Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sparky

Buiten PP

Recommended Posts

Ik zou iedereen fisch mix van de growshop willen aanraden. Is van Biobizz plantje is 6 weken oud...en 65 cm terwijl ik slecht begonnen ben, meteen in de zon en te veel water..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha..je moet niet té hard roepen weetje. De grond is natuurlijk de basis , maar de kracht van je plantje zit grotendeels in het DNA opgeslagen. Darnaast spelen een hoop andere (weer)factoren mee...Zo heb ik ook een zak kant en klare grond gehaald bij de growshop..kheb mijn NL erin gezet toen ze nog allemaal evengroot waren. Nu zitten er verschillen in van 40 centimetetr in hoogtes, terwijl ze allemaal precies hetzelfde zijn behandeld. :roll:

 

Gr. GS

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij zit ook 40 cm tussen de grootste en de kleinste plant Grootste is nu 73 cm kleinste 33 cm. Vreemde is dat de kleinste planten in bakken van 15 ltr staan + hele dag in de zon. Deze verplaats ik namelijk. De 2 grootste staan in de volle grond, maar tot 15:30 in de zon. De andere tot 21:00 uur s avonds die zouden dus groter moeten zijn zou je zeggen, ik weet het dus ook niet meer. Weet wel dat ik volgend jaar alles in de grond ga zetten.

Ben heel benieuwd of er wat vanaf komt...Nu de grooste plan al 73 cm is vraag ik mij af hoe hoog ze ongeveer gaat worden..... :roll: Iemand een idee?? :roll:

 

gr sparky

Share this post


Link to post
Share on other sites

welke planten heb je, PP ? Zo ja...als ze nu 70 cm zijn...dan kun je verwachten dat ze rond de 1.5 m zullen zijn als ze in de bloei gaan...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeetje zo groot joh :) cool zeg nooit verwacht als ze maar niet hoger als mijn schutting worden (1.80) anders gaat het wel heel erg opvallen...

 

Je zegt als ze in de bloei gaan, dat betekend binnen een paar weken toch??? Er komen namelijk al witte haartjes op. Redden ze het dan wel met de 8 weken bloei tijd erbij voordat het veel te slecht weer wordt.....Begin oktober ga ik op vakantie en zullen 2 pp het een poosje alleen moeten doen.... De anderen gaan uit logeren hahaha. Hoeveel zou er van die 150 cm pp afkomen(indien die het gaat halen) ??? :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het goed is gaan ze in Augustus of iets verder in de bloei...kijk, dus dan ben je niet de enige die mag hopen dat ie mooi weer treft als ze gaan bloeien...dat hopen natuurlijk alle kwekers die hun meissies buiten hebben staan. Als ze over 1.80 m beginnen te komen (zal wel niet ) dan kun je de plant gaan toppen...zo krijg je meer zijtakken, niet alleen maar meer maar ook vollere :)

 

hoeveel er van 150cm af gaat komen is moeilijk te schatten...dat is erg verschillend namelijk. LAten we zeggen dat je rond de 200 gram zult hebben, droog dus rond de 40.

NB: dat is een schatting he !!!!

 

 

GR. GS

Share this post


Link to post
Share on other sites

het wachten is op het goede weer in de bloei dus. Hoewel ik het mooie weer nu ook wel tof vind. Kunnnen ze lekker groot en sterk worden, ik hoop namelijk dat ze flink wat gaan dragen haha.

 

Gisteren nog es gemeten, al 75 cm dus gaat helemaal goed :) Binnenkort moet ik zeker stoppen met die vis emulsie, tenminste dat hoorde ik van de growshop.

 

gr sparky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi joh ! ze groeien dus lekker :)

Wat ik je aan kan raden is gwn voeding meegeven met water , maar wel in kleine hoeveel heden. Als je dat om de 3 dagen doet met om de 2 weken een week pauze weet ik ckr dat alles goed komt !

 

Succes !!!

 

GR GS

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog steeds ben ik aan de gang met die vismix, inmiddels is mijn grootste meid al 1.20

 

ben benieuwd of ze straks ook wat lekkers gaat producereren.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...