Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tuinman

Marijuana Inc Documentaire

Recommended Posts

20 planten van 1 kilo stuk :verrygood en daar krijgt ie 100.000 dollar voor :D volgens mijn engels :D ik kijk nog even verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er leuk de documentaire :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk leuk leuk altijd leuk om te zien :D alleen ben toch blij dat ik hier woon want hier kost het geen moer :verrygood maar voor kwekers is het leuker om in amerika te kweken daar leverd het teminste nog wat op :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens het filmpje groeien ze daar de beste marijuana ter wereld , zou dat echt zo zijn ?

dacht dat we hier in nederland de beste wiet groeiden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, zegt niet iedereen dat ? :verrygood

 

Maar wel boeiende docu..

 

Hawky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is zeker chill als je daar woont. Letterlijk tussen de wietplanten..:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja dat is zeker chill als je daar woont. Letterlijk tussen de wietplanten..:huh:

 

maar als je gepakt word

zie je jaren geen wiet plantje meer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit shit shit! Al 2 dagen achter elkaar een mooie Docu over cannabis op National Geographic gemist.

 

Binnenkort de hele reeks Drugs Inc. Nog een keer! :verrygood

 

Marhijuana

Herion

Meth

Cocaine

 

Dit zijn de 4 afleveringen met tijd en datum uitzending: Klik!

 

Op Youtube staat ie ook al maar is zonder ondertiteling :P

 

Veel kijkplezier!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

o dan kijk ik 'm wel op youtube, ik vind ondertiteling namelijk nogal irritant(ik ga het autoatisch lezen waardoor ik dat en de engese tejst door elkaar krijg, en in de ondertiteling gaat vaak veel verloren, al is dat meer prominent bij komedieseries)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat was een kickuh docu die op National Geographic

aardig wat buitenwietjes te zien ook :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

High

dat was nog eens een toffe docu om te zien over weed.

Al heb ik wel mijn twijfels of ze de beste weed hebben. ik denk wel dat ze buiten beter kunnen kweken dan wij hier. Zij hebben nu een maal beter weer.

Maar ik denk eerder dat het hier aan ligt zoals ouder altijd zeggen mijn kind mooi kind, zeggen kwekers ook mijn weed goede weed

 

Groene groeten

Grower/Blower

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb eergister de hele documetaire "drug inc"zitten kijken op national geographic chanel.

arjan gaat echt de hele wereld over voor het beste dna.

ik heb zitten genieten ... :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad 10 punten voor arjan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja die Arjan.

Hoe kan je toch zo vol zijn van jezelf.

0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

King of Cannabis met zijn eigen poppenlijn...ay it is a

Mean Marketing Machine !!! ;)

 

gallery_24676_9355_100969.jpg

 

salu2

Pierre Paf

:wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dan nog maar een Docu over de werking van cannabis en wat het met je doet:

Ook deze docu speelt zich voor een deel af in het legendarische Green House in Amsterdam!

 

Should I Smoke Dope?

 

Veel kijk plezier! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitzending Zembla 16 Juni 2005

 

Nederland Narcostaat. Zembla begeeft zich vanavond, in de documentaire Nederland Narcostaat, onder de tienduizenden Nederlanders die wiet kweken in een achterkamertje of een schuurtje. Waarom doen ze dat en hoeveel brengt het op? Steeds meer Nederlanders denken een centje bij te verdienen door een kamertje met planten in te richten of te verhuren aan anderen. Een investering van een paar duizend euro kan al gauw enige tienduizenden per jaar opbrengen. Als de kweker tenminste niet wordt betrapt. Politie, gemeenten, elektriciteitsbedrijven en woningbouwcorporaties voeren een steeds hardere strijd tegen de wietkwekerijen. Hoewel er nauwelijks meer straf staat op het kleinschalig telen van wiet kunnen de gevolgen toch verstrekkend zijn. Veel woningcorporaties zetten mensen met een wietplantage zonder pardon op straat. Als er illegaal stroom is getapt komen elektriciteitsbedrijven met flinke navorderingen. En de officier van justitie kan een 'ontnemingheffing wederrechterlijk verkregen voordeel' opleggen. Door de grote winstgevendheid heeft ook de georganiseerde misdaad een stevige greep op de wietkweek. Dat blijkt onder meer uit een reconstructie, in Zembla, van de moord op Tinka van Rooij uit Breda. Tinka raakte verzeild in een groep criminelen die in woonwijken kamertjes (wiethokken) intimmeren waarbij de bewoners voor weinig geld hun huis ter beschikking stellen. Na een ruzie om geld werd Tinka door haar compagnons op beestachtige wijze afgeslacht. Bij de wietteelt gaat het om groot geld want een kilo wiet kan bij de coffeeshop EUR 2500,- waard zijn. Samenstelling en regie: Adelheid Kapteijn.

 

Klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...