Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nederwierie

VVD, CDA en PVV nog steeds in gesprek

Recommended Posts

gewoon zwijgen, alle discussies uit de weg gaan, zeggen wat je al tig keer hebt gezegd (dan kom je standvast over op 't volk en dat doet 't goed, of je standpunt nu recht of krom is) mochten er naar aanleiding van wilders gebrabbel icm zijn positie aanslagen komen in NL, mag ELKE PVV stemmer zichzelf op de vingers tikken.

 

elke partij heeft goede/slechte punten, die voor de een goed uitpakt, voor de ander slecht, maar het totaalbeeld is zwaar belabberd!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

POLITIEK is en BLIJFT afleiding voor de massa.....iedereen die in politiek GELOOFT, komt op een dag bedrogen uit.

De overheid is er niet om ons te helpen maar om TE BESTUREN en kijk waar dat ons dat brengt.

NAAR DE POORT VAN DE HEL, als je ''ze'' zou willen geloven.

Nou ik niet meer, geen mens die mij kan vertellen hoe je hier moet leven ; mijn morele gevoel vertelt 1000x meer als alle politieke nepregels bij elkaar.

 

Nog even en dan is de CODEX er door en dan ook waarschijnlijk geen wiet meer, maar de Nederlander vindt dit niet erg ,want er komt bijna geen tegengas nog 6 maanden en dan mag je geen knoflook meer kweken want dan ben je een GEVAAR voor de NWO.

 

Maar blijf vooral kijken naar de 1ste en 2de kamer want daar spreken ze altijd de waarheid, en vertellen ze het VOLK echt wel wat ze moeten weten.

 

En Wilders is een spion net als mevrouw Ali, de boel lekker opruien en dan naar een ander land vluchten.

Dit is het plan van Wilders ook , die heeft al een tijdje een beschermde villa in Israel.

 

Maar blijf geloven beste mensen, die Politiek liegt niet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja daar ben ik ook bang voor.

dat door wilders zijn uitlatingen over de islam kwaad bloed zet bij de islam terroristen.

dat is het gevaar,zijn woorden kunnen wapens zijn.

 

ik kan al 1 ding voorspellen dat we een zeer nare tijd tegemoet gaan de komende jaren.

alles streng en een overheersende mentaliteit onder de mensheid vol hebzucht en verraderij.

 

ook over de cda en vvd heb ik geen goed woord.dat juist die 3 partijen bij elkaar komen zeg......

ze zouden een subsidie moeten geven,wie niet meer in nederland wilt wonen krijgt een oprot premie van 250.000 euro.dan is het''thailand here i come'' ;)

 

sowiezo denk ik er over om misschien 2 jaar keihard door te werken en af en toe een hosseltje en dan sparen.

en dan lekker voor een jaar of 5 normaal in thailand te leven.een huisje kost daar aan huur niet veel,75 euro voor een leuk huisje per maand.

dat is een beetje mn plan,gewoon minstens lekker 5 jaar weg hier uit nl,het word te erg hier.

ik volg het nieuws wel over de schotel wat er in nl gebeurt,als het weer nomaal word kom ik(misschien)terug :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

yup wilders is niet de juiste leider voor dit land,

 

maar een stop op het immigratie beleid is toch zeker verreist in deze economische dip!

 

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik, mijn vader, en voorvader en tot duizenden jaren geleden, hebben keihard gewerkt en werken nog om dit land zo mooi mogelijk te maken, dankzij al dat harde werk hebben wij het hier nou zo mooi, goede ziekenhuizen, bibliotheken, scholen, goede infrastructuur, openbare toiletten e.t.c.... Toch wordt ik altijd een beetje bruut als ik van die KUT marokanen op straat zie niks doen. Het valt me ook op dat 90% van de coffeeshop bezoekers allochtoon is. Als je geen werk hebt, tja wat moet je dan? (hiermee wil ik niet alle marokanen over 1 kam scheren, ik bedoel slechts het grootste gedeelte!)

 

Van mij mag het immigratie beleid wel worden stopgezet, laat ze maar in eigen land een toekomst opbouwen inplaats hier de problemen komen verzwaren.

 

pff dat lucht op.

 

btw, ik stem niet, politiek is bedrog

Share this post


Link to post
Share on other sites

het probleem zit 'm in de integratie, niet de immigratie

en dan moet je juist niet die grens tussen autochtoon en allochtoon verder gaasn benadrukken, dat gaat de integratie alleen maar tegen

van mij hoeven ze ook niet allemaal perfect nederlands te kunnen spreken, veel nederlanders kunnen dat al niet eens, zolang ze zich maar voldoende kunnen uiten en redden, en dan zullen ze op eeb gegeven moment merken dat het voor bijv. sollicitaties wel handig is echt goed nederlands te kunnen spreken en schrijen en nemen ze zelf het initiatief wel

 

en ik zie eigenlijk meer autochtone hangjongeren dan allochtone(kan ook komen doordat ik niet in het westen woon, maar toch, ik zie nauwelijks allochtone hangjongeren maar regelmatig autochtone)

 

 

en overdt kabinet heb ik maar 1 mening: dat het zo snel mogelijk(en met zoveel mogelijk gezichtsverlies en geharrewar) uit elkaar mag spatten als de zeepbel die het is

en daarna een kabinet waarin links weer eens een wat grotere rol speelt en nederland haar reputatie van tolerantie weer waar kan gaan maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wilders-colonne wekt ergernis bij buurt door Inge Lengton

DEN HAAG - De buren van Geert Wilders ergeren zich groen en geel aan de chauffeurs van de PVV-politicus. Zij jagen hun zwaarbeveiligde auto?s met hoge snelheid door een Haagse villawijk.

 

In de kinderrijke buurt geldt een maximumsnelheid van 30 kilometer per uur. Volgens de gepikeerde buren lapt de bestuurder van Wilders’ dienstauto deze aan zijn laars. Dat geldt ook voor de beveiligingsauto die Wilders op de voet volgt. De racende wagens zouden voor levensgevaarlijke taferelen in het doorgaans zo rustieke wijkje zorgen.

 

„Absurd”, briest Hagenaar Hans, die onlangs haast van zijn fiets af is gereden door de zwaarbeveiligde auto’s. „De bestuurders stoppen voor niemand. Ze rijden soms wel 80 kilometer per uur. We mogen van geluk spreken dat er nog geen ongelukken zijn gebeurd.”

 

Ook de buurtvereniging stoort zich aan de hoge snelheden van de politieke bolides. „Wij hebben geen fietspaden in de wijk. Wel heel smalle, sterk slingerende straten. Als daar een moeder met haar kleine kind fietst en de Wilders-colonne vliegt voorbij dan levert dat een onveilig gevoel op. Het zijn behoorlijk grote auto’s”, aldus een woordvoerster.

 

In de wijk is er begrip voor de extra beveiliging van Wilders. „Ik snap best dat die wagens niet voor elk wissewasje zullen stoppen”, zegt Hans. „Maar ga dan ergens anders wonen. Niet op een woonerf vol kleine kinderen.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja..de tijd zal t uitwijzen. Ben zeer benieuwd hoe dit alles zal gaan uitpakken allemaal. Vind wel dat we steeds meer moeten betalen en steeds minder waar voor ons geld krijgen. En verder ach....al die wetten heb ik me nooit zo mee bezig gehouden, en dat zal nu ook niet veranderen :D . Verder vind ik de vergelijking Wilders en Adolf ook niet zo uit de lucht gegrepen, maar dat staat in dit topic al duidelijk beschreven, en sluit ik me volledig bij aan ;) .....haatzaaier

 

Peace Grtz cannasmoker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Integratie jah, hadden ze vanaf t begin moeten doen! Erger me dood aan mensen die zich niet kunnen redden doordat ze de nederlandse taal niet onder de knie hebben...

maar dit akkoord gaat vooral over een bepaalde groep. Waarin zich extremisten bevinden maar ook liberalen! NEtzoals zich dat in elke religie bevind! De kwalificatie die geert w eraan geeft is denigrerend maar moet kunnen onder t mom van t recht van vrije meningsuiting, maar de vergelijking die hij plaats met mijn mijn kampf die spacet! En mr strontjood die m bijstaat is de geschiedenis vergeten! Nederland is een land wat zich in de afgelopen eeuwen heeft gemanifesteerd als een internationaal georienteerd land hierdoor verliezen `wij` een hoop zakenpartners en worden de wereld verschillen in politieke zin ten aanzien van bijv Israël alleen op de kaart gezet. En onstaat er meer en meer afschuw en gruw jegens diegene die t tolereren dat eea plaats mag vinden zonder dat een land sancties mag verwachten. Het negeren van meerderen rechten van de mens doet men dagelijks. Vanwaar waait de wind? Waar t waaien wil! Rutte wou hervormen; maar doet niet of te weinig; Rutte denkt vooral aan zijn jongens droom de baas van dit land zijn. K persoonlijk ben me al geruimere tijd aan t oriënteren op een leven op een onbewoond eiland? Omdat nederland alleen maar rechtser word. De intolerantie is al geruime ingeslagen. Wil positief eindigen; Eindelijk minimumstraffen! En ;

 

Eindelijk dierenpolitie!

 

Kwam van de week in een huis, gozer had een paar puppy's allemaal verkocht behalve 1 die liep al weken met een gebroken poot! Ik bellen; willen ze niet komen! T zit me nog steeds dwars en wilde de Mechelse herder meenemen maar t bedrag was schandalig waardoor k de man gewist heb in mn koppie :P ;) :P

 

Moest t effe kwijt

 

En nu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooit werd Nederland vooruitstrevend genoemd, maar we blijven hangen doordat er teveel discussies over bullshit gevoerd worden die maanden duren, kijk naar 't nieuws in NL, allemaal kleine onboeiende zaken waar we ons druk over maken terwijl de landen die ooit tegen ons aan keken ons nu KEIHARD voorbij varen doordat die belangrijke knopen kunnen doorhakken om vooruitgang te boeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heeft dus 12 jaar links voor gezorgd..

Vele hebben angst voor rechts terwijl links ons aan de rand van de afgrond heeft gebracht..

 

Geef ze een kans

Share this post


Link to post
Share on other sites

De afgelopen 12jaar heeft de vvd(paars) en cda meegeregeerd :D

Nu gaan ze ook nog samen,hoeveel beter zou dat worden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@art destijds was de derde partij in de coaltie de aanpappers van de pvda zodoende waren er dan ook geen akkoorden die alleen bedoelt zijn voor een bepaalde bevolkingsgroep...

 

 

Zometeen moet er gestemd worden in de kamer;

 

En zit er een pvvér in de cel doordat ie een kopstoot heeft gegeven aan iemand. Waarbij er gelukkig 2 getuigen zijn. Die eea hebben waargenomen en hier gelukkig melding van hebben gemaakt bij de politie. Of een van de 22 andere die iets flikt of misschien geerdje W zelf wel die tog echt zwaar discrimineert en een hele groep stigmatiseert en daarbij nog niet gesproken over het zaaien van haat waar hij wel pap van lust. Ben benieuwd hoe de koele dagen zullen gaan.. Blijf vooral knus op de bank zitten met mijn laptop op schoot want de buitenwereld is boos....

 

Toch wel 22namen die allemaal een behoorlijke verantwoordelijkheid dragen jegens haar 1,5m kiezers, waarvan een hoop ben k bang t partijprogramma niet gelezen hebben... klikkerdeklik als lezen een hobby is

 

Sharpe, J.E.J.W. (PVV) James PVV Singeorgiu de Mures Romania 47 Man 115 dagen

Mos, R. de (PVV) Richard PVV Den Haag 34 Man 404 dagen

Lucassen, E. (PVV) Eric PVV Zandvoort 35 Man 115 dagen

Kortenoeven, W.R.F. (PVV) Wim PVV Den Haag 55 Man 115 dagen

Klaveren, J.J. van (PVV) Joram PVV Almere 31 Man 115 dagen

Agema, M. (PVV) Fleur PVV Den Haag 33 Vrouw 1410 dagen

Jong, L.W.E. de (PVV) Léon PVV Maarssen 28 Man 115 dagen

Helder, L.M.J.S. (PVV) Lilian PVV Venlo 37 Vrouw 115 dagen

Hernandez, M.M. (PVV) Marcial PVV Kampen 36 Man 115 dagen

Roon, R. de (PVV) Raymond PVV Almere 58 Man 1410 dagen

Graus, D.J.G. (PVV) Dion PVV Heerlen 43 Man 1410 dagen

Gerbrands, K. (PVV) Karen PVV Den Haag 43 Vrouw 115 dagen

Fritsma, S.R. (PVV) Sietse PVV Den Haag 38 Man 1410 dagen

Elissen, A. (PVV) Andre PVV Den Haag 50 Man 115 dagen

Driessen, J.H.A. (PVV) Johan PVV Den Haag 29 Man 115 dagen

Dille, W.R. (PVV) Willie PVV Den Haag 45 Vrouw 115 dagen

Beertema, H.J. (PVV) Harm PVV Ouderkerk aan den Ijssel 58 Man 115 dagen

Dijck, A.P.C. van (PVV) Tony PVV Venlo 46 Man 1410 dagen

Brinkman, H. (PVV) Hero PVV Middenbeemster 45 Man 1410 dagen

Vliet, R.A. van (PVV) Roland PVV Nederweert 40 Man 115 dagen

Bosma, M. (PVV) Martin PVV Amsterdam 46 Man 1410 dagen

Bontes, L. (PVV) Louis PVV Hellevoetsluis 54 Man 115 dagen

Bemmel, J.J.G. van (PVV) Jhim PVV Zoetermeer 50 Man 115 dagen

Wilders, G. (PVV) Geert PVV 47 Man 4365 dagen woont in denhaag dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,5 miljoen nsbers in spe hebben op hem gestemd.

En nu al moeten er 15,5 miljoen mensen die er niet op hebben gestemd er onder lijden.

Laten we allemaal naar den haag gaan en het CDA aanklagen voor kiezers bedrog !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb k nie gezegd! Deze kwalificatie zou je terug moeten nemen~! Nsbers...... nee niet mijn woorden, mijn vocabulaire is breder..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daar heeft dus 12 jaar links voor gezorgd..

12 jaar links? De afgelopen 12 jaar? Die middenkabinetten? CDA en VVD zijn zo links als de pest idd, uche, uche.. De laatste 8 jaar was zo rechts-georiënteerd als de pest. Die 8 jaar daarvoor was het PVDA, D66 en VVD. VVD links, volgens mij niet toch?

 

Vele hebben angst voor rechts terwijl links ons aan de rand van de afgrond heeft gebracht..

Welke afgrond en welke linkse kabinetten? Bedoel je de economische crisis van de afgelopen jaren? Wat heeft ons kabinet daar in vredesnaam mee te maken gehad? Denk je dat een rechts kabinet die crisis had kunnen voorkomen? Rechts Nederland red de wereld economie, zie je het al voor je?

 

LOL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu word ik weer NSB er in spe genoemd..... :popcorn:

 

Wie is hier nou aan het discrimineren?

 

 

 

Ik ben blij dat de Pvda er nu gewoon niet bijzit... Mag ik een mening hebben? Zonder uitgescholden te worden.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankzij de pvda hebben we tenminste weer een grote staats schuld.

Maar wat je ook stemt naar mijn idee word je toch belazert

 

We zullen gewoon moeten afwachten hoe dit beleid gaat uitpakken.

Laten we hopen dat het gedogen een beetje blijft.

 

vond het tenminste een moeilijke keuze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankzij de pvda is er vooral veel doorgemodderd mbt de integratie en zijn er een hoop buurten waar t straatschoffie t vooral voor t zeggen heeft en niet de autoriteiten die de baas behoort te zijn op straat... T is nooit goed... Een apv is goed+ maar niet bedoelt voor alleen antilianen en marokanen,, En de hollandse jeugd die gewoon door mag lopen.... Helaas veels te vaak getuige van geweest. Nog meer klagen nee laat maar komen en laten we maar kijken wat ze in hun mars hebben.. De stigmatisering ziet hoogtijdagen tegemoet komen....

 

 

 

Stukje uit t akkoord mbt ons geliefde plantje enso....

 

Coffeeshops worden besloten clubs die alleen voor meerderjarige inwoners van

Nederland toegankelijk zijn op vertoon van een clubpas.

• Er komt een afstand van tenminste 350 meter tussen scholen en coffeeshops.

• De minister verscherpt het landelijk beleid en ziet erop toe dat gemeenten het

afstandscriterium en de overige relevante delen van het landelijk beleid in hun

vergunningen handhaven.

• Het kabinet komt met voorstellen zwaardere straffen te stellen op de (voorbereiding

van) in- en uitvoer, teelt en (georganiseerde) handel van drugs en tot aanpassing van

het onderscheid tussen harddrugs en softdrugs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig is er een dikke lijn tussen gedoogakkoord en wetgeving...

 

1e kamer etc. etc...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stukje uit t akkoord mbt ons geliefde plantje enso....

 

Coffeeshops worden besloten clubs die alleen voor meerderjarige inwoners van

Nederland toegankelijk zijn op vertoon van een clubpas.

 

-Dit hadden we vroeger al in tafel voetbal vereniging/aka coffeeshop ''the cops boys''in rdam zuid.

doch werd deze ondanks dat pasjes systeem gesloten wegens verkoop aan minderjarigen.....

maar of dit nu echt werkt?daarnaast is het toch wel een kleine schending van de privacy omdat nu gezien kan worden hoeveel iemand rookt en koopt.

 

• Er komt een afstand van tenminste 350 meter tussen scholen en coffeeshops.

 

-Dan zou het eerlijker zijn dit ook bij cafes en bars waar ze alcohol schenken omdat alcohol wel een stuk erger is dan wiet,zo niet een legale hard drug met de meeste doden wereldwijd.(zij het dat dat natuurlijk een belangrijke bron van inkomsten is voor de hogere heren)

 

• De minister verscherpt het landelijk beleid en ziet erop toe dat gemeenten het

afstandscriterium en de overige relevante delen van het landelijk beleid in hun

vergunningen handhaven.

 

-ik ben benieuwd......

 

• Het kabinet komt met voorstellen zwaardere straffen te stellen op de (voorbereiding

van) in- en uitvoer, teelt en (georganiseerde) handel van drugs en tot aanpassing van

het onderscheid tussen harddrugs en softdrugs.

 

-daarnaast is het nu al zo dat je met 250 planten een naheffing kan krijgen van 277 duizend euro.

http://www.wietforum.nl/Eis-277000-Euro-16...aar-t74217.html

dus als het nu nog erger moet worden mogen we ons borst nat maken....

de vraag is hoe ze het aanpassen?

word wiet telen straks even zwaar als bv coke verkopen bestrafd?dan weet ik zeker dat er meer coke verkocht gaat worden omdat daar het meeste geld in zit.waarom nog risico lopen met wiet telen?(voor de geldmakers onder de telers)

 

al met al denk ik dus dat het een ramp gaat worden de komende jaren.

goodbye old holland,we're going to overcome an police state like america.

jammer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...