is nog niet opgehaald.

Bioloog???? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een ge emmer..Als ik een test zou krijgen zou ik binnen een uur bij je op de stoep staan...

Komaam Kees ... Haal op dat ding :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...