Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Blowtjap

70 x PP onder 6x600 Watt

Recommended Posts

2 sep:

 

gallery_26656_10572_138746.jpg

gallery_26656_10572_145466.jpg

gallery_26656_10572_219548.jpg

gallery_26656_10572_332804.jpg

gallery_26656_10572_358137.jpg

gallery_26656_10572_670216.jpg

 

en hoe kan het ook anders.. rara wie is reeds gespot tussen mijn oerwoudje?

 

gallery_26656_10433_342795.jpg

 

juist.. PVP is on its way.. om de 2 dagen sproeien die hap!

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit man die spint

 

volgende keer even pvp preventief spuiten.

 

Hoop voor je dat je alles weg krijgt.

 

Ziet er netjes uit, misschien even een netje spannen boven en aan de zijkanten in je looppad.

 

succes :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er erg mooi uit man, vooral zo door gaan.

ik heb zelf met masia van bayer gespoten, werkt bij mij prima. na 9 dagen nog eens en weg spintman.

blijf je volgen, keep um green.

 

Grtz Er@zer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die spintenman bij mij in de buurt is erg hardnekkig, wat ik ook doe of probeer, het wilt maar niet werken.

Ik heb nu pvp gesprayed, 2 flacons gehaald genoeg voor 5 spuitbeurten, zou ook ontstressend moeten werken maar we zullen het weer even aan moeten kijken hé!

 

Stay Tuned!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag even rayjets aangeschaft en aangesloten, is het normaal dat het niet vloeit uit de buisjes maar druppelt? duurt jaren voordat alles zo water gekregen heeft niet? kan het pas volledig woensdag testen.. dan geven we ze weer water

Share this post


Link to post
Share on other sites

die rayjets druppelen niet hoor die spuiten alle kanten op rondom in 360 graden, als ze druppelen heb je een betere pomp nodig.

 

maak een kuiltje in je bakken anders spuit het er naast.

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb van die 'rasta rayjets' 8buisjes op 1 aansluiting, ik knip die dingen van die pinnetjes af en plak ze aan de stengel of aan die pinnetjes, dan kan het water gewoon vrij eruit spuiten..

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedoel je topspin??

 

weet niet of dat goed is, heb je wel drukverdelers dan ertussen anders krijgt de ene plant meer water dan de andere.

als ik het zo zou doen zou het water er ook uit spuiten met kracht en mijn grond omwoelen, lijkt me niet de bedoeling.

 

als je nou van te voren nadenkt over de probs die je bent tegengekomen en er wat aan doet gaat het echt beter.

 

Nu ben je volgens mij weer aan het klooien en heb je meer kans op foutjes.

 

investeer gewoon in goede spullen na deze kweek of ga eens aan de gang op bio voeding, hoef je alleen water te geven en beetje bloei.

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

had gewoon rayjets gekocht dan had je geen probleem, om er 70 aan te sturen heb je wel een goede pomp nodig, en 6000 Liter/uur ofzo. of een minder krachtige pomp maar dan moet je er een kraantje tussen zetten zodat je 2 x 35 rayjets kunt aansturen.

 

of ga je verder met de topspin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

voorlopig geven we nog even water met de hand, na deze kweek kijken we wel verder voor onze nieuwe systeem.

 

inmiddels 3pvp beurten gegeven en er is nergens spint te bekennen, nog zo een 2 beurten te gaan voordat we compleet stoppen met pvp aangezien de toppen nu behoorlijk beginnen aan te dikken.

 

tijd voor wat pics:

 

gallery_26656_10572_15867.jpg

gallery_26656_10572_274356.jpg

gallery_26656_10572_229708.jpg

gallery_26656_10572_27171.jpg

gallery_26656_10572_429810.jpg

 

verder zijn er behoorlijk wat paarse stengeltjes moet ik zeggen.. en ook zit er 1 plant bij die net pas is uitgegroeid, deze is net begonnen met bloeien, een heel vaag gezicht. volgende keer wat fotos van deze einzelganger.

 

 

grtz! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Blowtjap, ziet er zeker goed uit ze beginnen er al aardig smaakvol uit te zien :spliff:

suc6 met met het uitroeien van die kut beesten en met je ronde

 

junior ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update! start week 6:

 

gallery_26656_10572_293735.jpg

gallery_26656_10572_94806.jpg

gallery_26656_10572_219396.jpg

gallery_26656_10572_230336.jpg

gallery_26656_10572_429571.jpg

gallery_26656_10572_423810.jpg

gallery_26656_10572_268289.jpg

 

 

 

 

Iemand een idee wat the F*ck is going on met deze chick?!

 

gallery_26656_10572_336879.jpg

gallery_26656_10572_469810.jpg

gallery_26656_10572_464807.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een Surinaamse PP stek, die zijn nu eenmaal trager dan de normale PP

 

Hij lijkt wel te verdrogen....toppen zijn veel minder vet dan de rest en de bladeren krullen naar boven

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde van die dame, krijgt ze nog wel water...???

Het lijkt er inderdaad op dat ze verbrand en uitgedroogd is omdat ze geen vocht meer bezat...

 

Voor de rest ziet het er lekker uit... :P

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaat het hier ondertussen Tjap, heeft die rare nog een beetje ontwikkeling of heb je haar eruit getrokken!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, die plant zit zo vergroeid tussen alle planten en het netje, dat ik of moet knippen of andere drastische maatregelen moet nemen wil ik er alleen al bijkomen.

verder gaan ze allemaal keihard, ik heb geen nieuwe foto's omdat ik elke x op locatie ben wanner de lampen aan zijn, en mn camera flipt dan wat weer leid tot lelijke pics, ik zal proberen foto's te maken met de lampen uit.

 

verder heb ik niets te klagen op de planten, op die mongolen plant en wat gele bladeren na.

Verder zijn de toppen al lekker aangedikt, sommige planten hebben ook dikke zijtoppen die samen 1 dikke struik vormen.

Dit miss vanwege de 150 ml topbooster die er vanaf deze week bij elke voedingsbeurt bijzit :lol:.

 

Stats:

 

EC 2.0

PH 6,3

 

100L met daarin

 

250 ML A+B

150 ML Explode toppenbooster

1 maal per 2 weken wat multiTotal voor de bodem

 

Greetz!

foto's heb ik vanavond!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je toevallig een ventilator recht op die ene staan blazen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik heb een zwenkfan die geleidelijk van links naar rechts blaast op standje 1.

 

verder over de foto's, omdat ik nu alleen langs ga wanneer de lampen aan zijn lukt het me niet om foto's van goede kwaliteit te maken, je ziet bijna niets door de storing die de lampen aan mn fotolens geven.

 

ik zal ze zo alnog even proberen te uploaden maar ze gaan echt lekker,

ik zag meerdere toppen rondom een plant, en bij nadere inspectie leken er ook meerdere grotere toppen van 1 plant af te komen ipv 1 plant met een grote top..

dit heb ik bij best veel planten, 1 lange grote hoofdtop met daarbij zijtoppen die niet onder doen voor hoofdtop.

 

ik hoop nu alleen nog dat ze behoorlijk aandikken!

 

tijd zal het leren.

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

UV filter voor je lens monteren, dan maak je de mooiste foto`s bij zonlicht :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...