Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Stikkie

Stikkie's rookverslagen.....

Recommended Posts

gallery_22940_10427_1546920.jpg

 

 

SOORT: Killing kush

GEGROWD DOOR: Dennissie

VAN: Sannie's shop

INDICA/SATIVA: Duidelijk meer indica dan sativa, veel en groot blad met brede vingers....

GROEI POTENTIE: Is gemiddeld, heeft niet de extreme groei mee gekregen van de kf.

OPBRENGST: Ook die is gemiddeld en zal boven de "kush" oogst zitten, maar weer onder die van de kf....

DUUR KLOK OP 18/6: Ongeveer 4 weken

DUUR KLOK OP 12/12: 68 dagen

TOP OPBOUW: Kleine maar harde toppen, echte kush look maar zodra je haar sprokkelt lijkt ze op de kf. Alleen mensen die een kf gesprokkelt hebben weten wat ik bedoel. Een heel droog, bijna stofachtig gevoel heeft de wiet (luchtig)

UITERLIJK: Mooi licht groen en echt extreem wit, de thc druipt er vanaf. Ze heeft vrij weinig pistels maar wel erg lange, en door dat ze er zo weinig heeft oogt ze heel lekker fris. Dit was een wat luchtig topje maar aan de topic foto's te zien is de rest wat compacter.

GEUR: Ik vond het erg lastig haar te plaatsen want ik rook zoet en kruidig door elkaar... en toen viel het kwartje....Kaneel!!!! Ik ruik een old scool wiet geur gemixt met de snoepkraam op de kermis (kaneelstokken). Vind alleen de geur niet echt uitgesproken.

SMAAK: De smaak valt precies in het midden, heel zacht en bijna romig door de kf, en het pittige tintje van de kush geeft de ondertoon. Maar helaas ook hier vind ik haar niet zo uitgesproken en ik zou haar bijvoorbeeld na een jaar heel moeilijk herkennen..

Maar doordat ze niet zo heftig een smaak uitspreekt rookt ze wel heel makkelijk weg en word ze niet zo snel te eentonig van smaak....

UITWERKING: Super stoned, ze laat erg weinig heel van de high van de kf en niet dat dat erg is want het is maar net wat je in een joint zoekt. Ze is vrij heftig en stijgt gelijk naar je hoofd en al snel heb je hangende rode ogen en verlang je naar de bank en wat te eten. Je rookt al snel te veel door de zachte smaak maar dat word je genadeloos afgestraft..!!! Blijft ook zeker 2 uur hangen.

EINDSLOT: Het is duidelijk een wietje wat je niet zomaar in een shop kan vinden, alleen als ik eerlijk ben dan vind ik afzonderlijk een kush of een kf lekkerder en vind ik bij deze mix de smaak en geur er niet echt op vooruit gegaan. ZE krijgt hoge cijfers, maar lager als haar ouders afzonderlijk. Maar los van dat is het wel een aparte soort en ben ik blij haar gerookt te mogen hebben. Nogmaals super bedankt Dennissie voor het roken van al dit lekkers en je mag zeker trots zijn op het resultaat!!!!!

 

GEUR:8

SMAAK:8

UITERLIJK:8.5

WERKING:9

OPBRENGST:7

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_1224121.jpg

 

GEGROWD DOOR: Groengoud.

SOORT: Fruitspirit.

VAN: RQS.

INDICA/SATIVA: Hybrid, grotendeels indica.

GROEI: ze maakt de grootste groei door in de hoogte en maakt erg weinig zijtakken aan waardoor ze ideaal is voor een sog.

OPBRENGST: ze heeft in verhouding tot haar bloeitijd een goede opbrengst en vooral door de compactheid weegt ze lekker door.

KLOK OP 18/6: 4 weken 220w pl l en 5 dagen onder 600 watt hps.

KLOK OP 12/12: +- 10 weken (met al aardig wat amber)

TOP OPBOUW: mooie lange slanke toppen die goed compact zijn en mooie uitlopers krijgen als je haar goed de tijd geeft.

 

UITERLIJK: mooie puntige toppen met een wat donkerder uiterlijk dan je van een ww kruizing zou verwachten maar dat is te weiten aan de blueberry invloeden,

ze oogt wel weer erg fris door de mooie glimmende kristallen die in overvloed te vinden zijn en zelfs met het blote oog amber ogen..!!

 

GEUR: gelijk toen ik haar rook herkende ik bijde ouders en was blij dat de blueberry daar boven uit stak (gedroogde donkere bessen)

ze heeft een heerlijk zacht zoete geur tot je haar sprokkelt en de bekkende ww geur naar boven komt en je de potentie ruikt.

 

SMAAK: de smaak is precies contra op de geur, de ww overheersd met een heerlijke lichte na smaak van de berry.

hoe langer ze in je mond hangt hoe zoeter ze aandoet.

je proeft ook de potentie in de vorm van thc wat wel echt een ww trekje is.

 

UITWERKING: ik persoonlijk ben het niet eens met de beschrijving van RQS (HIGH) maar dat kan ook liggen aan dat ze vrij lang hebben gebloeid of aan de pheno.

ik vond haar namelijk vanaf het begin mijn benen en ogen verzwaren en de pijn verlichten.

ze werkt ook direct en houd dan zeker een 1.5 uur aan en heeft erg weinig opbouw (3 hijsjes en je bent stoned)

 

EINDSLOT: ik had deze dame al een tijdje op het oog en ben groengoud dan ook dankbaar dat ik haar mog ontmoeten want ze was heerlijk en vind het echt een aanrader voor de mensen die een vlinke dreun zoeken met een boven gemiddelde (zoete) smaak en dat allemaal met een in verhouding korte bloeitijd..!!

 

UITERLIJK: 7.5

GEUR: 8

SMAAK: 7.5

UITWERKING: 8

OPBRENGST: 8

 

Nogmaals bedankt Groengoud.

mvg Stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_1345694.jpg

 

GEGROWD DOOR: Groengoud

SOORT: Arjans haze 3

VAN: Greenhouse seeds

INDICA/SATIVA: Sativa

GROEI: ze heeft voor een sativa een erg trage groei en er is dus zeker een groei periode aan te raden.

OPBRENGST: door de compactheid stelt ze je zeker niet teleur en als je haar de ruimte geeft valt ze zeker onder de goede opbrengers

KLOK OP 18/6: ?

KLOK OP 12/12: 12 weken

TOP OPBOUW: ze spant graag alle zij takken rond haar hoofd top en maakt dan allemaal mooie ronde toppen aan die flink compact kunnen worden en door groengoud zelfs knikkers genoemd worden..!!

ze blijft wel erg kort dus om cola's te kweken moet je wel hard je best doen.

 

UITERLIJK: ze heeft een super mooie licht groene kleur (echt een zomer wietje :D)

de korte oranje pistels die in overvloed de top bekleden tasten gelukkig niet het frisse uiterlijk aan.

en dan zwemt ze ook nog eens in een boven gemiddelde hoeveelheid thc.

ze heeft comercieel gezien echt het perfecte uiterlijk, alleen jammer van de bloeitijd. ;)

 

GEUR: de geur is echt heerlijk zoet, niet richting de berry maar meer de kant op van gedroogd fruit/bloemen.

ze prikkelt echt je zintuigen en blijft ook lekker in je neus hangen wat echt geen straf is.

pas na een tijdje in haar geur te zitten komt de wat kruidigere ondertoon naar voren.

 

SMAAK: net als de geur is ze erg zoet alleen is in de smaak niks kruidigs terug te vinden maar eerder een soort ''zeep'' smaak die de zoete toon perfect in balans brengt.

net als in je neus blijft ze ook erg lang op je tong liggen en blijft ze vooral vol en zoet van smaak.

 

UITWERKING: WOWW..!!

een high die je over rompeld bij de eerste haal en heel zwaar aanvoeld, bijna richting het gevoel van een stoned alleen blijven hier de hersens te actief voor.

je wil heel veel, alleen komt er niks van....bekend..???

ze houd ook erg lang aan toch zeker wel 2 uur en bouwd dan ook erg langzaam af.

ik vind haar zeker te heftig als overdag rokertje voor de beginnende blower.

 

EINDSLOT: ik vond dit echt een kennis making met een A klasse wietje..!!

ze valt voor mij in het rijdje met amnezia haze super silver haze killing fields en ga zo maar door....

de smaak verbergt de potentie en dan ruikt ze ook nog eens zo heerlijk zoet.

voor mij de topper van de maand..!!

 

UITERLIJK: 8.5

GEUR: 8.5

SMAAK: 9

UITWERKING: 9

OPBRENGST: 8.5

 

en Groengoud nogmaals bedankt voor het mogen proefen van al dit lekkers...

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie verslagen, geen 1 die me niet aanspreekt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Stikkie, bedankt voor de leuke verslagen, jou ervaringen kan ik alleen maar beamen!

Het zijn 2 toppers geworden, ik baal alleen dat ik de AH#3 te weinig heb gegrowt, volgende keer zet ik er geen 2 maar een hele tent vol! :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor jullie reactie's daar doen we het natuurlijk ook voor he.. :spliff:

 

ben blij te horen dat je niet teleur bent gesteld groengoud, ik vond het iedergeval weer heerlijke soortjes en zeker voor herhaling vatbaar..!!

gelukkig is dat geen enkel probleem omdat ik van elk soortje nog wel wat heb liggen.. ;)

 

nou mensen wie is er nu aan de beurt..?? ;)

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

wouw,

arjans haze 3, dat is de zoetste haze die ze in de collectie hebben. Ik denk dat ik die na de shackzilla ga kweken.

Ik heb laatst nog 6 gram Ultra h aze 3 gerookt. Heerlijk spul, lekker zoet :-) en een goede high

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor je reactie..!!

 

Ik vind de ah3 echt een aanrader voor mensen die beperkte hoogte hebben maar wel willen genieten van een heerlijk zoete haze/sativa smaak..!!

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt grandioos verslagen maat!! <_<

We moeten maar gauw weer even wat afspreken,er ligt hier heerlijk PP op je te wachten haha :lol:

 

Gr Zeebodem & Melissa,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zalig man! Een zee aan informatie bij jou te vinden!!!

+1, een bank vooruit en een kus van de leukste meid van de klas <_<

 

Keep up the good work!

 

Yuuuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_973064.jpg

 

GEGROWD DOOR: Mena Muria

SOORT: S5

VAN: (stek only)

INDICA/SATIVA: 75% sativa en 25% indica

GROEI: ze groeit zeker nog 3 weken door na het omzetten van de klok en strekt ook aardig tussen de internodes wat haar een hele open plant structuur geeft

OPBRENGST: ze brengt gemmideld op maar zeker minder als haar lang bloeiende zuster (amnesia haze)

KLOK OP 18/6: 12 dagen

KLOK OP 12/12: 9 weken

TOP OPBOUW: ze heeft een erg open blader dek waar door ze tot onder aan in de plant harde buds aan maakt en raad het dan ook af haar te dieven,

het zijn mooie golfbal formaat toppen en worden echt steen hard en krijgen al snel veel uitlopers door de 2e bloei (die het wachten zeker waard is)

 

UITERLIJK: mooie puntige topjes met een erg mooie kleur groen met weinig korte pistels die haar een heel "schoon" uiterlijk geven...

ze is bedekt met een dikke laag thc die bijna vettig aandoet en dat word dan ook bevestigd zodra je in een top knijpt of haar sprokkelt.

hoe droog ze ook is je hebt eigenlijk altijd wel een sprokkel bakje nodig..

 

GEUR: YEAHH..!! die over heerlijke amnesia geur waar ik al op hoopte alleen dan nog wat zoeter met een kaneel achtige ondertoon.

het is echt een sensatie voor je neus die niet lang genoeg kan duren..

het is een hele zware geur die je met geen enkel ander kan vergelijken op genetica uit de amnesia stamboom na dan.

 

SMAAK: een heerlijke beetje zoetige smaak die heel amnesia aandoet maar zeker een paar tinten zachter is in zijn smaak.

het vettige komt ook terug in de smaak en blijft ook heerlijk op je tong en lippen liggen.

voller kan een smaak bijna niet zijn, en net als de geur zal je haar altijd terug herkennen

 

UITWERKING: een hele maar dan ook hele heftige high die gelijk in je bovenkamer begint en al snel overgaat naar je lichaam en ook daar vlink te keer zal gaan.

dit is 1 van de sterkere soorten en houd dan ook zeker minimaal 2 uur aan, ze zorgt er ook voor dat je je concentratie vrij snel totaal kwijt raakt.. (niet voor beginners)

 

EINDSLOT: amnesia haze staat in mijn top 5 all times en deze s5 doet daar zeker niet voor onder..

het is op elk vlak echt een klasse appart en vind het ook elke keer weer feest als ik een avondje met deze dame mag delen...

ze is kwa kwaliteit ook richting perfectie gekweekt en dat straalt ze ook zeker uit..

 

UITERLIJK: 8.5

GEUR: 9.5

SMAAK: 9

UITWERKING: 9

OPBRENGST: 7.5

 

MENA MURIA nogmaals bedankt voor het mogen proeven van deze heerlijke dame...!!!

en als ze nog een keer een avondje uit wil, ze weet me te vinden.. :smoke

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stikkie thanx voor het testen :icecool Een Top test/rook verslag heb je ervan gemaakt Ben ook blij met de cijfers want daar doe je het uiteindelijk voor. Stikkiekeurmeester Nr1 :smoke

Groet,M :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed om te horen dat je het een leuk rook verslag vind, want daar doe ik het natuurlijk weer voor he.. :P

Wacht met smart op de volgende.. :smoke

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Wanneer men Bubblegummer klaar is zou ik je ook graag een budje bezorgen voor een verslagske... :shutup:

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

goedemiddag..!!

Bedankt voor het aanbod en uiteraard lijkt het me leuk om er een rook verslag van te maken...

Ik hoor wel wanneer jij er klaar voor bent, en ik volg natuurlijk ook je topic..!!

 

De volgende 2 verslagen die er aan komen zijn...

oldscool haze van samhowdee

Rosalie van pukkeltje

 

Worden vast weer heerlijke rokertjes.. :rofl

jullie zien de verslagen binnenkort van zelf hier, en in de topics van deze beide heren..!!

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_2750308.jpg

 

gallery_22940_10427_2439483.jpg

 

GEGROWD DOOR: Pukkeltje

SOORT: Rosalie paars/groen

VAN: Beekaa

INDICA/SATIVA: Grotendeels indica

KLOK OP 18/6: +- 7 weken

KLOK OP 12/12: 10.5 weken

GROEI: Ze heeft een korte brede bossige opbouw met erg grote bladeren en trekt kwa uiterlijk heel erg naar de kant van pappa madonna.

 

TOP OPBOUW: Ze maakt mooie lange toppen aan (net geen cola's <_<) en heeft gelukkig een mooie middenweg gevonden omtrent de compactheid en formaat van de toppen.

 

OPBRENGST: Ze brengt zeker meer op als haar moeder maar weer minder als de madonna vader wat haar een gemiddelde/goede opbrenger

 

UITERLIJK/paarse pheno: ze heeft een schitterende bordeuax paarsige kleur met bruine pistels wat haar een mooi donker uiterlijk geeft.

door de donkere ondergrond springen de kristallen er ook echt super mooi uit.

zodra je haar sprokkelt komt er een erg mooie ass grijze kleur naarr voren die echt een genot voor het oog is als je net als ik gek bent op apparte/speciaale kleuren....

deze dame daagt je uit voor een avondje samen met haar zwoele blik..!!! (ik kon haar iedergeval niet weerstaan:))

 

UITERLIJK/groene pheno: Ook al is deze rosalie groen ze heeft nog steeds een donker uiterlijk door toch ook hier de paarse kleur die er in vlekjes is terug te vinden.

ze is veel witter als haar paarse zusje, en pukkeltje heeft haar niet zo netjes geknipt :P wat nu helemaal niet zo erg is omdat ook het blad totaal onder zit met thc.

ze is prachtig afgerijpt en de thc is duidelijk amber gekleurd wat ook weer mee werkt aan het donkerdere uiterlijk.

zodra je haar sprokkelt komt er steeds meer paars naar voren....

 

GEUR/paarse pheno: een hele zware zoete geur die net als de smaak naar de madonna trekt, wat zeker ook hier positief is.

dit zijn de soortjes die je niet snel vergeet door de appartheid in de geur en ik zal haar dan ook altijd terug herkennen.

ze doet me denken aan de geur van een donker paarse winegum gemixt met een bessen yenever.

 

GEUR/groene pheno: je herkent ook hier beide ouders erg goed terug maar vind haar lekkerder als haar paarse zus ruiken.

er zit een heerlijk zure frisse geur doorheen die een battle aangaat met het zwoele zoete van de madonna.

ik hoop als ze wat meer gecured is dat dan het frisse wat meer naar voren komt, het ruikt ook een beetje naar een oude verpakking van wierook.

 

SMAAK/paarse pheno: De donkere kant word ook hier weer bevestigd in de smaak van deze dame, heerlijk zoet met een kruidige ondertoon die ik zeker wel waardeer het geeft de smaak wat meer diepgang en dat maakt het makkelijker om haar vaak te roken (minder snel eentonig)

ze proeft heel vol en je hebt echt gelijk een mond vol smaken die je wel moeten liggen....

voor mij gelukkig geen probleem, ben een echte zoete kouw..:P

 

SMAAK/groene pheno: HEERLIJK..!! ook hier komt het frisse wat in de geur zit meer naar voren als de donkere kant, en dat geeft haar een totaal andere smaak en zal door de meeste rokers als lekkerder worden ervaren omdat ze wat meer "normaal" smaakt...

ik weet niet waar het vandaan komt maar het citrus tintje in de smaak doet het hem.

een super mooie mix en valt iets mooier op ze plek als de paarse pheno vind ik.

 

UITWERKING/paarse pheno: ook hier een mooie balans tussen stoned en high en zeker niet te heftig, wat haar een ideaal overdag rokertje maakt.

en met de zomer met de zon zo heet boven je is ze de perfecte aanvulling bij een drankje..

ze werkt namelijk erg stabiel je weet snel wat je aan der hebt, ze komt namelijk erg snel op der piek maar blijft daar dan ook erg lang hangen..

ze past voor mij in het plaatje met jackberry blueberry jackblack en andere lekkere overdag rokertjes..!!]

 

UITWERKING/groene pheno: de uitwerking is bijna gelijk aan der zusje, ze komt mij alleen wat sterker over in der high wat volgens mij te wijten is aan een iets groter deel sativa, en daardoor is er naturlijk in verhouding eerder geoogst wat haar meer witte trichomen geeft dan haar paarse zus.

 

EINDSLOT: dit is een soortje wat volgens mij bijna perfect gelukt is, de ballans tussen de ouders is mij iedergeval super bevallen en vond vooral de groene pheno (onverwacht) lekkerder kwa geur en smaak.

wel erg mooi om zo'n groot verschil in de smaak en geur te hebben per pheno, en dit soortje doet mij heel ergn sativa aan (wat ik een voordeel vind) en dat allemaal verpakt in een 10 weken bloeier...!!!

super gebreed super gegrowd en jij natuurlijk super bedankt pukkeltje voor het mogen testen van deze heerlijke dame..

 

 

 

UITERLIJK: paars 8.5 groen 8

GEUR: paars 8 groen 8.5

SMAAK: paars 8.5 groen 9

UITWERKING: paars 8 groen 8.5

OPBRENGST: paars 8 groen 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_1686794.jpg

 

GEGROWD DOOR : Cannabizznis

SOORT: Fairy taile

VAN: Beekaa (Limited femseeds)

INDICA/SATIVA: grotendeels indica

KLOK OP 18/6: 3.5 week

KLOK OP 12/12: +- 10 weken

GROEI: ze gaat erg snel van start en heeft een stevige groei die tot wel 2.5 week na het omzetten van de klok door zet,

ze maakt ook erg veel internodes/vertakkingen aan en heeft ook erg mooie brede ''blad vingers'' met net zo'n imposant blad.

TOP OPBOUW: ze heeft voor het grote aandeel indica een erg sativa achtige top opbouw en structuur, grote luchtige toppen die in overvloed uitlopers krijgen als je haar goed verzorgt.

OPBRENGST:ze heeft een goede opbrengst voor de bloei tijd die ze heeft en behaalt vooral haar gewicht uit haar grote ''hoofd'' toppen..!

 

UITERLIJK: het zijn hele luchtig ogende topjes wat uiteindelijk nog heel erg mee valt als je haar sprokkelt.

ze heeft wel aardig wat blad maar wat gelukkig geen straf is door het hoge thc gehalte wat ze mee dragen.

ze heeft een gemiddelde kleur groen en vrij kleine mokka gekleurde pistels.

de potentie van deze dame wordt echt verstopt onder het groen, :)

want als je goed in de topjes zoekt kan je zelfs de hars druppeltjes nog vinden die nu goed opgedroogd zijn..!! ;)

 

GEUR: wowww..!! gelijk als ik het zakje open komt de sterke geur me te gemoet, het eerste wat in me op komt is de geur van de cheese genetica gemixt met een zo'n doos vol met verschillende fruit smaken van thee..!!

een geur die niet heel speciaal is op zich zelf maar wel heel compleet en erg penetrant is met een heerlijk zoet/zurig tintje en door iedereen wel lekker gevonden zal worden. :rolleyes:

 

SMAAK: ze heeft een minder zoete smaak dan ik dacht dat ze zou hebben, ik vind de smaak vooral moeilijk te plaatsen/benoemen.

ik proef vooral veel thc en een beetje een woody achtig smaakje met heel ver nog wat zoets..

ze is dus niet echt uitgesproken en heeft een beetje van alles in der zitten alleen niks springt er echt uit..

 

UITWERKING: de potentie was natuurlijk al veraden door het gehalte thc maar dit is toch wel een stapje hoger dan ik verwachte.... ;)

wat een kracht heeft deze dame, ze komt gelijk bij de eerste halen keihard binnen en maakt je hele lichaam even 2 keer zo zwaar en maakt gelijk even duidelijk wie de broek aan heeft...(ik iedergeval niet meer)

ze geeft een heerlijk kalmerend/bedwelmend gevoel en werkt ook erg goed tegen de pijn in me handen en bleef dan ook zeker 2 uur goed hangen. :D

dit is niet iets wat je de hele dag wil roken als je nog iets voor elkaar wil krijgen, maar dat maakt haar natuurlijk wel perfect voor een luie zondag met een filmpje of voor het slapen gaan.

 

EINDSLOT: dit is echt een POWER wietje..!

ik was super nieuwschierig naar deze dame uit beekaa's stal en ben cannabizznis dan ook dankbaar dat ik haar heb mogen ''testen''.

het is niet echt mijn ding kwa smaak maar het effect maakt het dubbel en dwars goed.

een echt narcotisch soortje wat zich tussen de grote indica namen makkelijk staande weet te houden en voor mij ook perfect de rol van pijnstiller kan in vullen..

 

 

UITERLIJK 7.5

GEUR 8

SMAAK 7

UITWERKING 9

OPBRENGST 8

 

nogmaals bedankt vriend..! :D

mvg stikkie

 

 

het volgende verslag zal de oldscool haze zijn van samhowdee en daarna komt nog wat lekkers van cannabizznis

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel mooi verslagje, krijg meteen weer zin om de fairty tall te voorschijn te halen :D ;)

 

post je hem ook nog even in het test topic, zullen vast wel wat kwekers iets aan hebben. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is hij uiteraard te gelijk in gepost :D

ik druk hem net uit, echt een power soortje..!

merk al een groot verschil tussen het eerste canna rokertje wat ik gerookt heb en dit.. :rolleyes:

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is grappig, want dat vind ik ook....

 

kan aan vele dingen liggen, maar denk ook dat de voeding zeker heeft meegeholpen daarin. :D

best blij met me kleine coffeeshopmenutje :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt bekend stik!

Zo ken ik haar ook, old skool Harshness (leer) en dikke penetrante lucht, mini tikkie exotisch maar daar moet je bewust mee bezig zijn om het te proeven.

Stoned is ook echt BAM!, zeer herkenbaar gheghe

 

Het is ook niet mijn favoriete smaak van een rokertje, maar er zijn ook mensen die dit juist willen, zo penetrant en zo heavy...

Dat is dus ook de reden geweest dat ik fairytale gemaakt heb.

Ultieme stoned, voor de "rainy" days..

 

mooi verslag man

Thanks

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_924195.jpg

 

GEGROWD DOOR : Samhowdee

SOORT: oldschool haze

VAN: onbekend

INDICA/SATIVA: 100% sativa

KLOK OP 12/12: 92 dagen

GROEI: ze heeft een echte sativa groei/opbouw met hele smalle en lange bladvingers en word al snel groter als 1.5 meter...

haar blad/top verhouding is echt super, als ze naar het einde loopt is er echt bijna alleen nog maar top te zien..!

TOP OPBOUW: deze dame maakt echt mega buds aan..!! een hoofdcola met grote tennis bal formaat zij toppen,

de toppen maken mooie uitlopers en zijn verassend compact voor een 100% sativa.

OPBRENGST: deze dame lecht erg veel gewicht in de weegschaal maar daar zit dan natuurlijk ook wel een bijpassende bloeitijd aan vast..

 

UITERLIJK: zoals ik al aangaf een erg compact uiterlijk voor een sativa met een 2e bloei die erg goed te zien is..

ze heeft een donker uiterlijk door de lange pistels die ze heeft en nu mooi donker bruin zijn gekleurd,

al het toch wel lichte groen heeft een grijzige gloed over zich heen door alle erg kleine maar in hoge aantallen aanwezige kristallen..

de positieve bladverhouding zie ik ook hier terug en ze heeft dan ook bijna geen blad ''in'' de top zitten

 

GEUR: yeeeehaaaa..!!! niet normaal ze prikkelt gelijk bij het openen van het zakje in me neus...

een overvloed van kattenpis citroen en een heerlijke dosis madame janette..

dit is DE definitie van een haze smaak, echt perfectie en een genot als je het weet te waarderen, want het blijft natuurlijk wel een erg sterke en zure geur..

wat ik ook gelijk merk is dat je tolerantie voor deze geur totaal niet aanwezig is, je blijft haar maar ruiken tijdens het roken terwijl je normaal aan de meeste geur wel went..

 

SMAAK: ze heeft een hele zachte rook en smaak wat ik totaal niet verwachte toen ik haar rook, een hele suptiele haze smaak met een citrus onder toon maar niks heftigs...

door dat ze zo zacht is rook je haar heel makkelijk weg en zat ben je deze dame niet snel...

ik blijf me lippen ook maar likken omdat er een zurig smaakje op blijft hangen die je pas als na smaak mee krijgt tijdens het roken maar wel een heerlijke toevoeging is aan het roken van deze dame..!

ze heeft niet echt 1 smaak die er heel erg uitspringt maar toch zal iedereen er gelijk de bekende haze smaak uit weten te halen...

 

UITWERKING: dit is echt wel even wat anders dan ik normaal rook,

ik ben echt wel wat sativa's gewent maar dit is echt trippy,..! ze komt heel mellow binnen en je denkt dan ook in het begin dat er weinig zal gebeuren omdat het stoned bijna helemaal weg blijft..

maar zodra je een kwartiertje verder bent merk je hoe ver je in je zelf treed en alleen nog maar met je zelf bezig bent...

ik voel me super actief maar ben te vaag om echt wat klaar te spelen, totaal niet suf of een zwaar lichaam en toch totaal van de kaart...

ik zie het een beetje als een lichte versie van een mind fuck van X..!!

echt heerlijk om een game te spelen of een film te kijken en totaal te worden mee genomen in een soort lichte trip...

ze houd ook zeker 2.5 uur aan en is 1 van de meest heftige high's die ik ervaren heb met wiet...

 

EINDSLOT: dit is mischien wel 1 van de speciaalste soortjes die ik heb mogen proeven en het was dan ook een ervaring appart om dit te mogen roken..!!

samhowdee nogmaals bedankt voor deze kans en jou kwaliteit is terug te vinden in je dames..

 

 

UITERLIJK 7.5

GEUR 9

SMAAK 8

UITWERKING 9.5

OPBRENGST 8.5

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_2032769.jpg

 

GEGROWD DOOR : Cannabizznis

SOORT: Killing fields (paars)

VAN: Sannies shop

INDICA/SATIVA: grotendeels sativa

KLOK OP 18/6: 3.5 weken

KLOK OP 12/12: +- 14 weken

GROEI: deze dame ''groeit de pan uit'' als je haar goed verzorgt, ze heeft erg grote bladeren en maakt vaak een kaarsen standaard achtige opbouw...

 

TOP OPBOUW: bij cannabizznis waren het mooie golfbal achtige toppen die opgestapeld waren van boven tot onder helemaal tot ze zich samen voegen met de zijtoppen, maar deze dame heeft ook zeker de potentie om meerdere cola's aan te maken...

ze heeft een mooie ''sativa'' look zonder op compactheid in te leveren..

 

OPBRENGST: ze heeft een bovengemiddelde opbrengst en helemaal als je de bloeitijd mee rekent (samen met de roze heeft deze pheno de kortste bloeitijd van de pheno's)

je moet het wel heel gek maken wil je met deze dame geen leuke opbrengst halen..

 

UITERLIJK: we weten natuurlijk allemaal dat de kf een schitterend wietje is en dit is er zeker geen uitzondering op...

een prachtige diepe paarse kleur die word afgewisselt met het groene blad en bedolven word onder een laag grote kristallen.!! :o

de pistels vallen ook helemaal op de achtergrond door het donkere van het paarse wat haar een heel schoon uiterlijk geeft..

 

GEUR: die heerlijke bekende zwoele volle zoete geur die afgewisselt wordt met een pertol geur...totaal mijn ding..!!

en iets wat ik niet eerder in de kf's geroken heb is een best wel aanwezige aarde geur die haar wat minder scherp maakt in de geur, (AN voeding??)

anders als ik gewent ben maar zeker niet minder, en het blijft een soortje van...ruiken is roken...niet aan te ontkomen..!!

 

SMAAK: bij de eerste haal prikkelt ze al op de punt van je tong en weet je dat je iets lekkers te pakken hebt..

een zachte zoete en kruidige (waar het vandaan komt ? ik weet het niet.) smaak die een echte berry na smaak achterlaat..

en ook hier proef ik iets donkers in de smaak, het is weer de aarde tint die denk ik aan de AN te wijten is..

een heerlijke ''hele dag roker'' waar ik nooit genoeg van kan krijgen..

ze smaakt totaal anders als de voor mij bekende kf (donkerder in smaak) maar ze is zeker niet minder lekker en behoort voor mij tot 1 van de meest complete smaken..

 

UITWERKING: een heerlijke combinatie van een lichte stoned met een stevige high die langzaam opkomt en maar blijft bouwen..

en omdat ze zo blijft opbouwen is het niet een soortje wat te onderschatten is..

ze geeft energie voor 2 maar geeft je ook weer zoveel mentale rust dat je het niet nodig vind om druk te gaan lopen doen..

net als de smaak laat ook de uitwerking het zeker toe om hier een ''hele dag roker'' van te maken..

het stoned gevoel was bij mij al vrij snel weg maar de high was een stuk heftiger en bleef ook zeker 2 uur goed actief.

 

EINDSLOT: ik heb echt al ontelbaar veel killing fields gerookt en toch was deze weer totaal anders...

dat is natuurlijk een deel cannabizznis en een deel AN.

ik heb het ervaren als een heerlijke relaxte roker met een A+ smaak en geur die wel door iedereen heerlijk gevonden moet worden... :P

nogmaals bedankt cannabizznis voor het opnieuw mogen kennis maken met deze zwoele dame..

je resultaten schieten per ronde omhoog..!! :nerd

 

 

UITERLIJK 8.5

GEUR 8.5

SMAAK 8.5

UITWERKING 8

OPBRENGST 8.5

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_1353324.jpg

 

GEGROWD DOOR : Cannabizznis

SOORT: Shackzilla

VAN: Sannies shop

INDICA/SATIVA: Hybride maar grotendeels sativa

KLOK OP 18/6: +- 3.5 weken

KLOK OP 12/12: +- 14 weken

GROEI: dit is een dame die de potentie heeft om uit te groeien tot een monster en dus ook perfect gelijk op 12/12 kan beginnen..

een mooie opbouw met best brede vingers voor het aandeel sativa dat er in zit, en ze heeft maakt een spurt aan het einde die niet onderschat mag worden.

 

TOP OPBOUW: net als haar groei zijn ook de toppen indrukwekkend te noemen, het hangt een beetje van de pheno af of je een cola blik krijgt omringt door golfbal formaat toppen of dat je het sativa monster krijgt met mega cola's van onder tot boven...

bij deze pheno is de strek het ergst aan het einde maar gelukkig ben je die zo weer kwijt als het helemaal dicht groeit met toppen.!

de toppen ogen best compact en dat word ook bevestigd als je ze in je handen krijgt.

 

OPBRENGST: deze dame vult met gemak al je weckpotten tot de nok/deksel..!!

ze hoort zeker bij 1 van de grotere opbrengers en je moet het dan ook wel erg bont maken wil ze je niet verwennen..

als je haar topt maakt ze makkelijk meerdere cola's aan en ze zal het dan ook in bijna elke setup goed doen (scrog/sog/verticaal)

 

UITERLIJK: het is een erg mooi topje met hele kleine top-blaadjes en heel veel kleine licht bruine pistels...

ze heeft een lichte kleur groen en is echt bezaait met thc wat de ondergrond bijna helemaal bedekt, het zijn hele grote ''kristallen'' en je kan dan ook op sommige plekken zelfs met het blote oog de ''paddenstoeltjes'' zien..!

je ziet op sommige plekken de ''kristallen'' ook erg mooi schitteren maar het overgrote deel is duidelijk amber gekleurd en veraad dus eigenlijk al gelijk dat dit een heeeele stoned dame is..

 

GEUR: ik ruik gelijk de shack terug in deze pheno, heerlijk zuur en echt hazy..!

op het moment dat ik haar sprokkel komt de super zilver meer naar voren en komt er een dosis zoet overheen..

een hele zachte maar toch goed aanwezige geur die ook erg lang blijft hangen en elke haze liefhebber zal aantrekken,

ik vind het vaak lekker als een zoete haze het ''kattenpis'' geurtje er over heen heeft als contrast maar deze dame komt niks te kort want als contrast werkt het zurige van de shack echt perfect... i love it..! :lol:

 

SMAAK: precies waar je op hoopt als je de geur ruikt, een zurige smaak die overheerst met een zoetige bij smaak die heerlijk achterblijft in je mond..

een hele volle smaak met ik weet het nu zeker een AN ''aarde/natuurlijk achtige ondertoon er aan toegevoegd wat ik in al cannabizznis zijn soortjes terug proef sinds hij AN gebruikt..

net als de geur zal de smaak door de meeste als lekker worden ervaren omdat het niet echt een hele aparte/vreemde smaak is waardoor je haar ook lang achter elkaar kan roken zonder dat ze eentonig wordt..

de super zilver haze had van mij nog wel wat meer naar voren mogen komen want ik heb namelijk liever een heel zuur of heel een zoet soortje maar als er dan een perfecte middenweg bestaat is dit hem wel.

ik proef ook goed terug dat ze alle tijd heeft gekregen en dat ze goed gespoeld is, je proeft de liefde zeg maar..

 

UITWERKING: een hele lekkere up high die je zin geeft in wat gaat komen (los van wat dat is) maar toch ook lekker kalmerend werkt als de sfeer het toe laat..

ik krijg al vrij snel honger van deze dame en zin om iets actiefs te doen,

door de zachte smaak en omdat de heftige stoned uit blijft rook je haar ook lekker makkelijk weg wat voor de beginnende roker nog wel eens misleidend zijn want het high gevoel blijft goed opstapelen en kan dus al snel te veel worden voor sommige rokers.. :o

de high heeft dik 2 uur lang aangehouden die wel echt voorbij zijn gevlogen omdat ik alles erg vermakelijk vond en nogal druk bezig was in me hoofd... :P

een heftige high zonder trippy te worden wat haar dus de perfecte gezeldschaps roker maakt.!

 

EINDSLOT: ik vind dit echt een hele mooie en stabiele soort die in veel verschillende kleine en grotere setups perfect gebruikt kan worden...

het is een makkelijke dame en de rest klopt ook gewoon, een boven gemiddelde opbrengst/geur/smaak en uitwerking.. :lol:

ik rook haar al een tijdje heel veel en dat zal ook nog wel even zo blijven want snel vervelen doet deze dame niet..!

super gegrowd cannabizznis, dit was ook weer een toppertje, bedankt..! :nerd

 

 

UITERLIJK 8

GEUR 8.5

SMAAK 8.5

UITWERKING 8

OPBRENGST 9

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...