Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bl0wer

Karper vis meeting

Recommended Posts

IK ben er ook helemaal klaar voor maar de foto`s zie ik nog nergens verschijnen.

 

skunky2 ?

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed iemand anders misschien nog een goed plan ? want tot nu toe heb ik echt niets kunnen vinden waar we ongehinderd met aantal mensen nacht kunnen vissen.

 

Heb er eigenlijk ook niet bij stil gestaat dat dit bij veel water momenteel niet meer mag.

 

Heb er helemaal geen moeite mee stuk te moeten rijden geloof dat er toch wel aantal erg serieuze aanmeldingen zijn dus dat het best een gezellig groepje gaat worden.

 

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik al zei het watergoor in nijkerk of een andere karperput in ned waar je voor 5euri pp de hele dag en nacht kan zitten.

Dat zijn in de regel nou niet de meest interessante of uitdagende wateren maar je mag er nachtvissen en kan er vaak wel met een man of wat vissen.

Andere opties zijn de grote rivieren dan zou je bijv twee kommen kunnen pakken met een krib in het midden. Dan kunnen er twee op de kop van de krib vissen, en is er nog ruimte zat om in beide kommen met 4 hengels ongeveer te vissen.

Anders zou ik zo ook ff niks weten.

 

Grtz bud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga graag eens op rivier vissen niet vaak gedaan dus dat lijkt me opzig wel leuk maar dan resteerd nog steeds de vraag waar precies :rolleyes:

 

Denk dat we nu zo ongeveer wel knopen moeten gaan doorhakken anders word er ben ik bang weinig gevist hihi.

 

GroeT Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou...

 

Ben benieuwd!!!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyyy vissers van het Wietforum ;)

 

Ik heb echt wel zin om in deze goeie karper tijd even een nacht te vissen met de wietforum visfanaten

En nu jullie er toch niet uit komen heb ik hier een stek voor meerde karper vissers en ook een top stek voor de liefhebbers van veel paling , snoekbaars , platvissen ,brazems ,karper af en toe, veel grondels en ook krab :spliff: de controle kans is heel klein omdat je van af de parkeerplaats moeten lopen ongeveer 600 meter met je spullen

Maar ik kan een kar ter plekken regelen ivm loopwerk stuk gemakkelijker te maken :specool

 

De stek is achterkant meertje en dus kan je ook op het noordzeekanaal vissen

Afstand tussen meertje en kanaal op de dijk is ongeveer 25 meter plek zat voor ons

 

Visspot

 

Ik denk dat dit wel wat kan worden

In het meertje zwemmen een hoop 20+ en een aantal zware 30+ vissen

Maar of ze bijten ??????

Zwaar drecuur dus kom met iets speciaals gebrouwen en dan vang je misschien een monster

 

Ik hoor het wel

 

Knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites
de controle kans is heel klein omdat je van af de parkeerplaats moeten lopen ongeveer 600 meter met je spullen

Ik hoor het wel

Knutsel

Kijk dat is top!

En als ze kommen.....die gasten kunne heus wel zwemmen hoor ;)

 

Ik hoor het ook wel :spliff:

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heyyy vissers van het Wietforum ;)

 

Ik heb echt wel zin om in deze goeie karper tijd even een nacht te vissen met de wietforum visfanaten

En nu jullie er toch niet uit komen heb ik hier een stek voor meerde karper vissers en ook een top stek voor de liefhebbers van veel paling , snoekbaars , platvissen ,brazems ,karper af en toe, veel grondels en ook krab ;) de controle kans is heel klein omdat je van af de parkeerplaats moeten lopen ongeveer 600 meter met je spullen

Maar ik kan een kar ter plekken regelen ivm loopwerk stuk gemakkelijker te maken :lol:

 

De stek is achterkant meertje en dus kan je ook op het noordzeekanaal vissen

Afstand tussen meertje en kanaal op de dijk is ongeveer 25 meter plek zat voor ons

 

Visspot

 

Ik denk dat dit wel wat kan worden

In het meertje zwemmen een hoop 20+ en een aantal zware 30+ vissen

Maar of ze bijten ??????

Zwaar drecuur dus kom met iets speciaals gebrouwen en dan vang je misschien een monster

 

Ik hoor het wel

 

Knutsel

 

Hey Knutsel,

grappig.... ik heb daar heel vaak zitten kijken, net als op 't grote meer maar heb er eigenlijk nog nooit gevist.

Zonde trouwens dat ze grote meer deels aan 't volstorten zijn ivm de bouw van de extra coentunnel :specool

Dressuur??? ik heb er nooit iemand zien zitten :spliff: Diep daar?

Lijkt me wel een leuke stek om eens een keer te proberen..

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd om in te grijpen anders gaan we nooit meer vissen, er is unaniem gekozen voor de visplek van knutsel.

 

Knutsel, zou jij iedereen die wil komen de exacte locatie willen doorgeven via PM?

 

Plaats: zaandam +/-

 

Tijd: de nacht van 25 op 26 september.

 

Vangkans: Paling, karper, brasem, haai etc etc.

 

Vergunning: Niet nodig zolang we niet gecontroleerd worden.

 

 

Wie komt, en met hoeveel hengels ga je vissen?

 

 

Mensen die komen:

 

Knutsel ?

 

Kees ?

 

Budmeester ?

 

IK 2 hengeltjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy wietkwekende vissers ;)

 

Zo als je kan zien in de link in de vorige poost van me

Dan staat er rechts een plaatje en daar staat alles op hihi

In het meertje waar we willen vissen is echt vet dressuur

Er word al 10 jaar gevist op karper , soms is er niet eens plek om te zitten, maar heb goede hoop want vakanties zijn om :spliff:

ik hoop dat jullie er uit komen waar het is

Zo niet zeg dat dan even

 

Laters Knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geloof niet dat jij in hoeft te grijpen The-predator het is een meeting die door mij georganiseerd word en jij hoeft niet bang te zijn dat er niet gevist word. Ook hoef jij niet in te grijpen daar ik de gene was die aan knutsel gevraagd had met deze visplek te komen.

 

Je hoeft het hier dus ook niet te gaan overnemen want dan denk ik dat het slimmer voor je is om niet te komen.

Ik kan hier namelijk niet zo goed tegen.

 

Vriendelijke Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie het niet zo negatief blower...

 

Zoals het er naar uit ging zien zouden we gaan vissen in 2050, het werd tijd voor wat definitiefs.

 

Ik begrijp dat je het vanaf hier weer overneemt?

 

Succes!

 

Gr

 

Jager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou voor zo ver ik weet gaan we zaterdag gewoon vissen maar was er alleen nog niet besloten waar.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The predator ik was druk bezig achter de schermen hoe denk je dat knutsel tot het maken van een reactie kwam en met dit water kwam ?

 

Buitendat denk ik dat ik jou geen uitleg verschuldigd ben ik heb van af het begin al gezecht dat ik de dingen ging regelen en heb dat ook gedaan.

 

Ook was er al van af dag 1 een nood plek voorzien. Had hier al over gesproken met de eigenaar van de plek.

 

Ook was de datem van het vissen al bekend en 2050 was hier ver vandaan geweest maar je bent welkom om ook meeting te organiseren in 2050.

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt helemaal gelijk blower...

 

Er was weinig vooruitgang het topic vandaar dat ik dacht laat ik je eens helpen.

 

Zoals ik al zei, zie het niet zo negatief... en naar mijn mening zie je het helaas wel zo.

 

Mijn excuses hiervoor.

 

gr

 

jager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed dan zullen we het hier maar bij laten en weer over gaan tot orde van de dag.

 

Knutsel en ik zullen vroeg naar deze stek toe gaan op de zaterdag al zal proberen van de week even een tijd te prikken met hem.

 

Ook zorg ik dat ik 2 tenten bij me heb voor het geval er iemand geen heeft.

 

Laat het even weten als iemand een hond meebrengt dan laat ik de mijne thuis. Hoor ik niks neem ik me hond dus mee want die vind dat heerlijk.

 

 

GroeT Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar is het nu aanstaand weekend?

Want dan moet ik nog wat spullen regelen van de week.

Ik heb iig geen tent en mijn honden laat ik thuis anders ben ik daar drukker mee dan met het vissen :spliff:

Ik heb er iig zin in. ;)

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites
WTF? jij zegt ook niks,

moet ik er zo achter komen dat je gaat vissuh?

 

;) :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhhh ja als ik je niets verteld had wel ja hihi en is goeie manier toch ook ? staat het gelijk in gedrukte text ;)

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drop me even een PM met de locatie, kan zijn dat ik ook met jullie mee ga vissen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...