Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ganjabongg

help mij nieuwe growbox

Recommended Posts

dag beste kwekers ik heb mij vandaag een growbox gaan kopen van ''secret jardin'' genaamd darkroom.

 

daarbij heb ik mij een lamp gekocht van 600 watt en filter een afzuigsysteem en een relis.

 

mijn probleem is nu ik weet niet hoe ik alles moet ophangen. de voledige tent staat er

maar ik heb mijn lamp en afzuigsysteem maar geen bekabeling. kan er me iemand helpen of een link geven waar dat het stap voor stap duidelijk uitgelegd word???

 

dikke groeten ganjabongg

Share this post


Link to post
Share on other sites

de bouwdoos, en de electrohoek zijn heel leerzaam denk ik voor jou.

ook zie je vaak bij verslagen hoe de tent word ingericht d.m.v foto's zie je hoe het moet hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf ook een tentje, maar er zijn tig manieren..

Een van de vele mogelijkheden (dit is hoe ik het heb):

 

gallery_26426_10643_651656.jpg

 

Van lampenkap naar VSA, van VSA naar schakelkast, schakelkast instellen en in stopcontact duwen..

Afzuiger aansluiten op fancontroller (indien je die hebt) anders gewoon inpluggen..

 

En draaien maar..

 

Succes..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet weet hoe je het allemaal aan moet gaan sluiten, DOE HET DAN NIET ZELF !

Het kan wel eens een schokkende ervaring worden hehehe.....

 

 

 

Lees anders dit even door, word je heel wat wijzer van.....mocht je het dan nog niet snappen, vraag dan een schema bij je GS? Kleur op kleur, met noob-uitleg......

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...=vsa+aansluiten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai ai ai ik voel al geknetter aankomen, zou ipv dat relais gewoon een heel schakelbordje nemen als je al geen verstand van electra hebt en bij de shop overal stekker aan laten maken, dan is het alleen nog een kwestie van de goede stekkers in de juiste wcd's doen. En dat zou hij misschien via nummers op de stekker en wcd doen. Brrrr vind het altijdmaar eng als men ineens gaat spelen met snoeren en dan een relais in de handen gedrukt krijgt, waar ze eigenlijk niet eens van weten wat het doet. Altijd fijn, maar succes ermee, denk dat uitleg van de anderen wel erg duidelijk was.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het kan wel eens een schokkende ervaring worden hehehe.....

 

:lol: Ik kan het weten! schok gekregen, verkeerde aanwijzingen gekregen over de VSA..

Meteen alle elektra uit handen gegeven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

electra is vaak het moeilijkste voor de meeste kweekers .

 

zorg dat het veilig is en ga niet prutsen en uitproberen totdat het goed is want kan ook goed lijken :huh: .

 

terwijl je licht te slapen hoor je opeens het brandalarm .

 

groetjes :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...