Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Whiteindo

Ervaring Guna Guna @ Uden

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

 

Ik ga soms naar Guna Guna in uden. omdat de rest heel ver weg is maar ik ga er nooit meer heen.

 

Omdat:

 

1-je krijgt je wiet in een vierkant bakje, waarom vraag het niet aan mij? en op het doosje zit 20 cent statie geld die moet je erbij betalen.

 

2-Weinig keus kom je tegen sluiting tijd heb je alleen nog bubblegum,

 

3-Je kunt alleen Per 15 euro halen, Bv: wil je white widow krijg je een doosje 1,9g 15,20euro OF SuperSilver Haze 1,0g 15,20euro.

 

4-Een kennis heeft daar gewerkt, en die zij dat ze een kast hebben voor vaste klanten en een kast voor onbekende, in die van bekende zit veel meer in de doosjes.

 

5-Ik heb een keer ter plekke nagewogen Op doosje stond 1,9 gram maar het was 1,5 gram. en vervolgens kreeg ik wel een top van ongeveer 1 gram gratis.

 

 

Graag hoor ik jullie mening hier over!

 

Ps: heb je tijd neem kijkje bij mijn buiten kweek: http://www.wietforum.nl/2010-4xpurple-wido...oor-t72130.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

ssh 15 euro DAMN wat een lompe prijs.. ben er zelf ook wel eens geweest toen ik in de buurt werkte, spul was niet te pruimen (had 't eigenlijk moeten roken)

 

dat statiegeld bakje komt vaker voor. o.a. bij the grass company, wellicht om ervoor te zorgen dat je terug blijft komen voor die 20 cent statiegeld? en een zakje kost geld, een bakje kost geen geld aangezien de helft die bakjes wegflikkert en ze dus constant 20 cent cashen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

slechtst ooit....of slechtste ooit.

Bedoel je dus.

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bakjes zijn denk ik om je toppen mooier te houden(minder ingedrukt), en dat er minder kristallen an het zakje blijven kleven

 

en natuurlijk is het ook handig om je klanten terug te laten komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff ja

 

had ik gister maar ff gekeken hier

vandaag bij guna guna geweest helaas was eigen kweek op

en dan valt wat je hier koopt wel heel erg tegen

 

1 x 15 € ww

1 x 25 € speciale aanbieding nu boven aan de lijst

 

bijde roken naar gedroogd gras

en bij de 25 € slik lijkt wel grind harde witte hoekige steentjes

 

over weegschaal en loep resultaat maar te zwijgen soort buiten wiet ofzo

lekkere kerst kan nog eens gaan kijken voor lekkers mms in venray of nijmegen dan maar

 

mag je trouwens openen en ruiken ergens ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...