Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Stikkie

Stikkie's rookverslagen.....

Recommended Posts

ik, sannie en knutsel hebben stiekem al wat gerookt, ik was 6 uur stoned en neem t niet meer, teveel van t goeie voor polletje :rofl

 

doe mij maar een normaal wietje ;)

 

was poosje geleden door mijn rug gegaan, daar werkte t prima tegen trouwens :)

 

ach ik ben geen kenner, stikke mag r wat leuks van maken :lol:

 

het is officieel green manalishi, (pacific g13 x g13hashplant) (g13hp= pacificg13 x hashplant) dus 75% pacific g13.

als mama is de g13 gebruikt.

ik probeer de kortere en compacte te vinden, ben nu 2e ronde aan het ontkiemen.

het zoeken is dus naar de pacific g13 pheno....

 

de vroege man g13 pheno heb ik al gevonden :wave: die gaat in februari over casey heen :wave:

nu maar hopen dat dat wat wordt.................

 

to be continued :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha 6 uur stoned :wacko: dit soortje is medicinaal gezien een erg sterk dus

zombie wiet, ook niks voor mij ben ik laatste tijd wel achter gekomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee stikmans waar blijft die update jonge ? :wacko:

jij kan het altijd zo mooi verwoorden wat je ziet proeft ruikt en voelt:)

 

grtz

 

GS

Share this post


Link to post
Share on other sites

de plannen zijn een beetje veranderd..

 

polletjes g13 verslag komt later omdat hij het erg druk heeft, maar zal ergens volgende week verslagen maken voor bazz f over de herijuna en sodelisious geloof ik.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE... :wtf:

 

ik ga ook nog een speciaal verslagje maken voor wazzup... :execute

 

ik zal van 2 Kronocaine samples 1 verslag maken..!

de stekken komen alle 2 van de zelfde moeder af alleen is 1 van de 2 voor 100% onder plasma gekweekt... :wtf2:

 

wazzup zal ze alleen maar nummeren zodat ik een echt objectief verslag kan maken...

ben benieuwd.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe nee niet de kronocaine, dat zei ik toch niet :wtf2: Allebei amnesia haze - Krono's moeder ;)

 

De plasma is niet volledig onder plasma gekweekt, maar onder plasma/hps. Dus het enige verschil tussen de twee soorten is dat één een gedeelte van zijn licht heeft ontvangen van een plasma lamp. Verder zelfde voeding op zelfde tijd in zelfde hoeveelheden, zelfde stekgeneratie etc. Blinde test.

 

Wordt een makkie Stikkie :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat me hele spanningopbouw... ;)

 

niet normaal hoe ik me conclusies trek... :wtf:

ben sneller dan het licht... :execute

 

dat het de amnees moeder is maakt het wel makkelijker voor me, die ken ik van top tot uhhh wortelkuit.. :wtf2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat laatste klinkt als gerookte kaviaar op een bedje van taugé, is er al een uitzendschema bekend?

Share this post


Link to post
Share on other sites

over een maandje ongeveer... :D

 

eerst nog even 2 verslagen van bazz f en 1 van zeebodem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een narigheid stik, moet je al die soortjes weer gaan roken. :D

 

Ik heb medelijden met je. :)

 

Als je de krono's wilt proberen, moet je even ( weekje of 10?) wachten, ik ben eigenlijk wel benieuwd of er verschil zit als ze onder TL zijn gekweekt.

 

Have fun with the dirty job.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_30384_12311_21716.jpg

(het geteste sample was nog iets rijper en het topje is een klein beetje verkleurd door de flitser)

 

GEGROWD DOOR: Bazz F

SOORT: Herijuana IBL

BREEDER: Lostchild (Sannie's shop)

INDICA/SATIVA: Grotendeels indica

KLOK OP 18/6: 8 dagen

KLOK OP 12/12: 70 dagen

 

GROEI: ze heeft een erg brede opbouw met veel vertakkingen en best veel sativa allure ondanks het grote aandeel indica dat ze in zich heeft.

bij een normale bezetting en kweekwijze is +- 1 a 2 weken voorgroei zeker aan te raden.

 

TOP OPBOUW: ze maakt steen harde toppen aan tot onder in de plant die goed mee kunnen komen door de open bouw van de plant,

het zijn geen cola's maar kunnen toch aardig van formaat worden, over het algemeen zal ze bezaait worden met golfbal formaat toppen met daar tussen in steeds een stukje ruimte door de internode afstand..

ze maakt ook totaal geen uitlopers (2e bloei, foxtails) aan, die kracht gebruikt ze compleet om de toppen uit te harden.

 

OPBRENGST: het is zeker geen mega opbrenger maar ze doet het niet verkeerd als je de bloeitijd mee rekent.

vooral in een scrog zal ze het goed doen door de compactheid en de grote hoeveelheid zijtakken die ze aanmaakt.

en vooral voor de hobby kwekers is de redelijk compacte ''fluff'' onder in de plant ook een + punt op de weegschaal.

 

UITERLIJK: deze toppen schreeuwen gewoon indica..! B) super compact en compleet bezaait met een dikke laag (erg kleine) trichomen..!

ondanks dat de plant zelf best wat sativa uitstraalt op sommige vlakken is daar niks meer van terug te vinden in de toppen..

ze heeft een mooie licht groene kleur die voor zeker 70% bedekt wordt met hele korte caramel gekleurde pistels.

aan de pistels is goed te zien dat deze dame compleet is afgerijpt en het blad verteld me dat ze dat in stijl heeft gedaan..!

(trichomen zijn grotendeels amber)

 

GEUR: het eerste waar ik aan moet denken is darkroast met een verstopt vleugje diesel.

het is zeker niet een hele sterke dominante geur maar eerder een wat donkere en zware/aarde toon.

als je haar sprokkelt komt er een 3e geur bij die een stuk scherper is en zelfs prikkelt als je haar goed onder je neus drukt..

het kruidige scherpe afghaan randje is precies dat ze nodig heeft en geeft haar net even wat meer dimensie.

 

SMAAK: totaal niet wat je verwacht van zo'n power soortje, een zachte diesel smaak met kruidige ondertonen die totaal niet scherp zijn..

ze is echt perfect gespoeld en afgerijpt, ze is nog vrij vers maar de smaak is al mooi zuiver en zelfs zachter dan de meeste herijuana die ik gerookt heb.. ;)

als je het jointje even aan de kant legt blijft er een heerlijke kruidige diesel smaak achter op je tong liggen..!

de rook expandeerd minimaal in me longen wat er ook weer voor zorgt dat ze makkelijk weg rookt en zachter overkomt..

duik ik heel diep in de smaak kom ik ook de afghaan/roast weer tegen en zelfs wat sinaasappel schil ondertonen... :whip:

 

UITWERKING: ik moet mischien maar eens de opbouw van me rookverslagen veranderen want na het roken van deze dame heb ik er eigenlijk geen zin meer in...

wat een indica power..!!! ;)

letterlijk binnen 1 minuut voel je haar al in je hoofd op komen, geen warme deken maar een dreun voor je &^@# !!!

alle zin en energie om actieve dingen te ondernemen ben ik kwijt, en zo ook grotendeels de pijn in me lichaam en de ''stres'' van de dingen die nog moeten gebeuren..

het is echt even een pauze van de ''stress'' in lichaam en geest als je met deze dame bent, en gelukkig blijft ze dan ook zeker een dik 1.5 uur hangen voor ze begint met afbouwen.

en wat een honger krijg je er van..!! het is dan ook HET perfecte soortje om op je vrije zondag mee op te bank te hangen met wat lekkers en verder niks te doen...

 

EINDSLOT: wat een medicijn..! en wat een kracht..!

en dat allemaal in een bovengemiddeld indica smaken en geuren jasje..

ik heb haar al meerdere keren gegrowd/gerookt en kan zeggen dat deze versie van bazz f bij de beste hoort die ik geproeft heb..

Bazz f, bedankt voor de heerlijke (bijna pijnloze) avond die ik gehad heb met deze dame..!

 

UITERLIJK 8

GEUR 7.5

SMAAK 7.5

UITWERKING 9.5

OPBRENGST 7

 

de volgende is de sodelicious van bazz f

mvg stikkie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je nog welke avond je deze gerookt hebt? Een wietje dat Stikkie's geest echt tempert is nl. haast niet voor te stellen. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag Stik, ik las laats al dat LC breeding skilzz had, maar dat de Herijuana IBL uit zijn stalletje kwam wist ik weer niet, mooie genetica, vooral gekruisd met Amnesia B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

neeeeeee B)

 

hier een stukje van de site van sannie..!

 

Deze plant komt oorspronkelijk bij woodhorse vandaan en is hierna door veredeld door motarebel. Sannie en motarebel werken samen met genenetica en aangezien motarebel niet meer in staat is zelf cannabis zaden te breeden gaat sannie verder waar motarebel gestopt is. Ik kreeg de herijuana zaden in 2006 en heb toen 2 grows gehad om een goed inzicht te verkrijgen in wat te verwachten. Na selectie zijn deze zaden van de beste feno overgebleven. Aangezien de zaden al IBL (inbreed line) waren zijn deze ook het beste als IBL aan te duiden.

 

 

en lostchild heeft dus met die genetica gewoon zaad gemaakt... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_30384_12311_80625.jpg

 

GEGROWD DOOR: Bazz F

SOORT: Sodelicious (Soma's Diesel x Somalicious)

BREEDER: El negrow, duvel duvel

INDICA/SATIVA: +- 70% indica 30% sativa

KLOK OP 18/6: 24 dagen

KLOK OP 12/12: 68 dagen

 

GROEI: de meeste pheno's hangen echt richting de indica kantm, dus een dag of 10 in een normale bezetting is zeker aan te raden..

ze maakt mooi groot blad aan met brede vingers, maar dat verminderd met elke dag dat de klok op 12/12 staat..

tijdens het afrijpen zullen de meeste bladeren schitterend bordeaux paars/zwart worden door de lavender genetica..

(hou wel rekening met de lavender pheno die heeft namelijk minder groei nodig)

 

TOP OPBOUW: ze maakt lange ranke hoofdtoppen aan, en hoe lager je in de plant komt hoe langer de internode afstand tussen de toppen wordt..

er is aardig wat verschil tussen de pheno's die er zijn, en zo dus ook in het uiterlijk van de toppen...

ze zijn allemaal goed compact alleen krijgt de 1 meer uitlopers en een puntig ''sativa'' uiterlijk,

en de ''indica'' pheno maakt wat rondere toppen aan en mist dan ook de 2e bloei, maar maakt dat weer goed met extra densiteit..

 

OPBRENGST: ze heeft een gemiddelde/goede opbrengst als je de bloeitijd mee rekent..

de sativa pheno is de grootste opbrenger maar doet er dan ook wat langer over als haar indica zusje..

 

UITERLIJK: het is echt een schitterend wietje om te zien ;) , ze heeft erg weinig pistels wat haar een fris uiterlijk geeft.

en ook zie je het paars van de afrijpende bladeren niet terug in de toppen wat dat versterkt.. (op een verdwaald paars vlekje na)

ze is mooi licht groen en letterlijk compleet bezaait met een grote hoeveelheid ''kristallen''

de pheno die ik nu test is echt steen hard en en helemaal glad van structuur (geen uitlopers) en heeft een mooie blad/top verhouding.

dat allemaal bij elkaar opgeteld geeft haar de ''perfecte'' look voor in een zakje..!

 

GEUR: de eerste geuren die bij me binnen komen zijn overduidelijk skunk/afghaan met een vleug diesel..!

(klinkt heel simpel maar ruikt heel complex, helemaal voor een indica)

het is echt een heerlijke apparte combinatie die ook erg veel diepgang heeft door het grote contrast in die 2 geuren..

op het moment dat ik haar sprokkel komt de wat zwaardere lavander geur naar voren, en raakt de geur eigenlijk de wat kruidige skunk geur kwijt.

ze gaat dan meer richting de geur van een bos bloemen die al een tijdje staan met een vleugje diesel en lavender er in.

ze is ook super penetrant en blijft erg lang hangen, wat gelukkig voor mij geen probleem is met zo'n exclusieve geur als dit.

dit is weer 1 van die soortjes die je 1 keer ruikt en nooit meer vergeet..! heerlijk..! B)

 

SMAAK: ze heeft een veel zwaardere ''indica smaak'' dan ik verwachte, (zelfs een beetje hash achtig, je proeft de thc gewoon ;) )

de lavender en LA Confidential komen heel sterk naar voren en geven een wat donkere smaak aan haar.

de diesel komt er eigenlijk bijna niet in voor, ze laat een zacht zuur tintje achter maar meer niet..

de lavender/afghaan achtige na smaak blijft best lang hangen, het is dus wel iets waar je van moet houden.. (net als de geur is het erg exclusief)

ik vind de geur iets lekkerder dan de smaak door de tint diesel die er in zit, maar ook de smaak is er 1 om te onthouden...

 

UITWERKING: zoals de smaak al verklapte, indica op zijn best..!! :lol:

een zware body stoned begint al na de eerste paar trekjes en trekt van je benen naar boven,

de high in het hoofd is in het begin vrij ligt maar veranderd na een minuut of 15 in een zwaar en een bijna narcotisch stoned gevoel.. :tu

ze werkt pijnverlichtend dus ook erg goed en is ideaal als slaapmiddel of als hangend op de bank rokertje..!

na een half uurtje drukt ze je ogen naar beneden en ontneemt ze je alle motivatie om nog wat te doen..

ongeveer een uur later zwakt het stoned gevoel af en blijft er een actieve high over die ik eerst niet opmerkte door het zware stoned gevoel, maar nog zeker een tijd bleef hangen..

alles bij elkaar duurde het zeker 2.5 uur voor ze helemaal was uitgewerkt, en dat is toch niet mis dacht ik zo..!! :)

 

 

EINDSLOT: ik heb echt genoten van deze dame, een heerlijke exclusieve ''sativa'' geur met een punch als de herijuana..!

het leuke aan deze test vond ik dat ze niet 1 uit een dozijn is, als je haar ouders niet kent kan je de geuren en smaken gewoon niet plaatsen, zo exclusief is ze... :)

soms worden er soorten gekruist en gaan ze er alleen maar op achter uit, el negrow/duvel duvel heeft hier het tegenover gestelde gedaan..

hij heeft de genetica/kwaliteit met sprongen vooruit gebracht, petje af..! :rofl

en natuurlijk voor bazz f voor het ''perfect'' behandelen van deze dame zodat ze tot haar volle potentiaal kon komen..!!

 

 

UITERLIJK 9

GEUR 9

SMAAK 8

UITWERKING 9.5

OPBRENGST 7

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een prachtig topje zeg, mooie genetica ook :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag de top al op OG voorbij komen.

Dank je voor het verslag ik was erg benieuwd hoe deze was.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dank u allen voor de aardige reacties.. :lol:

 

de aankomende verslagen zullen van wazzup (amnezia haze) en biggreenbag (white widow) zijn...

en als polletje volgende keer het topje niet vergeet dan ook die van hem... (g13)

oja, en nog een vanilla kush van zeebodem..

en mischien de cheese van protege, als ik er de tijd voor heb.. :tu

 

(sorry voor de afgewezen tests, maar ben echt te druk. :rofl )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook jij bedankt voor de mooie verslagen! :rofl

 

Het is en blijft een genot om je verslagen te lezen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...