Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
goodspeed

Wiet Snuiven...Whaha

Recommended Posts

NB: Ben/was geen gebruiker van andere drugs dan cannabis !

 

Gisteren zat er nog een beetje wiet in mn zakje, egt een klein hoopje..te klein om op te roken, en te groot om over het venster te gooien (als je dát maar laat :))..Dussss....je gelooft het of niet, ik heb het opgesnoven voor de gein, haha...

 

Hmmzz...een half uur daarna ging ik slapen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje high van werdt , serieus !! Ohwja, en wat nog fijn is voor de mensen die van wiet geur houden; ik liep de dag erna (vandaag dus) de hele dag rond met een prachtige orange wiet lucht in mn neus ! Haleluja ..! Overigens ben ik niet van plan om door te gaan met dat snuif gedoe :) Dan wordt je al gauw voor een weirdo aangekeken :roll: Was puur uit nieuwsgierigheid ..:) Stel je voor dat je ff in de coffeshop wietjes gaat snuiven waar iedereen bijzit :) En al mocht je dat van plan zijn; ik draag geen verantwoordelijkheid voor de reacties van de omzittende :wink: :D

 

iemand nog ervaring met wiet-snuiven ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
je kunt de volgende keer miss is weed spuiten proberen  8)  

 

FrEaK :D

:)

 

Lijk me niks... zit je de volgende dag op je werk;

valt er een stukje wiet uit je neus :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha kep wel is poedersuiker gesnoven maar nog nooit wiet....

Share this post


Link to post
Share on other sites
hahaha kep wel is poedersuiker gesnoven maar nog nooit wiet....

 

poedersuiker.. komop man... dat gaat helemaal vast zitten in je neus suiker lost op :S zeker teveel gedronken..

Share this post


Link to post
Share on other sites
hahaha kep wel is poedersuiker gesnoven maar nog nooit wiet....

 

Whaaaha,poedersuiker :?: :)

Waarom heb je dat in hemelsnaam in je neus gestopt,Pizza :?:

Of was je soms genept?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet snuiven.... :) Wel niet bijster goed voor je sinussen .....rauwe wiet bevat namelijk kleine cystolietharen - kleine scherpe kristallen naaldjes - die kunnen gemene ontstekingen veroorzaken.... 8O

Dat is trouwens ook de reden waarom wiet niet rauw mag gegeten worden - kwestie van maag/darmontstekingen te vermijden. :wink:

 

Groetjes, 8)

 

Seraph.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hahaha kep wel is poedersuiker gesnoven

 

:) En kreeg je dan gesuikerde neusbeesten, Pizzaboy :?: :D

 

Misschien iets om op de markt te brengen in Bujumbura :!: :D :) :)

 

Groetjes, 8)

 

Seraph.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiet snuiven.... :)  Wel niet bijster goed voor je sinussen .....rauwe wiet bevat namelijk kleine cystolietharen - kleine scherpe kristallen naaldjes - die kunnen gemene ontstekingen veroorzaken.... 8O  

Dat is trouwens ook de reden waarom wiet niet rauw mag gegeten worden - kwestie van maag/darmontstekingen te vermijden.  :wink:  

 

Groetjes,  8)  

 

Seraph.

 

oeps.. rauw eten va wiet slecht :S dat doe ik weleens :oops: ik vind t wel lkkr :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ja, je valt er natuurlijk niet meteen van dood...

Maar het valt zeker af te raden - cystolietharen zijn kleine krengen die behoorlijk wat trubbels kunnen veroorzaken en kleine oorzaken kunnen op termijn gemene gevolgen hebben.

Mijn katten durven soms wel 'ns illegaal van de planten snoepen - katten eten graag groen omdat dat ze helpt haarballen uit te kotsen - maar van rauwe wiet krijgen ze wel degelijk bloed in het uitgekotste slijm.

 

Best niet doen dus. :wink:

 

Groetjes, 8)

 

Seraph.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...