Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

racker

TEST docpito, gold-label hydrovoeding, luchtbevochtiger, dimlux co2 controller

Recommended Posts

helaas de prijs ook.. njah 300 minder :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, maar als iedereen er naar vraagt.......wat moet je dan als fabricant zijnde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@spying de verslag van racker is zeker informatief vandaar dat ik al zijn tests heb gevolgd en nog steeds volg ik weet dat racker een( test) doet met een kleinere opticlimate daar zeg ik ook nix over wat ik bedoel is dat ik altijd groot kweek dus vandaar dat ik een grotere neem.snapte ;)

 

gr mo

 

wat versta jij onder groot? als je echt ALTIJD groot kweekt dan moet je toch genoeg verstand hebben van de laatste nieuwe dingen die er op de markt komen.

en de grote heren zitten niet op een forum, die zitten op de achtergrond.

 

ben best wel benieuwd naar jou kweek verslag.

Share this post


Link to post
Share on other sites
en de grote heren zitten niet op een forum, die zitten op de achtergrond.

 

Maar ze lezen wel mee. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nlx2700 wil je nou zeggen dat iedereen die groot kweekt een opticlimate heeft staan dacht het niet gozer.

en onze blauwe vrienden kunnen van mij de &^&**^^*(*&& krijgen ik internet heel wat kilometers daarvandaan

 

@doc laat ze maar lekker lezen moeten ze zelf weten maar 1 ding weet ik 100% zeker ze zitten hier egt wel op het forum!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke stoer

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol we gaan een spelletje doen ;) wie is de verborgen grote kweker.

Zo eentje die alleen zijn meter tentje laat zien terwijl achter het muurtje 200 lampen aanslaan.

Nou laat ik beginnen.....

Ik denk dat Elmo stiekum een grote kweker is.

Want een kweker die zoveel moeite doet om klein te kweken moet eigenlijk wel een hele grote zijn. :lol:

 

 

@serieus

Er lezen meer mensen mee als wij denken.

Ook de commerciële jongens kennen het internet tegenwoordig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@amnees hoezo stoer ik ben niet iemand die stoer doet of van stoer houd jij praat hier wel maar hoeveel had jij wel niet in die mamoeth van jou geen 5 toch zoals ik zag had jij tegen de 200 aan ong en jij zet hier een topic neer niet ik!!

ik heb altijd op de achtergrond meegelezen bij iedereen hier zelfs bij jou omdat ik een hekel heb aan die blauwe gasten en mijn mening daarover uit ben ik stoer??ik heb het ze ook vaak in de gezicht gezecht wat ik van hun vind en toen schreven hun op een gele blaadje wat ze van mij vonden ;)

 

maarjah laten we deze topic maar niet vervuilen dit is een test topic van opticlimate en niet van hoeveel heb jij en stoer en blabla bla sorry voor de vervuiling racker.

 

gr mo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom op nieuweling er worden echt geen grote kweken op het forum geplaatst.

Dan is jou en mijn idee van een grote kweker iets heel anders. :lol:

 

Beter 10 Mammoth's in de hand als 1 op het forum? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

BIG BIGGER BIGGEST

 

Ook voor de "grote" jongens is het forum een goede informatie bron ;)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 mammothje ja.. dacht dat je het over groot had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok en als ik later dit topic weer opnieuw wil lezen moet ik weer door deze onzin.

 

gelukkig kan ik m opslaan en heb ik een del knopje.

 

Hoe staat de test er voor, blijft de docpito droger of niet, bewater je alles nog hezelfde, hoe is de wortelgroei etc etc.

 

ik volg dit topic voor mezelf en wil beter worden want zit nog lang niet aan mijn kunnen en hier is de kennis die ik nodig heb...

 

ohja ik ben nog klein.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees wat dacht jij dat ik loodsen heb haha nee dankje dat is te groot ook voor mij.en je doet wel nuchter over met je 1 mamoeth ja maar dat is al teveel wil jij nou zeggen dat jij die hele mamouth zelf gaat oproken nee en de stroom is ook niet eerlijk dus dan ben je een broodkweker dan is het geen hobby meer dit is een hobby forum dus voor kleine kwekers of heb ik het nou verkeerd??maar ieder voor zich het intresseerd mij nix hoeveel jij kweekt amnees moet je zelf weten maar wat mij nou pissig maakt zijn mensen zoals jou die comentaar leveren jij kent mij niet dus ga niet zo tegen mij praten.met je stoer dit stoer dat ik kom hier niet stoer doen ik kom hier ervaring opdoen over de opticlimate..

 

@doc jahwel er worden wel grote kweken op het forum geplaatst voorbeeld deffy was ook groot bezig zijn topics las ik ook en jah die deed wel stoer op het forum hoe hij praate!!

 

gr mo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, stelletje opnaaiers,

 

@polletje, Alles is nog hetzelfde als op de vorige pagina. Dat lijkt lang geleden maar dat is het niet.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees doc klaar nu met discussies laten we maar lekker gaan geniet van deze topic met de opticlimate die is intresanter dan deze onzin.

 

gr mo

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry zat ff in een lachkick, wat zei je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees wat ik zij ben je scheel ofzo en omwat lach je precies dus jij betaald je stroom dus en je rookt alle 200 dus je verkoopt het niet.oke sorry jij bent een hobby kwekert ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals een goede vriend van me altijd zegt ;)

0.jpg

 

Word daar zo moe van

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nieuweling er is niemand die stoer doet.. nja jij dat je een grote kweker bent maar loodsen zijn te groot. dus val je al snel onder de middelmoot 10 lampen of minder. conclusie jij bent niet groot hoeft ook niet maar laat iedereen wel in zijn waarden val niet uit naar amnees.... veder LEES!! zonder crap comentaar aub

Share this post


Link to post
Share on other sites

@racker ok mooi heb ik niets gemist, docpito een beetje bijwateren van boven... als dit zo blijft zat t wel lastig worden als je er moelijk bij komt, hopelijk niet en trekken de wortels alles samen zodat je meer vrije tijd hebt op te posten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@spying heb ik jou wat gevraagt ofzo?? dacht het niet dit forum is bedoelt voor mensen met paar plantjes om zelf te roken dus iemand die meer als 10 lampen zet is een grote kweker iedereen die meer lampen zet op dit forum moet ie zelf weten ik ga tog ook niet diegene lastig vallen met rare opmerkingen zoals amnees (oke stoer)laat iedereen in zijn waarde en voor de duidelijkheid je hebt ook geen loods nodig om groot te kweken.ik ga hier niet stoer doen hoeveel ik heb staan gaat niemand wat aan hier!!ik kom ervaring opdoen hier om met zoweinig mogelijk veel eruit te halen.

 

gr mo

 

deze topic is nou veranderd in discussi topic hah spying en amnees als jullie willen discuseeren open dan jullie eigen topic val mij niet meer lastig met jullie vriendjes politiek jullie onzin heb ik geen zin meer in hierbij sluit ik deze onzin!!!!

 

 

 

KLAAR NU

 

gr mo

Share this post


Link to post
Share on other sites
@racker ok mooi heb ik niets gemist, docpito een beetje bijwateren van boven... als dit zo blijft zat t wel lastig worden als je er moelijk bij komt, hopelijk niet en trekken de wortels alles samen zodat je meer vrije tijd hebt op te posten ;)

Mwaaaa, ik kom er wel bij. stuk koperen buis met een tuinslang eraan. (geen geld meer voor een bruisstok helaas)

Vandaag hebben ze iig niks gekregen van boven, morgen eens kijken wat er nog leeft :lol:

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook wat onzinnigs te zeggen....

 

veel grote jongens 20 tot 50 x 600W gebruiken vaak gewoon oude vsa's en oudewerwetse kappen...

pakken 400 gr per lamp en groeien pp. als ze gepakt worden schuiven ze iemand naar voren en gaan gewoon verder.

dit doen ze op veel verschillende lokaties en hitech maakt ze echt niet uit, goedkoop en als het maar werkt. Brandgevaar, wateroverlast en stankoverlast is het enige waar ze naar kijken (als ze dat al doen) want dan hebben ze een kleinere kans om gepakt te worden.

weinig investeren en veel geld pakken is hun motto......

 

dus dat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan wel zijn rodney, maar dan zit je op het verkeerde forum ;)

 

De kleintjes zijn wel vertrokken nu lijkt me, morgen ff toppen en dan 12/12 met 6lampen aan. Ben eens benieuwd of ire ook een foto heeft van week 1. Come in Ire!

 

gallery_10428_10584_58240.jpg

De quantigokant

 

gallery_10428_10584_258372.jpg

De docpitokant

 

gallery_10428_10584_491929.jpg

Jullie kunnen aan de algenvorming wel zien wat wat is.

 

gallery_10428_10584_442505.jpg

 

gallery_10428_10584_765022.jpg

De tl lampen hangen heel hoog, ze hebben 24/24 gebrand met daarvan 12 uur 3x600watt hps erbij, nu eens kijken of dat genoeg licht was om ze niet in de bloei te zetten. Ik hoef dus nu alleen de tl af te zetten om de bloei in te zetten.

 

Watergeven doe ik nu alleen nog met eb en vloed. EC 1,5

PH 5,7

 

Drain EC 1,5

PH 6,0

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...