Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ratten. Voorheen: vtmuis

Wet niet waar ik het anders kan plaatsen

Recommended Posts

Bij mijn oude berichten is nog wel te vinden dat ik niet tegen wiet kan maar het nodig heb tegen de pijn.

Nu ben ik er achter gekomen dat ik zelfs verlichting van pijn en goed kan slapen op wiet-knipsels!

Weet niet hoe het precies heet maar ik bedoel de kleine blaadjes net naast en vanuit de toppen die je weggooid na het knippen.

Ik laat ze drogen en maal ze met een koffie-boon maler en het werkt perfect voor me!

Ik zet elk jaar een plant in de tuin en heb het hele jaar genoeg maar helaas is het dit jaar misgegaan.

Aangezien we hier niet mogen verhandelen hoop ik dat jullie dit niet zien als handel of wiet.

Ik zoek zoek dus het afval van rond de top.

Kan je me hier aan helpen in een ruime straal van Haarlem..heel graag!

Ik kan het ergens ophalen, we kunnen ergens wat afspreken,je kan het over mijn schutting gooien enz enz

Hoop dat iemand me kan en wil helpen..

 

Groeten,

Mark.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogen ze bij mij ook over de schutting gooien maar dat gaat denk ik niet gebeuren B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij ons heet dat gruis...en is een markt voor dus zie niet echt gebeuren dat ze t over je schutting gooien ofzo B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knipafval wordt tegenwoordig (vooral door de hobbyisten) gebruikt om ice-hash of gumby hash van te maken.

Ik denk dat je om die reden geen gehoor zult krijgen, maar misschien heb je mazzel B)

 

Je zou er ook voor kunnen kiezen om met 1 grammetje wiet gewoon een stuk of 5 joints te rollen, eventueel met tabaksvervangers die ze nu ook aanbieden in sommige shops (dampkring in amsterdam in ieder geval, en haarlem is natuurlijk dichtbij)

 

Succes in je zoektocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aangezien we hier niet mogen verhandelen hoop ik dat jullie dit niet zien als handel of wiet.

Sorry, maar dat moet ik (voor het voortbestaan van het forum) wel als handel zien B)

 

Het aanbieden van en/of vragen naar illegale handel is niet toegestaan, ook niet via de pm/email van het forum. Onder illegale handel verstaan we ook (het verkopen, aanbieden of ruilen van) planten of delen van planten zoals stekken.

 

Gesloten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...