Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Stikkie

Stikkie's rookverslagen.....

Recommended Posts

het was een privilege..! :rofl

alle phenos die ik van je had waren top maar vooral de sodelicious (test pheno) sprong er echt boven uit.. :lol:

 

doen snel weer een bakje koffie.. :tu

 

(edit) vanaf hoeveel verslagen wordt dit topic eindelijk een sticky..? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heee stikkie

zeg het nog een keer

Word tijd voor wat verslagen kerel!!!

ik mis ze is altijd leuk stukkie leesvoer

je bent ook niet meer op irc te bekennen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 van mijn favorite topic........alles mooi beschreven...en je krijgt ook het gevoel dat alles wat er wordt beschreven inderdaad wel zo is. Dat gevoel krijg je bij veel zaadbanken niet....

 

Congradulation mooi topic

 

 

 

Ps: stikkie: Ik persoonlijk zou toch wachten tot we tenminste alle klassieken soorten er bij zijn: ww, Alle kushes: master kush, OG kush,afgaan kush, skunk....ect.....

 

 

Msshien ben ikwa aan het fantaseren...maar ik vind dat op deze forum zoveel informatie is dat jullie de Master kwekers.....gezamelijk een boek zouden moeten schrijven.....1 dat zich bezig houd met de soorten wiet zoals op deze topic.....de andere over alles wat te maken heeft over hardware....,over de voeding....ect ....en op het einde alles bijvoegen....

 

Ik heb twee boeken aangesschaft zoals I LOVE IT en MARIHUANA BINNENTEELT. Ik vond het (OK) maar er ontbrak zoveel informaties......die boeken zijn echt wel voor beginnelingen......met alle informatie dat hier te vinden is...gaan jullie 1 stap voorruit .....maar bon tis maar een idee

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een leuke reacties allemaal voor stikkie zeg, waardeert hij zeker !! :) zal het aan hem door geven.. :verrygood

dit topic gaat weer open en het eerste verslag zal binnenkort komen.. :D

 

het soortje wordt Romulan van Next Generation, gekweekt door Bazz F !!

mvg 3.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat stikkie dood is of ergens in een hutje op de hei :whistle:

zit er aan te denken om het misschien van hem over te nemen en het te proberen in dit topic met war rook verslagen.. :innocent:

weet alleen niet of ik eer aan doe aan de 2 grootmeesters stikkie en stikkie 2.0 en zijn protege :likken:

 

zal er eens over na denken.. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon doen 3.0 jij bent de enigste die 1.0 en 2.0 kan evenaren met de rookverslagen en ik zoek nog iemand die de NLS voor me gaat verslaan straks ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...